quote:Op maandag 3 december 2012 22:41 schreef Equites het volgende:
[..]
Nee hoor, als iemand mij nu belt om de trekker bij deze boys over te halen kom ik gerust even langs en velen met mij.
Dan ben je net zo fout.quote:Op maandag 3 december 2012 22:41 schreef Equites het volgende:
[..]
Nee hoor, als iemand mij nu belt om de trekker bij deze boys over te halen kom ik gerust even langs en velen met mij.
Niks mis met het verwijderen van gezwellenquote:Op maandag 3 december 2012 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan ben je net zo fout.Of nog fouter, omdat je pretendeert beter te weten.
Dit.quote:Op maandag 3 december 2012 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
rezpect die gangstahs willen ....quote:Op maandag 3 december 2012 23:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Dit.
Het doet me denken aan de gangstahs die rezpect willen. Alleen dan omgekeerd.
Aldus een stoere held.quote:Op maandag 3 december 2012 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks mis met het verwijderen van gezwellen
Goeie stroman.quote:Op maandag 3 december 2012 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
At your service, criminelenknuffelaar
En de buren.quote:Op maandag 3 december 2012 23:42 schreef tralalala het volgende:
Van mij mogen de ouders ook gestraft worden.
Vergeet school niet en de voetbalclub en sinterklaas.quote:
Ja sorry, iemand die een goede opvoeding genoten heeft schopt iemand zomaar dood.quote:Op maandag 3 december 2012 23:44 schreef GoodGawd het volgende:
Ja en opa en oma uit het graf halen en omdraaien.
Lekker bezig hier.
Nee fouter. Wat hij doet is moord. Die boys doodslag/mishandeling met de dood tot gevolg.quote:Op maandag 3 december 2012 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies.quote:Op maandag 3 december 2012 23:46 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee fouter. Wat hij doet is moord. Die boys doodslag/mishandeling met de dood tot gevolg.
Jammer dan, dan maar fouter in de ogen van een criminelenknuffelaar. Maar als het mijn vader was geweest die ze voor m'n ogen de dood in hadden getrapt had ik ze graag persoonlijk geliquideerd!quote:
Morgen krijg je een lintje.quote:Op maandag 3 december 2012 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Jammer dan, dan maar fouter in de ogen van een criminelenknuffelaar. Maar als het mijn vader was geweest die ze voor m'n ogen de dood in hadden getrapt had ik ze graag persoonlijk geliquideerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |