Nee hoor, aangepaste dienstregeling duurt de hele dag. Reisplanner wordt altijd veel te laat bijgewerkt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef b2py het volgende:
De reisplanner is bijgewerkt voor na 12:00, was het bedoeling dat het slechts tot 12:00 zou gelden deze dienstregeling?
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je 's ochtends al een inschatting kunt maken of 's middags je trein nog wel rijdt...quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:43 schreef ReisT het volgende:
[..]
Nee hoor, aangepaste dienstregeling duurt de hele dag. Reisplanner wordt altijd veel te laat bijgewerkt.
poef wisselstoring fyra nog meer +150quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:50 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Nou ik ben bijna in rotterdam hoor. Ruim anderhalf uur over gedaan
Daarna kwam er nog zo'n oude, ben nu bijna in Amsterdamquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:21 schreef JDude het volgende:
[..]twitter:NSHispeed_info twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 09:55:27#Fyra 925: #FyraBreda v 11:25 rijdt door een defect wissel bij Breda niet. Maak gebruik van binnenlandse treinen reageer retweet
Ja, want wij besluiten dat er een wissel of een trein stuk gaat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:53 schreef b2py het volgende:
Dat heb je gelukkig helemaal zelf in de hand.
Ritje voor genodigden?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:29 schreef ArnosL het volgende:
Op station Zwolle staat al een gtw klaar voor de eerste dienst van zondag zo te zien. Staan ook allemaal mensen binnenin.
Is dat voor informatie en een welkom ofzo?
We zitten in een zogenaamde kerninfrafase. Dat betekent dat we een hoop niet-cruciale wissels niet meer mogen bedienen om te voorkomen dat ze gestoord raken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Mijn treinreis lijkt voorlopig nog helemaal goed te gaan (afkloppen!!).
Tussen Utrecht en Woerden hebben ze zo te zien wat wissels vastgelegd, de middelste twee sporen ligt een flink laagje sneeuw op, daar is vandaag nog geen trein overheen geweest
Tsja, dan confronteer je je baas met de realiteit he. En het feit dat jij geen Opperwezen bent, en zoquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:40 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ik heb zojuist via twitter vernomen dat NS geen moeite wil doen om te communiceren hoe de Landelijk uitgedunde dienstregeling eruit zou kunnen zien vanaf zondag. Waarom niet? Omdat ze misschien nog kleine wijzigingen t.o.v. dat plan gaan doorvoeren. Ondertussen weet ik dus niet hoe ik maandag naar mijn werk moet reizen aangezien op die reisroute gegarandeerd gesneden wordt maar in de alternatieven mogelijk ook.
Ik zag je conversatie op twitter, vond het wel een interessant gesprek.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:40 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ik heb zojuist via twitter vernomen dat NS geen moeite wil doen om te communiceren hoe de Landelijk uitgedunde dienstregeling eruit zou kunnen zien vanaf zondag. Waarom niet? Omdat ze misschien nog kleine wijzigingen t.o.v. dat plan gaan doorvoeren. Ondertussen weet ik dus niet hoe ik maandag naar mijn werk moet reizen aangezien op die reisroute gegarandeerd gesneden wordt maar in de alternatieven mogelijk ook.
Vandaag is de officiele opening van de Vechtdallijnen met alle bobo's van de provincies e.d. Hebben ze voor gekozen omdat ze ook nog Achterhoek Rivierenland moeten openen en nog twee busconcessies. Die openingen hebben ze over 4 dagen verspreid.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:29 schreef ArnosL het volgende:
Op station Zwolle staat al een gtw klaar voor de eerste dienst van zondag zo te zien. Staan ook allemaal mensen binnenin.
Is dat voor informatie en een welkom ofzo?
Het boeit mijn baas gelukkig niet zoveel of ik om 8:00 of om 10:00 binnen kom lopen zolang ik mijn uren maar draai. Ik heb alleen geen zin in 13 minuten Weesp naast een weiland waar de wind lekker vandaan het station in waait. Dat is koud terwijl er verder totaal niets te beleven is.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, dan confronteer je je baas met de realiteit he. En het feit dat jij geen Opperwezen bent, en zo
twitter:NMBSEurope twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 11:14:22@david_meijer25 Neen David, het zullen allemaal TRAXX-en zijn die de laatste dag de diensten zullen verzekeren. Sorry en fijne dag. reageer retweet
En daar is door de NVBS ook alweer op gereageerd op facebook:quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:38 schreef James1988 het volgende:
Nou, dat 11.8-feestje gaat zo te zien niet door:twitter:NMBSEurope twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 11:14:22@david_meijer25 Neen David, het zullen allemaal TRAXX-en zijn die de laatste dag de diensten zullen verzekeren. Sorry en fijne dag. reageer retweet
Het zal wel een actie van onderaf zijn en op door het op twitter te gaan vragen heb je alleen maar meer kans dat één of andere manager er lucht van krijgt en de hele boel verbiedt...quote:Statusupdate over de inzet van de 11.8 morgenochtend. De inzet van de loc is een privé geīnitieerde actie en NIET van NMBS of Hispeed. Uiteraard wordt wel medewerking verleend. NMBS benaderen en vragen stellen heeft geen enkele zin en dit liever over dit onderwerp ook niet doen.
Op dit moment is er slechts één loc die het doet en daar zijn gisteren nog wat problemen bij geconstateerd. De definitieve go-or-no go wordt morgenochtend rond 9.00 verwacht en Op de Rails zal in die berichtgeving worden betrokken.
Getracht in tr 9217 de Olympische stam in te zetten.
13 minuten Christus te paard nogquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:52 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Het boeit mijn baas gelukkig niet zoveel of ik om 8:00 of om 10:00 binnen kom lopen zolang ik mijn uren maar draai. Ik heb alleen geen zin in 13 minuten Weesp naast een weiland waar de wind lekker vandaan het station in waait. Dat is koud terwijl er verder totaal niets te beleven is.
Het is ook niet alsof er enige vorm van structuur of beleid in te ontdekken is he?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:03 schreef b2py het volgende:
Het lijkt erop dat NS aan het terugkrabbelen is van de winterdienst. De kwartiersverdichting op de zaanlijn wordt alweer opgestart.
twitter:Thommeh91 twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 16:01:58@NS_online is het al bekend of morgen een normale dienstregeling gereden wordt? Ga morgen naar lelystad voor de hanzelijn! reageer retweet
wachtentwitter:NS_online twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 16:08:06@Thommeh91 Dit wordt later vandaag bekend gemaakt, houd de reisplanner even in de gaten: http://t.co/iu1sBsiD reageer retweet
Ik heb nog niet gelezen dat ze opgeheven worden (lijkt me ook raar gezien alle festiviteiten er omheem). Wel is de rit met mat'24 opgeheven, maar deze rijdt nu met een 'nieuwe intercity' (zal wel DDZ worden): http://www.omroepflevolan(...)e-hanzelijn-afgelastquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de gratis hanzelijn diensten morgen? Zijn die al opgeheven?
leuk stuk! Je had Fok! treintopic ook wel mogen noemen hoor!quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:29 schreef dennistd het volgende:
Hmm, bekende foto kwam ik net tegen in het introductiemagazine van Arriva voor de Vechtdallijnen:
http://dennistd.nl/temp/arrivamagazine.jpg
Dat gaat nog wat worden inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef bork het volgende:
Morgen dus voor niks op de hanzelijn, wist ik niet, boeit niet want ik kan niet, dus zondag he Flesdan maar (als het weer het toe laat
).
Bwhaha, die is goed zegquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het komt allemaal goed jongens![]()
[ afbeelding ]
Dan hebben ze er meer, want ik heb m ook al in politieuitvoering gezienquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het komt allemaal goed jongens![]()
[ afbeelding ]
Even je best doen he! Trein van 17:46 te Groningen staat aangegeven als niet verder dan Europapark!quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Klopt, in de basis dezelfde als vandaag. Maar dan de zaterdagse versie.
En ze zijn weer opgeheven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof er enige vorm van structuur of beleid in te ontdekken is he?
Behalve dan dat de wissels bij Hattemerbroek Aansluiting bedient moeten worden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi, dan zal die gratis Hanzelijnpendel wel gewoon rijden want dat is Inselbetrieb, daar heeft niemand last van
Čn op het emplacement bij Zwolle natuurlijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:14 schreef dennistd het volgende:
[..]
Behalve dan dat de wissels bij Hattemerbroek Aansluiting bedient moeten worden.
Het idee van een CAO is dat iedereen in de sector daarmee werkt zodat je niet op loonkosten kunt concurreren? Dus dan gaat het argument van de werkgevers toch niet op?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:20 schreef b2py het volgende:
Volgens werkgevers staan de prijzen in de sector, door het aanbestedingsbeleid van Prorail, zwaar onder druk en moet de salarisverhoging daarom beperkt blijven. De vakbonden bespreken volgende week de ontstane situatie.
Dat zou je wel denken jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het idee van een CAO is dat iedereen in de sector daarmee werkt zodat je niet op loonkosten kunt concurreren? Dus dan gaat het argument van de werkgevers toch niet op?
Grappig. Stippeltjes zijn "Overige vervoerders" hm?quote:
Dat is gewoon Arrivia op Dordrecht - Geldermalsen manquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grappig. Stippeltjes zijn "Overige vervoerders" hm?
Pikken ze op de laatste dag nog snel even de Betuwelijn in, de schelmen
BETUWELIJN. idiootquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is gewoon Arrivia op Dordrecht - Geldermalsen man
21:26 - 22:31quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat is "normaal". Als je op hetzelfde station uit als incheckt en er zit meer dan een uur tussen dan ben je je borg kwijt![]()
God mag weten wat daar "normaal" aan is, maar okeeIk heb het ook wel eens gehad. Je krijgt gewoon je geld terug hoor, maar vervelend is het wel.
waarom check je niet gewoon uit zoals het hoortquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:37 schreef Crientj het volgende:
Bluh, prutsers. ik heb een weekend vrij abonnement en ging vrijdag leuk van Bilthoven naar Amersfoort (niet uitgecheckt) en weer terug naar Bilthoven. Hebben ze heel vrolijk die 10 euro instaptarief van mn kaart gehaald en bij uitchecken niet teruggestort. Eerdaags maar weer eens bellen met ze om die 10 euro terug te krijgen. ><
Omdat ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waarom check je niet gewoon uit zoals het hoort
omdat het geen kut uit moet maken als je toch weekendVRIJ hebt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waarom check je niet gewoon uit zoals het hoort
dat stukje op de 6e minuutquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:35 schreef b2py het volgende:
Met spoorse dingen erin rond minuut of 2 - 3, heftig!
fietsen kun je ook buitenzetten. Is wel eens vaker gebeurd in een volle treinquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:49 schreef zoem het volgende:
De IC naar Vlissingen zit stampesvol; zelfs 8 bakken VIRM zijn niet genoegEn als kers op de taart mogen we met +10 op Rdam CS wachten op een goederentrein...
En dan is er zo'n lulhannes die met een grote opoefiets op het balkon staat
Je mag niet eens je fiets meenemen in de spitsquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
fietsen kun je ook buitenzetten. Is wel eens vaker gebeurd in een volle trein
Schuldig!quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:54 schreef Monopoly het volgende:
Wie pakt morgen de Hanzelijn? Ik ben in Lelystad namelijk en ik wil zelf ook een slag pakken eigenlijk
Ik.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:54 schreef Monopoly het volgende:
Wie pakt morgen de Hanzelijn? Ik ben in Lelystad namelijk en ik wil zelf ook een slag pakken eigenlijk
zeldzaam diertje op het spoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik.
Maar de hele bloedzooi zal wel weer opgeheven worden wegens <<pick random lulsmoes>>
Hanzelijn gaat morgen door met 1xIRM10 en 1xDDZ8 in de 2 omlopen. Stand hiervan: 17:30 vanmiddagquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik.
Maar de hele bloedzooi zal wel weer opgeheven worden wegens <<pick random lulsmoes>>
Ik pak morgen de eerste trein Zwolle-Lelystad (10u-10.35u), en ga dan bij de NVBS-kraam leden staan werven. Tot 13.30u, want om 13.45u pak is de trein om op Hoofddorp de Benelux met de 11.8 ervoor op de foto te zetten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:54 schreef Monopoly het volgende:
Ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:54 schreef Monopoly het volgende:
Niet heel vaak, maar kom er 8 keer per week langs..quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:58 schreef KingRoland het volgende:
Wie is vaak te vinden bij Station Sloterdijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |