quote:Op maandag 3 december 2012 22:45 schreef Don_Vanelli het volgende:
Zomaar even wat andere punten, puur uit interesse hoor. Wat vindt Quit van:
1) Verdrijvingsvlakken
2) Dronken rijden
3) Snelheidsbeperkingen bij wegwerkzaamheden,
Ik gok op deze drie antwoorden:1) Geen idee wat je bedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2) Moreel verwerpelijk
3) Meestal overdreven, bouwvakkers moeten zelf goed opletten
Ik zie vaak genoeg wegen waarbij die tienden van km's op de helft van die paaltjes staan, vandaarquote:Op maandag 3 december 2012 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
Waar meneer Vanelli zijn informatie vandaan heeft weet ik niet: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hectometerpaal
Er staan niet voor niets tienden van km's op.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:47 schreef Quit het volgende:
[..]
1) Geen idee wat je bedoelt
2) Moreel verwerpelijk
je weet toch hopelijk wel wat verdrijvingsvlakken zijn?quote:Op maandag 3 december 2012 22:47 schreef Quit het volgende:
[..]
2) Moreel verwerpelijk
Ja, dat bedoel ik eigenlijkquote:Op maandag 3 december 2012 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, hectometerpaaltjes staan zo ongeveer om de 100 meter, reflectorpaaltjes staan iedere 50 meter.
jammer, had ik je toch nog te hoog ingeschatquote:Op maandag 3 december 2012 22:47 schreef Quit het volgende:
[..]
2) Moreel verwerpelijk
Dan zijn de paaltjes zónder de km-notering geen 'echte' hectometerpaaltjes natuurlijkquote:Op maandag 3 december 2012 22:47 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ik zie vaak genoeg wegen waarbij die tienden van km's op de helft van die paaltjes staan, vandaar
Er zullen ook genoeg wegen zijn waar dat niet zo is, dat een hectometerpaal daadwerkelijk een hectometerpaal is.
Overigens geloof ik er geen reet van dat Quit 100 meter afstand houdt.
Ziehier je dramatische gebrek aan rij-ervaring en verstand.quote:Op maandag 3 december 2012 22:42 schreef Quit het volgende:
[..]
Misschien is die dorpen waar jij woont?
Nee klopt, maar hm-paaltjes en reflectorpaaltjes gooi ik op één hoop, zodoende. Mea culpa voor het misverstandquote:Op maandag 3 december 2012 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan zijn de paaltjes zónder de km-notering geen 'echte' hectometerpaaltjes natuurlijkaangezien de échte paaltjes tienden van km's aangeven. Daarnaast geven ze natuurlijk vooral een exacte locatie aan voor oa. hulpdiensten. Oh, en als ze vals zouden spelen zouden de wegen de helft korter zijn
![]()
Ja, maar ze zijn niet hetzelfde, reflectorpaaltjes zijn geen hectometerpaaltjes, hoewel er wel reflectorpaaltjes met een hectometeraanduiding zijn, maar dan staat er op het ene reflectorpaaltje wel een hectometeraanduiding, en op het volgende paaltje (50 meter verder) geen, en op die daarna (weer 50 meter verder) wel weer een hectometeraanduiding.quote:Op maandag 3 december 2012 22:48 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik eigenlijk
Ik noem die dingen hetzelfde.
Vooral je excuses aan Quit (die user met die niet-Nederlandse nickname) aanbieden, die dacht dat hij een medestander had die hem hielp verklaren dat hectometerpaaltjes op een willekeurige afstand van elkaar staan.quote:Op maandag 3 december 2012 22:50 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Nee klopt, maar hm-paaltjes en reflectorpaaltjes gooi ik op één hoop, zodoende. Mea culpa voor het misverstand
Mijn diepste verontschuldigingen aan deze baas, door mij heeft hij een totaal verkeerd beeld gekregen van fatsoenlijk autorijden. Hij was zo goed op weg om op een verantwoordelijke manier achter het stuur te kunnen kruipen, maar door mij werd hij bijna van het rechte pad gebracht.quote:Op maandag 3 december 2012 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooral je excuses aan Quit (die user met die niet-Nederlandse nickname) aanbieden, die dacht dat hij een medestander had die hem hielp verklaren dat hectometerpaaltjes op een willekeurige afstand van elkaar staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij mag in ieder geval de aanname maken dat hij altijd mensen om zich heen heeft rijden die bekwamer zijn. Ergens is het ook wel lekker om de zwakste schakel te zijn, kun je je ook niet ergeren.quote:Op maandag 3 december 2012 23:01 schreef opgebaarde het volgende:
Quit heeft natuurlijk wel een punt. Niet voor niks heeft een auto bumpers, plus mag quit er ook vanuit gaan dat de andere automobilisten opletten en spiegelen
Preciesquote:Op maandag 3 december 2012 23:01 schreef opgebaarde het volgende:
Quit heeft natuurlijk wel een punt. Niet voor niks heeft een auto bumpers, plus mag quit er ook vanuit gaan dat de andere automobilisten opletten en spiegelen dus dan wordt het wel erg dubbelop en onnodig
Maar als jij nou iemand tegen komt die het ook allemaal onzin vindt?quote:
BAM ongelukquote:Op maandag 3 december 2012 23:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maar als jij nou iemand tegen komt die het ook allemaal onzin vindt?
Dan hoop je op een gevalletje twee vliegen in 1 klap.quote:Op maandag 3 december 2012 23:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om al die fietsers en voetgangers die maar rekening met hem moeten houden, ongeacht of ze toevallig voorrang hebben.quote:Op maandag 3 december 2012 23:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik gebruik toevallig geen spiegels om naar voren te kijken, jij?quote:Op maandag 3 december 2012 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om al die fietsers en voetgangers die maar rekening met hem moeten houden, ongeacht of ze toevallig voorrang hebben.
TS gebruikt z'n ogen niet eens om naar rechts te kijken....quote:Op maandag 3 december 2012 23:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik gebruik toevallig geen spiegels om naar voren te kijken, jij?
Maar...maar hij mag die spiegel toch nog niet gebruikenquote:Op maandag 3 december 2012 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
TS gebruikt z'n ogen niet eens om naar rechts te kijken....
Nee, dan slijten ze sneller....quote:Op maandag 3 december 2012 23:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar...maar hij mag die spiegel toch nog niet gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |