Euh... de vorige heeft jou ontslagen, hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:27 schreef Quit het volgende:
Vandaag dus rijles gehad. Deze begon ook al over het spiegelen maar irriteert me nog niet zo erg als die oude leraar. Hopen dat ik het lang volhoud; anders wijs ik deze ook de deur.
Hoeveel ingrepen had je dit keer?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:27 schreef Quit het volgende:
Vandaag dus rijles gehad. Deze begon ook al over het spiegelen maar irriteert me nog niet zo erg als die oude leraar. Hopen dat ik het lang volhoud; anders wijs ik deze ook de deur.
Precies. Dat is maar 1 per half uur ongeveer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:37 schreef Quit het volgende:
[..]
Weet niet meer... 3-4 in 1,5 u ofzo. Valt wel mee dus.
Nouen, het gevoel was wederzijds.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh... de vorige heeft jou ontslagen, hoor
34 uur en dan nog 3-4 ingrepenquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:37 schreef Quit het volgende:
[..]
Hoeveel uur had jij nodig voor je slaagde?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
34 uur en dan nog 3-4 ingrepen
Ingrepen waarbij hij daadwerkelijk de controle over de auto overnam? In wat voor situaties?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:37 schreef Quit het volgende:
[..]
Want jij vindt af en toe een ingreep wel normaal?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:37 schreef Quit het volgende:
[..]
40 maar ik ben dan ook een vrouwquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:44 schreef Quit het volgende:
[..]
Hoeveel uur had jij nodig voor je slaagde?
Idd lolwhutquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
34 uur en dan nog 3-4 ingrepen
Ongeveer 35.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:44 schreef Quit het volgende:
[..]
Hoeveel uur had jij nodig voor je slaagde?
Nee hoor. Gebeurd als je als leerling iets over het hoofd ziet etc. Of als je in paniek raakt of iets vergeet (zoals schakelen).quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:35 schreef mootie het volgende:
Ingrepen tijdens de les, dat is toch heel raar, of ligt dat aan mij?
Want? Omdat ik een rijbewijs haal in de daarvoor voorgeschreven tijd omdat ik wel luister naar iemand die me wat probeert te leren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Topic niet helemaal gelezen maar jij komt me nu al de strot uit...
Na 34 lessen (of meer sinds vandaag?) zouden 3 ingrepen echter niet meer mogen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor. Gebeurd als je als leerling iets over het hoofd ziet etc. Of als je in paniek raakt of iets vergeet (zoals schakelen).
Zou dus eigenlijk alleen bij de eerste zoveel lessen moeten gebeuren, maar kan later ook nog wel eens voorkomen.
Klopt. Maar dat vroeg Mootie nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:41 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Na 34 lessen (of meer sinds vandaag?) zouden 3 ingrepen echter niet meer mogen.
TS, bij het examen is 1 ingreep al kritiek (ligt aan de situatie, het kan zakken betekenen, of nog net niet, als je alles - zoals KIJKEN - verder goed doet), laat staan meerdere.
Oo, I see. Nee sorry, ik dacht even dat TS bijval kreeg.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat vroeg Mootie niet
Ga nou toch eens snel je mond spoelen met zeep!quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:44 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Oo, I see. Nee sorry, ik dacht even dat TS bijval kreeg.
Gekkie!quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:44 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Oo, I see. Nee sorry, ik dacht even dat TS bijval kreeg.
Mijn lessen zijn al eeuwen geleden, kan me er echt niet veel meer van herinneren. Maar ik heb het gevoel dat ik het nog wel zou weten als ik meerdere ingrepen per les kreeg oOquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat vroeg Mootie niet
Het blijft leuk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:27 schreef Quit het volgende:
Hoeveel lessen had TS ook alweer gehad?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:37 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Precies. Dat is maar 1 per half uur ongeveer.
Hij gaat statistisch gezien dus een ingreep krjgen tijdens zijn volgende examenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoeveel lessen had TS ook alweer gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |