Ik vraag me toch echt af wat voor mensen dat zijn die op FB zulke dingen neerzetten en wat ze dan voor bijdrage aan onze maatschappij leveren en waarom ze in godsnaam zon hekel hebben aan dit land. Maar ik ga er ook even tussenuit beter ideequote:Op maandag 3 december 2012 22:18 schreef JerryLee het volgende:
[..]
2 zielen ,1 gedachte .
het is voor mij wel weer mooi geweest voor vandaag.
Lekker een uurtje naar buiten het hoofd leegmaken .
Pareltje weer ja. Toch leuk om te zien hoe er over ons gedacht wordt hé? Wat een verrijking hé?quote:Op maandag 3 december 2012 22:21 schreef kol.pluskat het volgende:
te erg dit https://www.facebook.com/parisara.datta
Ja, de ouders spelen denk ik wel een vrij cruciale rol hier in en dan wellicht nog niet eens bewust. Thuis gedragen ze zich prima, en vertellen ze hun ouders dat buitenshuis ook alles in orde is, en kennelijk zijn die ouders dan niet in staat om door te pakken om te kijken of dat ook daadwerkelijk zo is.quote:Op maandag 3 december 2012 22:22 schreef penny-wise het volgende:
Meegekregen van thuis ben ik bang.
Ouders die zich niks aantrekken van normen en waarden in NL, de taal niet willen leren, niet boeit wat hun kinderen uitvreten.....
Tja, dan kan je kinderen krijgen die zulke onzin uitkramen.
Zoude het niet gewoon hele hele hele slechte trolls zijn?quote:Op maandag 3 december 2012 22:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Pareltje weer ja. Toch leuk om te zien hoe er over ons gedacht wordt hé? Wat een verrijking hé?
Wat staat er dan? ik heb geen Facebookquote:Op maandag 3 december 2012 22:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Pareltje weer ja. Toch leuk om te zien hoe er over ons gedacht wordt hé? Wat een verrijking hé?
Ik zal er alles aan doen maar dit soort nieuws is wel beangstigend.quote:Op maandag 3 december 2012 22:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn dochter ook. Dat zulke figuren (zowel de daders als de andere Hersenlozen) maar ver, ver bij haar uit de buurt mogen blijven.
Ben bang dat er toch "serieuze" figuren bijzitten...quote:Op maandag 3 december 2012 22:30 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Zoude het niet gewoon hele hele hele slechte trolls zijn?
Het is het fucking internet, verbaas jij nog om zulke dingen lol?quote:Op maandag 3 december 2012 22:29 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af wat voor mensen dat zijn die op FB zulke dingen neerzetten en wat ze dan voor bijdrage aan onze maatschappij leveren en waarom ze in godsnaam zon hekel hebben aan dit land. Maar ik ga er ook even tussenuit beter idee
Parisara Datta heeft gereageerd op een link.quote:Op maandag 3 december 2012 22:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat staat er dan? ik heb geen Facebook
Eerlijk gezegd wel ja. Misschien naiefquote:Op maandag 3 december 2012 22:33 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het is het fucking internet, verbaas jij nog om zulke dingen lol?
Thanksquote:Op maandag 3 december 2012 22:33 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Parisara Datta heeft gereageerd op een link.
ongeveer een uur geleden
Zou het grensrechtertje..zijn belagers sexueel hebben misbruikt? waar komt een dergelijke agressie toch vandaan op die leeftijd..Kan me zo voorstellen dat de Jorannetjes in spe de witte handjes in hun broekjes een beetje zat waren..Het is toch bijna standaard in NL.
Parisara Datta heeft gereageerd op een link.
ongeveer een uur geleden
Ach Gut...Tja Hollandertjes die Hollandertjes afmaken he...de Lage Landers blijven de Hutus en Tutsies uit Europa....Heerlijk hoe ze als insecten door het eigen soort opgevroten worden, dat ruimt op!
Mishandelde grensrechter is overleden
www.rtl.nl
etc etc
IK ook, ongelofelijk dat mensen zulke dingen durven schrijven, ik mag toch hopen dat het iemand betreft die het niet allemaal op een rijtje heeft, dan zou het nog een beetje te verklaren zijnquote:Op maandag 3 december 2012 22:34 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel ja. Misschien naief
Kennelijk nog nooit in de donkere uithoeken van het internet geweest. Alles wat je kunt verzinnen en niet kunt verzinnen is er te vinden, op allerlei gebieden.quote:Op maandag 3 december 2012 22:34 schreef Seamonkey- het volgende:
Eerlijk gezegd wel ja. Misschien naief
Idd, je zou het maar lezen als familie van die man. Ben je net je vader,broer,oom etc verloren. Krijgen je nog mensen die dat soort dingen gaan roepen. Niet te gelovenquote:Op maandag 3 december 2012 22:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
IK ook, ongelofelijk dat mensen zulke dingen durven schrijven, ik mag toch hopen dat het iemand betreft die het niet allemaal op een rijtje heeft, dan zou het nog een beetje te verklaren zijn
Mja ik heb de onthoofdingsfilmpjes ook regelmatig voorbij zien komen. Maar nu komt het dan toch dichterbij ofzo. Had het kunnen weten iddquote:Op maandag 3 december 2012 22:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kennelijk nog nooit in de donkere uithoeken van het internet geweest. Alles wat je kunt verzinnen en niet kunt verzinnen is er te vinden, op allerlei gebieden.
Even bij FB aangeven voor discriminatie of zo. Een geblokkeerd profiel is de hel voor dat soort bitches.quote:Op maandag 3 december 2012 22:29 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af wat voor mensen dat zijn die op FB zulke dingen neerzetten en wat ze dan voor bijdrage aan onze maatschappij leveren en waarom ze in godsnaam zon hekel hebben aan dit land. Maar ik ga er ook even tussenuit beter idee
Zelfs op Youtube zijn met een beetje zoek en klikwerk allerlei zeer filmpjes te vinden met zeer radicale gedachten, en daar hoef je niet eens Arabisch voor te kunnen verstaan.quote:Op maandag 3 december 2012 22:37 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Mja ik heb de onthoofdingsfilmpjes ook regelmatig voorbij zien komen. Maar nu komt het dan toch dichterbij ofzo. Had het kunnen weten idd
quote:Op maandag 3 december 2012 22:38 schreef SherlockHolmes het volgende:
Potverdomme wat kan ik hier mij boos op maken, de grensrechter, lekker in zijn tijd een club helpen door vrijwillig te gaan 'grensrechteren', krijgen we een paar van die sterfwaardige teringlijers die DOORSCHOPPEN. Wat ben ik boos. Ik zal maar niet zeggen wat ik met ze zou doen.... Klootzakken.
Kijk, hier kan ik zo ongelofelijk boos om worden....
Levenslang, maar dat gaat in VERNEDERLAND niet gebeuren....
-SH
Ik zoek er gelukkig dan ook nooit op ghehequote:Op maandag 3 december 2012 22:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zelfs op Youtube zijn met een beetje zoek en klikwerk allerlei zeer filmpjes te vinden met zeer radicale gedachten, en daar hoef je niet eens Arabisch voor te kunnen verstaan.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:56 schreef Equites het volgende:
[..]
De fok voetbalploeg kan amper rennen man met onze lange penissen die we mee moeten dragen. Ook zal het iedere keer uitlopen op knokken omdat iedereen te groot ego heeft.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:41 schreef Equites het volgende:
[..]
Nee hoor, als iemand mij nu belt om de trekker bij deze boys over te halen kom ik gerust even langs en velen met mij.
Dan ben je net zo fout.quote:Op maandag 3 december 2012 22:41 schreef Equites het volgende:
[..]
Nee hoor, als iemand mij nu belt om de trekker bij deze boys over te halen kom ik gerust even langs en velen met mij.
Niks mis met het verwijderen van gezwellenquote:Op maandag 3 december 2012 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan ben je net zo fout.Of nog fouter, omdat je pretendeert beter te weten.
Dit.quote:Op maandag 3 december 2012 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
rezpect die gangstahs willen ....quote:Op maandag 3 december 2012 23:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Dit.
Het doet me denken aan de gangstahs die rezpect willen. Alleen dan omgekeerd.
Aldus een stoere held.quote:Op maandag 3 december 2012 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks mis met het verwijderen van gezwellen
Goeie stroman.quote:Op maandag 3 december 2012 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
At your service, criminelenknuffelaar
En de buren.quote:Op maandag 3 december 2012 23:42 schreef tralalala het volgende:
Van mij mogen de ouders ook gestraft worden.
Vergeet school niet en de voetbalclub en sinterklaas.quote:
Ja sorry, iemand die een goede opvoeding genoten heeft schopt iemand zomaar dood.quote:Op maandag 3 december 2012 23:44 schreef GoodGawd het volgende:
Ja en opa en oma uit het graf halen en omdraaien.
Lekker bezig hier.
Nee fouter. Wat hij doet is moord. Die boys doodslag/mishandeling met de dood tot gevolg.quote:Op maandag 3 december 2012 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies.quote:Op maandag 3 december 2012 23:46 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee fouter. Wat hij doet is moord. Die boys doodslag/mishandeling met de dood tot gevolg.
Jammer dan, dan maar fouter in de ogen van een criminelenknuffelaar. Maar als het mijn vader was geweest die ze voor m'n ogen de dood in hadden getrapt had ik ze graag persoonlijk geliquideerd!quote:
Morgen krijg je een lintje.quote:Op maandag 3 december 2012 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Jammer dan, dan maar fouter in de ogen van een criminelenknuffelaar. Maar als het mijn vader was geweest die ze voor m'n ogen de dood in hadden getrapt had ik ze graag persoonlijk geliquideerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |