Ik moest m ook opzoeken, maar ken m van het klokhuis.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt me nog niks, maar toch, die kop komt me wel bekend voor.
Ik duw er nog een staafje in.quote:
Ik ken meer leuke Rotterdammers dan Amsterdammers.quote:
Je vergeet Patwiesj!quote:
Yep, Leendert. Geen Engelsman die hem kan verstaan en een verkrachter van Liverpools best song.quote:
Das Deelder.quote:
Das jouw probleem.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:48 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Fortuyn wel een leuke Rotterdammer.
Voor mensen zonder humor wellicht.quote:
Heb je niets in je shoe gehave?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Voor mensen zonder humor wellicht.
quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:47 schreef alors het volgende:
Kan die ! uit PAU!L in de TT? Zijn programma heet nu niet meer zo, maar bovenal is het topic zo lastig te vinden met ctrl f
Een zak vol had ik. de klootzak.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
DoneIk had er laatst ook last van
Maak er dan beter 'Langs de Leeuw' van, het programma heet immers zo.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
DoneIk had er laatst ook last van
Doen we dat, ik wist de juiste titel niet zo snel.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:58 schreef peniskaas het volgende:
[..]
Maak er dan beter 'Langs de Leeuw' van, het programma heet immers zo.
Ja Hans deed het goed..heb zojuist gekeken.Toch mistte ik Bram vd Vlugt.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Leuke uitzending... Hans Kesting als Sinterklaas
Tijl Beckand, dan kan de avond niet meer stuk.quote:Vanavond hebben we het over allemaal verschillende soorten angsten. Angst voor de dood of gewoon angst voor vissen. Tijl Beckand en Nelleke van der Krogt komen Langs de Leeuw en Eros Ramazzotti gaat optreden! En natuurlijk nemen we de week door met onze jongens van de Kwis!
Ik zou ook gillen als een meisje.quote:
Zelfs hier op de bank heb ik een hartslag van 190.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zou ook gillen als een meisje.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:37 schreef StephanL het volgende:
Dit filmpje is goed
Er is er ook een met een vloer van beeldschermen ook fantastisch
Linkje?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:38 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht dat het met die vallende platen uit de bodem was.
Dit is ook wel cool.
Kom dan niet naar de studio.quote:
Waarschijnlijk wist ze dit niet, opgegeven door familie/vrienden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Kom dan niet naar de studio.
Welke?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:54 schreef hexje het volgende:
Die domme tang is helaas nog niet tegen de vlakte gegaan.
Vraagt Paul zich ook af.quote:
Hetzelfde als met een ruïne van de oude Grieken, steeds verder inzakken.quote:
Ik andersom.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:04 schreef alors het volgende:
Ik vind Tijl wel leuk, alleen ik heb niks met klassiek.
Wel je handen wassen hè.quote:
Andre Rieu coverde het wel mooi.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:
blijf van waltzing mathilda af man
jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:
blijf van waltzing mathilda af man
dit is slecht.. slecht gezongen, vage tekst die de lading niet dektquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
jaToevallig gisteren nog de versie van Tom Waits gedraaid, dat is wel andere koek.
Leuke grap.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt niks met klassiek maar vindt Teil wel leuk?
heb je n linkjequote:Op zaterdag 8 december 2012 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Andre Rieu coverde het wel mooi.
upsyndroom. Het is een stukje hoger qua toon.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:08 schreef Specularium het volgende:
Is toch echt een soort gitaar met downsyndroom.
quote:
Daarom gebruikte ik het nietszeggende woord leuk ipv het woord briljant.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mwah, achteraf gezien viel het wat tegen.
Dan was mijn slecht functionerende sarcasmedetector waarschijnlijk niet af gegaan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:12 schreef hexje het volgende:
[..]
Daarom gebruikte ik het nietszeggende woord leuk ipv het woord briljant.
En Kankermel schijnt een jood te moeten voorstellen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:12 schreef hexje het volgende:
Middels de smurfen maken heel veel kinderen kennis met klassieke muziek.
dan kijk ik niet meer.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
De Toppers gaan meespelen in Passie in de Polder
Ik heb het vooral als Hannie van Leeuwen er is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Gijpie heeft altijd het broekje uit bij K&vdB
kunnen ze goedquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:16 schreef StephanL het volgende:
Dit soort muziek maken ze ook in hun voorstellingerg leuk
Niet te veel spoileren hè, ik moet er nog heenquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:16 schreef StephanL het volgende:
Dit soort muziek maken ze ook in hun voorstellingerg leuk
Ok leuk. Heb ze gezien hier, erg leukquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet te veel spoileren hè, ik moet er nog heen
Vind het wel altijd leuk, met zo'n apparaat
twitter:PeterRdeV twitterde op zaterdag 08-12-2012 om 19:11:36Wat ben ik toch een ontzettende kankerlul. #grensrechter reageer retweet
maar iets te vroeg, zonder specifieke kennis over dit geval (denk ik).quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:19 schreef hexje het volgende:
Peter had een terechte tweet getweet mensen.
Haten op Van Veen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Treurige moraalridder die Herman.
Je hebt even moeten zoeken hè, naar deze foto. Leuk dat je zoveel moeite in je reply steekt.quote:
Nee hoor, ik wilde eerst een reply doen of je die andere barbie nu ook al eens in je anus had gestopt. Maar dat leek me niet zo aardig.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:26 schreef hexje het volgende:
[..]
Je hebt even moeten zoeken hè, naar deze foto. Leuk dat je zoveel moeite in je reply steekt.
Nee. Wil jij mijn Ken zijn?quote:
Kijktip voor nu:quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:30 schreef Specularium het volgende:
Kijktip voor zometeen, dames en heren:
TV / Micha Wertheim: voor de zoveelste keer
Dit is Italiaans.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
Zijn Spaans is al net zo geweldig als zijn Engels
Moet een beetje aan Johnny Kraaijkamp sr denkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
hij valt best tegenquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
Uiteraard, je gaat niet voor je plezier naar dat unieke talent.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
Ah hij komt zijn CDtje pluggen, tuurlijk.
Ik vond dat geintje dat ie Rene Klijn liet overlijden wel een harde grap.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:35 schreef marcodej het volgende:
Pauls humor is al matig in het Nederlands, laat staan in een andere taal.
Playback he.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hij heeft nog wel stem !
Dit is niet live joh.. Playbackjequote:Op zaterdag 8 december 2012 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hij heeft nog wel stem !
Mijn moeder.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:39 schreef marcodej het volgende:
Zijn er echt Nederlanders die een CD van hem hebben?
ik niet eigenlijkquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:39 schreef marcodej het volgende:
Zijn er echt Nederlanders die een CD van hem hebben?
TV / Ik vertrek #43: Plaggenhut in de Alpenquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
komt er nog iets leuks ?
Ja, nu iets over trekken op 1 en dan Micha Wertheim op 3.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
komt er nog iets leuks ?
thanks !quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
TV / Ik vertrek #43: Plaggenhut in de Alpen
Raar dat Hanneke single is.quote:Hoe happy is de happy single? Paul de Leeuw ontvangt in een studio vol alleenstaanden Jurjen Hooghiemstra, Paul Turner en Hanneke Groenteman die allemaal single zijn.
Ilse de Lange komt ook, want die heeft een nieuwe single. En Sanne Hans (Miss Montreal) zingt een Nederlandstalige single!
En de 'Happy Four' zijn er ook weer: de mannen van de Kwis!
Yep, ik had het ook heel even net.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:35 schreef Specularium het volgende:
Loopt dit forum weer te kutten, zeker half negen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |