Nee hoor, aangepaste dienstregeling duurt de hele dag. Reisplanner wordt altijd veel te laat bijgewerkt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef b2py het volgende:
De reisplanner is bijgewerkt voor na 12:00, was het bedoeling dat het slechts tot 12:00 zou gelden deze dienstregeling?
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je 's ochtends al een inschatting kunt maken of 's middags je trein nog wel rijdt...quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:43 schreef ReisT het volgende:
[..]
Nee hoor, aangepaste dienstregeling duurt de hele dag. Reisplanner wordt altijd veel te laat bijgewerkt.
poef wisselstoring fyra nog meer +150quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:50 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Nou ik ben bijna in rotterdam hoor. Ruim anderhalf uur over gedaan
Daarna kwam er nog zo'n oude, ben nu bijna in Amsterdamquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:21 schreef JDude het volgende:
[..]twitter:NSHispeed_info twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 09:55:27#Fyra 925: #FyraBreda v 11:25 rijdt door een defect wissel bij Breda niet. Maak gebruik van binnenlandse treinen reageer retweet
Ja, want wij besluiten dat er een wissel of een trein stuk gaat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:53 schreef b2py het volgende:
Dat heb je gelukkig helemaal zelf in de hand.
Ritje voor genodigden?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:29 schreef ArnosL het volgende:
Op station Zwolle staat al een gtw klaar voor de eerste dienst van zondag zo te zien. Staan ook allemaal mensen binnenin.
Is dat voor informatie en een welkom ofzo?
We zitten in een zogenaamde kerninfrafase. Dat betekent dat we een hoop niet-cruciale wissels niet meer mogen bedienen om te voorkomen dat ze gestoord raken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Mijn treinreis lijkt voorlopig nog helemaal goed te gaan (afkloppen!!).
Tussen Utrecht en Woerden hebben ze zo te zien wat wissels vastgelegd, de middelste twee sporen ligt een flink laagje sneeuw op, daar is vandaag nog geen trein overheen geweest
Tsja, dan confronteer je je baas met de realiteit he. En het feit dat jij geen Opperwezen bent, en zoquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:40 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ik heb zojuist via twitter vernomen dat NS geen moeite wil doen om te communiceren hoe de Landelijk uitgedunde dienstregeling eruit zou kunnen zien vanaf zondag. Waarom niet? Omdat ze misschien nog kleine wijzigingen t.o.v. dat plan gaan doorvoeren. Ondertussen weet ik dus niet hoe ik maandag naar mijn werk moet reizen aangezien op die reisroute gegarandeerd gesneden wordt maar in de alternatieven mogelijk ook.
Ik zag je conversatie op twitter, vond het wel een interessant gesprek.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:40 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ik heb zojuist via twitter vernomen dat NS geen moeite wil doen om te communiceren hoe de Landelijk uitgedunde dienstregeling eruit zou kunnen zien vanaf zondag. Waarom niet? Omdat ze misschien nog kleine wijzigingen t.o.v. dat plan gaan doorvoeren. Ondertussen weet ik dus niet hoe ik maandag naar mijn werk moet reizen aangezien op die reisroute gegarandeerd gesneden wordt maar in de alternatieven mogelijk ook.
Vandaag is de officiele opening van de Vechtdallijnen met alle bobo's van de provincies e.d. Hebben ze voor gekozen omdat ze ook nog Achterhoek Rivierenland moeten openen en nog twee busconcessies. Die openingen hebben ze over 4 dagen verspreid.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:29 schreef ArnosL het volgende:
Op station Zwolle staat al een gtw klaar voor de eerste dienst van zondag zo te zien. Staan ook allemaal mensen binnenin.
Is dat voor informatie en een welkom ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |