Jij hebt al andere leuke beestjesquote:
Kutbeesten, katten.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kan die gezellig met je hamsters spelen
pfff dan kan ie niet eens meer aanspraak maken op die katquote:
nog altijd beter dan hondenquote:
Ja dat weet ik maar al te goed. En dat je verliefd wordt op een ander dat kan altijd gebeuren, maar dan heb je t daar over en handel je dat eerst af. En niet als de ander aan de andere kant van de wereld zit.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Toedeloe... Weet je nog hoe je je voelde met Yvo?
dan is de kat verjaard?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pfff dan kan ie niet eens meer aanspraak maken op die kat
Hij denkt nog steeds aanspraak te kunnen maken op de helft van get laminaat. Maar ik mag ook bijlappen voor de vloer in zijn nieuwe huis als hij gaat verhuizenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pfff dan kan ie niet eens meer aanspraak maken op die kat
quote:
Het was een teken.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:44 schreef Ang3l het volgende:
ant de dag voor dit verhaal zag ik Yvo voor het eerst weer sinds ie z'n spullen was komen dumpen
Mijn Lola en Layla zou zelfs jij leuk vindenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Wel!
Allemaal!
Nou ja, sommige zijn leuk. Bij een ander.
quote:
Eend is lekker man!quote:
FOTOquote:Op woensdag 5 december 2012 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn Lola en Layla zou zelfs jij leuk vinden
kwijlende tong uit zn bekquote:
CL wil een mops die blijven klein dus dat kan primaquote:Op woensdag 5 december 2012 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kwijlende tong uit zn bekal kan tot dit formaat nog wel. Dan kunnen ze nog niet met hun neus in je kruis komen
Dat is de ellende met katten ja.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Wel!
Allemaal!
Nou ja, sommige zijn leuk. Bij een ander.
Ja maar verliefd issie nietquote:Op woensdag 5 december 2012 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar al te goed. En dat je verliefd wordt op een ander dat kan altijd gebeuren, maar dan heb je t daar over en handel je dat eerst af. En niet als de ander aan de andere kant van de wereld zit.
Dus nee ik zal er ook zeker niks mee doen op dit moment. Omdat de andere kant van het verhala nog erg vers in m'n geheugen staat. HEEL vers trouwens, want de dag voor dit verhaal zag ik Yvo voor het eerst weer sinds ie z'n spullen was komen dumpen
Wazig weekend dus.
dat telt niet als hondquote:
quote:
En ze jou 's ochtends niet om 4 uur wakker maken door aan de deur te krabben en de mauwen of over je heen te lopen.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is de ellende met katten ja.
Best leuke beesten. Zolang je niet zelf die bak hoeft te verschonen en de rotzooi in huis hebt
Moesten die geen jasje aan als ze naar buiten gaan?quote:
inderdaad, nare beesten die honden met hun geblafquote:Op woensdag 5 december 2012 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ze jou 's ochtends niet om 4 uur wakker maken door aan de deur te krabben en de mauwen of over je heen te lopen.
Of over je aanrecht lopen.
Of op je bank lopen te verharen.
Of hun nagels in je bank zetten.
Of hun kont in je gezicht gooien als je aan het werk bent.
Of hun nagels in je vlees zetten als je niet snel genoeg vreten pakt.
Renren_ heeft zo'n ding.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Serieus, een ruwharige chihuahua, bestaat dat?
quote:
Katten die weglopen en aangereden worden, in de tuin van een ander schijten, je tuin omver woelen, konijn van de buren opeten, onder je raam staan te krijsen, je tuinmeubelen ondersproeienquote:Op woensdag 5 december 2012 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, nare beesten die honden met hun geblafen in weer en wind drie keer per dag een blok om met die beesten
De vriendin van mijn zoon heeft wel een schattige.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Serieus, een ruwharige chihuahua, bestaat dat?
Je zou t bijna denken.quote:
Ditquote:Op woensdag 5 december 2012 13:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Renren_ heeft zo'n ding.
En een kortharige.
Dat doet toch niemand, al zullen ze dat niet snel toegeven in gezelschapquote:Op woensdag 5 december 2012 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, nare beesten die honden met hun geblafen in weer en wind drie keer per dag een blok om met die beesten
Vier keer, of iets minder als je een lange wandeling in het bos, op de heide of het strand maakt.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:
kat moet je gewoon in huis houdenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Katten die weglopen en aangereden worden, in de tuin van een ander schijten, je tuin omver woelen, konijn van de buren opeten, onder je raam staan te krijsen, je tuinmeubelen ondersproeien
Ik heb ze wel tijdens ergere dingen betraptquote:Op woensdag 5 december 2012 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je betrapte ze tijdens het boksen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |