quote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Of hij heeft permanent een advocaat nodig. Als ik TS zo inschat zou het mij niet verbazen als het uit een tokkiegezin komt, waarbij het gemiddelde strafblad meer tekst bevat dan een doorsnee roman.
Mensen met het syndroom van down is niets te leren, dat zullen vermoedelijk verzachtende omstandigheden zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja ik weet er ook niet het fijne van, maar hij zal het wel niet voor niks zeggen.
Argh nu dreef je iets te ver over, hulde dat je het twee topics met veel reacties volgehouden hebtquote:Op maandag 3 december 2012 22:23 schreef Quit het volgende:
[..]
Daar heb je verzekeringen voor hoor, en anders vaders.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:27 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Mensen met het syndroom van down is niets te leren, dat zullen vermoedelijk verzachtende omstandigheden zijn.
de instructeur zegt ook niet voor jan lul dat je moet spiegelen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja ik weet er ook niet het fijne van, maar hij zal het wel niet voor niks zeggen.
Nu zie je alles en daarnet was kijken nog zelden nodig??quote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef Quit het volgende:
[..]
Principekwestie. Ik weet dat ik alles wel zie dus vind ik het onzin om te spelen alsof ik kijk.
Die vent moet niet zo zeiken; hij wil zijn eigen baan wat belangrijker maken dan dat het is.quote:Op maandag 3 december 2012 22:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de instructeur zegt ook niet voor jan lul dat je moet spiegelen.
Spiegelde hij z'n lul maar eens, misschien zitten daar wat verdwaalde hersensellen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de instructeur zegt ook niet voor jan lul dat je moet spiegelen.
Je hoeft niet in je spiegels te kijken om te zien wat er gebeurt hoorquote:Op maandag 3 december 2012 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu zie je alles en daarnet was kijken nog zelden nodig??
Goh, er verandert een hoop in een paar posts....
Jij remt nooit?quote:Op maandag 3 december 2012 22:30 schreef Quit het volgende:
[..]
Je hoeft niet in je spiegels te kijken om te zien wat er gebeurt hoorEn wat er achter je gebeurt is weinig relevant.
Jij moet niet zo zeiken en je spiegelen minder belangrijk maken dan het is.quote:Op maandag 3 december 2012 22:30 schreef Quit het volgende:
[..]
Die vent moet niet zo zeiken; hij wil zijn eigen baan wat belangrijker maken dan dat het is.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:30 schreef Quit het volgende:
[..]
Je hoeft niet in je spiegels te kijken om te zien wat er gebeurt hoorEn wat er achter je gebeurt is weinig relevant.
Vertel eens pop.... ik heb pas 27 jaar een rijbewijs, en ja, ik weet altijd wat er in m'n spiegels gebeurt, maar kennelijk is dat allemaal niet nodig?quote:Op maandag 3 december 2012 22:30 schreef Quit het volgende:
[..]
hij probeert van jou een goede weggebruiker te maken en ik vind hem een held dat het nog niet gelukt is.quote:Op maandag 3 december 2012 22:30 schreef Quit het volgende:
[..]
Die vent moet niet zo zeiken; hij wil zijn eigen baan wat belangrijker maken dan dat het is.
*Hoopt op voorrangsvoertuig in politieoutfit die hem een boete op kenteken zal sturen*quote:Op maandag 3 december 2012 22:30 schreef Quit het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan er weinig aan doen wat die achter mij dan doet. Je kan kijken wat je wil maar als hij niet remt, remt hij niet.quote:
En als er een vrachtwagen achter je rijdt dan kan jij uit je auto geknipt worden.quote:Op maandag 3 december 2012 22:32 schreef Quit het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan er weinig aan doen wat die achter mij dan doet. Je kan kijken wat je wil maar als hij niet remt, remt hij niet.
Waar staat dat ik met 60 kom aanrijden?? Gewoon tijdig richting aangeven, dan 10 sec wachten zodat iedereen ruimte maakt/linker baan gaat en dan kun je wel aannemen dat er ruimte is om in te voegen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:32 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
*Hoopt op voorrangsvoertuig in politieoutfit die hem een boete op kenteken zal sturen*
Ooit wel eens bedacht wat er gebeurt als jij met 60 invoegt op een 130 weg en er iemand met 130 aan komt zetten?
Hoeveel afstand houd jij normaal gesproken op je voorligger op een snelweg?quote:Op maandag 3 december 2012 22:32 schreef Quit het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan er weinig aan doen wat die achter mij dan doet. Je kan kijken wat je wil maar als hij niet remt, remt hij niet.
Lever je theorie ook maar weer in. Men mag geen ruimte voor je maken, dat is namelijk onnodig links rijden.quote:Op maandag 3 december 2012 22:34 schreef Quit het volgende:
[..]
Waar staat dat ik met 60 kom aanrijden?? Gewoon tijdig richting aangeven, dan 10 sec wachten zodat iedereen ruimte maakt/linker baan gaat en dan kun je wel aannemen dat er ruimte is om in te voegen.
de afstand tussen twee hectometerpaaltjesquote:Op maandag 3 december 2012 22:34 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Hoeveel afstand houd jij normaal gesproken op je voorligger op een snelweg?
En hoeveel is dat, in meters?quote:Op maandag 3 december 2012 22:35 schreef Quit het volgende:
[..]
de afstand tussen twee hectometerpaaltjes
Oh wacht, die had ik in het vorige topic ook al opgezocht.quote:Op maandag 3 december 2012 22:34 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Lever je theorie ook maar weer in. Men mag geen ruimte voor je maken, dat is namelijk onnodig links rijden.
Bron.quote:Geen voorrang geven bij bijzondere manoeuvres (achteruitrijden, wegrijden, invoegen op de snelweg): ¤ 220,-.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |