Geen van beide denk ik, licht er een beetje aan hoe lang je al traint lijkt mij.quote:Op zondag 9 december 2012 16:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
60 kilo deadlift, voor het eerst... max 5x is dat veel of is dat sucky sucky?
Ik voelde me gister echt een warrior toen mij dat lukte lol
(heb al zeker 12 maanden geen deadlift meer gedaan)
1m78
68 kilo
De enige isolatie oefening voor onderarmen waarvan ik 't zou overwegen om te doen. Wat een burn geeft deze, echt te ziek.quote:Op zondag 9 december 2012 12:04 schreef Levolution het volgende:
http://www.exrx.net/Weigh(...)lerWristFlexion.html voor die maximale pahmp en vascularity van de onderarm
http://www.exrx.net/Testi(...)liftStandardsKg.htmlquote:Op zondag 9 december 2012 16:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
60 kilo deadlift, voor het eerst... max 5x is dat veel of is dat sucky sucky?
Ik voelde me gister echt een warrior toen mij dat lukte lol
(heb al zeker 12 maanden geen deadlift meer gedaan)
1m78
68 kilo
Dat lijkt zo maar er zijn genoeg mannen die ook in die onzin geloven. Het gaat er eigenlijk om dat ontzettend veel mensen niet eens weten hoe je correct moet afvallen.quote:Op zondag 9 december 2012 11:17 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Vraag me ook altijd af hoe het kan dat mannen qua afvallen vaak veel zorgvuldiger met hun lichaam omgaan dan vrouwen.
Ken zoveel chicks die een crashdieet hebben gevolgd met poedertjes, watershakes, haaruitval, flauwvallen, bleekheid, ingevallen gezichten en zelfs eentje die daardoor niet meer zwanger kan worden.. (En uiteraard alle verloren kilo's er binnen een jaar weer dubbel en dwars aan)
Gasten gaan 9 van de 10 keer gewoon voor de ''hard'' way: Sporten en trainen als een beest.
Als iemand nog nooit de BP heeft gedaan zou ik eerst eens met 2x 10kg beginnen. (plus stang; 15kg of 20kg mits olympisch) En ik ken mensen die dat niet eens omhoog kregen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:47 schreef esv7 het volgende:
50kg bp voor een ongetraind persoon, is dat niet wat hoog ik zie zat mensen in de sportschool die dat niet eens redden?
quote:Op zondag 9 december 2012 14:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
2 deuren verder, niet hier.
ONZ / [DE GYM #2] Roids zijn stoer tog
quote:Op zondag 9 december 2012 12:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gew je polsen flink draaien bij ahnold press
lol heb ik wat gemist?quote:Op zondag 9 december 2012 14:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
2 deuren verder, niet hier.
ONZ / [DE GYM #2] Roids zijn stoer tog
Very nice.quote:Op zondag 9 december 2012 18:24 schreef ZetaOS het volgende:
Dan maar eens een bulk videootje van maandje geleden
Stuk sterker, eet dus stukje meer.
Nu 89,5 kilo....Uiteraard aan de crea en Whey.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
M.b.t. mutsen op in de sportschool:
- het ziet er dom uit
- het zijn veelal niet de intellectueel bevoorrechte types die zonodig een muts op moeten doen in de sportschool
- als je fatsoenlijk traint krijg je het goed warm en het is zonde als die beperkte hoeveelheid hersencellen verder afneemt door afsterving ten gevolge van oververhitting.
- voor zweet heb je een handdoek (en voor de mutsdragers: dat is dus niet een theedoek van 20x20cm (mocht je uberhaupt al een doek meenemen)).
Bedankt, Zeta. Heb me weer heerlijk afgetrokkenquote:Op zondag 9 december 2012 18:24 schreef ZetaOS het volgende:
Je lats zijn een stuk breder geworden tov de laatste keer zover ik me kan herinneren, nice!quote:Op zondag 9 december 2012 18:24 schreef ZetaOS het volgende:
Goed bezig.quote:Op zondag 9 december 2012 18:24 schreef ZetaOS het volgende:
Nice, goed bezigquote:Op zondag 9 december 2012 18:24 schreef ZetaOS het volgende:
Goede observatie.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:37 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja, haha dat zie ik best vaak ja, Groot MDY logo er op, want daar koopt de tokkie anno 2012 zijn shakes.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Goede observatie.
Verder: goede, harde massa. Goed bezig.
Gewoon een simpele: http://www.bol.com/nl/p/b(...)13/9000000012739238/quote:Op zondag 9 december 2012 21:48 schreef slacker_nl het volgende:
Succes, welke weegschaal heb je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |