Het boeit mijn baas gelukkig niet zoveel of ik om 8:00 of om 10:00 binnen kom lopen zolang ik mijn uren maar draai. Ik heb alleen geen zin in 13 minuten Weesp naast een weiland waar de wind lekker vandaan het station in waait. Dat is koud terwijl er verder totaal niets te beleven is.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, dan confronteer je je baas met de realiteit he. En het feit dat jij geen Opperwezen bent, en zo
twitter:NMBSEurope twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 11:14:22@david_meijer25 Neen David, het zullen allemaal TRAXX-en zijn die de laatste dag de diensten zullen verzekeren. Sorry en fijne dag. reageer retweet
En daar is door de NVBS ook alweer op gereageerd op facebook:quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:38 schreef James1988 het volgende:
Nou, dat 11.8-feestje gaat zo te zien niet door:twitter:NMBSEurope twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 11:14:22@david_meijer25 Neen David, het zullen allemaal TRAXX-en zijn die de laatste dag de diensten zullen verzekeren. Sorry en fijne dag. reageer retweet
Het zal wel een actie van onderaf zijn en op door het op twitter te gaan vragen heb je alleen maar meer kans dat één of andere manager er lucht van krijgt en de hele boel verbiedt...quote:Statusupdate over de inzet van de 11.8 morgenochtend. De inzet van de loc is een privé geīnitieerde actie en NIET van NMBS of Hispeed. Uiteraard wordt wel medewerking verleend. NMBS benaderen en vragen stellen heeft geen enkele zin en dit liever over dit onderwerp ook niet doen.
Op dit moment is er slechts één loc die het doet en daar zijn gisteren nog wat problemen bij geconstateerd. De definitieve go-or-no go wordt morgenochtend rond 9.00 verwacht en Op de Rails zal in die berichtgeving worden betrokken.
Getracht in tr 9217 de Olympische stam in te zetten.
13 minuten Christus te paard nogquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:52 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Het boeit mijn baas gelukkig niet zoveel of ik om 8:00 of om 10:00 binnen kom lopen zolang ik mijn uren maar draai. Ik heb alleen geen zin in 13 minuten Weesp naast een weiland waar de wind lekker vandaan het station in waait. Dat is koud terwijl er verder totaal niets te beleven is.
Het is ook niet alsof er enige vorm van structuur of beleid in te ontdekken is he?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:03 schreef b2py het volgende:
Het lijkt erop dat NS aan het terugkrabbelen is van de winterdienst. De kwartiersverdichting op de zaanlijn wordt alweer opgestart.
twitter:Thommeh91 twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 16:01:58@NS_online is het al bekend of morgen een normale dienstregeling gereden wordt? Ga morgen naar lelystad voor de hanzelijn! reageer retweet
wachtentwitter:NS_online twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 16:08:06@Thommeh91 Dit wordt later vandaag bekend gemaakt, houd de reisplanner even in de gaten: http://t.co/iu1sBsiD reageer retweet
Ik heb nog niet gelezen dat ze opgeheven worden (lijkt me ook raar gezien alle festiviteiten er omheem). Wel is de rit met mat'24 opgeheven, maar deze rijdt nu met een 'nieuwe intercity' (zal wel DDZ worden): http://www.omroepflevolan(...)e-hanzelijn-afgelastquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de gratis hanzelijn diensten morgen? Zijn die al opgeheven?
leuk stuk! Je had Fok! treintopic ook wel mogen noemen hoor!quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:29 schreef dennistd het volgende:
Hmm, bekende foto kwam ik net tegen in het introductiemagazine van Arriva voor de Vechtdallijnen:
http://dennistd.nl/temp/arrivamagazine.jpg
Dat gaat nog wat worden inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef bork het volgende:
Morgen dus voor niks op de hanzelijn, wist ik niet, boeit niet want ik kan niet, dus zondag he Flesdan maar (als het weer het toe laat
).
Bwhaha, die is goed zegquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het komt allemaal goed jongens![]()
[ afbeelding ]
Dan hebben ze er meer, want ik heb m ook al in politieuitvoering gezienquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het komt allemaal goed jongens![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |