SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 05-12-2012 16:29:48 ]Ja doei.![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hey! Mijn Lageveldloopje op 15 december staat er ook nog niet bij!5km..
http://www.sportvoedingwebshop-lageveldlopen.nl/![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey! Mijn Lageveldloopje op 15 december staat er ook nog niet bij!5km..
http://www.sportvoedingwebshop-lageveldlopen.nl/Done.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:18 schreef Griebus het volgende:
Ik wil ook nog graag in de OP vermeld worden voor de http://www.rwcircuitrun.nl/
12 kilometerJa doei.![]()
Ik krijg het altijd na een paar meter al warm
Alleen mijn handen duren wat langer.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Bloempje,
mag er nog bij in de lijst:
6 januari 2013 - Genneper parken nieuwjaarsloop
14km - Ikke
http://www.genneperparken(...)-6-januari-2013.htmlKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En wil je mij ook nog toevoegen?
Venloop, 10 km
23 en 24 maartAll she wants and needs is just a little taste..![]()
Zo vandaag eerder weg van kantoor dus ben (voor mijn doen) best op tijd naar huis. Als het weer het een beetje toe laat vanavond nog een stukje lopen![]()
![]()
Intersport is weer wat geld rijker maar niet door mij.. Gisteren hardloopschoenen gepast en achteruit laten zetten. Vandaag weer terug gegaan met mijn eigen hardloopschoenen aan..
Ben blij dat is ze niet heb gekocht, ze zaten toch niet zo.
Nou heb ik de hele collectie zo ongeveer gepast en het lekkerste zat de Asics culumus 14... heb nu de 13, dus dat is eigenlijk wel duidelijk.
Bestel ze volgend jaar wel via internet, deze zijn eigenlijk nog lang niet af.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Merci!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
Zo kom ik nooit aan de studie
(done)
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Zou je dan aub mijn naam willen veranderen en er goed neer willen zetten(bij de Venloop dus)?? *zeikmodus*quote:Op woensdag 5 december 2012 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
(done)
Wel leuk dat er zoveel meedoen![]()
![]()
Ik ben niet TS hequote:Op woensdag 5 december 2012 16:39 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Zou je dan aub mijn naam willen veranderen en er goed neer willen zetten?? *zeikmodus*
Wel leuk dat er zoveel meedoen![]()
Euh?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:11 schreef GotC het volgende:
Eens even kijken of YUR nog lief is geweest.....F means you're fucked![]()
ik mag vanavond weer naar de langlauftraining op de kunstbaan toe. brrrr koud!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Hopla, mr Q ook een startnummerKan hij me mentaal opvangen erna...
Ik ga aan de speklap. Enige strategie verder deze week: goed voor mezelf zorgen, uitrusten, niet ziek worden. Het is een mooie afleiding voor al het spannends dat er verder deze maand gaat komen.![]()
Leuk Quoi!
Ik las even 'ik ga als speklap' en dacht dat je de race in een speklappak ging lopen![]()
__!
*drinkt meer koffie*Ja doei.![]()
Gotc komt net thuis met 4 cadeautjes
Boek: De geboren renner van Christopher McDougall
Boek: Wereld Marathons - de 50 avontuurlijkste marathons die je gelopen moet hebben
Boek: Extreem lopen - 's werelds meest fantastische ultralopen
EN en en en en..... het is haar vandaag ALSNOG gelukt om kaartjes voor Mumford&Sons te kopen![]()
![]()
F means you're fucked![]()
Ik houd me aanbevolen als er zo'n pak bestaatquote:Op woensdag 5 december 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk Quoi!
Ik las even 'ik ga als speklap' en dacht dat je de race in een speklappak ging lopen![]()
__!
*drinkt meer koffie*![]()
![]()
Ook tof YUR!
Heb hier laatst in de UB per ongeluk een halve kast vol boeken over hardlopen gevonden. Gelukkig de boel weten te weerstaan; nog genoeg te lezen voor de studie
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk Quoi!
__!
*drinkt meer koffie*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
wat een wereldwijfie !quote:Op woensdag 5 december 2012 17:31 schreef YUR het volgende:
Boek: Wereld Marathons - de 50 avontuurlijkste marathons die je gelopen moet hebben
EN en en en en..... het is haar vandaag ALSNOG gelukt om kaartjes voor Mumford&Sons te kopen![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dankquote:Op woensdag 5 december 2012 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
(done)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hmm het lopen ging bij mij vanmorgen niet zo super.
Had niet de volle 100% motivatie. Vrijdag beter mijn best doen! Hopelijk gaat het dan niet te erg sneeuwen.![]()
Niet iedere run is een toprun. Maar je hebt wel getraind voor je volgende toprun!quote:Op woensdag 5 december 2012 17:55 schreef Beau87 het volgende:
Hmm het lopen ging bij mij vanmorgen niet zo super.
Had niet de volle 100% motivatie. Vrijdag beter mijn best doen! Hopelijk gaat het dan niet te erg sneeuwen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Heb ook lekker gelopen vandaag 7,6 km. Had het ook helemaal niet koud toen ik eenmaal op gang was. Merk dat ik toch wel een stuk fanatieker ben geworden dan vorig jaar toen ik net liep. Zou ik met dit weer echt niet de deur uit zijn gegaan!
Had alleen rare, stugge, gloeiende onderbenen, maar dat zal wel komen omdat ik gisterenavond een pittige dressuurles heb gehad en daarbij span je je kuiten flink aan om het paard druk te geven.Oh nee, dat is een koe.
![]()
Over het algemeen ben ik wel blij dat wij niet zo cadeaugeverig zijn, maar soms zou een kleine verrassing wel leuk zijn![]()
![]()
#jaloersJa doei.![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:31 schreef YUR het volgende:
![]()
M&S
know'm sayin?
word? word.![]()
Ja, die ouwe sok weet dat kleine dorpje waar ik woon ook nooit te vinden...... Vind het een nare man.Of eigenlijk ook gewoon jaloers dus....
![]()
Nou dat is precies zoals het hier gaat. We geven elkaar nooit bloemen of weet ik veel wat, maar soms komt de Mr. ineens thuis met dvdtjes en dan ook een die hij speciaal voor mij heeft uitgezocht, of zoals nu met een sintcadeau terwijl we niet aan sint doen (sorry Sintquote:Op woensdag 5 december 2012 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
Over het algemeen ben ik wel blij dat wij niet zo cadeaugeverig zijn, maar soms zou een kleine verrassing wel leuk zijn![]()
![]()
#jaloers)
![]()
![]()
Oh noes! M&S!!las ik gewoon overheen ook he! Gaaf! Was een van de tofste optredens die ik op Lowlands heb gezien t.t.t.
![]()
![]()
![]()
Nou dat was de rotste run.
Koude zeiksneeuwbui in mijn nek, mijn benen voelde erg zwaar, de GPS wilde niet starten dus geen idee van afstand en tempo, moest poepen, vermoeid allover.. halverwege, fuck it, ik ga terug.
Snel vergeten dit fiasco, vrijdag weer.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Al die liefde in die zinderende tentquote:Op woensdag 5 december 2012 18:22 schreef GotC het volgende:
Jaaa wij hebben ze ook gezien @ LoLadol op ze!
![]()
briljant!
![]()
Regen, natte sneeuw, "droge" sneeuw gevolgd door wederom natte sneeuw en uiteindelijk toch maar weer regen en een - vanwege een lege accu - uitvallend GPS-horloge, waardoor ik van kerktoren naar kerktoren ben gerend om uit te vinden of mijn 50 minuten er inmiddels op zaten. Mijn eerste loop tijdens enigszins winterse omstandigheden zit er op!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Als je halverwege terugging dan heb je toch alsnog de hele rit gelopen?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef De_kluizenaar het volgende:
Koude zeiksneeuwbui in mijn nek, mijn benen voelde erg zwaar, de GPS wilde niet starten dus geen idee van afstand en tempo, moest poepen, vermoeid allover.. halverwege, fuck it, ik ga terug.
Snel vergeten dit fiasco, vrijdag weer.
#tweekeerdehelftJa doei.![]()
Ik kwam mijn laatste interval van 6 en 7 minuten tekort, telt loopje niet mee voor mij.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je halverwege terugging dan heb je toch alsnog de hele rit gelopen?
#tweekeerdehelftIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
WTF?? je hebt nog 8 weken Semmie... hup, uit die sportschool vandaan en lopen!!quote:Op woensdag 5 december 2012 13:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tis wel een mooi burggetje tussen een HM en een marathon, maar: too soon, too soon'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
DK, volgende loop gaat het weer beterZonder dit soort loopjes, waar alles fout gaat, zijn de betere loopjes (je 1e 5km!) des te geweldiger
Ik ga morgenavond lopen ipv vanavond. Gewoon te laat gegeten om nu nog alleen weg te mogen v/d baas![]()
![]()
De baas heeft wel trainingquote:Op woensdag 5 december 2012 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Dan fietst de baas toch gewoon mee![]()
Maar het eten is wél een goed excuus
En jaBoerenkool
![]()
![]()
keek net bij de foto's van de Luxmore...mooie actiefoto dus toch maar eentje, bij wijze van uitzondering, bestellen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
en even terug te komen op de eerderer schoenenposts....01/01/2013 is het zo ver!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
it hurts now, but one day it will be your warm up!!quote:Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef De_kluizenaar het volgende:
Snel vergeten dit fiasco, vrijdag weer.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
en even terug te komen op de eerderer schoenenposts....01/01/2013 is het zo ver!!![]()
Waar ga je voor?
Enne, show the photo!![]()
Wat voor?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... een Asics "wintershirt" gekocht. Hopen dat die binnen is voor 10 December.![]()
![]()
Ik weet het, maar vandaag ben ik de loser.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
it hurts now, but one day it will be your warm up!!
Vrijdag ga ik het gewoon goed doen!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ksht ksht!quote:Op woensdag 5 december 2012 18:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
WTF?? je hebt nog 8 weken Semmie... hup, uit die sportschool vandaan en lopen!!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Niet luisteren naar hem, sportscholen ftw! Breek je geen voetbotjes meequote:Op woensdag 5 december 2012 18:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
WTF?? je hebt nog 8 weken Semmie... hup, uit die sportschool vandaan en lopen!!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Volgens mij heb ik dezelfde, al zit er bij mij niet zo'n logo'tje op de schouderquote:Op woensdag 5 december 2012 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.perrysport.nl/(...)erjersey_920299.html![]()
![]()
Nice!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.perrysport.nl/(...)erjersey_920299.html![]()
![]()
Gewoon op de atletiekbaan lopenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Niet luisteren naar hem, sportscholen ftw! Breek je geen voetbotjes mee
Maarre, wanneer mag je gips eraf?![]()
De atletiekbaan waar ik op liep heeft soms ook takjes op de baan. Tis een gratis baan naast het OS. Met bomen ernaast... Maar goed, daar is het niet gebeurd.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon op de atletiekbaan lopen
Maarre, wanneer mag je gips eraf?
Ik heb geen idee, as vrijdag heb ik een date met een arts in het ziekenhuis en dan gaan ze bepalen wat het vervolg wordt. Ik ga uit van zes weken gips (incl. een periode loopgips), maar het is koffiedik kijken op dit moment.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, maar zo kan je ook van een loopband vallen of je handdoek erop laten vallen en erover struikelenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De atletiekbaan waar ik op liep heeft soms ook takjes op de baan. Tis een gratis baan naast het OS. Met bomen ernaast... Maar goed, daar is het niet gebeurd.
Ik heb geen idee, as vrijdag heb ik een date met een arts in het ziekenhuis en dan gaan ze bepalen wat het vervolg wordt. Ik ga uit van zes weken gips (incl. een periode loopgips), maar het is koffiedik kijken op dit moment..
Joh, ik dacht dat het maar voor een week wasFlink klote dus! Pijn ook nog steeds flink aanwezig?
![]()
Ik geloof ook in mijn sportschool regime, sinds het krachttrainen nl. geen spierpijn in mijn linkerbeen en billen meer.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Niet luisteren naar hem, sportscholen ftw! Breek je geen voetbotjes meeKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik doe met je mee, vrijdag wordt een betere dag!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:12 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik weet het, maar vandaag ben ik de loser.
[ afbeelding ]
Vrijdag ga ik het gewoon goed doen!![]()
waarschijnlijk voor de Drift of Connectquote:Op woensdag 5 december 2012 19:08 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Waar ga je voor?
Enne, show the photo!
my.magicmemories.com/KP12 startnummer 748 invullen en dan de laatste foto.
de eerste 3 zijn nog genomen op weg naar de top'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tof!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de eerste 3 zijn nog genomen op weg naar de top
Ja doei.![]()
Het zou zo maar kunnen dat het gips eraf gaat, heb verschillende dingen gehoord/gelezen. Alles is mogelijk. Het is voor minimaal een week aangebracht, maar verlenging is mogelijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:27 schreef GotC het volgende:
Joh, ik dacht dat het maar voor een week wasFlink klote dus! Pijn ook nog steeds flink aanwezig?
Pijn is aanwezig, hetzij alleen als m'n kleine teen beweegt (wat ik dus probeer tegen te gaan) en/of als er een impuls vanuit m'n been naar m'n voet gaat. En soms wat vaag te duiden pijntjes, maar die zitten rond m'n enkel en daar heb ik niks gebroken (toch?!).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
De nieuwe, hoop ik?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
waarschijnlijk voor de Drift of Connect
de eerste 3 zijn nog genomen op weg naar de top
Ik heb echt nog geen idee welke goed zijn voor mij.. Op de Cadence van Yur afgelopen maandag gelopen en (ook al zegt hij+RW kerel dat het niet kan) voel ik wat antipronatie erin. Mmm...
Flow, Cadence.. *denkt*
Edit: Wow, die foto!!![]()
![]()
FB v/d 7HL:Voor 3FM serious requestquote:Donderdag 6 december: veiling bij de HAN in Nijmegen. Ook het hardloopshirt van Haile Gebrselassie (gesigneerd en voorzien van zijn handtekening) gaat onder de hamer. Wie biedt?
http://www.han.nl/gebied/(...)ten-han-organiseren/![]()
Pff. Gister ging het lopen niet goed, vandaag liep het niet op het werk. Net in de sportschool was de motivatie ver te zoeken. Eigenlijk gaat het de hele week al iets minder. Moet mezelf weer even herpakken. M'n maat die net 2 weken mee loopt is ziek. Dus morgen weer allen. Ook wel fijn!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dipjes horen er bij. Gewoon volhoudenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Pff. Gister ging het lopen niet goed, vandaag liep het niet op het werk. Net in de sportschool was de motivatie ver te zoeken. Eigenlijk gaat het de hele week al iets minder. Moet mezelf weer even herpakken. M'n maat die net 2 weken mee loopt is ziek. Dus morgen weer allen. Ook wel fijn!![]()
![]()
![]()
Komt ook wel goedquote:Op woensdag 5 december 2012 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dipjes horen er bij. Gewoon volhouden![]()
Als het slechter kan worden is het ook beter geweest, dus kan het ook weer beter worden.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Beterschap...
Je weet pas waar toe je in staat bent als je gezond bent op het moment dat je ziek wordt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Wow.. filosofischquote:Op woensdag 5 december 2012 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Beterschap...
Je weet pas waar toe je in staat bent als je gezond bent op het moment dat je ziek wordt.![]()
![]()
Zonde dat er iemand op heeft zitten schrijvenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:32 schreef GotC het volgende:
FB v/d 7HL:
[..]
Voor 3FM serious request
http://www.han.nl/gebied/(...)ten-han-organiseren/![]()
![]()
Mooie foto!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
waarschijnlijk voor de Drift of Connect
de eerste 3 zijn nog genomen op weg naar de top![]()
Het lijkt wel pakjesavondquote:Op woensdag 5 december 2012 17:31 schreef YUR het volgende:
![]()
![]()
![]()
dank je, vond hem ook wel leuk dus toch maar besteld.quote:
De evenementen waar ik aan mee doen zijn vaak zo klein dat er sowieso geen fotograaf aanwezig is.
De 4de foto is genomen tijdens de eerste kilometer van de afdaling met dikke wind in de rug, dus dan gaat het nog vrolijk
Zo, voel me vandaag best een "bikkel"... Net stuk wezen lopen, door de kou, regen en sneeuw.
Ging ook niet helemaal lekker. Intervalstukken waren best pittig en op het laatst hield ik het ook bijna niet meer vol. Ik hoop maar dat dat komt omdat ik me gisteren in de sportschool ook best wel heb uitgesloofd...
Nu is het waarschijnlijk niks bijzonders, maar voel me in ieder geval wel goed dat ik toch gegaan ben, ondanks dat ik opzag tegen de kou.
Morgen rustdag en dan misschien vrijdag nog een stukje.
[ Bericht 3% gewijzigd door Jort227 op 05-12-2012 21:52:56 ]![]()
net terug van de langlauftraining.
snelheids training op de baan.
5 x 6 minuten op vol tempo met 1.30 minuut rust.
volle bak en de longen uit mijn lijf gelopen.
ben wel blij dat ik gegaan ben. zag er zo tegenop.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
JA!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
en even terug te komen op de eerderer schoenenposts....01/01/2013 is het zo ver!!
Heerlijk getraind vanavond, 2 korte piramideloopjes gedaan. En no way dat ik me gek laat maken door anderen uit mijn groep. Niemand wint in de laatste interval van me. NIEMAND. Ook niet heuvelop.
http://www.endomondo.com/workouts/111707357F means you're fucked![]()
Ik had een cadeaubon van een sportwinkel aan sinterklaas gevraagd maar die heb ik niet gekregen
Sinterklaas is dan ook een stomme man. Vraag het aan de kerstmanquote:Op woensdag 5 december 2012 23:19 schreef Luxuria het volgende:
Ik had een cadeaubon van een sportwinkel aan sinterklaas gevraagd maar die heb ik niet gekregen
Ik had gehoopt op een enkeltje Spanje, maar dat zat er ook niet inquote:Op woensdag 5 december 2012 23:19 schreef Luxuria het volgende:
Ik had een cadeaubon van een sportwinkel aan sinterklaas gevraagd maar die heb ik niet gekregen![]()
![]()
ja, ja nu een grote mond maar 40 jaar geleden piepte je wel anders!!quote:Op donderdag 6 december 2012 00:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Pfffff Sinterklaas..... ouwe gek...... met zijn baard.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo ver wonen wij toch niet van elkaar?quote:In Dordt ligt iig sneeuw
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik werk op Dordtse kil 3 en hier ligt nauwelijks ietsquote:Op donderdag 6 december 2012 07:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zo ver wonen wij toch niet van elkaar?In Dordt ligt iig sneeuw
![]()
![]()
Sneeuw!Even inhaken op gisteren. Ik loop vanavond alleen omdat mijn maat ziek is, dus kan ik mooi eens intervallen. Maar ik kan het niet echt timen denk ik, dus kan je het ook gewoon op gevoel? Dus stukje hard, stukje langzaam enz enz?
Er ligt ook geen mega pak sneeuw, maar wel een laagquote:Op donderdag 6 december 2012 07:50 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ik werk op Dordtse kil 3 en hier ligt nauwelijks iets
quote:Op donderdag 6 december 2012 07:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er ligt ook geen mega pak sneeuw, maar wel een laag
Vanmiddag ff stuk lopen hier. Als het hetzelfde weer is als gisteren, erg lekker![]()
![]()
Kwam deze net tegen:
http://www.lochnessmarathon.com/
Lijkt me wel erg leuk om de 10K daar te gaan lopen. Schotland![]()
Maar eens ff goed over nadenken![]()
![]()
Cool, Nessie spotten
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zoiets lijkt mij ook leuk tegen die tijd, in dat soort buitenlandse runs meelopen.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:08 schreef Arquero het volgende:
Kwam deze net tegen:
[ afbeelding ]
Maar eens ff goed over nadenken
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Bikkels. Ik moet nog even kijken of ik het aandurf
Ja, tof!quote:Op donderdag 6 december 2012 08:08 schreef Arquero het volgende:
Kwam deze net tegen:
[ afbeelding ]
Maar eens ff goed over nadenkenOok nog over getwijfeld.
![]()
Ook met sneeuw is het gewoon je ene voet voor de andere zetten in een repeterende beweging. Alleen voorzichtig zijn.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Loop je met een smartphone met oortjes? Gebruik dan Runkeeper. Daar kan je je intervalschema in zetten. Gebruik ik ook, werkt perfect.quote:Op donderdag 6 december 2012 07:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Sneeuw!Even inhaken op gisteren. Ik loop vanavond alleen omdat mijn maat ziek is, dus kan ik mooi eens intervallen. Maar ik kan het niet echt timen denk ik, dus kan je het ook gewoon op gevoel? Dus stukje hard, stukje langzaam enz enz?
![]()
Truequote:Op donderdag 6 december 2012 08:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Ook met sneeuw is het gewoon je ene voet voor de andere zetten in een repeterende beweging. Alleen voorzichtig zijn.
Vanmorgen toen ik naar de trein liep al bijna gevallenVan strooien hebben ze hier niet gehoord.
Ik hoop dat het in het park beter te doen is.
Maar.. vandaag.. rustdag
Gisteren 6 x 5 min gedaan, ging op zich wel aardig. Mijn GPS laat wel wat vreemde dips zien de laatste tijd, beetje jammer.![]()
vandaag was een van die dagen dat je de hele dag druk bent en aan het eind van de dag evengoed niets productiefs bereikt heb.... dus vanmiddag de baas in de spiegel the one finger salute gegeven en de deur vroeg achter me dicht getrokken om een rondje te hobbelen op het strand
http://www.endomondo.com/workouts/111746946'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
In de sneeuw moet je gewoon lopen. Iets rustiger tempo, wat meer oplettend. Geen echte interval op hoog tempo willen doen iig![]()
![]()
Toch een productieve dag dankzij dit mooie loopje!quote:Op donderdag 6 december 2012 08:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag was een van die dagen dat je de hele dag druk bent en aan het eind van de dag evengoed niets productiefs bereikt heb.... dus vanmiddag de baas in de spiegel the one finger salute gegeven en de deur vroeg achter me dicht getrokken om een rondje te hobbelen op het strand
http://www.endomondo.com/workouts/111746946![]()
Strand, geweldige natuur. Jij hebt daar alles gewoon hequote:Op donderdag 6 december 2012 08:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/111746946![]()
Hebben wij gelukkigsneeuw
quote:Op donderdag 6 december 2012 09:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Strand, geweldige natuur. Jij hebt daar alles gewoon he![]()
binnen twee duur kun je van het strand aan de Stille Oceaan naar de bergen rijden om te ski-en, alles binnen handbereik.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wanneer mag ik komen intrekken?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
binnen twee duur kun je van het strand aan de Stille Oceaan naar de bergen rijden om te ski-en, alles binnen handbereik.haha
![]()
voelde me ook lekker "leeg" toen ik terug kwam....heerlijk even op het strand je hoofd leeglopen, en niemand tegen gekomen in 15kmquote:Op donderdag 6 december 2012 09:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Toch een productieve dag dankzij dit mooie loopje!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
we hebben nog een spare bedroom Miezziej'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oehhquote:Op donderdag 6 december 2012 09:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
we hebben nog een spare bedroom Miezziejhaha
Moet stiekem toegeven dat ik soms wel eens dagdroom over emigreren naar de andere kant van de wereld![]()
![]()
niet dagdromen....!!quote:Op donderdag 6 december 2012 09:12 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Oehhhaha
Moet stiekem toegeven dat ik soms wel eens dagdroom over emigreren naar de andere kant van de wereldik ben gewoon vertrokken..... koffer ingepakt, ticket gekocht en aju paraplu.... en nooit gedacht over vrienden missen etc. want je echte vrienden leer je kennen als je weg benquote:Another turning point
A fork stuck in the road
Time grabs you by the wrist
directs you where to go
So make the best of this test
and don't ask why
It's not a question
But a lesson learned in time'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanmiddag eerst naar de tandarts en dan daarna lopen.
10 x 2 min op wedstrijdtempo/zone 4, ik ben echt heel benieuwd wat ik daarvan terecht ga brengen.
***![]()
Lekkere stevige training BE!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gaat helemaal lukken. Gewoon je herstel goed pakken tussendoor!quote:Op donderdag 6 december 2012 09:18 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmiddag eerst naar de tandarts en dan daarna lopen.
10 x 2 min op wedstrijdtempo/zone 4, ik ben echt heel benieuwd wat ik daarvan terecht ga brengen.![]()
Precies, en mij een beetje opjagen dat ik van mijn warme sportschool naar buiten moetquote:Op donderdag 6 december 2012 09:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Strand, geweldige natuur. Jij hebt daar alles gewoon he![]()
Hebben wij gelukkigsneeuw
Makkelijk praten.
quote:Op donderdag 6 december 2012 09:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies, en mij een beetje opjagen dat ik van mijn warme sportschool naar buiten moetMakkelijk praten.
nog maar eentje Semmie
Ik trainde niet voor het rennen, ik trainde om niet weer dicht te groeienquote:Ben puur bezig geweest met cardio. Denk dat Swets dat wel herkent.
*denkt na....quote:Op donderdag 6 december 2012 09:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
Another turning point
A fork stuck in the road
Time grabs you by the wrist
directs you where to go
So make the best of this test
and don't ask why
It's not a question
But a lesson learned in time
ah, greenday!
heitieh![]()
inderdaad..... een van de mooiste nummers gemaakt naar mijn meningquote:
hier bedtijd...
en voor jullie allemaal in het koude kikkerlandje
quote:Op donderdag 6 december 2012 08:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Ook met sneeuw is het gewoon je ene voet voor de andere zetten in een repeterende beweging. Alleen voorzichtig zijn.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Klinkt bekendquote:Op donderdag 6 december 2012 09:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik trainde niet voor het rennen, ik trainde om niet weer dicht te groeienBen puur bezig geweest met cardio. Denk dat Swets dat wel herkent.
of eigenlijk
Misschien ga ik met de sneeuw wel juist weer mtben in het bos. Dat is mooi met dit weer!
![]()
Ik denk dat ik zaterdag weer een flink stuk ga doen. Zondag is er weer sneeuw voorspeld, zaterdag bleef het volgens mij droog. En dan kan ik misschien genieten van 1 dag op nummer 1 of 2 staan in de Fok! Endomondo groep
Hoe zit dat trouwens met zo'n loopanalyse? Moet je daar van te voren een afspraak voor maken of kan je gewoon een loopwinkel binnen lopen?***![]()
Staat op mijn lijstje van mogelijk te lopen marathons in het najaar van 2013quote:Op donderdag 6 december 2012 08:08 schreef Arquero het volgende:
Kwam deze net tegen:
[ afbeelding ]
Maar eens ff goed over nadenken
Inderdaad. Alleen zou ik het binnen geen 2 tellen volhouden omdat ik me stierlijk verveel. Maar kan me best voorstellen dat je geen zin hebt om naar buiten te gaanquote:Op donderdag 6 december 2012 09:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik trainde niet voor het rennen, ik trainde om niet weer dicht te groeienBen puur bezig geweest met cardio. Denk dat Swets dat wel herkent.
![]()
![]()
Op een loopband is inderdaad stierlijk vervelendquote:Op donderdag 6 december 2012 10:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen zou ik het binnen geen 2 tellen volhouden omdat ik me stierlijk verveel. Maar kan me best voorstellen dat je geen zin hebt om naar buiten te gaanvooral omdat het tempo continue hetzelfde is. Crosstrainen valt wel mee.
Dat laatstequote:Op donderdag 6 december 2012 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe zit dat trouwens met zo'n loopanalyse? Moet je daar van te voren een afspraak voor maken of kan je gewoon een loopwinkel binnen lopen?know'm sayin?
word? word.![]()
Dat is ook wel weer een voordeel, je moet je tempo wel vasthouden. Maar goed, ik ben het na 5 minuten zat op cardio-zut, crosstrainer, band, fiets, stairmaster, meh.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Op een loopband is inderdaad stierlijk vervelendvooral omdat het tempo continue hetzelfde is. Crosstrainen valt wel mee.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zou het overigens niet zo aanpakken op een zaterdag of koopavond, grote kans dat je dan moet wachten.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zie het als noodzakelijk kwaad. Muziekje op, beetje naar de tv's staren en hop, 550kcal verbrand.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer een voordeel, je moet je tempo wel vasthouden. Maar goed, ik ben het na 5 minuten zat op cardio-zut, crosstrainer, band, fiets, stairmaster, meh.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Bij de mijne zijn geen tv's. Je hebt een mooi uitzicht over de ring van Amsterdam. Alleen maar auto's...quote:Op donderdag 6 december 2012 10:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zie het als noodzakelijk kwaad. Muziekje op, beetje naar de tv's staren en hop, 550kcal verbrand.
Ik loop voor de cardio buiten, de barbell is m'n vriendje in de sportschool. Tenzij ik een blessure heb, dan fiets ik (met tegenzin).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, dat lijkt me ook idd. Ik parkeer kind 2 wel een keertje bij Oma op woensdag of vrijdagochtend en ga even in mijn eentje.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zou het overigens niet zo aanpakken op een zaterdag of koopavond, grote kans dat je dan moet wachten.
***![]()
Zo, gisteren lekker door de sneeuw/regen/hagel gelopen voor een uur. Daarna lekker even 2 uur niets gedaan en toen lekker uit eten geweest bij de Vietnamees. Life's good.
Vanavond even mijn rust pakken en morgen lekker door een pak sneeuw heen gaan rennen.![]()
Mensen die zich als een superheld willen voelen tijdens het hardlopen:
http://www.etsy.com/listi(...)all&ga_facet=running
Blue Wonder Woman Running Arm Sleeves for women who are super.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:35 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen die zich als een superheld willen voelen tijdens het hardlopen:
http://www.etsy.com/listi(...)all&ga_facet=running
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nog voor die paar 7-heuvelers in dit topic: http://twitterinhetkwadraat.blogspot.nl/2012/11/7h-2012.html
je starttijd + 5 minuten.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mensen met twitter: gratis compressiekousen winnen: https://twitter.com/Samasport - de eerste 50 krijgen ze en er hebben pas 12 mensen geretweet
14 nuquote:Op donderdag 6 december 2012 12:14 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen met twitter: gratis compressiekousen winnen: https://twitter.com/Samasport - de eerste 50 krijgen ze en er hebben pas 12 mensen geretweet
Geen idee of het helpt/iets doet ofzo maar gratis is altijd goed![]()
![]()
Donequote:Op donderdag 6 december 2012 12:14 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen met twitter: gratis compressiekousen winnen: https://twitter.com/Samasport - de eerste 50 krijgen ze en er hebben pas 12 mensen geretweet![]()
![]()
20 nuquote:Op donderdag 6 december 2012 12:14 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen met twitter: gratis compressiekousen winnen: https://twitter.com/Samasport - de eerste 50 krijgen ze en er hebben pas 12 mensen geretweet![]()
Wil al een tijdje compressie proberen op m'n rechterbeen.. Heb altijd het gevoel alsof dat onderbeen 'volloopt' met vocht bij het rennen. Het voelt dik en vol en gespannen (het ziet er niet zo uit trouwens). En aangezien rechts toch m'n gevoelige kant is.. Maar zulke kousen zijn best duur om 'zomaar' te proberen![]()
een RT'tje is dan niet zo moeilijk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Herken gewoon een paar mensen van Fok die die tweet hebben geretweetMiezziej, YUR, E.T., SEMXTEX...
![]()
![]()
![]()
Ik zag het ookquote:Op donderdag 6 december 2012 12:40 schreef GotC het volgende:
Herken gewoon een paar mensen van Fok die die tweet hebben geretweetMiezziej, YUR, E.T., SEMXTEX...
![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
![]()
![]()
Ik twitter echt amper meer, maar voor gratis slinger ik hem nog wel weer even aan hoor.![]()
Zo heb ik ook eens een gratis servicebeurt voor mijn saxofoon gewonnen.
***![]()
Ik wist mn inloggegevens niet eens meerquote:Op donderdag 6 december 2012 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Ik twitter echt amper meer, maar voor gratis slinger ik hem nog wel weer even aan hoor.![]()
Zo heb ik ook eens een gratis servicebeurt voor mijn saxofoon gewonnen.
Ik had gewoon goed gegoktquote:Op donderdag 6 december 2012 12:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik wist mn inloggegevens niet eens meer![]()
![]()
Nu verloten ze 1 paar onder de eerste 50quote:Op donderdag 6 december 2012 12:51 schreef GotC het volgende:
Nou ja, nu hebben ze de tweet weer weggehaald EN weer neergezet![]()
Echt te stom voor woordenquote:Op donderdag 6 december 2012 12:55 schreef Shravani het volgende:
[..]
Nu verloten ze 1 paar onder de eerste 50![]()
![]()
Toch geretweet, staat nu op 9.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Heerlijk van die typfouten
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Vandaag de training maar naar de sportschool verplaatst. Wat is dat boring zeg als je inmiddels gewend bent aan buiten rennen. Mijn loophartje wilde wel graag naar buiten maar mijn verstand vond van niet omdat bij ons nog niet gestrooid is en sommige stukken behoorlijk glad zijn.
Kijken hoe het zaterdag is en anders maar weer sportschool.![]()
Ik denk dat ik vanavond gewoon buiten ga lopen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Geen idee, maar ik moet rustig trainen en dat lukt wel zo met sneeuw
Ja dat dan weer wel. Hard ga je dan toch niet. Ik moest vandaag eigenlijk een uur maar het werd zo saai op die loopband dat ik dacht na 35 minuten zoek het uit.![]()
Ik ga de confrontatie aanquote:Hierrr met die sokken!
Vrij lamme rectificatie van Samasport. Daar ga ík iig niet bestellenquote:Op donderdag 6 december 2012 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Go for it!
Maar je hebt wel gelijk, het stond er wel.Ze hadden dit ook stijlvol op kunnen lossen met 50 paar sokken.
Me neitherquote:Op donderdag 6 december 2012 13:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vrij lamme rectificatie van Samasport. Daar ga ík iig niet bestellenZe hadden dit ook stijlvol op kunnen lossen met 50 paar sokken.
Mja, ik vraag me altijd wel af wat de kwaliteit is van compressiekousen van 2 tientjes..
![]()
![]()
Misschien een hele domme vraag, maar ik ben nog betrekkelijk nieuw in hardlopersland dus vergeef me. Waarvoor dienen compressiekousen eigenlijk en zijn ze derhalve ook een must have?![]()
Zeker als het al zo lang stond mensen zo lang mee deden. Ik doe zelf voor m'n werk veel met social media en dit is niet echt de nette manier om het op te lossen. Als je zo'n fout maakt, dan zorg je ook maar dat je het netjes oplost.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vrij lamme rectificatie van Samasport. Daar ga ík iig niet bestellenZe hadden dit ook stijlvol op kunnen lossen met 50 paar sokken.
![]()
Absoluut geen must-havequote:Op donderdag 6 december 2012 14:07 schreef Sjieraf het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar ik ben nog betrekkelijk nieuw in hardlopersland dus vergeef me. Waarvoor dienen compressiekousen eigenlijk en zijn ze derhalve ook een must have?Sterker nog, zou aanraden om, als het niet wordt geadviseerd, niet eraan te beginnen.
http://www.herzogmedical.com/nl/werking/werkingsmechanismequote:SPORTBLESSURES DOOR HARDLOPEN
Hardlopen is een populaire sport die inmiddels door zo'n 1,4 miljoen Nederlanders wordt beoefend. Het is helaas ook een sport die veel blessures met zich meebrengt. Jaarlijks zo'n 410.000 waarvan er 140.000 medisch worden behandeld. Hardlopen is daarmee na veldvoetbal de sport met het grootste aantal blessures. Vooral beginners hebben een grote kans op een blessure. Ongeveer de helft ontstaat geleidelijk en bijna een derde is een herhaling van een oude blessure.
WERKINGSMECHANISME VAN DE HERZOG SPORT COMPRESSIEKOUSEN
1. Blessurepreventief
2. Blessurebehandeling
3. Herstel- en prestatiebevorderend
4. Maatvoering
1.Blessurepreventief
Tijdens de voetlanding in de loopbeweging zorgen de kousen ervoor dat er veel minder sprake is van zijwaartse (laterale) trilling en dus schokbelasting van de relatief zware kuitspieren.
Hierdoor ontstaan er minder trekkrachten aan het scheenbeenvlies en de achillespezen. De kuit blijft door de comprimerende kous compact en solide waardoor de schok bij de voetlanding effectief wordt gereduceerd. Dit schokdempende effect zorgt ervoor dat er minder spierschade zal optreden. Minder spierschade betekent ook dat er minder vocht wordt vastgehouden in de ruimte tussen de cellen.
2. Inzetbaar in de blessurebehandeling
Na een zweepslag (scheurtje) in de kuit worden de wondranden als een hechtpleister goed tegen elkaar aan gedrukt en aaneengesloten gehouden waardoor het genezingsproces wordt versneld en er minder kans is op littekenvorming. Littekenweefsel is op zijn best nog enigszins rekbaar maar zal nooit meer de elasticiteit krijgen van de omliggende spier. Bovendien wordt bloeduitstorting effectief tegengegaan.
3. Herstel- en prestatiebevorderend
Bij intensieve inspanning en grote schokbelasting zal er spiercelweefsel worden afgebroken. Spiercelresten (eiwitten) binden water in de ruimte tussen de cellen waardoor de microcirculatie nadelig wordt beïnvloed. de toevoer van voedingsstoffen en zuurstof naar de spiercel wordt belemmerd en de afvoer van melkzuur (afvalproduct van het verbrandingsproces) en koolzuurgas stagneert.
De kousen bieden een relatief hoge compressie op enkelniveau met een afnemend verloop richting knie. Door de verhoogde druk op het spierweefsel wordt het te veel aan vocht, met daarin opgelost de afvalstoffen van het verbrandingsproces, vanuit de tussencelruimte weer in de circulatie gedwongen. De zo essentiële afnemende druk van de kous waarborgt dat het bloed in de aderen, tegen de zwaartekracht in, richting het hart adequaat wordt teruggevoerd.
Het is aan te bevelen om de kousen tot geruime tijd na de inspanning te dragen, om optimaal te profiteren van de herstelbevorderende eigenschappen van de kous.
4. De maatvoering
Zoals eerder aangegeven is het belangrijk dat er een afnemend drukverloop is verwerkt in de kous vanaf enkel tot aan de knie. De combinatie relatief hoge compressie en afnemende drukverloop noodzaakt echter het nauwkeurig opmeten van het been en de voet. De schoenmaat alleen geeft geen enkele informatie over de vorm van het been. Bij eenzelfde schoenmaat kan er sprake zijn van heel verschillende beencontouren en er zal dan ook een belangrijk verschil in uitwerking zijn van de druk op het been. Het opmeten van de kuitomvang alleen is ook niet voldoende. Bij een niet juist aangemeten kous kan er zelfs een averechts effect optreden. Denk bijvoorbeeld aan het verschil in beenvorm en kuitomvang tussen een sprinter en een duursporter terwijl beide wellicht dezelfde schoenmaat hebben. Dit wordt uitgesloten wanneer de benen worden opgemeten op een 6 tal precies gedefinieerde punten.![]()
http://www.optimaalsporten.nl/hardlopen/compressiekousen.aspquote:Op donderdag 6 december 2012 14:07 schreef Sjieraf het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar ik ben nog betrekkelijk nieuw in hardlopersland dus vergeef me. Waarvoor dienen compressiekousen eigenlijk en zijn ze derhalve ook een must have?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Interessant! Nja, ik kan iig niet meer zonder lopenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
http://www.optimaalsporten.nl/hardlopen/compressiekousen.asp. Voelt gewoon niet goed.
![]()
Het zal zonder wel wat gammeler lopen, misschien net zoals rijden in een auto zonder gordel. Ik heb nog een paar, misschien dit weekend eens proberen als warmhouder voor mijn kuitenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Interessant! Nja, ik kan iig niet meer zonder lopen. Voelt gewoon niet goed.
Wat is het verschil in gevoel dan t.o.v. andere sokken, sportsokken dan wel hardloopsokken?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Interessant! Nja, ik kan iig niet meer zonder lopen. Voelt gewoon niet goed.
Ha, ja dat kan ook nogquote:Op donderdag 6 december 2012 14:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het zal zonder wel wat gammeler lopen, misschien net zoals rijden in een auto zonder gordel. Ik heb nog een paar, misschien dit weekend eens proberen als warmhouder voor mijn kuitenMerk zelf niks wb extra warmte..was t maar zo!
![]()
Ik kende ze eigenlijk ook niet. Zouden ze dan ook soms helpen tegen kramp? Daar heb ik vaak last van. Niet tijdens het lopen, maar als ik een paar uur later op de bank zit met mijn benen omhoog. Heel irritant is dat en kan heel zeer doen.![]()
Gevoelsmatig houdt het mijn kuit 'bij elkaar'. Het voelt compact, alsof het zonder aanspanning wordt aangespannen.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat is het verschil in gevoel dan t.o.v. andere sokken, sportsokken dan wel hardloopsokken?
Wb sokken geen verschil, daar heb ik ze ook niet voor. Dat ik geen blaren krijg met deze sokken is mooi meegenomen.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kende ze eigenlijk ook niet. Zouden ze dan ook soms helpen tegen kramp? Daar heb ik vaak last van. Niet tijdens het lopen, maar als ik een paar uur later op de bank zit met mijn benen omhoog. Heel irritant is dat en kan heel zeer doen.http://www.runnersweb.nl/(...)en/Kuitspieren.htm#Cquote:Kuitkramp
Wanneer veel van het lichaam wordt gevraagd, is plotselinge kramp mogelijk. De oorzaak kan veelsoortig zijn. De klachten kunnen een uiting zijn van een te grote rekbelasting van de kuitspieren door heuveltraining of sprinten. Harde ondergrond vraagt een extra demping door de kuitspier, terwijl bij lopen op een modderige ondergrond extra spieraanspanning van de kuit nodig is om de loopsnelheid te handhaven.
Bij warme weersomstandigheden, waarbij door veel zweten en onvoldoende drinken een vochttekort in het lichaam kan ontstaan, neemt de kans op kramp toe. Er zijn aanwijzingen dat een verstoring van de mineraalhuishouding, zoals een magnesiumtekort, ook tot kramp kan leiden. Dit is nog niet goed bewezen, zodat men met het klakkeloos toedienen van mineralen terughoudend moet zijn.
Bij de behandeling van kuitspierkramp geldt ook weer dat rekken, massage en vochtaanvulling voorop staan. Een hakverhoging is ook effectief. Het verlagen van de loopsnelheid en eventueel tijdelijk stoppen met hardlopen om erger te voorkomen, is vaak noodzakelijk.
Een directe behandeling van kramp in de kuitspier bestaat uit het in ontspannen toestand brengen van de spier. Bij een gebogen knie wordt voorzichtig de voet omhoog getrokken, waarbij met de andere hand de kuit wordt losgeschud. Vaak moet deze manoeuvre enkele malen worden herhaald, omdat de spier - bij het weer actief aanspannen van de kuitspier - soms opnieuw de neiging heeft in kramp te geraken.
Misschien hierdoor?![]()
Ik heb het alleen niet in mijn kuit, maar onder mijn voeten. Soms 1, soms 2 tegelijk. Zal denk ik toch wel iets met extra belasting te maken hebben. En nu ik er over na denk heb ik het eigenlijk de laatste weken veel minder. En de laatste weken ben ik fanatieker aan het lopen. Dus wie weet....
In mijn kuiten heb ik het eigenlijk nooit, maar die train ik bijna elke dag omdat ik naast het lopen zo'n vier keer in de week paardrijd en daar gebruik je je kuitspieren ook veel bij.
En het gekke is dat ik het pas een paar uur later krijg, nooit onder het lopen zelf.
Maar omdat die kousen iets voor doorbloeding doen en daar heeft het volgens mij ook mee te maken zouden ze ook best kunnen helpen.![]()
I see, m'n kuiten blijven bij elkaar door m'n tight, daarvoor heb ik geen compressiesokken nodigquote:Op donderdag 6 december 2012 14:25 schreef GotC het volgende:
Gevoelsmatig houdt het mijn kuit 'bij elkaar'. Het voelt compact, alsof het zonder aanspanning wordt aangespannen.
Wb sokken geen verschil, daar heb ik ze ook niet voor. Dat ik geen blaren krijg met deze sokken is mooi meegenomen.Maar thanks, een vriend van me gebruikt ze ook, maar voor mezelf zie ik er geen toegevoegde waarde in om ze te kopen.
Tsja..een tight doet absoluut niet hetzelfde he, vergis je niet daarin. Maar verder, zou ze niet aanraden als je ze niet denkt nodig te hebbenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
I see, m'n kuiten blijven bij elkaar door m'n tight, daarvoor heb ik geen compressiesokken nodigMaar thanks, een vriend van me gebruikt ze ook, maar voor mezelf zie ik er geen toegevoegde waarde in om ze te kopen.
Als ik gewoon een tight draag merk ik niks in vergelijking met die kousen.
![]()
Hoop van harte dat ze helpen voor je danquote:Op donderdag 6 december 2012 14:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb het alleen niet in mijn kuit, maar onder mijn voeten. Soms 1, soms 2 tegelijk. Zal denk ik toch wel iets met extra belasting te maken hebben. En nu ik er over na denk heb ik het eigenlijk de laatste weken veel minder. En de laatste weken ben ik fanatieker aan het lopen. Dus wie weet....
In mijn kuiten heb ik het eigenlijk nooit, maar die train ik bijna elke dag omdat ik naast het lopen zo'n vier keer in de week paardrijd en daar gebruik je je kuitspieren ook veel bij.
En het gekke is dat ik het pas een paar uur later krijg, nooit onder het lopen zelf.
Maar omdat die kousen iets voor doorbloeding doen en daar heeft het volgens mij ook mee te maken zouden ze ook best kunnen helpen.Voor de voet doen ze i.p. weinig/niks he!
Zou je wel willen aanraden ze aan te laten meten in een hardloopwinkel. Het luistert nogal nauw, de maten. Als je het verkeerd meet kan het zelfs averechts werken.![]()
Met die kousen is het zeker zo dat je ze ook altijd moet dragen of niet?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Moet niet, maar iedereen die ik spreek die ook de kousen dragen, zeggen hetzelfde: Zonder lopen voelt niet goed/lekker/fijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:44 schreef MaleDuck het volgende:
Met die kousen is het zeker zo dat je ze ook altijd moet dragen of niet?![]()
![]()
Ik ga mijn HM-schema aanpassen, even terug naar 3 keer per week rennen ipv 4. Zeker nu met de kou en gladheid en donkerte op het moment dat ik kán gaan lopen doordeweeks is het gewoon verstandiger om het schema voor 3 dagen te hebben ipv voor 4. Wil best gewoon met sneeuw gaan lopen, maar dan wil ik wél zien waar ik loop, en zo briljant zijn de verlichtingen hier niet.
Zodra de ijs en sneeuw weer weg zijn weer terug naar 4.
[/dienstmededeling]
Morgenmiddag weer lopen dus
Ja doei.![]()
Vanavond lekker een klein stukje door hagel en ijs. Ben benieuwd!
Ook vanavond deze pantoffels bestellen:
voor mezelf, ben lief geweest dit jaar
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Dat zijn mooie sloffen!quote:Op donderdag 6 december 2012 15:03 schreef Frsh het volgende:
Vanavond lekker een klein stukje door hagel en ijs. Ben benieuwd!
Ook vanavond deze pantoffels bestellen:
[ afbeelding ]
voor mezelf, ben lief geweest dit jaar
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Pffff, ik ben altijd zo enorm gespannen bij de tandarts in de stoel dat ik nu, nu hij klaar is, me helemaal leeg en slap voel.![]()
Heb me net omgekleed en ik begin al weer wat bij te trekken. Zo in de auto stappen en naar het huppeldepupse hout om te gaan lopen. Koud, maar ik heb er wel zin in.
Zijn die compressie-kousen eig. eenzelfde soort kousen als die je hebt voor op lange vluchten? Of zeg ik nu iets heel doms?***![]()
Hoe gaat het met je schema trouwens? In welke week zit je nu?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga mijn HM-schema aanpassen, even terug naar 3 keer per week rennen ipv 4. Zeker nu met de kou en gladheid en donkerte op het moment dat ik kán gaan lopen doordeweeks is het gewoon verstandiger om het schema voor 3 dagen te hebben ipv voor 4. Wil best gewoon met sneeuw gaan lopen, maar dan wil ik wél zien waar ik loop, en zo briljant zijn de verlichtingen hier niet.
Zodra de ijs en sneeuw weer weg zijn weer terug naar 4.
[/dienstmededeling]
Morgenmiddag weer lopen dus![]()
![]()
Deze staat bij mij alle een hele tijd in de favorietenlijst. Alleen dan voor de marathon afstand. Mooie route lijkt met dat gaat vrijwel alleen maar langs loch ness.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:08 schreef Arquero het volgende:
Kwam deze net tegen:
[ afbeelding ]
Maar eens ff goed over nadenken![]()
Ik zit nog steeds in week 8 ofzo? Heb weken paar keer over gedaanquote:Op donderdag 6 december 2012 15:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je schema trouwens? In welke week zit je nu?maar het gaat z'n gangetje, omdat ik ook met die instelling wel 't schema was ingedoken. Ziek zijn en de vorige week hebben ook niet veel meegeholpen
Maar we komen er!
Ja doei.![]()
Iemand gisteren de docu op Belgie 2 gezien? Ging volgens het stukje in de tv gids over de vraag of sporten wel zo gezond was als beweerd wordt. Heb 'm zelf vanwege de goedheiligman gemist. Die heeft me overigens wel een paar nieuwe schoenen gegeven, Brooks Adrenaline GTS12.![]()
Volgens mij staat dat stukje ook op Youtube, had iemand hier laatst al gepost.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:32 schreef Coelho het volgende:
Iemand gisteren de docu op Belgie 2 gezien? Ging volgens het stukje in de tv gids over de vraag of sporten wel zo gezond was als beweerd wordt. Heb 'm zelf vanwege de goedheiligman gemist. Die heeft me overigens wel een paar nieuwe schoenen gegeven, Brooks Adrenaline GTS12.
Heb het filmpje bekeken. Niet bijster interessant en redelijk voor de hand liggend. Hardlopen in een grote stad/langs een snelweg is minder gezond dan op het platteland/in het bos. Goh![]()
![]()
Volgens mij doe je het schema idd op een nette, gezonde manier, luisterend naar je lichaamquote:Op donderdag 6 december 2012 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in week 8 ofzo? Heb weken paar keer over gedaanmaar het gaat z'n gangetje, omdat ik ook met die instelling wel 't schema was ingedoken. Ziek zijn en de vorige week hebben ook niet veel meegeholpen
Maar we komen er!
En terug naar 3x lopen lijkt me wel wijs in deze donkere tijden
![]()
![]()
Nou, als je m'n hart vraagt loop ik zo 5 keer in de week![]()
zó fijn
maar hè?
#realiteitscheck
misschien later ooit, als ik voor een marathon train, áls ik dat al ga doen
Ja doei.![]()
Tsja..je kan natuurlijk wel die 4x blijven doen door 2x in het weekend te lopen.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, als je m'n hart vraagt loop ik zo 5 keer in de week![]()
zó fijn
maar hè?
#realiteitscheck
misschien later ooit, als ik voor een marathon train, áls ik dat al ga doen![]()
Deze maand in elk geval nog niet. Dan is zaterdag (na m'n werk tot 11 uur) echt wel DE middag dat ik leuke dingen doe met Mr.Mo. . Hoe ik overigens de anderhalve week voor kerst moet gaan hardlopen weet ik ook nog niet. Werkdagen van 10/11 uurquote:Op donderdag 6 december 2012 15:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Tsja..je kan natuurlijk wel die 4x blijven doen door 2x in het weekend te lopen.
Ja doei.![]()
Wil vanavond ook weer graag de schoenen aantrekken, maar het is nog best glad overal. En als ik de berichten van morgen mag geloven wordt het best Sodom en Gomorra hier in de stad.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Hier ligt geen sneeuw, tis alleen koud.....begin van de middag scheen zelfs de zon. had me nog wel zo verheugd op mijn eerste echte loopje in de sneeuwmssn zaterdag dan maar.
maar goed ik ben ook weer terug, gedouched en alen het ging best goed....nadat de kramp uit mijn kuit was. Conditioneel merk ik dat ik steeds meer kan...nu die kuiten nog en mijn snelheid omhoog....al wist Evy me te vertellen dat je snelheid pas na 7jaar trainen omhoog gaat...
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/111799474![]()
@motorbloem welke HM ga je lopen (kan niks erover vinden in de OP).
Speaking of OP, kan mijn 20 januari loop eruit, ik verwacht die niet meer te gaan lopen, heb al een mail gestuurd naar de organisatie om me uit te schrijven. En de Schoorl mag naar "onder voorbehoud".In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Slim, anders moet je je weer uitschrijven enzo als je blessures hebt...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Niet als hoofdzaak. Het is gewoon een afstand die ik nog nooit gelopen heb, die voor mij heel erg groot is en waar ik in alle rust zonder 'deadline' naar toe wil werken. Kan ook inschrijven voor een 5k en dan geblesseerd raken de dag ervoor, dat is niet afstandsafhankelijk. Het voorlopig deadline-loos trainen vind ik belangrijker.Ja doei.![]()
Vind het een knappe manier van trainen, ik vind het moeilijk om me zo te motiveren om (vooral de lange afstanden) te gaan lopen. Voelt zo doelloos aan dan, maar vind het knap dat sommige hier zo kunnen lopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
M'n doel is 21km kunnen lopen.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:37 schreef slacker_nl het volgende:
Vind het een knappe manier van trainen, ik vind het moeilijk om me zo te motiveren om (vooral de lange afstanden) te gaan lopen. Voelt zo doelloos aan dan, maar vind het knap dat sommige hier zo kunnen lopen.Ja doei.![]()
13,3km in 1:03:46, gemiddelde van 12,51 km/h
heerlijke training!zonnetje scheen, de meeste gladheid was weg
ik zie dat velen van jullie gebruik maken van Endomondo, kan iemand mij zeggen of deze meer mogelijkheden dan RunKeeper heeft? geeft de app bijvoorbeeld ook tijdens de training audio-info over je afstand etc? vind de grafieken iig er beter uitzien dan bij RunKeeper! misschien maar eens proberen van het weekend![]()
en voor een ieder die nog gaat lopen vanavond; geniet ervan![]()
![]()
Dat snap ikVoor mij zou dat doel verbonden zijn aan het HM op $datum. Op een andere manier zit er geen stok achter de deur. En dus is de motivatie dan niet optimaal om 3/4x per week te lopen. Voor mij zou het doelloos aanvoelen omdat <zie hierboven>.
Aan de andere kant mijn KT is een beetje op de manier waarop jij loopt, het enige doel wat ik daar heb is mezelf elke keer verbeteren (meer gewicht optillen/duwen, etc).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Exporteer je GPX data van RK en importeer het in Endomondo, of andersom. Ik heb beide en loop met Garminquote:Op donderdag 6 december 2012 16:43 schreef Mip1988 het volgende:
13,3km in 1:03:46, gemiddelde van 12,51 km/h
heerlijke training!zonnetje scheen, de meeste gladheid was weg
ik zie dat velen van jullie gebruik maken van Endomondo, kan iemand mij zeggen of deze meer mogelijkheden dan RunKeeper heeft? geeft de app bijvoorbeeld ook tijdens de training audio-info over je afstand etc? vind de grafieken iig er beter uitzien dan bij RunKeeper! misschien maar eens proberen van het weekend![]()
en voor een ieder die nog gaat lopen vanavond; geniet ervan
RK heeft een intervalfunctie die Endo niet heeft (in de gratis versie that is).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hmmm....een mailtje van mijn trainer. Er gaat vanuit onze groep een marathontrainingsgroep opgestart worden om zodoende de Rotterdam Marathon te gaan lopen in april. Dit jaar hebben ze hem met 15 man gelopen.
Tempting...F means you're fucked![]()
Heb de 'motivatie' niet zo nodig omdat ik lopen gewoon echt heerlijk vind om te doen als hobby, als bliksemafleider, als denkmoment, etc. denk ik. Vind de evenementen/-jes wel leuk en wil er ook wel echt meer gaan doen in 2013! Maar dan meer voor 't evenement en het ontmoeten van andere mensen, denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:45 schreef slacker_nl het volgende:
Dat snap ikVoor mij zou dat doel verbonden zijn aan het HM op $datum. Op een andere manier zit er geen stok achter de deur. En dus is de motivatie dan niet optimaal om 3/4x per week te lopen. Voor mij zou het doelloos aanvoelen omdat <zie hierboven>.
Aan de andere kant mijn KT is een beetje op de manier waarop jij loopt, het enige doel wat ik daar heb is mezelf elke keer verbeteren (meer gewicht optillen/duwen, etc).Ja doei.![]()
Waarom niet zou ik zeggenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:48 schreef YUR het volgende:
Hmmm....een mailtje van mijn trainer. Er gaat vanuit onze groep een marathontrainingsgroep opgestart worden om zodoende de Rotterdam Marathon te gaan lopen in april. Dit jaar hebben ze hem met 15 man gelopen.
Tempting...![]()
![]()
Het gaat me om de motivatie om 1/2+ uur te lopen voor een training, al vind ik 16km wel een leuke afstand om te lopen, 1.5 uur als max. Maar met een HM training heb je ook regelmatige langere loopjes. Daarom, ik vind het knap dat je het zo doet.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb de 'motivatie' niet zo nodig omdat ik lopen gewoon echt heerlijk vind om te doen als hobby, als bliksemafleider, als denkmoment, etc. denk ik. Vind de evenementen/-jes wel leuk en wil er ook wel echt meer gaan doen in 2013! Maar dan meer voor 't evenement en het ontmoeten van andere mensen, denk ik.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb daar wel wat kleine redenen voor eigenlijk. En nu ga ik bedenken of dat ook echt showstoppers zijn...quote:F means you're fucked![]()
Je moet ook geen Jillean doen, maar Stronglifts of Starting Strengthquote:Op donderdag 6 december 2012 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, ieder z'n ding! Ik wilde soms wel dat ik wat meer voldoening uit KT haalde![]()
Zou jij je niet met HM's bezighouden dit (lees komend) jaar? Of...quote:Op donderdag 6 december 2012 16:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb daar wel wat kleine redenen voor eigenlijk. En nu ga ik bedenken of dat ook echt showstoppers zijn...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb er 3 staan ja. Maar als ik de kans krijg om met een groep en onder begeleiding naar een marathon toe te trainen...dat is natuurlijk altijd leuker dan wanneer ik het helemaal alleen zou moeten doenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zou jij je niet met HM's bezighouden dit (lees komend) jaar? Of...F means you're fucked![]()
True, maar die groep is er dus jaarlijksquote:Op donderdag 6 december 2012 16:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb er 3 staan ja. Maar als ik de kans krijg om met een groep en onder begeleiding naar een marathon toe te trainen...dat is natuurlijk altijd leuker dan wanneer ik het helemaal alleen zou moeten doenhet is geen once in a lifetime opportunity
Ja doei.![]()
Het is geen gegeven dat die groep er jaarlijks is. Afgelopen jaar was ie er, dit jaar komt ie er. Maar niemand zegt dat ie er volgend jaar ook komt.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
True, maar die groep is er dus jaarlijkshet is geen once in a lifetime opportunity
http://run2forty2.nl/ - Dat wil ik gaan doen voor Berlijn in 2015.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb er 3 staan ja. Maar als ik de kans krijg om met een groep en onder begeleiding naar een marathon toe te trainen...dat is natuurlijk altijd leuker dan wanneer ik het helemaal alleen zou moeten doen
En het komt meer overeen met jouw wens om een 42 te lopen in het buitenland.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Maar goed, ik wil jullie graag vriendelijk bedanken voor het temperen van mijn enthousiasmeF means you're fucked![]()
Wat is een ETA, behalve een Baskische vrijheidsbeweging?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
Heb me nog nergens voor ingeschreven. Daar wacht ik even mee totdat ik een ETA heb![]()
estimated time of arival.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat een fantastisch topic is dit trouwens toch nog steeds. Mensen die les 3 van Evy lopen kriskras door elkaar met mensen die twijfelen over een marathon.
***![]()
Leuk is dat he. Ik zwerf er ergens tussen in, eerder aan de kant van Evy dan de kant van de marathon, maar heb in het jaar dat ik hier meelees toch wel veel goede tips opgedaan hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een fantastisch topic is dit trouwens toch nog steeds. Mensen die les 3 van Evy lopen kriskras door elkaar met mensen die twijfelen over een marathon.![]()
En wat ik ook tof vind hier, is dat er nooit iemand wordt afgezeken, dat is in andere topics vaak wel anders. Jullie zijn tof![]()
![]()
In jouw geval zou ik het proberen. Kom je er in Februari achter dat het te veel is kan je er toch weer mee stoppen.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is geen gegeven dat die groep er jaarlijks is. Afgelopen jaar was ie er, dit jaar komt ie er. Maar niemand zegt dat ie er volgend jaar ook komt.![]()
We zijn toch allemaal op hetzelfde punt begonnen, denk ik?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:21 schreef bloodymary1 het volgende:
En wat ik ook tof vind hier, is dat er nooit iemand wordt afgezeken, dat is in andere topics vaak wel anders. Jullie zijn tofKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb ook zo getraind, maar ieder moet zijn eigen manier van motivatie zoeken, denk ikquote:Op donderdag 6 december 2012 16:45 schreef slacker_nl het volgende:
Lopers staan ook positiever in het leven volgens mij, althans degene die ik ken wel.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:21 schreef bloodymary1 het volgende:
En wat ik ook tof vind hier, is dat er nooit iemand wordt afgezeken, dat is in andere topics vaak wel anders. Jullie zijn tofIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat kan wel kloppen ja. Als ik terugkom van een run dan voel ik me echt goed en ben ik trots op mezelf dat ik toch maar de kou/regen/sneeuw heb getrotseerdquote:Op donderdag 6 december 2012 18:21 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Lopers staan ook positiever in het leven volgens mij, althans degene die ik ken wel..
![]()
Welke bikkels gaan morgen lopen?
dat doet het binnenbroekje van mijn shorts ook met mijn billen, totdat ik een paar compressieshorts aan deed, dag en nacht verschil.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
I see, m'n kuiten blijven bij elkaar door m'n tight, daarvoor heb ik geen compressiesokken nodigMaar thanks, een vriend van me gebruikt ze ook, maar voor mezelf zie ik er geen toegevoegde waarde in om ze te kopen.
nagenoeg het zelfde principequote:Op donderdag 6 december 2012 15:11 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn die compressie-kousen eig. eenzelfde soort kousen als die je hebt voor op lange vluchten? Of zeg ik nu iets heel doms?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik twijfel nog. Niet vanwege het weer of de sneeuw, maar vanwege mijn knie.quote:
Voel nu niets meer, maar denk niet dat het verstandig is om nu al te gaan renne.![]()
prima, want als jij Rotterdam loop zal ik waarschijnlijk onder de peer pressure bezwijken om Southland te lopen in Novemberquote:Op donderdag 6 december 2012 17:01 schreef YUR het volgende:
Maar goed, ik wil jullie graag vriendelijk bedanken voor het temperen van mijn enthousiasme
Ik twijfel nog. Wilde gaan lopen voordat ik de trein naar m'n vriend zou nemen, maar met die vooruitzichten neem ik dan denk ik liever de trein zodat ik er zeker kan komenquote:
Plus ik ben nog op van m'n loop gisteren dus misschien even rustig aan doen.![]()
bij het zien van deze foto toch nog meer geintresseerd om een paar schoenen van dit merk aan te schaffen
Morgenavond, hoop dat er dan nog wat ligtquote:
Ik heb echt zo enorm lekker gelopen! Constant, 7min/km duurloopje.....
...tot de stoep besloot me aan te vallen. Voet/enkel enorme pijn...
Voelde gelijk dat ik niet verder kon lopen, dus Yur heeft me opgehaald. Nu lig ik op de bank met een icepackYur is patat halen
![]()
![]()
dat dan weer welquote:Op donderdag 6 december 2012 19:00 schreef GotC het volgende:
Overigens ben ik goed geprogrammeerd: Direct Garmin gepauzeerd
Maar klote, hoop voor je dat het morgen wat afgezakt is.![]()
GotC...![]()
balen meid.... hoop dat het mee valt, maar patat werkt nogmaal gesproken wel erg blessureherstellend.
Ze noemen het ook wel de calorische tegenhanger van een zoen van je moeder op je zere voet'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Awh! Mensch! Doe maar rustig aan!quote:Op donderdag 6 december 2012 18:56 schreef GotC het volgende:
Voelde gelijk dat ik niet verder kon lopen, dus Yur heeft me opgehaald. Nu lig ik op de bank met een icepackYur is patat halen
(en geniet van de patat)
Ja doei.![]()
Oei! Dat deed ik ook toen ik viel! Eerste reactie was stop the garmin en daarna pas de schade opnemen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:56 schreef GotC het volgende:
Doe het rustig aan!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
dat kan niet meer, de pijn zit al onder haar voet....quote:Op donderdag 6 december 2012 19:00 schreef Arquero het volgende:
[..]
dat dan weer wel
Maar klote, hoop voor je dat het morgen wat afgezakt is.F means you're fucked![]()
Oei, verkeerd gestapt? Veel beterschap!quote:Op donderdag 6 december 2012 18:56 schreef GotC het volgende:
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Oh ohquote:Op donderdag 6 december 2012 19:03 schreef GotC het volgende:
Dank, dank.. kan nauwelijks gewicht plaatsen op m'n voet, en al helemaal niet op de binnenkant![]()
Misschien foto laten maken voor de zekerheidIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Geen idee wat wijsheid isquote:Op donderdag 6 december 2012 19:11 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Oh oh![]()
Misschien foto laten maken voor de zekerheid![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:03 schreef GotC het volgende:
Dank, dank.. kan nauwelijks gewicht plaatsen op m'n voet, en al helemaal niet op de binnenkant![]()
er op
![]()
Oi GotCBeterschap!
Ik heb in principe voor morgenochtend wel een rondje gepland. Wel een beetje afhankelijk van de weersomstandigheden natuurlijkMaar ja.. anders wordt het pas weer maandag dat ik tijd/mogelijkheid heb..
soms wel hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:21 schreef bloodymary1 het volgende:
En wat ik ook tof vind hier, is dat er nooit iemand wordt afgezeken, dat is in andere topics vaak wel anders. Jullie zijn tofkap nah![]()
Ik zit er aan te denken om morgen ook nog stiekem een klein rondje te doen. Sowieso 5KM wandelen als ik niet ga hardlopen.![]()
dat lijkt me een beetje voorbarig...quote:Op donderdag 6 december 2012 19:11 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Oh oh![]()
Misschien foto laten maken voor de zekerheid'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
of als ze de wc bril niet omhoog doet...... ooo, wachtquote:Op donderdag 6 december 2012 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Als ze een pak melk met nog 1 slok erin terug in de koelkast zet?
Want? Ik heb ook gelijk de huisartsencentrale gebeld en 5 uur later kon ik per taxi, een gipspoot en twee krukken rijker naar huis.. Niet zeggende dat GotC hetzelfde gaat overkomen, FSM forbid!quote:Op donderdag 6 december 2012 19:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat lijkt me een beetje voorbarig...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nadat zij klaar is natuurlijk. Zo irritant dat hij hem zelf steeds omhoog moet zetten!quote:Op donderdag 6 december 2012 19:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
of als ze de wc bril niet omhoog doet...... ooo, wacht
***![]()
Slacker, ik blijf er bij dat naar mijn mening negen van de tien mensen maar naar een fysio of dokter vliegen als ze een pijntje voelen....waarom niet alvast de trauma helikopter richting Den Haag sturen zou ik zeggen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Pijntje voelen is wat anders dan 'trauma' oplopen door een val.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
Slacker, ik blijf er bij dat naar mijn mening negen van de tien mensen maar naar een fysio of dokter vliegen als ze een pijntje voelen....waarom niet alvast de trauma helikopter richting Den Haag sturen zou ik zeggenJa doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: