En een beetjen MUZ. En PTA. En SPT. Of VBL. NWS.quote:Op maandag 3 december 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welnee joh, dit topic is een combi van R&P, JNG, SEX, KLB en ONZ.
Nou, ik zie soms posts van SC langskomen over mijn tetten. Die zouden vast niet misstaan in die subforaquote:Op maandag 3 december 2012 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En een beetjen MUZ. En PTA. En SPT. Of VBL. NWS.
Alles eiglijk(behalve KEL en KPD
).
Dat past nog heel gewoon in SEX.quote:Op maandag 3 december 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, ik zie soms posts van SC langskomen over mijn tetten. Die zouden vast niet misstaan in die subfora
Heel veel succes daarmee!quote:Op maandag 3 december 2012 23:53 schreef wolfrolf het volgende:
Bedtijd.
Morgen een "doelstelling gesprek" op de zaak. Is weer nieuw. Zal mij benieuwen of ze mijn doelstelling van salarisvervijfvoudiging in 2 maanden tijd een acceptabele doelstelling vinden.
Daagg
Niet alleen van SCquote:Op maandag 3 december 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, ik zie soms posts van SC langskomen over mijn tetten. Die zouden vast niet misstaan in die subfora
Oh, gaat het daar nog zo ver ja? Ik kom amper buiten het 3fm-hokquote:
Vervijfvoudiging? Wat ga je doen om dat voor elkaar te krijgen?quote:Op maandag 3 december 2012 23:53 schreef wolfrolf het volgende:
Bedtijd.
Morgen een "doelstelling gesprek" op de zaak. Is weer nieuw. Zal mij benieuwen of ze mijn doelstelling van salarisvervijfvoudiging in 2 maanden tijd een acceptabele doelstelling vinden.
Daagg
Door sommige insinuaties van de dames in dit topic past het fluitje van wolfrolf wel in KEL of KPDquote:Op maandag 3 december 2012 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En een beetjen MUZ. En PTA. En SPT. Of VBL. NWS.
Alles eiglijk(behalve KEL en KPD
).
Not guiltyquote:Op maandag 3 december 2012 23:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Door sommige insinuaties van de dames in dit topic past het fluitje van wolfrolf wel in KEL of KPD
Ja klopt. Ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Op maandag 3 december 2012 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
Oh Pino ik ga zaterdagavond met mijn skatje naar Alles is FamilieJe vroeg geloof ik of ik die al had gezien
Iewl.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
Is iedereen met Rolf mee naar bed gegaan?
*jaloers is*
Er zat minimaal iemand te dansen in Dioquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
Is iedereen met Rolf mee naar bed gegaan?
*jaloers is*
Daar mag ik niet in... Daar wil ik ook niet eens in trouwens, net als KPDquote:
Zo klinkt het wel alsof Dio enorm uitgewoond isquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Er zat minimaal iemand te dansen in Dio
Die van mij mag gelukkig nog evenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:12 schreef Pino112 het volgende:
Nog twee dagen en die UI mag weer weg.
Kerstpino
Wolfeend!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die van mij mag gelukkig nog even
Ja, je bent nog erger dan Dagoduckquote:
hoezo? dat is toch gewoon een fluitje?quote:Op maandag 3 december 2012 23:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Door sommige insinuaties van de dames in dit topic past het fluitje van wolfrolf wel in KEL of KPD
http://www.youtube.com/user/wolfrolfquote:
quote:I like muscles, young men with long hair and /or dressed in suit and tie
i am 44 old, i come from Germany and my name is rolf. please click on http://teenwolf.myminicity.com/env
godsamme, ik klik die link aan en mn halve pc hangt. lekker bezig vogel!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/wolfrolf
[..][ afbeelding ]
Dat Minicity?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme, ik klik die link aan en mn halve pc hangt. lekker bezig vogel!
idd. ik las nl teenwolf.minthycity dus ik verwachte homemade Fok!pr0n!quote:
Dat hebben Rolf en ik dan weer goed afgeschermdquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idd. ik las nl teenwolf.minthycity dus ik verwachte homemade Fok!pr0n!
trustenquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
hier ook bedtijd. kan lekker uitslapen tot 8.30u![]()
![]()
trusten
Je laat je wakker houden, je doet het zelf! En je zit me uit te horen, gij vuilak!!quote:
HA HA HA. HA.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:07 schreef henkde_j het volgende:
Hou het wel een beetje gezellig hier. Lachen verdulleme!
Sorryquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Je laat je wakker houden, je doet het zelf! En je zit me uit te horen, gij vuilak!!![]()
Ik lach de hele avond al, om verschillende redenenquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:07 schreef henkde_j het volgende:
Hou het wel een beetje gezellig hier. Lachen verdulleme!
quote:
Klopt gewoon. 6 december is de naamdag van de beste manquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:56 schreef wolfrolf het volgende:
Niet vergeten: 6 december pakjesavond!!
[ afbeelding ]
We worden elk jaar voorgelogenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt gewoon. 6 december is de naamdag van de beste man.
Potverdikke allemaal leug0nsquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt gewoon. 6 december is de naamdag van de beste man.
Beetje over me roddelen hier?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, je bent nog erger dan Dagoduck![]()
Wel een schatje hoor
Sorry jong, was niet negatiefquote:
Oh. Naja eerst maar es luisteren voordat ik ga kotsen en zeuren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:34 schreef themauster het volgende:
Laura Jansen zing het themanummer van sr12 dus.
door pino iddquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry jong, was niet negatief![]()
En jij vertoont dat gedrag eigenlijk helemaal niet meer, je stokje is overgenomen
Zo veel, post ik hier ook niet meerquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry jong, was niet negatief![]()
En jij vertoont dat gedrag eigenlijk helemaal niet meer, je stokje is overgenomen
Zieligquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, nog eentje dan
[ afbeelding ]
https://itunes.apple.com/(...)82627527?i=582627610quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:34 schreef themauster het volgende:
Laura Jansen zing het themanummer van sr12 dus.
Het klinkt Keane inderdaad. Maarja, dat is logisch met de zanger van Keane.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
https://itunes.apple.com/(...)82627527?i=582627610
Hmm, het klinkt redelijk bekend en meer van hetzelfde
Misschien dat ze het per se groter uit wilden pakken/een hit krijgen ofzo. Slaat het alsnog nergens op....quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het klinkt Keane inderdaad. Maarja, dat is logisch met de zanger van Keane.
Snap trouwens niet waarom ze hem erbij betrokken hebben, zijn in Nederland toch ook genoeg goede zangers?
Vorig jaar toch ook al niet?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:36 schreef iBenny het volgende:
Dit jaar is Coca Cola niet de hoofdsponsor?
Volgens mij is Grolsch dit jaar ook een van de grotere sponsoren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:36 schreef iBenny het volgende:
Dit jaar is Coca Cola niet de hoofdsponsor?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien dat ze het per se groter uit wilden pakken/een hit krijgen ofzo. Slaat het alsnog nergens op....
Grolsch en Campinaquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:49 schreef henkde_j het volgende:
Morgen
[..]
Volgens mij is Grolsch dit jaar ook een van de grotere sponsoren.
Het popduel is in iedergeval omgedoopt tot het plopduel
... en vorig jaar ook UPC en Wehkamp. Komen dit jaar ook weer terug.quote:
Met Paul Rabbering?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:49 schreef henkde_j het volgende:
Morgen
[..]
Volgens mij is Grolsch dit jaar ook een van de grotere sponsoren.
Het popduel is in iedergeval omgedoopt tot het plopduel
Dat jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
Stond je dan met je 16 jarige, halfharde tampeloerus te schuren tegen alle chickies in de discotheek in de buurt
Jeugdsentiment dit
hahaha ja alleen was ik toen al wat ouderquote:
quote:Gast: Ik kan niet op jullie website van karwei
Tel: Wat typt u in?
Gast: wwwkarweinl
Tel: Maar u moet www.karwei.nl gebruiken
Gast: Hoezo het is toch geen punt bij karwei?
quote:
Dat al hipster noemenquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:06 schreef Pino112 het volgende:
Wat is Michiel een hipster geworden zeg de laatste tijd, met z'n haar en z'n bril.
Vind het hem prima staanquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:06 schreef Pino112 het volgende:
Wat is Michiel een hipster geworden zeg de laatste tijd, met z'n haar en z'n bril.
Zo loopt'ie er toch al jaren bij...quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:06 schreef Pino112 het volgende:
True, dat laatste wel ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind het hem prima staan![]()
Niet meer die smerige baardaap
Nee.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo loopt'ie er toch al jaren bij...
Nee, ik wil naar Tilburgquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
Wie gaat er mee naar Only Seven Left in Delft![]()
![]()
![]()
Die linkse is wel de rebel van het stel zo met zijn haar de andere kant op.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Destinequote:Op dinsdag 4 december 2012 14:37 schreef henkde_j het volgende:
BTO
[..]
Nee, ik wil naar Tilburg
[ afbeelding ]
Godverdomme zeg.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het schijnt dat die rechter dude als kind eens in een suikerspinmachine is gevallenquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:41 schreef alors het volgende:
[..]
Die linkse is wel de rebel van het stel zo met zijn haar de andere kant op.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het schijnt dat die rechter dude als kind eens in een suikerspinmachine is gevallen![]()
De Obelix van de band zegmaar
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het schijnt dat die rechter dude als kind eens in een suikerspinmachine is gevallen![]()
De Obelix van de band zegmaar
Wie zou er tegelijk neef en broer van de rest zijn?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:37 schreef henkde_j het volgende:
BTO
[..]
Nee, ik wil naar Tilburg
[ afbeelding ]
[..]
Politieauto op lichtmetalen velgen lijkt mij sowieso wat ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
zal wel opnames zijn voor clip
http://www.geenstijl.nl/m(...)pakt_giel_beele.html
I don't carequote:
[..]
[..]
Now joe doe wat ei told je!quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
Toch blij dat ik ooit deze opname heb kunnen bemachtingen...
Silent Chaos als 16/17 jarige op de middelbare school, met "zingende" docent:
Tja hij gaf wiskunde en aardrijkskunde, geen engelsquote:
Hij gaat teveel naar de Millers in Den Haag denk ikquote:
Dat dus....quote:
Idd. Net als het persbericht voor pinnen op zaterdag vóór Sinterklaasquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:04 schreef henkde_j het volgende:
Ah, het jaarlijkse webwinkel persbericht voor extra aandacht
Of online reisbureausquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Net als het persbericht voor pinnen op zaterdag vóór Sinterklaas.
Die zijn er vast ook nog wel met Kerst, hè? Ik weet helemaal niks te vragenquote:
Met d'r zie-mij-een-handicap-hebben-loopje tussen de twee Lingo desksquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:14 schreef rubbereend het volgende:
Och Lucille voelt zich achtergesteld
Ik drijf nergens overheen hoor wehhehehehehhwhehwlololquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je begint nu te overdrijven![]()
En ik moet er voor opstaan
Ik hoop dat ie er twee heeft en dat ze gelabeld zijn. Dit om te voorkomen dat je een rare smaak in je bakkes krijgt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat de omgekeerde soort van Rolfjens mondfluitje?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie er twee heeft en dat ze gelabeld zijn. Dit om te voorkomen dat je een rare smaak in je bakkes krijgt.
zegquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat de omgekeerde soort van Rolfjens mondfluitje?
Is het ook wel jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:53 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind dit weer best een toffe stap plaat
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:08 schreef wolfrolf het volgende:
Ondertitel onder nickname ff aangepast
Laat ze maar wolfrolfquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:08 schreef wolfrolf het volgende:
Ondertitel onder nickname ff aangepast
Typisch gevalletje van "waarom onthou ik dat soort dingen?"quote:
Omdat je zo vreselijk veel van me haatquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van "waarom onthou ik dat soort dingen?"
Mmjah, ik wilde het niet zeggenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van "waarom onthou ik dat soort dingen?"
Nou nou, poeh poehquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een Wolf in Rolfskleren
Om precies te zijn. GEVAT HE!!!11
He rustig he, er zit een knop op je r...quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gezegd dat ik dat zo doen.
Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehaat zoals ik van jou haatquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Omdat je zo vreselijk veel van me haat
Verdommequote:Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehaat zoals ik van jou haat
Ik stap NU op de fiets, tot over een week!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
VerdommeKeiharde wraaksekxs dan maar?!
Pardon, mint en ik voeren een heel "diepgaand" gesprek andersquote:
Hoax! Ik dacht dat jij bang was voor sneeuw op de weg enzo?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik stap NU op de fiets, tot over een week!![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoax! Ik dacht dat jij bang was voor sneeuw op de weg enzo?
Kut, ik wou dezelfde inkopper maken...quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pardon, mint en ik voeren een heel "diepgaand" gesprek anders
Een kut heeft er wel iets mee te maken inderdaad. Effe wat uploaden en zulksquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Kut, ik wou dezelfde inkopper maken...
doe dat dan anders in PUBquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pardon, mint en ik voeren een heel "diepgaand" gesprek anders
Le-zen Pientje, ik ben niet bang voor sneeuw. Des te meer voor de josti's die plotsklaps niet meer kunnen rijdenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoax! Ik dacht dat jij bang was voor sneeuw op de weg enzo?
pluk dan, verdomme, eens een roos jij lutserquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee!!!!dat is gewoon hoe ik altijd kijk!!
Dat valt onder 'enzo'. Le-zen Noesje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Le-zen Pientje, ik ben niet bang voor sneeuw. Des te meer voor de josti's die plotsklaps niet meer kunnen rijden
Voeg me maar toe op Whatsapp, m'n nummer is 0909-0906quote:
SEEEEEEEEEEEKSSS SEEEEEEEEEEEEEEEEKSSSquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Voeg me maar toe op Whatsapp, m'n nummer is 0909-0906
Mart begint trouwens op je UI te lijkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee!!!!dat is gewoon hoe ik altijd kijk!!
Dan nog, ik ben fearless op de wegquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat valt onder 'enzo'. Le-zen Noesje.
is dat een dwangbuis voor een kat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:30 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Nee, een fluitjequote:Op dinsdag 4 december 2012 19:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat een dwangbuis voor een kat?
Knuppeltjequote:Op dinsdag 4 december 2012 19:37 schreef Pino112 het volgende:
Oh godver, heb mijn 50000e post gemist. Dat was dan wel even een momentje hoor.
Alsnog taart en bier voor het hele topic![]()
Tering jij post veel. Ik zit hier al 11 jaar en ben net over de helft daar vanquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:37 schreef Pino112 het volgende:
Oh godver, heb mijn 50000e post gemist. Dat was dan wel even een momentje hoor.
Alsnog taart en bier voor het hele topic![]()
Hoppaquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Knuppeltje![]()
Taart![]()
Bier mag je houden
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tering jij post veel. Ik zit hier al 11 jaar en ben net over de helft daar van
Maar gefeliciteerd he, hierbij een kado'tje
[ afbeelding ]
Komt misschien dom over, maar als je echt van iemand houdt pik je waanzinnig veel. Soms teveel naar wat "normaal" is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:58 schreef wolfrolf het volgende:
SHO / Chris Brown en Rihanna op de vuist: flinke verwondingen #2
![]()
Dom wicht is het toch ook die Rihanna
Het spijt me, ik vind het heel rot hoor, maar ik kan me daar echt totaal niets bij voorstellen. Zeker niet als je helemaal in elkaar bent gerost door zo'n randdebiel. (Rihanna dus he)quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt misschien dom over, maar als je echt van iemand houdt pik je waanzinnig veel. Soms teveel naar wat "normaal" is.
Trust me. Been there, done that, got a load of shit...![]()
Got the tshirt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt misschien dom over, maar als je echt van iemand houdt pik je waanzinnig veel. Soms teveel naar wat "normaal" is.
Trust me. Been there, done that, got a load of shit...![]()
Snap ik, ik kan ook niet oordelen over hoe zij het voor elkaar heeft gekregenquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het spijt me, ik vind het heel rot hoor, maar ik kan me daar echt totaal niets bij voorstellen. Zeker niet als je helemaal in elkaar bent gerost door zo'n randdebiel. (Rihanna dus he)
Nee, dat nog niet eensquote:
Gelukkig heb je, zuiver digitaal, mij nuquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Snap ik, ik kan ook niet oordelen over hoe zij het voor elkaar heeft gekregen![]()
Hier was het een combinatie van een lage eigenwaarde (lees; geen) en hopen dat hij weer de oude werd waarop ik verliefd was geworden
En hoe geil is dat?!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gelukkig heb je, zuiver digitaal, mij nuhihihihihiihih
Hee ben je er weer. Ik dacht nog, waar is ons bakkertje nouquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik kwam erachter dat ik FMRadio op m'n telefoon heb. Kan ik lekker de hele dag Serious Request luisteren.
Mexicanobakker heeft het wat druk met sinterklaasdingen, projectgroepen en tentamens. Vanaf vrijdag zal ik er weer meer zijn hoor. Kun je weer genieten van meer Strootje in dit topic.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee ben je er weer. Ik dacht nog, waar is ons bakkertje nou
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mexicanobakker heeft het wat druk met sinterklaasdingen, projectgroepen en tentamens. Vanaf vrijdag zal ik er weer meer zijn hoor. Kun je weer genieten van meer Strootje in dit topic.
Ja dat komt wel goed hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goed nieuwsSucces met al die dingen dan
Leuk, 6 december pakjesavondquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat komt wel goed hoorEerste 2 zijn zo goed als af (ja sinterklaas moet nog gevierd worden) en ik heb nog maar 2 lastige tentamens
Hier gewoon de 5e hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Leuk, 6 december pakjesavond
[ afbeelding ]
in Belgie is het altijd op de 6equote:Op dinsdag 4 december 2012 20:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Leuk, 6 december pakjesavond
[ afbeelding ]
Je zou er toch een baard van krijgenquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:44 schreef minthy het volgende:
Oh ja, moet nog een cadeautje halen...
Verplicht worden om mee te doen met Sinterklaas op je werk
ik snap er geen pepernoot vanquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je zou er toch een baard van krijgen
Het is nog geen Fannyuariquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je zou er toch een baard van krijgen
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:50 schreef minthy het volgende:
Of februhairy, zoals Rock een paar dagen geleden zei
doosember, fanuary en februhairy. worden harige maanden...als je dan ook nog mhaart meetelt hebben we helemaal een sik van hier tot de kruisregio!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:50 schreef minthy het volgende:
Of februhairy, zoals Rock een paar dagen geleden zei
Rock! Themashirt al besteld?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doosember, fanuary en februhairy. worden harige maanden...als je dan ook nog mhaart meetelt hebben we helemaal een sik van hier tot de kruisregio!
Ik vond de SR11 thematrui toffer, met het sleutelgat (want sleutelstad) en molentje enzo. Die heb ik dan ookquote:
Die was tof jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vond de SR11 thematrui toffer, met het sleutelgat (want sleutelstad) en molentje enzo. Die heb ik dan ook
Draag hem nu weer regelmatig. Lekker warme trui!quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was tof jaIk heb 2010 volgens mij nog wel ergens liggen.
Ja hoi hoi!quote:
Avond!quote:
Bis morgenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Goedenavond en gute nacht freunde! Es wird Zeit für mich zu gehen!
Hallo grote vogelquote:
nog niet . ga ik wel doen denk ik.....op de 3fmsite hebben ze ook wel een cool vest, maar die is grijs en ik wil liever een zwartequote:
Heb 'm ook besteld. Tof.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
Dat shirt zou een mooie bestemming zijn voor de 20 euro die ik nog voor een zekere webshop heb liggen.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb er twee besteld. L en XL want ik weet niet welke het beste past.
waarschijnlijk xl....als ik em bestel doe ik ook een xl.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ook qua condoom?quote:
Ik zit ook te twijfelen over de maat, ik kan nergens iets over de lengte van het shirt vinden, juist het belangrijkste punt voor mij bij shirtsquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon meerdere bestellen dus, retourneren is gratisch.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen over de maat, ik kan nergens iets over de lengte van het shirt vinden, juist het belangrijkste punt voor mij bij shirts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |