Trouwens, als jij aangereden wordt, omdat je geen voorrang krijgt, dan kun je daar ook om lachen?quote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef Quit het volgende:
[..]
Jawel, maar om dan gelijk iemand te laten zakken is zwaar overdreven imo
Ik zeg tenminste niet dat ik te slim ben om de adviezen van een ander aan te nemen en te accepteren.quote:Op maandag 3 december 2012 22:15 schreef Quit het volgende:
[..]
beweerd_!!!!
Is gewoon tegenwoordige tijd hoor
Waar staat in die post een Engelse term?quote:Op maandag 3 december 2012 22:16 schreef Quit het volgende:
[..]
Waarom doe je de hele tijd van die Engelse termen?
Ik neem geen voorrang, ik wacht gewoon af of ik het wel krijg als ik van rechts kom. Zouden andere bestuurders ook eens moeten doen, maar de meesten denken enkel aan zichzelf. Ik ben tenminste sociaal. Alleen al op basis daarvan zou ik mn rijbewijs verdienen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:17 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Trouwens, als jij aangereden wordt, omdat je geen voorrang krijgt, dan kun je daar ook om lachen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Conditionering_(psychologie)quote:Op maandag 3 december 2012 22:17 schreef Labotte het volgende:
[..]
Waar staat in die post een Engelse term?
Hoe weet je dat, omdat je nog nooit een ongeluk gehad hebt?quote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef Quit het volgende:
[..]
Principekwestie. Ik weet dat ik alles wel zie dus vind ik het onzin om te spelen alsof ik kijk.
Die opmerking raakt kant noch walquote:Op maandag 3 december 2012 22:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, omdat je nog nooit een ongeluk gehad hebt?
Nou, dan heb ik nieuws voor jou, ik kan vliegen zonder hulpmiddelen
Jouw hele opvatting over verkeersdeelname met een gemotoriseerd voertuig ook.quote:
Jij bent zo sociaal dat je andere bestuurders in gevaar brengt omdat jij het verrot om te spiegelen. Sociaal hoor, ga zo doorquote:Op maandag 3 december 2012 22:18 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik neem geen voorrang, ik wacht gewoon af of ik het wel krijg als ik van rechts kom. Zouden andere bestuurders ook eens moeten doen, maar de meesten denken enkel aan zichzelf. Ik ben tenminste sociaal. Alleen al op basis daarvan zou ik mn rijbewijs verdienen.
Waarom een Engelse term?quote:Op maandag 3 december 2012 22:18 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik neem geen voorrang, ik wacht gewoon af of ik het wel krijg als ik van rechts kom. Zouden andere bestuurders ook eens moeten doen, maar de meesten denken enkel aan zichzelf. Ik ben tenminste sociaal. Alleen al op basis daarvan zou ik mn rijbewijs verdienen.
Nou hou maar op met typen dan als je geen vernederlandste woorden meer mag gebruikenquote:Op maandag 3 december 2012 22:18 schreef Quit het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Conditionering_(psychologie)
En jij antwoord ook nietquote:
Ze is verliefd op jou ze geeft je veel negatief aandacht ,ze wilt jou net als die meisje van: he arnoldquote:Op maandag 3 december 2012 22:15 schreef Quit het volgende:
[..]
beweerd_!!!!
Is gewoon tegenwoordige tijd hoor
Daar heb je verzekeringen voor hoor, en anders vaders.quote:Op maandag 3 december 2012 22:23 schreef Don_Vanelli het volgende:
Maar ach Quittie, het is te hopen dat als jij consequent zijwegen van rechts over het hoofd blijft zien dat er dan een vrachtwagen of een tractor uit komt rijden i.p.v. een fiets/bromfiets/auto, Wellicht leer je dan een lesje..
Ik heb het in dezen niet over materiële schade.quote:Op maandag 3 december 2012 22:23 schreef Quit het volgende:
[..]
Daar heb je verzekeringen voor hoor, en anders vaders.
LOL... jij eist een examen terwijl je instructeur je er nog niet klaar voor vindt, en nou wil je vader diezelfde instructeur aanklagen omdat je gezakt bent?quote:Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef Quit het volgende:
M'n vader zit trouwens in de juridische wereld en dacht er aan om een vordering wegens wanprestatie in te stellen tegen die instructeur, omdat hij mij te weinig/slecht geleerd heeft en ik door hem zakte
quote:Op maandag 3 december 2012 22:23 schreef Quit het volgende:
[..]
Hij is schoonmaker op een advocatenkantoor.quote:Op maandag 3 december 2012 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... jij eist een examen terwijl je instructeur je er nog niet klaar voor vindt, en nou wil je vader diezelfde instructeur aanklagen omdat je gezakt bent?
Ik weet niet wat je vader "in de juridische wereld" doet, maar als hij werkelijk iets betekent in de juridische wereld dan weet hij zelf ook wel dat dat een kansloze missie is.
Waarschijnlijk loopt je vader je gewoon te trollen als hij dat soort dingen zegt.
QFT!quote:Op maandag 3 december 2012 22:24 schreef Labotte het volgende:
[..]Handig, doe mij zo'n verzekering die mij uit de dood doet herrijzen?
Zeg je dat ook als je over een kindje van 2 heen rijd? Kutkneusje ben je.. Mensen zoals jou moeten gewoon geen auto aanraken.. Niet eens mét instructeurquote:Op maandag 3 december 2012 22:23 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja ik weet er ook niet het fijne van, maar hij zal het wel niet voor niks zeggen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... jij eist een examen terwijl je instructeur je er nog niet klaar voor vindt, en nou wil je vader diezelfde instructeur aanklagen omdat je gezakt bent?
Ik weet niet wat je vader "in de juridische wereld" doet, maar als hij werkelijk iets betekent in de juridische wereld dan weet hij zelf ook wel dat dat een kansloze missie is.
Waarschijnlijk loopt je vader je gewoon te trollen als hij dat soort dingen zegt.
Of hij heeft permanent een advocaat nodig. Als ik TS zo inschat zou het mij niet verbazen als het uit een tokkiegezin komt, waarbij het gemiddelde strafblad meer tekst bevat dan een doorsnee roman.quote:Op maandag 3 december 2012 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij is schoonmaker op een advocatenkantoor.
Conclusie: Autist die niet eens een cynische dan wel sarcastische ondertoon in zijn vader opmerkingen kan herkennen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja ik weet er ook niet het fijne van, maar hij zal het wel niet voor niks zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |