morgen heeft hij de nieuwe instructeurquote:Op maandag 3 december 2012 23:51 schreef JazzJackrabbit het volgende:
Geweldige reeks dit Even een paar uurtjes aan het werk geweest en meteen tig pagina's aan geweldig leesvoer! Met elke post bewijst de originele TS maar weer dat hij echt continu gaat falen wat rijden betreft.
Als die nieuwe maar niet zo mild is maar meteen laat weten dat wanneer hij niet doet wat de instructeur hem zegt, hij het never nooit gaat halen en goed hard is voor 'm. Misschien dat Quit dan een keer bij zinnen komt...quote:Op maandag 3 december 2012 23:58 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
morgen heeft hij de nieuwe instructeur
Bij mijn weten hebben zij een rijbewijs, en jij ook niet...quote:Op maandag 3 december 2012 22:44 schreef Quit het volgende:
Opvallend dat het ook beide vrouwen zijn....
Mijn voorspellende gaves hadden weer gelijkquote:
Een grote bek hebben tegen iemand anders over spelling, maar zelf de interpunctie ook nog niet helemaal onder de knie hebbenquote:Op maandag 3 december 2012 22:15 schreef Quit het volgende:
[..]
beweerd_!!!!
Is gewoon tegenwoordige tijd hoor
Hij mag best op een motor rijden hoor... Zet mij dan maar veilig in een LandRover ofzo en laat hem dan nog eens die weg van rechts over het hoofd zien...quote:Op dinsdag 4 december 2012 06:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik zou de originele ts in de toekomst echt niet tegen willen komen op de motor.
Nee dat Ts in de auto zit en dat je zelf op de motor zit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:21 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Hij mag best op een motor rijden hoor... Zet mij dan maar veilig in een LandRover ofzo en laat hem dan nog eens die weg van rechts over het hoofd zien...
nog gevaarlijkerquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee dat Ts in de auto zit en dat je zelf op de motor zit.
Daarom, zet hem maar op die motor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee dat Ts in de auto zit en dat je zelf op de motor zit.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:47 schreef Quit het volgende:
[..]
1) Geen idee wat je bedoelt
2) Moreel verwerpelijk
3) Meestal overdreven, bouwvakkers moeten zelf goed opletten
Topic niet helemaal gelezen maar jij komt me nu al de strot uit...quote:Op maandag 3 december 2012 22:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Oja: Afgelopen voorjaar nog eens een rijbewijsje erbij gehaald.Paar uurtjes les en mooi dat examen in en hopla, in 1x slagen, zoals het hoort.
mijn hart klopt in mijn keel ervanquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:15 schreef JazzJackrabbit het volgende:
Volgens mij heeft hij de waarheid te horen gekregen van de nieuwe instructeur... Het is wel erg lang stil
Ik hoop het maar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:46 schreef JazzJackrabbit het volgende:
[..]
Als dat het geval zou zijn ja
Euh... de vorige heeft jou ontslagen, hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:27 schreef Quit het volgende:
Vandaag dus rijles gehad. Deze begon ook al over het spiegelen maar irriteert me nog niet zo erg als die oude leraar. Hopen dat ik het lang volhoud; anders wijs ik deze ook de deur.
Hoeveel ingrepen had je dit keer?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:27 schreef Quit het volgende:
Vandaag dus rijles gehad. Deze begon ook al over het spiegelen maar irriteert me nog niet zo erg als die oude leraar. Hopen dat ik het lang volhoud; anders wijs ik deze ook de deur.
Precies. Dat is maar 1 per half uur ongeveer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:37 schreef Quit het volgende:
[..]
Weet niet meer... 3-4 in 1,5 u ofzo. Valt wel mee dus.
Nouen, het gevoel was wederzijds.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh... de vorige heeft jou ontslagen, hoor
34 uur en dan nog 3-4 ingrepenquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:37 schreef Quit het volgende:
[..]
Hoeveel uur had jij nodig voor je slaagde?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
34 uur en dan nog 3-4 ingrepen
Ingrepen waarbij hij daadwerkelijk de controle over de auto overnam? In wat voor situaties?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:37 schreef Quit het volgende:
[..]
Want jij vindt af en toe een ingreep wel normaal?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:37 schreef Quit het volgende:
[..]
40 maar ik ben dan ook een vrouwquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:44 schreef Quit het volgende:
[..]
Hoeveel uur had jij nodig voor je slaagde?
Idd lolwhutquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
34 uur en dan nog 3-4 ingrepen
Ongeveer 35.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:44 schreef Quit het volgende:
[..]
Hoeveel uur had jij nodig voor je slaagde?
Nee hoor. Gebeurd als je als leerling iets over het hoofd ziet etc. Of als je in paniek raakt of iets vergeet (zoals schakelen).quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:35 schreef mootie het volgende:
Ingrepen tijdens de les, dat is toch heel raar, of ligt dat aan mij?
Want? Omdat ik een rijbewijs haal in de daarvoor voorgeschreven tijd omdat ik wel luister naar iemand die me wat probeert te leren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Topic niet helemaal gelezen maar jij komt me nu al de strot uit...
Na 34 lessen (of meer sinds vandaag?) zouden 3 ingrepen echter niet meer mogen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor. Gebeurd als je als leerling iets over het hoofd ziet etc. Of als je in paniek raakt of iets vergeet (zoals schakelen).
Zou dus eigenlijk alleen bij de eerste zoveel lessen moeten gebeuren, maar kan later ook nog wel eens voorkomen.
Klopt. Maar dat vroeg Mootie nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:41 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Na 34 lessen (of meer sinds vandaag?) zouden 3 ingrepen echter niet meer mogen.
TS, bij het examen is 1 ingreep al kritiek (ligt aan de situatie, het kan zakken betekenen, of nog net niet, als je alles - zoals KIJKEN - verder goed doet), laat staan meerdere.
Oo, I see. Nee sorry, ik dacht even dat TS bijval kreeg.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat vroeg Mootie niet
Ga nou toch eens snel je mond spoelen met zeep!quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:44 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Oo, I see. Nee sorry, ik dacht even dat TS bijval kreeg.
Gekkie!quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:44 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Oo, I see. Nee sorry, ik dacht even dat TS bijval kreeg.
Mijn lessen zijn al eeuwen geleden, kan me er echt niet veel meer van herinneren. Maar ik heb het gevoel dat ik het nog wel zou weten als ik meerdere ingrepen per les kreeg oOquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat vroeg Mootie niet
Het blijft leuk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:27 schreef Quit het volgende:
Hoeveel lessen had TS ook alweer gehad?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:37 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Precies. Dat is maar 1 per half uur ongeveer.
Hij gaat statistisch gezien dus een ingreep krjgen tijdens zijn volgende examenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoeveel lessen had TS ook alweer gehad?
Dat is wel zeker. Volgende examen: fail....mits hij daarvoor niet zijn instructeur "ontslagen" heeft.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:01 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hij gaat statistisch gezien dus een ingreep krjgen tijdens zijn volgende examen
Om hem daarna door papa "die iets in de juridische wereld doet" te laten aanklagen....quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:05 schreef Partypoeper het volgende:
Nog even en TS ontslaat de examinator.
Z'n moeder is nogal goed in bukkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om hem daarna door papa "die iets in de juridische wereld doet" te laten aanklagen....
Ik heb inmiddels zo'n vermoeden hoe TS aan z'n VWO-diploma is gekomen.
Zn moeder weet wel hoe een versnellingspook werkt ja. Tevens geeft zij flink gas op die lolly.quote:
Misschien nog terecht ookquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:05 schreef Partypoeper het volgende:
Nog even en TS ontslaat de examinator.
Heb jij je nog steeds niet laten testen??quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:37 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Zn moeder weet wel hoe een versnellingspook werkt ja. Tevens geeft zij flink gas op die lolly.
Waarop?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heb jij je nog steeds niet laten testen??
Kan die zijn vader erachteraan sturen, dat hij hem te streng behandelde en gewoon z'n rijbewijs moet gevenquote:
Hebben we dit tweede rijexamen gemist?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:03 schreef Quit het volgende:
Vandaag belde m'n instructeur. Het is niet druk dus over twee weken kan ik alweer afrijden!!
Sommigen hebben een bord voor hun kop, Dit geval lijkt op een halve meter gewapend beton.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:27 schreef Quit het volgende:
Nee joh, als je weigert te spiegelen is dat redelijk normaal.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:35 schreef mootie het volgende:
Ingrepen tijdens de les, dat is toch heel raar, of ligt dat aan mij?
Tja, die is dus niet doorgegaan omdat die instructeur mij gedumpt had en ik via zijn rijschool dat examen zou afleggen en met zijn auto enzovoorts.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben we dit tweede rijexamen gemist?
Of is TS voor de tweede keer gezakt en heeft hij dat maar niet verteld?
quote:Op woensdag 5 december 2012 08:33 schreef sinepedraap het volgende:
Ik ben het wel eens hoor met TS. Als je het kan dan kan je het. Lompe rijinstructeurs die zich ermee bemoeien
Ah, wanneer zou dat examen zijn dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 08:51 schreef Quit het volgende:
[..]
Tja, die is dus niet doorgegaan omdat die instructeur mij gedumpt had en ik via zijn rijschool dat examen zou afleggen en met zijn auto enzovoorts.
Daar zijn verzekeringen voor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 06:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik zou de originele ts in de toekomst echt niet tegen willen komen op de motor.
Je hebt de kans om te overlijden. Lig je uitgesmeerd op het asfalt.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Daar zijn verzekeringen voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |