Vanavond op Ned 3 van 22:30 - 00:05quote:Langzaam maar zeker zuigt Micha het publiek mee in een draaikolk van springerige argumenten, speldenprikken, schijnbare déjà vu's, en taalkundige fata morgana's. Hij zet redeneringen op die tot het uiterste gaan... Achter de slimme schijnbewegingen die zijn optreden typeren, gaat juist veel engagement schuil. En dat maakt hem des te boeiender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:49 schreef Specularium het volgende:
Ik wil die Zomergasten met hem terugkijken.Dat was een erg ongemakkelijk gesprek met die kutlul belg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen leek Micha dat expres zo te sturen, maarja, heb het maar 1x gezien dus weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat was een erg ongemakkelijk gesprek met die kutlul belg.
Zou ook kunnen of het klikte totaal niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen leek Micha dat expres zo te sturen, maarja, heb het maar 1x gezien dus weet ik niet zeker.
Zou ook kunnen dat Micha merkte dat het niet klikte en het daarom ging saboteren.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Zou ook kunnen of het klikte totaal niet.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:49 schreef Specularium het volgende:
Ik wil die Zomergasten met hem terugkijken.Er zijn er veel meer geweest die ik wel weer eens terug zou willen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |