quote:Alles koek en ei aan het Rihanna-front: de zangeres plaatste een foto op haar Twitterprofiel waarop ze een lief kusje plant op de wang van Chris Brown. De innige omhelzing laat geen ruimte meer voor speculatie, en of die twee nog dol op elkaar zijn!
De rapper trad gisteravond op in Frankfurt, waar dus blijkbaar ook Riri zich bevond. "Ik wil niet weg!! Je was te gek, baby", liet ze om 5 uur vannacht weten. Vorige week had ze hem ook al vergezeld bij een concert in Berlijn. Tussendoor is ze dan even heen en weer naar Londen gevlogen om van jetje te geven op X Factor.
Rolexen
Drie jaar geleden verkocht Brown enkele stevige klappen aan zijn toenmalige vriendin. Sindsdien bleven de twee de hardnekkige geruchten rond een verzoening ontkennen.
De voorbije week hing er echter toch duidelijk romantiek in de lucht. Beiden plaatsten ze een foto online van een Rolex, als teken van verbond leek het wel. Daarna twitterde Rihanna ook nog een plaatje van Brown met blote bast op haar bed.
Iddquote:
Ze neuekt al een tijdje niemand specifiek meer, Drake is al veel langer geleden toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:46 schreef ukga het volgende:
Stom varken
Ga maar lekker terug bij die vrouwen aftuiger. niet janken als straks je tanden weer op de grond liggen.
Ik snap het niet btw, vorige maand neukte ze nog met Drake...
Bijna wilde ik roepen of we nog een polletje moeten starten over wanneer het weer fout gaat, maar wie weet heeft hij er wat van geleerdquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:46 schreef ukga het volgende:
Stom varken
Ga maar lekker terug bij die vrouwen aftuiger. niet janken als straks je tanden weer op de grond liggen.
Ik snap het niet btw, vorige maand neukte ze nog met Drake...
Ja, want dat was zo'n lekkere relatie.quote:Rihanna vergelijkt zichzelf met Whitney Houston
LOS ANGELES - Rihanna heeft haar relatie met Chris Brown vergeleken met die van Whitney Houston en Bobby Brown. RiRi zou de liefde tussen haar en Chris magisch noemen.
''Hun relatie is net zoals die van Whitney en Bobby was in het begin van hun huwelijk'', vertelt een bron aan Hollywood Life.
''Ri keek naar de clip Something in Common van Whitney en Bobby en zei toen: dat zijn Chris en ik. Echt waar, dat is het soort plezier dat wij samen hebben.''
''Ze snappen elkaar net zoals Bobby en Whitney elkaar snapten. Je ziet dat het echte liefde is tussen haar en Chris. Geen onzin'', gaat de insider verder. ''Dit is magisch en echt.''
Jeezes hij ziet er niet uit , net een verlopen junkquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:34 schreef Mylene het volgende:
Chris en zijn matties bezochten een coffeeshop.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze accepteren het vaak omdat ze donders goed weten wat hun aandeel was. Sommige mensen halen het slechtste in elkaar naar boven.quote:Op woensdag 5 december 2012 01:36 schreef zarGon het volgende:
Die laatste alinea is om te janken. De rest ook wel.
Vrouwen die klappen accepteren (en belonen)....
Mijn zus werkt in het hotel waar hij in verblijft, zijn tourmanager is erop aangesproken dat de hele verdieping naar wiet ruikt. Daarnaast heeft ie ook nog een vrouwelijk personeelslid uitgescholden....quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:34 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah, zij verwacht gewoon ook dat ze rond haar 50e dood in een badkuip ligt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Van nu.nl:
[..]
Ja, want dat was zo'n lekkere relatie.
Laatst las ik dat haar vader blij zou zijn als Chris en Rihanna weer bij elkaar zouden komen. Watvoor vader heeft ze dan vraag ik me af.quote:Op woensdag 5 december 2012 01:30 schreef Andromache het volgende:
Dat krijg je als je vader vroeg in je jeugd crackverslaafd was. En dan word je bekend en ontrek je je aan een redelijk rampzalig milieu, en dan verpest je het alsnog voor jezelf ondanks al je roem en geld.
Triest van zo'n meiske.
Rihanna nu echt eigendom van Chris Brownquote:Internationale popster Rihanna heeft een nieuwe tattoo laten zetten. De 24-jarige beroemdheid zou het woord 'Breezy' op haar lichaam hebben laten inken.
Het zou een teken van haar toewijding voor haar vriend, Chris Brown, en hun relatie zijn. Chris Brown, R&B zanger, noemt zijn fans en volgelingen ook wel 'team Breezy' wanneer hij over zijn fans praat. Rihanna en Chris vormen na lange tijd weer een setje nadat ze in 2009 uit elkaar gingen.
Chris brown probeerde Rihanna al langer permanent toe te voegen aan zijn leven. In 2009 probeerde hij de wereld te laten zien dat Rihanna van hem was door met zijn vuisten een 'brandmerk' achter te laten op haar gezicht. Helaas voor Chris bleven de blauwe plekken en de zwelling niet erg lang zitten.
Zanger en bokser Brown is er nu dus wel in geslaagd om de hele wereld te laten zien dat Rihanna toch echt van hem is. Een tattoo met een naam is uiteraard een ultieme manier om je liefde voor elkaar eigendom aan te geven.
Het moet wel échte liefde zijn als je je gezicht kapot laat slaan door de liefde van je leven en hem er nog mee weg laat komen ook. No hard feelings hé?
Die horlogesquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:34 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Chris Brown op versiertoer, Rihanna in alle staten.
"Goodbye muthaf*****" twitterde Rihanna gisteren, na een hevige ruzie met Chris Brown. Die had, nota bene enkele dagen nadat Rihanna een tattoo had laten zetten om hem te eren, met een groep meiden flink de bloemetjes buitengezet in Parijs. Maar vooral het feit dat hij zijn ex Karrueche Tran had uitgenodigd om hem op zijn tournee te vergezellen, zit Rihanna dwars.
Vrijdagavond trad Brown op in Parijs, een dag eerder werd hij samen met Tran gefotografeerd op de luchthaven van Los Angeles. Officieel heet het dat ze hem begeleidt als assistente van zijn stylist, maar dat leek Rihanna een flauw excuus. Dat Tran vandaag met Brown doorreist naar Dubai, was olie op het vuur.
"Hij blijft haar kwetsen"
"Ze wil maar niet snappen dat Chris nooit zal veranderen. Ze heeft hem zo veel kansen gegeven sinds hij haar in 2009 aftuigde en nog blijft hij haar kwetsen", aldus een bron in The Sun.
Zoveelste kaakslag
"Dat hij Karrueche inviteert op zijn tournee, is de zoveelste kaakslag voor Rihanna. Bovendien wekt die hele historie met Brown weerzin op bij haar fans. Die zijn woedend omdat ze hem terug toelaat in haar leven".
Nadat Rihanna foto's had gezien van Brown die in Parijs aan het fuiven was met een hoop knappe vrouwen, probeerde hij het nog goed te maken. Hij liet een T-shirt printen met een foto van hemzelf en Rihanna op en gooide dat op Twitter. "Goodbye muthaf*****", "You give, you get, then you give it the f*** back" en "Claps for the basic b******". En ook: "Examine what you tolerate".
En dat is schijnbaar waarom geschifte mensen niet moeten datenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |