fietsen kun je ook buitenzetten. Is wel eens vaker gebeurd in een volle treinquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:49 schreef zoem het volgende:
De IC naar Vlissingen zit stampesvol; zelfs 8 bakken VIRM zijn niet genoegEn als kers op de taart mogen we met +10 op Rdam CS wachten op een goederentrein...
En dan is er zo'n lulhannes die met een grote opoefiets op het balkon staat
Je mag niet eens je fiets meenemen in de spitsquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
fietsen kun je ook buitenzetten. Is wel eens vaker gebeurd in een volle trein
Schuldig!quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:54 schreef Monopoly het volgende:
Wie pakt morgen de Hanzelijn? Ik ben in Lelystad namelijk en ik wil zelf ook een slag pakken eigenlijk
Ik.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:54 schreef Monopoly het volgende:
Wie pakt morgen de Hanzelijn? Ik ben in Lelystad namelijk en ik wil zelf ook een slag pakken eigenlijk
zeldzaam diertje op het spoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik.
Maar de hele bloedzooi zal wel weer opgeheven worden wegens <<pick random lulsmoes>>
Hanzelijn gaat morgen door met 1xIRM10 en 1xDDZ8 in de 2 omlopen. Stand hiervan: 17:30 vanmiddagquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik.
Maar de hele bloedzooi zal wel weer opgeheven worden wegens <<pick random lulsmoes>>
Ik pak morgen de eerste trein Zwolle-Lelystad (10u-10.35u), en ga dan bij de NVBS-kraam leden staan werven. Tot 13.30u, want om 13.45u pak is de trein om op Hoofddorp de Benelux met de 11.8 ervoor op de foto te zetten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:54 schreef Monopoly het volgende:
Ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:54 schreef Monopoly het volgende:
Niet heel vaak, maar kom er 8 keer per week langs..quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:58 schreef KingRoland het volgende:
Wie is vaak te vinden bij Station Sloterdijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |