abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 3 december 2012 @ 22:06:47 #181
249559 crew  Lavenderr
pi_119899337
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 22:03 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Hopen mag altijd, maar geloof je het ook werkelijk? Ik niet :N
Nee, ik ook eigenlijk niet.
Maar de rechter zou dit vreselijke incident wel aan kunnen grijpen om een voorbeeld te stellen waardoor dit soort idiootjes wel een paar keer nadenken voor ze ook zoiets doen. En daar hoop ik op.
Al is het alleen maar om recht te doen aan de vermoorde grensrechter.
  maandag 3 december 2012 @ 22:09:04 #182
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119899471
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, ik ook eigenlijk niet.
Maar de rechter zou dit vreselijke incident wel aan kunnen grijpen om een voorbeeld te stellen waardoor dit soort idiootjes wel een paar keer nadenken voor ze ook zoiets doen. En daar hoop ik op.
Al is het alleen maar om recht te doen aan de vermoorde grensrechter.
Er zijn al zoveel kansen geweest om een voorbeeld te stellen en keer op keer verbaas ik me er weer over dat de straffen nergens op slaan.
Dit wordt waarschijnlijk weer zo'n gevalletje van : ''we weten niet wie de dodelijke trap heeft uitgedeeld en dus laten we ze maar allemaal vrij;'.

}:|
pi_119899500
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:05 schreef JerryLee het volgende:
Die saamhorigheid dat is toch wel weer mooi

https://twitter.com/search/realtime?q=Free+Dardak&src=typd
Hier word ik echt in en in triest van.

Wat een kankerventjes zou der bijna zelf een paar het licht van uit de ogen willen slaan maar dan ben je net zo fout
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_119899617
https://www.facebook.com/parisara.datta

Parisara Datta heeft gereageerd op een link.
46 minuten geleden
Zou het grensrechtertje..zijn belagers sexueel hebben misbruikt? waar komt een dergelijke agressie toch vandaan op die leeftijd..Kan me zo voorstellen dat de Jorannetjes in spe de witte handjes in hun broekjes een beetje zat waren..Het is toch bijna standaard in NL.

Cosmic Carrot parisara, het blijft een mallotig volk, of ze verkrachten elkaar, of ze vermoorden elkaar, ze produceren nu alleen maar typen als Joran van der Sloot etc, zie deze viezerik er eigenlijk wel voor aan,,,dat ie ergens in de kleedkamer een paar van die jochies besprongen heeft.

Tsja je moet natuurlijk alle mogelijkheden open houden :r
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_119899766
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:05 schreef JerryLee het volgende:
Die saamhorigheid dat is toch wel weer mooi

https://twitter.com/search/realtime?q=Free+Dardak&src=typd
:{

Echt ongelofelijk, waar komt dat volledig omgekeerde beeld op de realiteit toch vandaan?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119899795
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ze MOETEN al wel hersenkanker hebben. Anders kraam je toch niet zulke enorme onzin uit.
Generatie na generatie aan incest, en dan een totaal gebrek aan opvoeding erbij.. Dan krijg je dat soort figuren. :)
pi_119899807
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:11 schreef JerryLee het volgende:

46 minuten geleden
Zou het grensrechtertje..zijn belagers sexueel hebben misbruikt? waar komt een dergelijke agressie toch vandaan op die leeftijd..Kan me zo voorstellen dat de Jorannetjes in spe de witte handjes in hun broekjes een beetje zat waren..Het is toch bijna standaard in NL.

Cosmic Carrot parisara, het blijft een mallotig volk, of ze verkrachten elkaar, of ze vermoorden elkaar, ze produceren nu alleen maar typen als Joran van der Sloot etc, zie deze viezerik er eigenlijk wel voor aan,,,dat ie ergens in de kleedkamer een paar van die jochies besprongen heeft.

Astara Chandra onderzoek is niet nodig...gewoon op zoek naar de sperma in de poeperds van zijn slachtoffers, het heeft ook zo een vieze doortrapte huis pappa.. dat ergens achter een boom staat met een erectie..bek.
38 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk · 3

Man man man man man. Ik moet dat echt niet te lang bekijken
  maandag 3 december 2012 @ 22:15:07 #188
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_119899841
quote:

46 minuten geleden

Parasita spoort niet :').
In- en intriest, zulke mensen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_119899897
Ik vind het zo vreselijk. Bah ;(.
  maandag 3 december 2012 @ 22:16:26 #190
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_119899909
quote:
15s.gif Op maandag 3 december 2012 22:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Echt ongelofelijk, waar komt dat volledig omgekeerde beeld op de realiteit toch vandaan?
Het is zo onvoorstelbaar hersenloos. Haast eng dat er zulke figuren in Nederland rondlopen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_119899923
quote:

46 minuten geleden

Allemaal onze schuld joh.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119900002
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:14 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Astara Chandra onderzoek is niet nodig...gewoon op zoek naar de sperma in de poeperds van zijn slachtoffers, het heeft ook zo een vieze doortrapte huis pappa.. dat ergens achter een boom staat met een erectie..bek.
38 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk · 3

Man man man man man. Ik moet dat echt niet te lang bekijken
2 zielen ,1 gedachte .
het is voor mij wel weer mooi geweest voor vandaag.
Lekker een uurtje naar buiten het hoofd leegmaken .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_119900018
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:16 schreef MaLo het volgende:

[..]

Het is zo onvoorstelbaar hersenloos. Haast eng dat er zulke figuren in Nederland rondlopen.
En mijn kind moet hier nog opgroeien. Ik maak me echt zorgen.
pi_119900142
"Those five thousand ships the Allies couldn't possibly have as you say - they've got 'em! Yeah, they've got 'em!!"
  maandag 3 december 2012 @ 22:22:21 #195
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_119900185
quote:
15s.gif Op maandag 3 december 2012 22:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Meegekregen van thuis ben ik bang.
Ouders die zich niks aantrekken van normen en waarden in NL, de taal niet willen leren, niet boeit wat hun kinderen uitvreten.....
Tja, dan kan je kinderen krijgen die zulke onzin uitkramen.
  maandag 3 december 2012 @ 22:22:59 #196
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_119900218
quote:
8s.gif Op maandag 3 december 2012 22:18 schreef Nouk het volgende:

[..]

Mijn dochter ook. Dat zulke figuren (zowel de daders als de andere Hersenlozen) maar ver, ver bij haar uit de buurt mogen blijven.
pi_119900235
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

bij deze, ik wens ze wel dood:

sterf, vuile kankermarokkanen die deze moord goedpraten of bagatelliseren... dat er maar zo snel mogelijk een knallende kanker in jullie kutkoppen mag groeien.. heel snel en heel hard...
Mooi he, vrijheid van meningsuiting O+
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_119900323
Wat ik me eigenlijk afvroeg mbt tot al dan niet volgens volwassenen stafrecht berechten(in het algemeen).

Stel A is 16 en hij pleegt een moord. Vervolgens wordt hij pas door DNA onderzoek oid op z'n 30e opgepakt. Het feit is gepleegd op z'n 16e dus in principe zou hij dan volgens het jeugdstrafrecht berecht moeten worden. Echter is meneer al 30 dus ik neem aan dat hij dan geen jeugddetentie kan krijgen :+ Is het dan gewoon max. 2 jaar als gewonde detentie oid? Daarnaast kan je toch nooit de "persoonlijkheid" van de verdachte achterhalen zoals nu wel gebeurd om te bepalen of een verdachte volgens het volwassenenstrafrecht wordt veroordeeld. Ik bedoel je weet nooit of hij toen hij 16 was wel of niet "volwassen" was, dat kan je achteraf niet meer (of een stuk moeilijker) bepalen.

Juristen die hier verstand van hebben? 8-)
pi_119900391
quote:

[..]

Schizofrenie die optreedt vanwege de biculturele achtergrond van deze Medelanders.
pi_119900452
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:16 schreef MaLo het volgende:
quote:
8s.gif Op maandag 3 december 2012 22:18 schreef Nouk het volgende:
Overdrijf niet zo zeg, er is niks mis met Nederland.
pi_119900532
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:18 schreef JerryLee het volgende:

[..]

2 zielen ,1 gedachte .
het is voor mij wel weer mooi geweest voor vandaag.
Lekker een uurtje naar buiten het hoofd leegmaken .
Ik vraag me toch echt af wat voor mensen dat zijn die op FB zulke dingen neerzetten en wat ze dan voor bijdrage aan onze maatschappij leveren en waarom ze in godsnaam zon hekel hebben aan dit land. Maar ik ga er ook even tussenuit beter idee
pi_119900576
quote:
Pareltje weer ja. Toch leuk om te zien hoe er over ons gedacht wordt hé? Wat een verrijking hé?
pi_119900602
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 22:22 schreef penny-wise het volgende:
Meegekregen van thuis ben ik bang.
Ouders die zich niks aantrekken van normen en waarden in NL, de taal niet willen leren, niet boeit wat hun kinderen uitvreten.....
Tja, dan kan je kinderen krijgen die zulke onzin uitkramen.
Ja, de ouders spelen denk ik wel een vrij cruciale rol hier in en dan wellicht nog niet eens bewust. Thuis gedragen ze zich prima, en vertellen ze hun ouders dat buitenshuis ook alles in orde is, en kennelijk zijn die ouders dan niet in staat om door te pakken om te kijken of dat ook daadwerkelijk zo is.
pi_119900629
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 22:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Pareltje weer ja. Toch leuk om te zien hoe er over ons gedacht wordt hé? Wat een verrijking hé?
Zoude het niet gewoon hele hele hele slechte trolls zijn?
  maandag 3 december 2012 @ 22:31:39 #205
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119900675
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 22:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat staat er dan? ik heb geen Facebook
  maandag 3 december 2012 @ 22:32:13 #206
337526 Kloktijd
Wijzer door de jaren heen
pi_119900706
De voorzitter en een amateurgrensrechter van Buitenboys komen over een halfuurt bij Pauw en Witteman praten over dit misdrijf
pi_119900740
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:22 schreef MaLo het volgende:

[..]

Mijn dochter ook. Dat zulke figuren (zowel de daders als de andere Hersenlozen) maar ver, ver bij haar uit de buurt mogen blijven.
Ik zal er alles aan doen maar dit soort nieuws is wel beangstigend.
  maandag 3 december 2012 @ 22:33:37 #208
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_119900781
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:30 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Zoude het niet gewoon hele hele hele slechte trolls zijn?
Ben bang dat er toch "serieuze" figuren bijzitten...
pi_119900784
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:29 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Ik vraag me toch echt af wat voor mensen dat zijn die op FB zulke dingen neerzetten en wat ze dan voor bijdrage aan onze maatschappij leveren en waarom ze in godsnaam zon hekel hebben aan dit land. Maar ik ga er ook even tussenuit beter idee
Het is het fucking internet, verbaas jij nog om zulke dingen lol? :D
pi_119900791
quote:
11s.gif Op maandag 3 december 2012 22:31 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Wat staat er dan? ik heb geen Facebook
ongeveer een uur geleden

ongeveer een uur geleden
Ach Gut...Tja Hollandertjes die Hollandertjes afmaken he...de Lage Landers blijven de Hutus en Tutsies uit Europa....Heerlijk hoe ze als insecten door het eigen soort opgevroten worden, dat ruimt op!

Mishandelde grensrechter is overleden
www.rtl.nl

etc etc
pi_119900811
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 22:33 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Het is het fucking internet, verbaas jij nog om zulke dingen lol? :D
Eerlijk gezegd wel ja. Misschien naief
  maandag 3 december 2012 @ 22:34:46 #212
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119900840
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:33 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

ongeveer een uur geleden

ongeveer een uur geleden
Ach Gut...Tja Hollandertjes die Hollandertjes afmaken he...de Lage Landers blijven de Hutus en Tutsies uit Europa....Heerlijk hoe ze als insecten door het eigen soort opgevroten worden, dat ruimt op!

Mishandelde grensrechter is overleden
www.rtl.nl

etc etc
Thanks ;)

Walgelijk inderdaad :{w
  maandag 3 december 2012 @ 22:35:44 #213
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119900892
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:34 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

IK ook, ongelofelijk dat mensen zulke dingen durven schrijven, ik mag toch hopen dat het iemand betreft die het niet allemaal op een rijtje heeft, dan zou het nog een beetje te verklaren zijn :r
pi_119900914
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:34 schreef Seamonkey- het volgende:
Kennelijk nog nooit in de donkere uithoeken van het internet geweest. Alles wat je kunt verzinnen en niet kunt verzinnen is er te vinden, op allerlei gebieden.
pi_119900936
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 22:35 schreef Flow3r het volgende:

[..]

IK ook, ongelofelijk dat mensen zulke dingen durven schrijven, ik mag toch hopen dat het iemand betreft die het niet allemaal op een rijtje heeft, dan zou het nog een beetje te verklaren zijn :r
Idd, je zou het maar lezen als familie van die man. Ben je net je vader,broer,oom etc verloren. Krijgen je nog mensen die dat soort dingen gaan roepen. Niet te geloven
pi_119900969
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:36 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Kennelijk nog nooit in de donkere uithoeken van het internet geweest. Alles wat je kunt verzinnen en niet kunt verzinnen is er te vinden, op allerlei gebieden.
Mja ik heb de onthoofdingsfilmpjes ook regelmatig voorbij zien komen. Maar nu komt het dan toch dichterbij ofzo. Had het kunnen weten idd
pi_119901041
Potverdomme wat kan ik hier mij boos op maken, de grensrechter, lekker in zijn tijd een club helpen door vrijwillig te gaan 'grensrechteren', krijgen we een paar van die sterfwaardige teringlijers die DOORSCHOPPEN. Wat ben ik boos. Ik zal maar niet zeggen wat ik met ze zou doen.... Klootzakken.
Kijk, hier kan ik zo ongelofelijk boos om worden....

Levenslang, maar dat gaat in VERNEDERLAND niet gebeuren....

-SH
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_119901046
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:29 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Even bij FB aangeven voor discriminatie of zo. Een geblokkeerd profiel is de hel voor dat soort bitches.
pi_119901092
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:37 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Mja ik heb de onthoofdingsfilmpjes ook regelmatig voorbij zien komen. Maar nu komt het dan toch dichterbij ofzo. Had het kunnen weten idd
Zelfs op Youtube zijn met een beetje zoek en klikwerk allerlei zeer filmpjes te vinden met zeer radicale gedachten, en daar hoef je niet eens Arabisch voor te kunnen verstaan.
  Moderator maandag 3 december 2012 @ 22:40:35 #220
8781 crew  Frutsel
pi_119901130
quote:
8s.gif Op maandag 3 december 2012 22:38 schreef SherlockHolmes het volgende:
Potverdomme wat kan ik hier mij boos op maken, de grensrechter, lekker in zijn tijd een club helpen door vrijwillig te gaan 'grensrechteren', krijgen we een paar van die sterfwaardige teringlijers die DOORSCHOPPEN. Wat ben ik boos. Ik zal maar niet zeggen wat ik met ze zou doen.... Klootzakken.
Kijk, hier kan ik zo ongelofelijk boos om worden....

Levenslang, maar dat gaat in VERNEDERLAND niet gebeuren....

-SH
pi_119901135
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:39 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Zelfs op Youtube zijn met een beetje zoek en klikwerk allerlei zeer filmpjes te vinden met zeer radicale gedachten, en daar hoef je niet eens Arabisch voor te kunnen verstaan.
Ik zoek er gelukkig dan ook nooit op ghehe
pi_119901829
anders beginnen wij een voetbal elftal.
"Those five thousand ships the Allies couldn't possibly have as you say - they've got 'em! Yeah, they've got 'em!!"
pi_119902060
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 22:56 schreef Equites het volgende:

[..]

De fok voetbalploeg kan amper rennen man met onze lange penissen die we mee moeten dragen. Ook zal het iedere keer uitlopen op knokken omdat iedereen te groot ego heeft.
_O-
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 december 2012 @ 23:11:22 #224
862 Arcee
Look closer
pi_119902647
Waar komt die buitensporige agressiviteit bij voetbal toch vandaan?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_119902665
tegen zo een multiculti ploeg klikt dat knokken juist interessant.no holds barred voetbal
pi_119902719
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 22:41 schreef Equites het volgende:

[..]

Nee hoor, als iemand mij nu belt om de trekker bij deze boys over te halen kom ik gerust even langs en velen met mij.
:') !
pi_119902796
Sommige reacties hier zijn niet minder achterlijk dan van die mentaal gehandicapten op Twitter en maroc.nl.
pi_119903166
Een grote schande, en het is echt te triest voor woorden.
Ramp voor het Nederlandse amateur voetbal, de club, vrienden en natuurlijk de familie.
Groot fan van User Wotte
pi_119903190
Ik vind het ook wel wat vreemd dat je jongens die al voetballen ook nog eens kickboksen aanleert.
pi_119903209
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 22:41 schreef Equites het volgende:

[..]

Nee hoor, als iemand mij nu belt om de trekker bij deze boys over te halen kom ik gerust even langs en velen met mij.
Dan ben je net zo fout. :) Of nog fouter, omdat je pretendeert beter te weten.
  maandag 3 december 2012 @ 23:26:39 #231
241662 Jian
Well, well, well
pi_119903304
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 23:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niks mis met het verwijderen van gezwellen :)
pi_119903383
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 23:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dit.

Het doet me denken aan de gangstahs die rezpect willen. Alleen dan omgekeerd.
  maandag 3 december 2012 @ 23:33:16 #233
241662 Jian
Well, well, well
pi_119903581
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 23:28 schreef nikk het volgende:

[..]

Dit.

Het doet me denken aan de gangstahs die rezpect willen. Alleen dan omgekeerd.
rezpect die gangstahs willen .... :?
pi_119903604
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:26 schreef Jian het volgende:

[..]

Niks mis met het verwijderen van gezwellen :)
Aldus een stoere held.
  maandag 3 december 2012 @ 23:35:52 #235
241662 Jian
Well, well, well
pi_119903679
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 23:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Aldus een stoere held.
At your service, criminelenknuffelaar :*
pi_119903712
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:35 schreef Jian het volgende:

[..]

At your service, criminelenknuffelaar :*
Goeie stroman.
  maandag 3 december 2012 @ 23:37:43 #237
241662 Jian
Well, well, well
pi_119903753
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 23:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Goeie stroman.
ik weet 't
pi_119903855
Prima discussies hier hoor. :)

Hoog niveau. :)
Groot fan van User Wotte
  maandag 3 december 2012 @ 23:40:18 #239
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_119903867
Ja laat het rechtssysteem links liggen (mooi woordspeling overigens) en laten we de gene die ons niet zinnen met knuppels neerslaan. Introduceer de pre historie maar lekker op een onbewoond eiland.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_119903953
Van mij mogen de ouders ook gestraft worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')