En een beetjen MUZ. En PTA. En SPT. Of VBL. NWS.quote:Op maandag 3 december 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welnee joh, dit topic is een combi van R&P, JNG, SEX, KLB en ONZ.
Nou, ik zie soms posts van SC langskomen over mijn tetten. Die zouden vast niet misstaan in die subforaquote:Op maandag 3 december 2012 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En een beetjen MUZ. En PTA. En SPT. Of VBL. NWS.
Alles eiglijk(behalve KEL en KPD
).
Dat past nog heel gewoon in SEX.quote:Op maandag 3 december 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, ik zie soms posts van SC langskomen over mijn tetten. Die zouden vast niet misstaan in die subfora
Heel veel succes daarmee!quote:Op maandag 3 december 2012 23:53 schreef wolfrolf het volgende:
Bedtijd.
Morgen een "doelstelling gesprek" op de zaak. Is weer nieuw. Zal mij benieuwen of ze mijn doelstelling van salarisvervijfvoudiging in 2 maanden tijd een acceptabele doelstelling vinden.
Daagg
Niet alleen van SCquote:Op maandag 3 december 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, ik zie soms posts van SC langskomen over mijn tetten. Die zouden vast niet misstaan in die subfora
Oh, gaat het daar nog zo ver ja? Ik kom amper buiten het 3fm-hokquote:
Vervijfvoudiging? Wat ga je doen om dat voor elkaar te krijgen?quote:Op maandag 3 december 2012 23:53 schreef wolfrolf het volgende:
Bedtijd.
Morgen een "doelstelling gesprek" op de zaak. Is weer nieuw. Zal mij benieuwen of ze mijn doelstelling van salarisvervijfvoudiging in 2 maanden tijd een acceptabele doelstelling vinden.
Daagg
Door sommige insinuaties van de dames in dit topic past het fluitje van wolfrolf wel in KEL of KPDquote:Op maandag 3 december 2012 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En een beetjen MUZ. En PTA. En SPT. Of VBL. NWS.
Alles eiglijk(behalve KEL en KPD
).
Not guiltyquote:Op maandag 3 december 2012 23:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Door sommige insinuaties van de dames in dit topic past het fluitje van wolfrolf wel in KEL of KPD
Ja klopt. Ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Op maandag 3 december 2012 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
Oh Pino ik ga zaterdagavond met mijn skatje naar Alles is FamilieJe vroeg geloof ik of ik die al had gezien
Iewl.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
Is iedereen met Rolf mee naar bed gegaan?
*jaloers is*
Er zat minimaal iemand te dansen in Dioquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
Is iedereen met Rolf mee naar bed gegaan?
*jaloers is*
Daar mag ik niet in... Daar wil ik ook niet eens in trouwens, net als KPDquote:
Zo klinkt het wel alsof Dio enorm uitgewoond isquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Er zat minimaal iemand te dansen in Dio
Die van mij mag gelukkig nog evenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:12 schreef Pino112 het volgende:
Nog twee dagen en die UI mag weer weg.
Kerstpino
Wolfeend!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die van mij mag gelukkig nog even
Ja, je bent nog erger dan Dagoduckquote:
hoezo? dat is toch gewoon een fluitje?quote:Op maandag 3 december 2012 23:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Door sommige insinuaties van de dames in dit topic past het fluitje van wolfrolf wel in KEL of KPD
http://www.youtube.com/user/wolfrolfquote:
quote:I like muscles, young men with long hair and /or dressed in suit and tie
i am 44 old, i come from Germany and my name is rolf. please click on http://teenwolf.myminicity.com/env
godsamme, ik klik die link aan en mn halve pc hangt. lekker bezig vogel!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/wolfrolf
[..][ afbeelding ]
Dat Minicity?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme, ik klik die link aan en mn halve pc hangt. lekker bezig vogel!
idd. ik las nl teenwolf.minthycity dus ik verwachte homemade Fok!pr0n!quote:
Dat hebben Rolf en ik dan weer goed afgeschermdquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idd. ik las nl teenwolf.minthycity dus ik verwachte homemade Fok!pr0n!
trustenquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
hier ook bedtijd. kan lekker uitslapen tot 8.30u![]()
![]()
trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |