Jij hebt al andere leuke beestjesquote:
Kutbeesten, katten.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kan die gezellig met je hamsters spelen
pfff dan kan ie niet eens meer aanspraak maken op die katquote:
nog altijd beter dan hondenquote:
Ja dat weet ik maar al te goed. En dat je verliefd wordt op een ander dat kan altijd gebeuren, maar dan heb je t daar over en handel je dat eerst af. En niet als de ander aan de andere kant van de wereld zit.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Toedeloe... Weet je nog hoe je je voelde met Yvo?
dan is de kat verjaard?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pfff dan kan ie niet eens meer aanspraak maken op die kat
Hij denkt nog steeds aanspraak te kunnen maken op de helft van get laminaat. Maar ik mag ook bijlappen voor de vloer in zijn nieuwe huis als hij gaat verhuizenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pfff dan kan ie niet eens meer aanspraak maken op die kat
quote:
Het was een teken.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:44 schreef Ang3l het volgende:
ant de dag voor dit verhaal zag ik Yvo voor het eerst weer sinds ie z'n spullen was komen dumpen
Mijn Lola en Layla zou zelfs jij leuk vindenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Wel!
Allemaal!
Nou ja, sommige zijn leuk. Bij een ander.
quote:
Eend is lekker man!quote:
FOTOquote:Op woensdag 5 december 2012 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn Lola en Layla zou zelfs jij leuk vinden
kwijlende tong uit zn bekquote:
CL wil een mops die blijven klein dus dat kan primaquote:Op woensdag 5 december 2012 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kwijlende tong uit zn bekal kan tot dit formaat nog wel. Dan kunnen ze nog niet met hun neus in je kruis komen
Dat is de ellende met katten ja.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Wel!
Allemaal!
Nou ja, sommige zijn leuk. Bij een ander.
Ja maar verliefd issie nietquote:Op woensdag 5 december 2012 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar al te goed. En dat je verliefd wordt op een ander dat kan altijd gebeuren, maar dan heb je t daar over en handel je dat eerst af. En niet als de ander aan de andere kant van de wereld zit.
Dus nee ik zal er ook zeker niks mee doen op dit moment. Omdat de andere kant van het verhala nog erg vers in m'n geheugen staat. HEEL vers trouwens, want de dag voor dit verhaal zag ik Yvo voor het eerst weer sinds ie z'n spullen was komen dumpen
Wazig weekend dus.
dat telt niet als hondquote:
quote:
En ze jou 's ochtends niet om 4 uur wakker maken door aan de deur te krabben en de mauwen of over je heen te lopen.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is de ellende met katten ja.
Best leuke beesten. Zolang je niet zelf die bak hoeft te verschonen en de rotzooi in huis hebt
Moesten die geen jasje aan als ze naar buiten gaan?quote:
inderdaad, nare beesten die honden met hun geblafquote:Op woensdag 5 december 2012 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ze jou 's ochtends niet om 4 uur wakker maken door aan de deur te krabben en de mauwen of over je heen te lopen.
Of over je aanrecht lopen.
Of op je bank lopen te verharen.
Of hun nagels in je bank zetten.
Of hun kont in je gezicht gooien als je aan het werk bent.
Of hun nagels in je vlees zetten als je niet snel genoeg vreten pakt.
Renren_ heeft zo'n ding.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Serieus, een ruwharige chihuahua, bestaat dat?
quote:
Katten die weglopen en aangereden worden, in de tuin van een ander schijten, je tuin omver woelen, konijn van de buren opeten, onder je raam staan te krijsen, je tuinmeubelen ondersproeienquote:Op woensdag 5 december 2012 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, nare beesten die honden met hun geblafen in weer en wind drie keer per dag een blok om met die beesten
De vriendin van mijn zoon heeft wel een schattige.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Serieus, een ruwharige chihuahua, bestaat dat?
Je zou t bijna denken.quote:
Ditquote:Op woensdag 5 december 2012 13:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Renren_ heeft zo'n ding.
En een kortharige.
Dat doet toch niemand, al zullen ze dat niet snel toegeven in gezelschapquote:Op woensdag 5 december 2012 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, nare beesten die honden met hun geblafen in weer en wind drie keer per dag een blok om met die beesten
Vier keer, of iets minder als je een lange wandeling in het bos, op de heide of het strand maakt.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:
kat moet je gewoon in huis houdenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Katten die weglopen en aangereden worden, in de tuin van een ander schijten, je tuin omver woelen, konijn van de buren opeten, onder je raam staan te krijsen, je tuinmeubelen ondersproeien
Ik heb ze wel tijdens ergere dingen betraptquote:Op woensdag 5 december 2012 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je betrapte ze tijdens het boksen
quote:
Dat vind ik, dat vind jij, maar hippies vinden dat zielig.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:56 schreef rubbereend het volgende:
oke dit vind ik nog wel een leuke hond
[ afbeelding ]
[..]
kat moet je gewoon in huis houden
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb ze wel tijdens ergere dingen betrapt
Daarom blijft mijn kat binnen. Dan heb ik tenminste een reden om de katten van de buren dood te schoppen. WANT MIJN KAT DOET DAT NIETquote:Op woensdag 5 december 2012 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Katten die weglopen en aangereden worden, in de tuin van een ander schijten, je tuin omver woelen, konijn van de buren opeten, onder je raam staan te krijsen, je tuinmeubelen ondersproeien
die hond?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik, dat vind jij, maar hippies vinden dat zielig.
Ze hebben eens de prullenbak omgegooid en de inhoud door de keuken verspreidquote:
ook cute, maar labjes zijn leuker en drukker, uhm denk ik.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:56 schreef rubbereend het volgende:
oke dit vind ik nog wel een leuke hond
[ afbeelding ]
[..]
kat moet je gewoon in huis houden
Zo ben ik!quote:Op woensdag 5 december 2012 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou t bijna denken.
Was t van jou?
ahhhh wat schattigquote:Op woensdag 5 december 2012 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze hebben eens de prullenbak omgegooid en de inhoud door de keuken verspreid
O, dat doet hier de hond.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze hebben eens de prullenbak omgegooid en de inhoud door de keuken verspreid
ow, maar ik biedt een hond aan die kan. Kunnen we het daar vast over eens wordenquote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kwijlende tong uit zn bekal kan tot dit formaat nog wel. Dan kunnen ze nog niet met hun neus in je kruis komen
Je wilt niet weten hoeveel last ze van je kinderen hebben.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom blijft mijn kat binnen. Dan heb ik tenminste een reden om de katten van de buren dood te schoppen. WANT MIJN KAT DOET DAT NIET
Je hebt geen last van de mijne dus wil ik ook geen last van die van hen
Ongediertebestrijding bellen. Die kunnen dat snel verhelpenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
F&F / [CENTRAAL] Honden met foto's #37
[ afbeelding ]
Die speelt niet buitenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel last ze van je kinderen hebben.
Die langharigequote:Op woensdag 5 december 2012 14:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
F&F / [CENTRAAL] Honden met foto's #37
[ afbeelding ]
Aaah zieligquote:Op woensdag 5 december 2012 14:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Die speelt niet buitenIs ook een binnenbeestje
Dan kan je er een kroket van rollenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is de volgende dag hartstikke dood van die koekjes
Ja ik keurde het eerst ook ontzettend af, maar als je die beesten IRL ziet kun je ze echt onmogelijk hatenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ongediertebestrijding bellen. Die kunnen dat snel verhelpen
Alleen hoop ik dat die wel naar buiten mag op een gegeven moment.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Die speelt niet buitenIs ook een binnenbeestje
Hebben ze het in dat topic nou over afgekeurde chihuahua'squote:Op woensdag 5 december 2012 14:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja ik keurde het eerst ook ontzettend af, maar als je die beesten IRL ziet kun je ze echt onmogelijk haten
Wedden?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja ik keurde het eerst ook ontzettend af, maar als je die beesten IRL ziet kun je ze echt onmogelijk haten
Rashonden, die moeten tiptop zijn anders krijgen ze geen stempel!quote:Op woensdag 5 december 2012 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze het in dat topic nou over afgekeurde chihuahua's
Weet ik veel, ik ging alleen een foto googlen.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze het in dat topic nou over afgekeurde chihuahua's
Ja daaaag ik zit niet te wachten op bewegingquote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja daaaag ik zit niet te wachten op beweging![]()
Op de bank. Tv aan. Fles cola er bij. Zak chips er naast.
En ze moet zich maar vermaken
Straks breng ik d'r naar school. En ik haal d'r op. Das lang genoeg buiten!quote:Op woensdag 5 december 2012 14:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen hoop ik dat die wel naar buiten mag op een gegeven moment.
Anders word je zo'n "ouders sluiten kind 15 jaar lang op"-berichtje
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Straks breng ik d'r naar school. En ik haal d'r op. Das lang genoeg buiten!
Op school hebben ze pauze en worden ze gelucht. Das lang zat!
quote:Op de school waar de nu 16 jarige naar toe ging hadden ze ook niks in de gaten: "Ja, we merkten wel dat ze nooit typische puberverhalen had over het weekend maar we dachten dat het gewoon een heel rustig kind was, altijd goede cijfers, nooit rotzooi trappen.". Tegen de ouders loopt nog een strafrechtelijk onderzoek, het kind woont voorlopig bij familie.
Op school hè, dat halen ze thuis in, net dieren!quote:Op woensdag 5 december 2012 14:18 schreef missbehavin het volgende:
Nooit rotzooi trappen, zieje wel, het werkt!
Godver, is dat wat ik fout doe?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op school hè, dat halen ze thuis in, net dieren!
Ik eis dan wel dat ik met naam genoemd word! Sta ik ook eindelijk eens in de krant zouden ze je naam niet noemenquote:
Je verwacht het nietquote:Op woensdag 5 december 2012 14:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft.
Het gaat sneeuwen en gelijk is het ijskoud hier.
Nouja, mijn computer staat wel binnen enzo. Dus je zou verwachten dat de temperatuur dan soort van constant zou zijn.quote:
Hier lijkt het ook binnen nu kouder. Ga toch echt niet de verwarming nog hoger zetten.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nouja, mijn computer staat wel binnen enzo. Dus je zou verwachten dat de temperatuur dan soort van constant zou zijn.
Heb mijn jas maar aangetrokken nu
ik wel. hij blijft omhoog gaan totdat ik van de warmte geniet.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier lijkt het ook binnen nu kouder. Ga toch echt niet de verwarming nog hoger zetten.
Hoe hoog staat die al?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik wel. hij blijft omhoog gaan totdat ik van de warmte geniet.
gisteravond op 22.5....quote:Op woensdag 5 december 2012 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe hoog staat die al?
Ik heb een warmtedekentje A4 ongeveer, voor mijn rug, dat is voor mij wel voldoende.
Zo lekker warm. Hier staat die nog op 19. Het schijnt wel 20 in huis te zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
gisteravond op 22.5....
bedoel je zo'n fleese dekentje? of iets electrisch?
Niks meer aan doen!quote:Op woensdag 5 december 2012 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die tikt niet, hij is stuk
Eerst de zwengel zoeken danquote:Op woensdag 5 december 2012 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft even een goede zwengel nodig.
Nou, waar wacht je nog op?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:39 schreef CherryLips het volgende:
Jezus eindelijk iemand die hem snapt.
Jup. Geeft ook mooi resultaat.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ken iemand die iets met lasers doet ja.
Ik wil zelf ook zo'n ding trouwens. Lasersnijden is tof.
Die zag er ook prima uit. Arduino gebruikt als aansturing?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Die binaire klok van laatst kwam ook van die lasersnijtafel af.
Met de hand gemaakt en verbruikt geen stroom! Dat is pas tofquote:Op woensdag 5 december 2012 20:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Jup. Zie beschrijving van het filmpje
Ik heb wel wat beters te doen jaquote:Op woensdag 5 december 2012 21:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met de hand gemaakt en verbruikt geen stroom! Dat is pas tof
[ afbeelding ]
Lijkt me sterk!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen ja
Zoiets zoek ik ook nogquote:Op woensdag 5 december 2012 21:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met de hand gemaakt en verbruikt geen stroom! Dat is pas tof
[ afbeelding ]
ja ziet er design uit, dus dat zal wel een makkie zijnquote:
Dergelijke dingen vind ik ook wel leukquote:Op woensdag 5 december 2012 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom alleen maar leuke dingen voor T tegen
http://www.ebay.nl/itm/si(...)&hash=item3f1d46ce7e
Vraag je nou om een kerstcadeautje?quote:Op donderdag 6 december 2012 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dergelijke dingen vind ik ook wel leuk
Als ik het zou vragen, van wie zou ik het dan moeten krijgen?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:00 schreef Mystikvm het volgende:
Vraag je nou om een kerstcadeautje?
De Kerstman natuurlijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik het zou vragen, van wie zou ik het dan moeten krijgen?
Vraag dat aan de mensen die in een file staanquote:
Die hebben genoeg tijd om van de omgeving te genietenquote:Op donderdag 6 december 2012 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraag dat aan de mensen die in een file staan
Sommige mensen hebben altijd wel iets te zeiken. Mijn tuin ziet er echter prachtig uit.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben je maar iets later. Wat maakt het uit als het er mooi uit ziet?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet toch niks af aan de schoonheid van maagdelijk witte velden?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:14 schreef Cue_ het volgende:
Zo mooi ziet het er nou ook niet uit. Ja een tuin waar nog niemand in gelopen heeft misschien. Maar dat stoepje waar je op terecht komt wanneer je de bus uit stapt was echt niet mooi meer
nee buiten was het leukste gedeelte van de dag tot nu toequote:Op donderdag 6 december 2012 09:12 schreef Cue_ het volgende:
Wat is het irritant om nu naar buiten te moeten he
Voor mij wel.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:15 schreef Mystikvm het volgende:
Dat doet toch niks af aan de schoonheid van maagdelijk witte velden?
Jaquote:Op donderdag 6 december 2012 09:18 schreef Mystikvm het volgende:
Morgen sneeuwt het nog meer. Dus zaterdag het bos in
Oh, tof zeg. Dan gaan we het weekend lekker de heuvels af hier, yichaaaaquote:Op donderdag 6 december 2012 09:18 schreef Mystikvm het volgende:
Morgen sneeuwt het nog meer. Dus zaterdag het bos in
Soms een goed iets, soms nietquote:
grijze pap, natte schoenenquote:Op donderdag 6 december 2012 09:14 schreef Cue_ het volgende:
Zo mooi ziet het er nou ook niet uit. Ja een tuin waar nog niemand in gelopen heeft misschien. Maar dat stoepje waar je op terecht komt wanneer je de bus uit stapt was echt niet mooi meer
Zijn het een soort winterbanden?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Kak, m'n goede sneeuwlaarsjes gingen in de opslag
Nee, vandaag is kut.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat leuks te melden vandaag?
Leuk is overrated met die graftyphussneeuw...quote:Op donderdag 6 december 2012 09:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat leuks te melden vandaag?
Jij hebt issues.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk is overrated met die graftyphussneeuw...
Zie je, toch wel leuk nieuws!quote:Op donderdag 6 december 2012 09:43 schreef KomtTijd... het volgende:
ohja mijn studieplan is wel goedgekeurd en ik heb een cijfer teruggevonden van een vak dat ik 2 jaar geleden gedaan heb. Scheelt weer een opdracht.
Troost je, het zal niet lang blijven liggen. Tenminste, hier is de stoep zowat al vrij gelopen.quote:
Ik was ook 20 min later binnen. Nou is dat opzich geen ramp, maar het is vaak naar huis ookquote:Op donderdag 6 december 2012 09:49 schreef KomtTijd... het volgende:
ohja mijn treinen hebben 20 minuten vertraging. En ik was al laat. 8.gif.
Kattenquote:Op donderdag 6 december 2012 09:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, vandaag is kut.
werd midden in de nacht wakker van de katten van huisgenoot die honger hadden maar er was geen eten meer.
Katten.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Katten
Mensen die niet voor hun beestjes zorgen
En dan kan je er niets mee, want koudquote:
Dat is wel zielig jaquote:Op donderdag 6 december 2012 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Katten
ja dat dus. Vervolgens word ik boos op die katten, maar die kunnen er ook niets aan doenquote:Op donderdag 6 december 2012 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Katten
Ah, wat heb je allemaal?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:54 schreef Q. het volgende:
Geen last van de sneeuw, ik lig toch de hele dag ziek op bed.
Ik doe dan wel steeds vanquote:Op donderdag 6 december 2012 09:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ja dat dus. Vervolgens word ik boos op die katten, maar die kunnen er ook niets aan doen
Ik was gisteren bij mijn ex, haar huisgenote is het huis uit gegaan maar heeft gewoon alles achter gelaten. Inclusief kat. Dat beest zit daar dus al drie dagen zonder eten en drinken en de huisbaas komt niet opdagen om de deur te openen. Wordt dus een gevalletje politie om die deur open te krijgen.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Katten
Bedankt CL, nu wil ik de set.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom alleen maar leuke dingen voor T tegen
http://www.ebay.nl/itm/si(...)&hash=item3f1d46ce7e
quote:Op donderdag 6 december 2012 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij mijn ex, haar huisgenote is het huis uit gegaan maar heeft gewoon alles achter gelaten. Inclusief kat. Dat beest zit daar dus al drie dagen zonder eten en drinken en de huisbaas komt niet opdagen om de deur te openen. Wordt dus een gevalletje politie om die deur open te krijgen.
Echt onvoorstelbaar dat je zo met beesten omgaat
Sommige katten zijn totaal onopgevoed, die moet ik ook niet hoor. Die van mijn zus, die kotsen over de verwarming, piesen op het aanrecht, miauwen 's nachts, pleur op joh.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe dan wel steeds vankatten
maar dat wil niet zeggen dat ik ze niet aai en voer geef en met ze speel
Tenzij het chagrijnige kutbeesten zijn.
Godverdomme, wat een mafkezen heb je toch. En die dierenpolitie oid, kan die hier iets mee?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij mijn ex, haar huisgenote is het huis uit gegaan maar heeft gewoon alles achter gelaten. Inclusief kat. Dat beest zit daar dus al drie dagen zonder eten en drinken en de huisbaas komt niet opdagen om de deur te openen. Wordt dus een gevalletje politie om die deur open te krijgen.
Komt door de sneeuwquote:Op donderdag 6 december 2012 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Koorts, koppijn, keelpijn, snot overal!
Zulke mensen moeten gewoon een spuitje krijgen.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hanzelijn!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:00 schreef Spezza19 het volgende:
Koninklijk bezoek bij mij in het dorp![]()
M'n nicht had een leuke kat en een kutkat. Die leuke was echt de liefste die ik ooit heb gekendquote:Op donderdag 6 december 2012 09:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Sommige katten zijn totaal onopgevoed, die moet ik ook niet hoor. Die van mijn zus, die kotsen over de verwarming, piesen op het aanrecht, miauwen 's nachts, pleur op joh.
Onze kat vind ik dan weer heel leuk, Heel Leuk zelfsMaar die doet niet aan zulke ongein. Die speelt alleen met de Lego van Kleuter als we niet kijken.
quote:Op donderdag 6 december 2012 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Koorts, koppijn, keelpijn, snot overal!
Die van mij zijn lief.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe dan wel steeds vankatten
maar dat wil niet zeggen dat ik ze niet aai en voer geef en met ze speel
Tenzij het chagrijnige kutbeesten zijn.
Klopt. Maar als ze nog aardig jong zijn, kun je ze nog kneden en vormen.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nicht had een leuke kat en een kutkat. Die leuke was echt de liefste die ik ooit heb gekendZo eentje wil ik misschien ook wel. Ooit. Maar dat weet je niet als je een kat in huis haalt.
Bestaat die dan? Ik dacht dat dat weer was opgeheven.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een mafkezen heb je toch. En die dierenpolitie oid, kan die hier iets mee?
Die dikke is ook liefquote:
Breek je hem zelf zomaar per ongeluk open.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bestaat die dan? Ik dacht dat dat weer was opgeheven.
Hoe dan ook, vandaag zou die ex-huisgenoot komen, als dat niet het geval is dan (dieren)politie inderdaad. De dierenambulance mag in elk geval niet zomaar een deur openbreken.
Ik weet er niet veel van, wellicht heb je gelijk. Zulke mensenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bestaat die dan? Ik dacht dat dat weer was opgeheven.
Hoe dan ook, vandaag zou die ex-huisgenoot komen, als dat niet het geval is dan (dieren)politie inderdaad. De dierenambulance mag in elk geval niet zomaar een deur openbreken.
Die dikke is juist een vervelend kreng maar ze doet alsof ze heel lief is. Die andere is juist superlief tegenwoordig, heel aanhankelijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dikke is ook liefdie staat wel op nummer 2 denk ik. Die andere kat weet ik niet, die zag ik nooit
Kijk, en dan gaan ze halverwege hun leven nog even van karakter veranderenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Die dikke is juist een vervelend kreng maar ze doet alsof ze heel lief is. Die andere is juist superlief tegenwoordig, heel aanhankelijk.
Voetenbankjesquote:Op donderdag 6 december 2012 10:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een foto voorbij zien komen ergens. Van zo'n hele bolle.
Het ergste was nog wel dat ze haar dus drie dagen al proberen te bereiken. Stuurt ze gisteren een whatsapp: "oh de kat! helemaal vergeten!"quote:Op donderdag 6 december 2012 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Breek je hem zelf zomaar per ongeluk open.
Die zou je toch zelf drie dagen in een afgesloten kast willen pleuren?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het ergste was nog wel dat ze haar dus drie dagen al proberen te bereiken. Stuurt ze gisteren een whatsapp: "oh de kat! helemaal vergeten!"
Jezus man ik durf m'n hamsters nog geen drie dagen alleen te laten.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het ergste was nog wel dat ze haar dus drie dagen al proberen te bereiken. Stuurt ze gisteren een whatsapp: "oh de kat! helemaal vergeten!"
Egoistisch kutmens.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan die hamsters dan wel weer aan die katten geven, win-win.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus man ik durf m'n hamsters nog geen drie dagen alleen te laten.
Sommige mensen doen dat ook hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk, en dan gaan ze halverwege hun leven nog even van karakter veranderen
O wacht, dat deed onze hond ook
Daar redt ie het geen drie dagen mee denk ikquote:Op donderdag 6 december 2012 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan die hamsters dan wel weer aan die katten geven, win-win.
gewoon al het leven is kutquote:
er blijft hoop voor me.quote:
Ik laat mijn nijnen nooit meer dan een dag alleen, ze krijgen ook maar een keer per dag eten, dus.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus man ik durf m'n hamsters nog geen drie dagen alleen te laten.
M´n hamsters zijn volgende week drie dagen alleenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik laat mijn nijnen nooit meer dan een dag alleen, ze krijgen ook maar een keer per dag eten, dus.
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M´n hamsters zijn volgende week drie dagen alleenPaar knaagstengels ophangen
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M´n hamsters zijn volgende week drie dagen alleenPaar knaagstengels ophangen
Andere?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Familie-weekendje. Andere beesten worden wel verzorgd.
Ik zag de edit wel!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Over andere dingen hebbenApple
Utrecht
Kinderen
Apple.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Over andere dingen hebbenApple
Utrecht
Kinderen
Het nieuwe woord van 2012quote:Op donderdag 6 december 2012 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Apple.
Utrecht.
Kinderen.
Grensrechterdoodschoppendeberberrekels.
Nadenken is zooooo 2011.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:22 schreef CherryLips het volgende:
jezus ik denk echt niet maar na bij wat ik typ.
Maakt het uit, je krijgt toch wel mensen die het voor je opnemen. Die grenzzzz gaf geen rezzpekt!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Nadenken is zooooo 2011.
Gewoon doen wat je wil!
Zoals mensen doodschoppen.
Ik weet wel een groep om mee te beginnenquote:
Respect moet van twee kanten komen. Als je die mocro's geen respect geeft is het logisch dat je doodgemaakt wordt en je vrouw wordt verkracht. Moet je maar respect tonen. Rezzzpekt weet je!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt het uit, je krijgt toch wel mensen die het voor je opnemen. Die grenzzzz gaf geen rezzpekt!
Het wordt rustig op FOK!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet wel een groep om mee te beginnen.
geen rezzzpekt is dieskriemienaasi en op dieskriemienaasi staat de doodstrafquote:Op donderdag 6 december 2012 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Respect moet van twee kanten komen. Als je die mocro's geen respect geeft is het logisch dat je doodgemaakt wordt en je vrouw wordt verkracht. Moet je maar respect tonen. Rezzzpekt weet je!
En als ze op me tuffen omdat ik een vrouw ben is het ineens geen discriminatiequote:Op donderdag 6 december 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen rezzzpekt is dieskriemienaasi en op dieskriemienaasi staat de doodstraf.
fokkers?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet wel een groep om mee te beginnen.
nee hoor, daar zitten leuke tussenquote:
De bontkraagjes?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:34 schreef HeatWave het volgende:
nee hoor, daar zitten leuke tussen.
Das te algemeen, ik ken ook leuke bontkraagjesquote:
wie danquote:Op donderdag 6 december 2012 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das te algemeen, ik ken ook leuke bontkraagjes.
gewoon, kutmensenquote:
Nou ja, waarom jij per se niet dan? What makes you so special?quote:
Duidelijk!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:37 schreef HeatWave het volgende:
gewoon, kutmensen.
Maar goed, dood is zo negatief, laten we het over seks hebben.
Nou ja, voor mij niet, voor jou wel?quote:
Geen idee, ik heb het nietquote:Op donderdag 6 december 2012 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, voor mij niet, voor jou wel?.
Nee, ik zit op mijn werkquote:
Moet ik je dat echt nog uitleggen?! Tssss.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, waarom jij per se niet dan? What makes you so special?..
Maar van seks kun je ook positief worden!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Van seks komen kinderen dus het is negatief.
Pffff, gewoon de zoveelste aandachtsnicht, hebben we er hier ook tig van lopenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik je dat echt nog uitleggen?! Tssss.
Ook sero-positiefquote:Op donderdag 6 december 2012 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar van seks kun je ook positief worden!
Jij hebt leuke meiden op je werk.. ik niet .. ook geen leuke mannenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik zit op mijn werk.
Alhoewel... damn I wish.
engquote:Op donderdag 6 december 2012 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar van seks kun je ook positief worden!
Arme jijquote:Op donderdag 6 december 2012 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt leuke meiden op je werk.. ik niet .. ook geen leuke mannen
Oh, wat een goeie draai aan iets dat hij helemaal niet zo bedoelde!quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, wat een goeie draai aan iets dat hij helemaal niet zo bedoelde!
Man oh man.
There can be only one!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pffff, gewoon de zoveelste aandachtsnicht, hebben we er hier ook tig van lopen.
.
Dat bedoelde ik al.......quote:
ja, voortplanten kunnen jullie nietquote:Op donderdag 6 december 2012 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
There can be only one!!!!!!!!!!!!!!!
*swooshed met z'n grote zwaard*
Het is vrijdag?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:44 schreef CherryLips het volgende:
We're not just sure, we're HIV positive.
Cartman
je blanke sabel?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
There can be only one!!!!!!!!!!!!!!!
*swooshed met z'n grote zwaard*
Precies.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, voortplanten kunnen jullie niet.
Ach, het is de schuld van die hetero's, die blijven maar homo-baby's maken.
quote:
Homoquote:Op donderdag 6 december 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies.
Wij zijn gods instrument tegen overbevolking en saaie lelijke grijze dingeen.
We brengen kleur. We brengen theater. Dans. Leuke kapsels en schoenen. We zorgen dat JULLIE niet met je vriendin naar muscials hoeven. We gaan met ze shoppen omdat jullie er geen zak aan vinden. En we gaan niet met ze naar bed, maar knuffelen met ze, want jullie willen alleen neuken.
Wees ons godverdomme eens een beetje dankbaar ipv ons te bashen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AND NOW ON YOUR KNEES FOR THIS NEXT STEP IN HUMAN EVOLUTIOn, YA DUMB STRAIGHT BITCH!
*ademt weer even in en uit*
Zo.
MIquote:Op donderdag 6 december 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nou ik wilde onmthoofden, niet swaffelen.
Toch iets mindere ffectief.
We nemen je niet tegen wil en dank mee, maar de meisjes DIE willoen, die nemen we mee zodat de vriendjes er van thuis kunnen blijven en voetbal kunnen kijken. Zo zijn wij. Alles om de levens van hetero's te vergemakkelijken.quote:
Ik trouwens ook LANG niet van allemaal. Veel te tenenkrommend zoet.quote:
vind je het oprecht leuk? Dat achterlijke gezing ipv normaal praten.... ook als het dus dialogen zijn?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We nemen je niet tegen wil en dank mee, maar de meisjes DIE willoen, die nemen we mee zodat de vriendjes er van thuis kunnen blijven en voetbal kunnen kijken. Zo zijn wij. Alles om de levens van hetero's te vergemakkelijken.
Ik was laatst bij een opera en vond het serieus tof.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vind je het oprecht leuk? Dat achterlijke gezing ipv normaal praten.... ook als het dus dialogen zijn?
Dat er liedjes tussen de bedrijven doorzitten, nou ja, kan ik me iets bij voorstellen. Maar gaan zingen als er gevraagd wordt of iemand een kopje koffie wil....
Een opera is heel wat anders dan zo'n JvdE musical.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik was laatst bij een opera en vond het serieus tof.
Voor jou dus ook geen operas?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:54 schreef HeatWave het volgende:
vind je het oprecht leuk? Dat achterlijke gezing ipv normaal praten.... ook als het dus dialogen zijn?
Maar HW heeft het over 'gezang ipv praten, ook als het dus dialogen zijn'quote:Op donderdag 6 december 2012 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een opera is heel wat anders dan zo'n JvdE musical.
Hoe cultureel denk je dat ik ben?quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Hoe cultureel denk je dat ik ben?.
ben pas bij de opening van het Stedelijkmuseum geweest, genoeg cultuur tot 2022.
App staat voor Applicatie. Niet opeens voor sms of ander bericht..quote:Op donderdag 6 december 2012 11:09 schreef Tally het volgende:
Hoeveel app's heb je inmiddels van je homo gehad Ang3l?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |