Eens, al was Eddy wel een waardige opvolger.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb toch het idee dat er met het heengaan van Ernst-Paul niet alleen op het scherm qua presentatie maar ook achter de schermen een groot verlies is geleden... volgens mij is het programma steeds verder van het origineel aan het afdrijven... en da's echt heel jammer
Aangezien hij een van de medebedenkers van ER in Nederland is, was zijn invloed altijd vrij groot. Ik geloof nooit dat EPH zou hebben ingestemd met bekende deelnemers zoals het nu al drie seizoenen is.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb toch het idee dat er met het heengaan van Ernst-Paul niet alleen op het scherm qua presentatie maar ook achter de schermen een groot verlies is geleden... volgens mij is het programma steeds verder van het origineel aan het afdrijven... en da's echt heel jammer
Eens, terug naar de onbekende, toen moest je veel meer je best doen en werd er echt een strijd geleverd!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:
En niet zoveel te bikken krijgen.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aangezien hij een van de medebedenkers van ER in Nederland is, was zijn invloed altijd vrij groot. Ik geloof nooit dat EPH zou hebben ingestemd met bekende deelnemers zoals het nu al drie seizoenen is.
En als het wel zo was, dan had hij waarschijnlijk geëist dat hetzelfde als de onbekende mensen zouden doen.
En ze hebben er gelijk een nieuw Peggy bij, in de zin van een meeloper zijn. Want ik hoor hem alleen maar Kranenborg naäpen en gelijk geven.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Julius Jaspers op een onbewoond eiland zou ook wel eens leuk zijn
Die kan een jaar zonder eten
Dat valt dus onder dezelfde manier van spelen als onbekende mensen. Overigens was er vroeger ook weleens een dagje resort als beloning in het spel. Maar dat was dan ook echt uitzonderlijk. Nu is het net wat meer luxe dan het winaarseiland bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En niet zoveel te bikken krijgen.
Nou is dit jaar al wat zwaarder dan vorig jaar... Qua proeven zeker. Vorig jaar was echt een hele grotequote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat valt dus onder dezelfde manier van spelen als onbekende mensen. Overigens was er vroeger ook weleens een dagje resort als beloning in het spel. Maar dat was dan ook echt uitzonderlijk. Nu is het net wat meer luxe dan het winaarseiland bij wijze van spreken.
Als presentator wel ja. Maar EPH was natuurlijk daarnaast ook nog redacteur en/of producent van het programma dus had een dikke vinger in de pap.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Eens, al was Eddy wel een waardige opvolger.
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ze hebben er gelijk een nieuw Peggy bij, in de zin van een meeloper zijn. Want ik hoor hem alleen maar Kranenborg naäpen en gelijk geven.
Qua proeven gaat het dit jaar wat meer ergens over ja. Maar qua eten en relatieve luxe, is het zelfs nog erger dan vorig jaar.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou is dit jaar al wat zwaarder dan vorig jaar... Qua proeven zeker. Vorig jaar was echt een hele grote![]()
Met die faalgrotWaar een homo z'n poot breekt en de rest naar huis ging
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:28 schreef muzas het volgende:
[..]
Die gaat zeiken over saus bij een eetproef.
Dat ondergrondse zwarte ei is niet goed nagezouten.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:28 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik vond Eddy echt een waardeloze presentatorquote:Op donderdag 6 december 2012 21:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Eens, al was Eddy wel een waardige opvolger.
En over het zuurtje, bittertje en pepertje ontbreekt. .quote:Op donderdag 6 december 2012 21:28 schreef muzas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ondergrondse zwarte ei is niet goed nagezouten.
Vergeleken met Dennis is alles beter. Terwijl ik Dennis bij SYTYCD wel goed vind.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:30 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Ik vond Eddy echt een waardeloze presentator
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |