En een beetjen MUZ. En PTA. En SPT. Of VBL. NWS.quote:Op maandag 3 december 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welnee joh, dit topic is een combi van R&P, JNG, SEX, KLB en ONZ.
Nou, ik zie soms posts van SC langskomen over mijn tetten. Die zouden vast niet misstaan in die subforaquote:Op maandag 3 december 2012 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En een beetjen MUZ. En PTA. En SPT. Of VBL. NWS.
Alles eiglijk(behalve KEL en KPD
).
Dat past nog heel gewoon in SEX.quote:Op maandag 3 december 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, ik zie soms posts van SC langskomen over mijn tetten. Die zouden vast niet misstaan in die subfora
Heel veel succes daarmee!quote:Op maandag 3 december 2012 23:53 schreef wolfrolf het volgende:
Bedtijd.
Morgen een "doelstelling gesprek" op de zaak. Is weer nieuw. Zal mij benieuwen of ze mijn doelstelling van salarisvervijfvoudiging in 2 maanden tijd een acceptabele doelstelling vinden.
Daagg
Niet alleen van SCquote:Op maandag 3 december 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, ik zie soms posts van SC langskomen over mijn tetten. Die zouden vast niet misstaan in die subfora
Oh, gaat het daar nog zo ver ja? Ik kom amper buiten het 3fm-hokquote:
Vervijfvoudiging? Wat ga je doen om dat voor elkaar te krijgen?quote:Op maandag 3 december 2012 23:53 schreef wolfrolf het volgende:
Bedtijd.
Morgen een "doelstelling gesprek" op de zaak. Is weer nieuw. Zal mij benieuwen of ze mijn doelstelling van salarisvervijfvoudiging in 2 maanden tijd een acceptabele doelstelling vinden.
Daagg
Door sommige insinuaties van de dames in dit topic past het fluitje van wolfrolf wel in KEL of KPDquote:Op maandag 3 december 2012 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En een beetjen MUZ. En PTA. En SPT. Of VBL. NWS.
Alles eiglijk(behalve KEL en KPD
).
Not guiltyquote:Op maandag 3 december 2012 23:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Door sommige insinuaties van de dames in dit topic past het fluitje van wolfrolf wel in KEL of KPD
Ja klopt. Ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Op maandag 3 december 2012 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
Oh Pino ik ga zaterdagavond met mijn skatje naar Alles is FamilieJe vroeg geloof ik of ik die al had gezien
Iewl.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
Is iedereen met Rolf mee naar bed gegaan?
*jaloers is*
Er zat minimaal iemand te dansen in Dioquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
Is iedereen met Rolf mee naar bed gegaan?
*jaloers is*
Daar mag ik niet in... Daar wil ik ook niet eens in trouwens, net als KPDquote:
Zo klinkt het wel alsof Dio enorm uitgewoond isquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Er zat minimaal iemand te dansen in Dio
Die van mij mag gelukkig nog evenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:12 schreef Pino112 het volgende:
Nog twee dagen en die UI mag weer weg.
Kerstpino
Wolfeend!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die van mij mag gelukkig nog even
Ja, je bent nog erger dan Dagoduckquote:
hoezo? dat is toch gewoon een fluitje?quote:Op maandag 3 december 2012 23:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Door sommige insinuaties van de dames in dit topic past het fluitje van wolfrolf wel in KEL of KPD
http://www.youtube.com/user/wolfrolfquote:
quote:I like muscles, young men with long hair and /or dressed in suit and tie
i am 44 old, i come from Germany and my name is rolf. please click on http://teenwolf.myminicity.com/env
godsamme, ik klik die link aan en mn halve pc hangt. lekker bezig vogel!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/wolfrolf
[..][ afbeelding ]
Dat Minicity?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme, ik klik die link aan en mn halve pc hangt. lekker bezig vogel!
idd. ik las nl teenwolf.minthycity dus ik verwachte homemade Fok!pr0n!quote:
Dat hebben Rolf en ik dan weer goed afgeschermdquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idd. ik las nl teenwolf.minthycity dus ik verwachte homemade Fok!pr0n!
trustenquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
hier ook bedtijd. kan lekker uitslapen tot 8.30u![]()
![]()
trusten
Je laat je wakker houden, je doet het zelf! En je zit me uit te horen, gij vuilak!!quote:
HA HA HA. HA.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:07 schreef henkde_j het volgende:
Hou het wel een beetje gezellig hier. Lachen verdulleme!
Sorryquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Je laat je wakker houden, je doet het zelf! En je zit me uit te horen, gij vuilak!!![]()
Ik lach de hele avond al, om verschillende redenenquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:07 schreef henkde_j het volgende:
Hou het wel een beetje gezellig hier. Lachen verdulleme!
quote:
Klopt gewoon. 6 december is de naamdag van de beste manquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:56 schreef wolfrolf het volgende:
Niet vergeten: 6 december pakjesavond!!
[ afbeelding ]
We worden elk jaar voorgelogenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt gewoon. 6 december is de naamdag van de beste man.
Potverdikke allemaal leug0nsquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt gewoon. 6 december is de naamdag van de beste man.
Beetje over me roddelen hier?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, je bent nog erger dan Dagoduck![]()
Wel een schatje hoor
Sorry jong, was niet negatiefquote:
Oh. Naja eerst maar es luisteren voordat ik ga kotsen en zeuren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:34 schreef themauster het volgende:
Laura Jansen zing het themanummer van sr12 dus.
door pino iddquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry jong, was niet negatief![]()
En jij vertoont dat gedrag eigenlijk helemaal niet meer, je stokje is overgenomen
Zo veel, post ik hier ook niet meerquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry jong, was niet negatief![]()
En jij vertoont dat gedrag eigenlijk helemaal niet meer, je stokje is overgenomen
Zieligquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, nog eentje dan
[ afbeelding ]
https://itunes.apple.com/(...)82627527?i=582627610quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:34 schreef themauster het volgende:
Laura Jansen zing het themanummer van sr12 dus.
Het klinkt Keane inderdaad. Maarja, dat is logisch met de zanger van Keane.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
https://itunes.apple.com/(...)82627527?i=582627610
Hmm, het klinkt redelijk bekend en meer van hetzelfde
Misschien dat ze het per se groter uit wilden pakken/een hit krijgen ofzo. Slaat het alsnog nergens op....quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het klinkt Keane inderdaad. Maarja, dat is logisch met de zanger van Keane.
Snap trouwens niet waarom ze hem erbij betrokken hebben, zijn in Nederland toch ook genoeg goede zangers?
Vorig jaar toch ook al niet?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:36 schreef iBenny het volgende:
Dit jaar is Coca Cola niet de hoofdsponsor?
Volgens mij is Grolsch dit jaar ook een van de grotere sponsoren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:36 schreef iBenny het volgende:
Dit jaar is Coca Cola niet de hoofdsponsor?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien dat ze het per se groter uit wilden pakken/een hit krijgen ofzo. Slaat het alsnog nergens op....
Grolsch en Campinaquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:49 schreef henkde_j het volgende:
Morgen
[..]
Volgens mij is Grolsch dit jaar ook een van de grotere sponsoren.
Het popduel is in iedergeval omgedoopt tot het plopduel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |