Slank-en-sterk.nlquote:Op donderdag 6 december 2012 15:43 schreef loveyourlife het volgende:
Ik ga al een tijdje niet meer naar de sportschool.. Toen ik wel ging en gewichten ging heffen vonden mensen dat opeens raar, er kwam zelfs een man naar me toe die zei van ' waarom doe je dat? Je wil toch geen spieren kweken?' maar ik wil gewoon wat meer kracht in mijn dunne armpjes.Gelukkig waren er ook mensen die me hielpen met gewichtheffen en me de juiste techniek leerde.
Ik post in het BB topic voor de cardio...quote:
hey meisje ik wil je best trainen hoor. Heb veel ervaring en kennis, ik heb namelijk het CIOS gedaan dus ik weet er meer vanaf dan al die stoere jongens hier. Betaling hoeft niet, want ik ben al blij als er meiden van jouw leeftijd serieus gaan sporten dus die help ik graag.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:43 schreef loveyourlife het volgende:
Ik ga al een tijdje niet meer naar de sportschool.. Toen ik wel ging en gewichten ging heffen vonden mensen dat opeens raar, er kwam zelfs een man naar me toe die zei van ' waarom doe je dat? Je wil toch geen spieren kweken?' maar ik wil gewoon wat meer kracht in mijn dunne armpjes.Gelukkig waren er ook mensen die me hielpen met gewichtheffen en me de juiste techniek leerde.
Wat? Is toch gewoon gelinkt of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef 16meter het volgende:
geen nieuw deel geopend, nu hebben we nog geen reeks
krijg altijd last van creatine rage zelf man :Squote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
wie gaan er vanavond pompen dan? effe lekker die stats opkrikken jongens!vandaag me nieuwe protein shakes en creatine binnen, moet weer goed komen
ja maar is gewoon voor hardere battle shouts weet je, die lifts moet je voelen en laten horenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
krijg altijd last van creatine rage zelf man :S
Ik wil!!!! Maar mag nietquote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
wie gaan er vanavond pompen dan? effe lekker die stats opkrikken jongens!vandaag me nieuwe protein shakes en creatine binnen, moet weer goed komen
van wie niet? girl je moet juist pompen voor die fine ass en buikjequote:
Dat is een gozer hoor. Hij doet zich voor als een vrouw.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:56 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
van wie niet? girl je moet juist pompen voor die fine ass en buikje
fuck die tatas je doet toch voor jezelf niet voor ziekenhuis?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb m'n voet gebroken en mag dat been niet belasten want dan breekt het gips. In het ziekenhuis zeiden ze: nee, dat gaat 'm niet worden deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |