quote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
eens, toch vond ik eddy beter dan dennis, die leek wat meer respect voor het feit dat hij de opvolger van ernst-paul was te hebben
Dennis wil er snel doorheen, want dan is hij op tijd terug voor het EK (toen de opnames bezig waren dan)quote:Op donderdag 6 december 2012 21:36 schreef Bastiefcg het volgende:
Dennis doe op zijn minst alsof je dit spannend vind..
Dat zeg ik kinderprogjes, MTV, talentenjachten etc.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dennis moet een beetje gek kunnen doen. Een beetje los presenteren, zonder dat er teveel richtlijnen zijn. Daarom is ER ook weinig voor hem.
Ja, ernst-paul kon ook heel lief zijn maar soms ook ineens streng kijken en voor verwarring bij de deelnemers zorgen. Sowieso wel een vorm van gezag uitstralen. Eddy nam dat met respect over en deed dat best netjes. Dennis is niet slecht maar past er gewoon niet zo goed bij, vind ik dan.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
en kon ook nog een beetje streng doen en boos kijken,
Dennis is echt een presentator van kinderprogramma's
Is juist slim. Als je iemand zou moeten kiezen tegen wie je in de finale wil spelen is het Chris wel. Die kan echt helemaal niks buiten tactisch denken om.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef Bayswater het volgende:
Fajah stemt geen Chris, triest hoor.
Erg sympathiek van Fajah ondanks dat Chris haar er toch zo graag uit wilde werkenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef Bayswater het volgende:
watquote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef Bayswater het volgende:
Als je nou nog heel even gewacht had met deze opmerking te plaatsenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Is dat altijd 4 in de finale ik dacht 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |