In de spits. Knap.quote:Op maandag 3 december 2012 22:35 schreef Quit het volgende:
[..]
de afstand tussen twee hectometerpaaltjes
Mij is geleerd om pas richting aan te geven als je daadwerkelijk van rijstrook kan en gaat wisselen en niet een halve eeuw met je knipperlicht aan blijven rijden terwijl je er nog niet tussen kanquote:Op maandag 3 december 2012 22:34 schreef Quit het volgende:
[..]
Waar staat dat ik met 60 kom aanrijden?? Gewoon tijdig richting aangeven, dan 10 sec wachten zodat iedereen ruimte maakt/linker baan gaat en dan kun je wel aannemen dat er ruimte is om in te voegen.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:36 schreef Quit het volgende:
[..]
Weet ik veel.. Is dat enigszins relevant?
quote:Op maandag 3 december 2012 22:30 schreef Quit het volgende:
[..]
Je hoeft niet in je spiegels te kijken om te zien wat er gebeurt hoorEn wat er achter je gebeurt is weinig relevant.
Ik neem aan dat je weet dat dit voor degene die de bijzondere manoeuvre uitvoert geldt? Nu ligt e.e.a. iets genuanceerder, ik mag een invoeger ook niet hinderen (d.w.z. gas bijgeven en remmen zodat hij er niet tussen kan), maar hij heeft zichzelf aan te passen aan het overige verkeer.quote:Op maandag 3 december 2012 22:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh wacht, die had ik in het vorige topic ook al opgezocht.
*graaf*
[..]
Bron.
als jij goed kijkt, zal jij niet naar links of naar rechts gaan zonder dat het kan en hoeft die ander niet te remmenquote:Op maandag 3 december 2012 22:32 schreef Quit het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan er weinig aan doen wat die achter mij dan doet. Je kan kijken wat je wil maar als hij niet remt, remt hij niet.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:36 schreef Quit het volgende:
[..]
En dan gaat hij een keer in Duitsland rijden.quote:Op maandag 3 december 2012 22:37 schreef Labotte het volgende:
[..]
Totdat je zelf naar een baan naar links wil opschuiven, uiteraard zonder in je spiegels te kijken, want hey wat achter je gebeurt is niet relevant, en laat er dan nou net op die linkerbaan iemand aankomen.... En dan hoeft hij niet eens bijzonder veel harder te gaan dan jij, je hebt hem toch niet gezien, toch niet belangrijk
quote:Op maandag 3 december 2012 22:34 schreef Quit het volgende:
[..]
Waar staat dat ik met 60 kom aanrijden?? Gewoon tijdig richting aangeven, dan 10 sec wachten zodat iedereen ruimte maakt/linker baan gaat en dan kun je wel aannemen dat er ruimte is om in te voegen.
Toevallig was het meeste wat ik nu aan van die flapdrollen knipper aan en gaan in Duitsland heb meegemaakt, allemaal voorzien van een gele NL plaat...quote:Op maandag 3 december 2012 22:38 schreef Light het volgende:
[..]
[..]
En dan gaat hij een keer in Duitsland rijden.
je bent 18 en weet niet wat je pa voor werk doetquote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja ik weet er ook niet het fijne van, maar hij zal het wel niet voor niks zeggen.
Ondanks dat de naam anders doet vermoeden staan die dingen doorgaans om de 50 meter opgesteld.quote:Op maandag 3 december 2012 22:35 schreef Quit het volgende:
[..]
de afstand tussen twee hectometerpaaltjes
Ja. Dat weet ik.quote:Op maandag 3 december 2012 22:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat dit voor degene die de bijzondere manoeuvre uitvoert geldt? Nu ligt e.e.a. iets genuanceerder, ik mag een invoeger ook niet hinderen (d.w.z. gas bijgeven en remmen zodat hij er niet tussen kan), maar hij heeft zichzelf aan te passen aan het overige verkeer.
Geeft niks, misschien begrijp je het eindelijk als je voor de zoveelste keer een forse rekening bij hem neerlegt en hij je vraagt of hij dan misschien een bank moet overvallen...quote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja ik weet er ook niet het fijne van, maar hij zal het wel niet voor niks zeggen.
Misschien is die dorpen waar jij woont?quote:Op maandag 3 december 2012 22:39 schreef Labotte het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
deze overtreft je vorige domste post
Je hebt niet eens op alle invoegstroken tien seconden man, soms amper 5 seconden
Nee gek, over wanneer iets aan te merken is als wanprestatiequote:Op maandag 3 december 2012 22:40 schreef 314 het volgende:
[..]
je bent 18 en weet niet wat je pa voor werk doet
jij maakt mijn hoofd moequote:Op maandag 3 december 2012 22:42 schreef Quit het volgende:
[..]
Misschien is die dorpen waar jij woont?
quote:Op maandag 3 december 2012 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Niet weten wat de afstand tussen twee hectometerpaaltjes is.
_!
quote:Op maandag 3 december 2012 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Niet weten wat de afstand tussen twee hectometerpaaltjes is.
_!
HA!quote:Op maandag 3 december 2012 22:40 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ondanks dat de naam anders doet vermoeden staan die dingen doorgaans om de 50 meter opgesteld.
Dat is dus anderhalve seconde. Als jij door een noodsituatie iets moet ontwijken terwijl je ergens tussen de 100 en 130 km/h rijdt en je besluit dat te doen door te remmen zonder je achteruitkijkspiegel te bekijken. Enig idee wat er dan gebeurt als iemand 50 meter achter je rijdt met eenzelfde soort snelheid?
Nee. Het is slechts basiskennis.quote:Op maandag 3 december 2012 22:36 schreef Quit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hectometerpaaltjes staan zo ongeveer om de 100 meter, reflectorpaaltjes staan iedere 50 meter.quote:Op maandag 3 december 2012 22:40 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ondanks dat de naam anders doet vermoeden staan die dingen doorgaans om de 50 meter opgesteld.
Dat is dus anderhalve seconde. Als jij door een noodsituatie iets moet ontwijken terwijl je ergens tussen de 100 en 130 km/h rijdt en je besluit dat te doen door te remmen zonder je achteruitkijkspiegel te bekijken. Enig idee wat er dan gebeurt als iemand 50 meter achter je rijdt met eenzelfde soort snelheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |