abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:26:14 #126
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120055338
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:15 schreef seto het volgende:
hele dikke polsen zijn sowieso niet echt aesthetic weetje
Alsof je die zomaar krijgt. Er zitten maar weinig spieren op dat stukje.
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:30:36 #127
69994 seto
-|||--------|||-
pi_120055610
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef Snakey het volgende:

[..]

Alsof je die zomaar krijgt. Er zitten maar weinig spieren op dat stukje.
Nee klopt is ook meer genetics, maar je ziet vaak mensen klagen over te dunne polsen in BB.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:31:18 #128
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_120055650
Refeeden, hoe frequent doe je dat nu? Zit nu in week 7 van mijn eerste cut, incl. IF maar ik begin nu licht kracht te verliezen en alles gaat gewoon moeizamer.. Heel frustrerend begint het te worden. }:|
Ik zit nu al zon zes weken in een caloriedeficit en ben 7 kilo 'vet' verloren, bij een gelijkblijvend VVM.
Tips anyone? :'(
BEASTMODE
pi_120055748
ik heb nogal lange armen aestetics zijn er lastig met mijn bouw. spanwijdte van 212 ofzo. terwijl ik "maar" 194 lang ben. kort bovenlichaam en hele lange benen. Squatten is lastig vanwege de lange poten zwaar benchen is ook best rot vanwege de lange armen. Maar ach deadliften ben ik dan wel weer erg goed in :)
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:51:48 #130
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_120056693
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef Awesome_ het volgende:
Refeeden, hoe frequent doe je dat nu? Zit nu in week 7 van mijn eerste cut, incl. IF maar ik begin nu licht kracht te verliezen en alles gaat gewoon moeizamer.. Heel frustrerend begint het te worden. }:|
Ik zit nu al zon zes weken in een caloriedeficit en ben 7 kilo 'vet' verloren, bij een gelijkblijvend VVM.
Tips anyone? :'(
7 kilo massa verliezen in 6 weken is fors, bijna een crashdieet; tenzij je een hele grote bierbuik had, zit daar ook vetvrije massa bij (ongeacht wat je weegschaal oid zegt).

Refeeds zijn niet de oplossing, een kleinere energiedeficit wellicht wel.
Confidence through competence
pi_120057280
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:17 schreef esv7 het volgende:
Mijn onderarmen zijn even dik als mijn bovenarmen:/, ik zie ook geen groei in armen maar volgens rippetoe kost dat tijd.
Groeit vanzelf, was net zo. Gewoon eten, haal die schade in. Die massa komt voornamelijk van genetics + eten. De mishandeling houdt niet op, het houdt niet op, voordat je iets doet. Factor 2 checking in right now.
pi_120057451
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Als je keihard traint dan vangt de muts het zweet op.
M.b.t. mutsen op in de sportschool:
- het ziet er dom uit
- het zijn veelal niet de intellectueel bevoorrechte types die zonodig een muts op moeten doen in de sportschool
- als je fatsoenlijk traint krijg je het goed warm en het is zonde als die beperkte hoeveelheid hersencellen verder afneemt door afsterving ten gevolge van oververhitting.
- voor zweet heb je een handdoek (en voor de mutsdragers: dat is dus niet een theedoek van 20x20cm (mocht je uberhaupt al een doek meenemen)).
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:05:08 #133
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_120057578
Ik heb ook altijd m'n bedenkingen bij mutstypes (ja, vooroordelen hebben we allemaal :P ) maar als Yuri in z'n homegym een mutsie op wil, dan moet dat wel kunnen toch? oO<
Confidence through competence
pi_120057925
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb ook altijd m'n bedenkingen bij mutstypes (ja, vooroordelen hebben we allemaal :P ) maar als Yuri in z'n homegym een mutsie op wil, dan moet dat wel kunnen toch? oO<
In de garage is het stervenskoud. In het begin draag ik dus altijd een muts totdat ik warm ben, daarna moet die wel af anders ga ik kapot. :P Je wilt niet weten hoe ik er bij loop. :') Ik ben in de winter jelly op jullie.
If not now, then when.
pi_120058063
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

In de garage is het stervenskoud. In het begin draag ik dus altijd een muts totdat ik warm ben, daarna moet die wel af anders ga ik kapot. :P Je wilt niet weten hoe ik er bij loop. :') Ik ben in de winter jelly op jullie.
OK, voor jou goed excuus. Maar we hebben allemaal een beeld bij de mutsdragers in de "gewone" sportschool. En dat beeld is samen te vatten in 1 smiley: :')
pi_120058153
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:13 schreef CarbonC het volgende:

[..]

OK, voor jou goed excuus. Maar we hebben allemaal een beeld bij de mutsdragers in de "gewone" sportschool. En dat beeld is samen te vatten in 1 smiley: :')
:D Maar ja, ik begrijp het wel.

:P
If not now, then when.
pi_120058656
Wat ontbijten jullie zoal (inspiratie nodig)

Probleem is dat ik in het weekend vaak bij mn ouders ben, en vrijdag laat aankom. Geen trek om met kipfilets en bakken kwark te sjouwen, dus meestal is het magere yoghurt met muesli (wel gezonde met noten en gedroogd fruit, geen kelllog's oid).. Maar echt goed is anders denk.
pi_120058857
0,8 liter melk met 160g Brinta.
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:32:01 #139
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120059086
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:25 schreef BenjaminLinus het volgende:
Wat ontbijten jullie zoal (inspiratie nodig)

Probleem is dat ik in het weekend vaak bij mn ouders ben, en vrijdag laat aankom. Geen trek om met kipfilets en bakken kwark te sjouwen, dus meestal is het magere yoghurt met muesli (wel gezonde met noten en gedroogd fruit, geen kelllog's oid).. Maar echt goed is anders denk.
Whey shake, dubbele portie havermout, en wat fruit. 2 of 3 eieren en 2 snee brood. En dan soms nog wat yogurt.

Maar ik train 's morgens zo vroeg mogelijk, op nuchtere maag en daarna ontbijt ik wat hierboven staat, ongeveer. Dus misschien is dat niet het beste voorbeeld.
pi_120059729
Guess who's back
Back again
Snakey's back
Tell a friend
Guess who's back, guess who's back, guess who's back..

:P
If not now, then when.
pi_120059974
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:32 schreef Snakey het volgende:

[..]

Whey shake, dubbele portie havermout, en wat fruit. 2 of 3 eieren en 2 snee brood. En dan soms nog wat yogurt.

Maar ik train 's morgens zo vroeg mogelijk, op nuchtere maag en daarna ontbijt ik wat hierboven staat, ongeveer. Dus misschien is dat niet het beste voorbeeld.
Nuchtere maag heb ik ook geprobeerd, maar na een paar flinke squats sta ik dan wel op mijn benen te wiebelen :X
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:51:46 #142
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_120060013
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

7 kilo massa verliezen in 6 weken is fors, bijna een crashdieet; tenzij je een hele grote bierbuik had, zit daar ook vetvrije massa bij (ongeacht wat je weegschaal oid zegt).

Refeeds zijn niet de oplossing, een kleinere energiedeficit wellicht wel.
Zeker geen crashdieet, althans in de zin van honger lijden. Ik hanteer een IF/IIFYM/paleo-ish stijl :P
Het ging vooral de eerste twee weken snel omdat ik het gewoon niet weggegeten kreeg in m'n feedwindow, zat vol van 1600kcals, voor het eerst in m'n leven :')

Wat betreft de beginsituatie, ik kom van vrij ver, 21% ong. volgens de US army method.

Refeeds zijn voornamelijk psychologisch? Want qua discipline/consequentheid zit het wel goed, maar merk gewoon dat ik begin te kwakkelen zeg maar. Ook is mijn multivitamine vorige week opgegaan vorige week en wanneer ik terug denk ben ik ook vrij karig geweest met het fruit/algeheel vitaminerijk voedsel.Misschien dat daar ook een oorzaak kan liggen?
Ik ben al de hele dag aan het nadenken wat ik zou kunnen veranderen omdat het nu echt begint te vervelen.
Input zou welkom zijn :s)
BEASTMODE
pi_120060218
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:51 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Zeker geen crashdieet, althans in de zin van honger lijden. Ik hanteer een IF/IIFYM/paleo-ish stijl :P
Het ging vooral de eerste twee weken snel omdat ik het gewoon niet weggegeten kreeg in m'n feedwindow, zat vol van 1600kcals, voor het eerst in m'n leven :')

Wat betreft de beginsituatie, ik kom van vrij ver, 21% ong. volgens de US army method.

Refeeds zijn voornamelijk psychologisch? Want qua discipline/consequentheid zit het wel goed, maar merk gewoon dat ik begin te kwakkelen zeg maar. Ook is mijn multivitamine vorige week opgegaan vorige week en wanneer ik terug denk ben ik ook vrij karig geweest met het fruit/algeheel vitaminerijk voedsel.Misschien dat daar ook een oorzaak kan liggen?
Ik ben al de hele dag aan het nadenken wat ik zou kunnen veranderen omdat het nu echt begint te vervelen.
Zou je me wat over jouw IF methode willen vertellen?

Namelijk wanneer je je eating window had, en hoelang je vastperiode was?

Denk dat die methode voor mij ook wel heel geschikt zou zijn, alleen MOET ik wel iets binnen krijgen voor mijn training. Dus dat zou dan inhouden 's ochtends een window, en 's avonds weer? Of pas ik de methode dan verkeerd toe? Dat zou een vastperiode van ca. 9 uur betekenen. Is dit te kort?
pi_120060250
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:51 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

1600 kcal voor de gehele dag? :X Is dat niet wat weinig?
pi_120060356
Dat vasten vat ik niet. Waarom zo ingewikkeld doen je kan toch ook gewoon minder eten?
pi_120060430
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:56 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

gmta. Daar kom ik m'n nest niet voor uit :')
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:00:35 #147
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120060468
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:56 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Ja, belachelijk weinig. Crashdieet inderdaad waar je echt niks aan hebt.
pi_120060486
Eet binnenkort eens 3000/3500kcals of zo. Een paar dagen later ben je droger.
If not now, then when.
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:04:40 #149
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120060690
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:50 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Nuchtere maag heb ik ook geprobeerd, maar na een paar flinke squats sta ik dan wel op mijn benen te wiebelen :X
Ik ben een beetje 'army like' daarmee. Opstaan en gaan. Ik vind het heerlijk, maar ik kan goed begrijpen dat je dat niet trekt.

De meeste mensen kunnen er niet tegen.
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:04:50 #150
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_120060701
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:55 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Zou je me wat over jouw IF methode willen vertellen?

Namelijk wanneer je je eating window had, en hoelang je vastperiode was?

Denk dat die methode voor mij ook wel heel geschikt zou zijn, alleen MOET ik wel iets binnen krijgen voor mijn training. Dus dat zou dan inhouden 's ochtends een window, en 's avonds weer? Of pas ik de methode dan verkeerd toe? Dat zou een vastperiode van ca. 9 uur betekenen. Is dit te kort?
Natuurlijk.
Zie leangains.com voor meer details maar het komt er op neer dat je 8 uur aaneengesloten eet per 24uur per dag en dus de andere 16 niet.
Omdat ik een echte diehard ben (kuch) heb ik gekozen voor een 6uur feedwindow namelijk van 17:00 tot 23:00 uur.
Kies dus een tijdsvak van 8uur per dag waarin je eet en drink calorieloze dingen in het vastwindow, wanneer jouw het uitkomt.
Oja, en probeer zoveel mogelijk voedsel te eten in je window na je workout.

IF heeft mij vooral geholpen in een zieke voedselobsessie. Eten uit verveling, ff naar de kantine op school om maar niet aan je huiswerk te gaan etc. is er allemaal niet meer bij omdat ik pas om 17:00 'mag' eten.
BEASTMODE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')