Dat vind ik van faler Dennis.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:30 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Ik vond Eddy echt een waardeloze presentator
Nope, vond eddy ergerquote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vergeleken met Dennis is alles beter. Terwijl ik Dennis bij SYTYCD wel goed vind.
Want zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijkquote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Redefine het volgende:
Chris klinkt echt als een klein kind, wiens speeltje is afgepakt.
Kan, smaken verschillen.quote:
Dat wel, hij had zijn enkel gebroken dus was ook een tijdje weg geloof ikquote:Op donderdag 6 december 2012 21:32 schreef Revanches het volgende:
Nee ik vond Eddy echt veel beter. Dennis staat er een beetje bij
Dat speeltje is zijn broertjequote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Redefine het volgende:
Chris klinkt echt als een klein kind, wiens speeltje is afgepakt.
eens, toch vond ik eddy beter dan dennis, die leek wat meer respect voor het feit dat hij de opvolger van ernst-paul was te hebbenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:32 schreef Bayswater het volgende:
Eddy en Dennis zijn allebei niets als presentator van ER.
fajahquote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef IMShuuul het volgende:
Was Fajah er nou als eerste uitgestemd? of was dat Willie?
Zeker. Ik vond Eddy af en toe ook wel dat strenge hebben wat bij ER hoort. Wat Evi af en toe ook weleens heeft.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
eens, toch vond ik eddy beter dan dennis, die leek wat meer respect voor het feit dat hij de opvolger van ernst-paul was te hebben
Fajah.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef IMShuuul het volgende:
Was Fajah er nou als eerste uitgestemd? of was dat Willie?
en kon ook nog een beetje streng doen en boos kijken,quote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
eens, toch vond ik eddy beter dan dennis, die leek wat meer respect voor het feit dat hij de opvolger van ernst-paul was te hebben
Die eerste aflevering met zijn: "Ollie, wij kennen elkaar wel he"quote:
Ja, datquote:Op donderdag 6 december 2012 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Ik vond Eddy af en toe ook wel dat strenge hebben wat bij ER hoort. Wat Evi af en toe ook weleens heeft.
Inderdaad!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:35 schreef IMShuuul het volgende:
Wel stom dat ze nu moeten stemmen voor de finale, een extra proef was een leuke onverwachte twist geweest!
Dennis moet een beetje gek kunnen doen. Een beetje los presenteren, zonder dat er teveel richtlijnen zijn. Daarom is ER ook weinig voor hem.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
en kon ook nog een beetje streng doen en boos kijken,
Dennis is echt een presentator van kinderprogramma's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |