abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119896321
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:01 schreef Spanky78 het volgende:
Er zijn teams uit het Haagse transvaal die al jaren berucht zijn, niemand durft er naartoe, niemand wil fluiten, iedereen is bang. Waarom mogen dit soort clubs nog meedoen als ze tuig in hun gelederen toelaten?
Tja, iedereen weet hoe laat het is als je tegen een club moet die op 'spor' eindigt :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119896427
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tja, iedereen weet hoe laat het is als je tegen een club moet die op 'spor' eindigt :')
Precies. debiel gedrag wordt oogluikend toegestaan, niemand doet iets, politie, de agenten willen wel maar mogen niets. Anderen durven niet en terecht, want dan eindig je met wat pech tussen 6 plankjes.

Zie ook maar weer de reacties op maroc.nl. Tijd dat ze de mongolen daar ook eens opsporen en eruit trappen. Zijn we al van de helft van alle ellende af in dit land.
Whatever...
pi_119896694
Je zou maar ouders zijn van zo'n kind. Hoe ga je dat uitleggen?
pi_119896756
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:16 schreef Paxcon het volgende:
zul je zien dat die ouders soort van trots zijn op hun kinderen omdat "hij op kwam voor zijn mening..."
Daar zie ik de ouders van zulke achterbakse onopgevoede kinderen wel voor aan :')
pi_119897170
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:12 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
Zie ook maar weer de reacties op maroc.nl. Tijd dat ze de mongolen daar ook eens opsporen en eruit trappen. Zijn we al van de helft van alle ellende af in dit land.
doe eens quoten, mag van mijn moeder niet op die site.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_119897209
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 21:26 schreef DroogDok het volgende:

[..]

_O-
pi_119897291
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:12 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Zie ook maar weer de reacties op maroc.nl.
Lekker betaald door je eigen belastinggeld ^O^

:')
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119897306
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef houwert het volgende:

[..]

_O-
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 21:26 schreef DroogDok het volgende:

[..]

aqir
wat een ophef die jongens deden alleen maar waar ze voor trainden , rennen en schoppen

je verwacht geen andere reactie van een achterlijk blanke !
ben je erbij geweest ? weet je hoe hun denken ? Nee , dus bek houden

ach die jongens zitten over 3 jaar weer in de maatschappij

westen heeft afgelopen 20 meer dan 10 miljoen moslims direct of indirect afgeknald of opgeblazen om economische redenen zodat Paris Hilton en Kim Kardashian verder ongestoord kunnen leven en ik moet nu gaan rauwen om een grensrechter die teveel tijd had en met allerlei ontspoorde jeugd op grasveldje voetballetje speelde , risico van zijn hobby lijkt mij ?

westen bombarderen islamitsiche landen wij bouwen westerse landen op

daarom haten westerlingen moslims/marokkanen want we bouwen hun land op , we hadden beter NL moeten veroveren in de jaren 50 toen hadden de Nederlanders 20 soldaten en 15 verroeste machinegeweren uit 1920

zelfs de duitsers hadden maar 20 minuten nodig om heel NL te veroveren

platbombarderen alle vrouwen verkrachten , zeker weten dat we nu standbeeld hadden op haagse binnenhof en op de dam van Hassan de veroveraar
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_119897401
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het is de KNVB wel te verwijten als ze spelers maar 3 jaar kunnen schorsen en niet permanent. Maar is dat zo? Dacht dat je wel degelijk voor eeuwig de KNVD uitgetrapt kon worden.
Hoe is dat te verwijten dan? Was dit dan niet gebeurd?
pi_119897477
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:16 schreef Paxcon het volgende:
Gewoon, je kind heeft ADHD, hij was net op de goede weg, die grensrechter had de pik op hem en de PGB voor december was al op.
pi_119897529
quote:
Omdat euroshitanen een laf volkje zijn die in tijden van crisis een zondebok zoeken. Wijzen wijzen en oordelen is wat zij kunnen doen. Logisch nadenken is er niet meer bij.

http://forums.marokko.nl/(...)full=1#post111840440

'Achterlijke blanke'
Mag natuurlijk gewoon blijven staan. En nog door je eigen belastinggeld in leven gehouden ook, zowel de site als de reaguurders erop

Culturele verrijking ^O^
pi_119897565
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Culturele verrijking ^O^
Dat soort types mogen gerust dood. Ik wens ze niet dood, maar het zou niet erg zijn. Iman Van de Ven-style.*

* http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Abdul-Jabbar_van_de_Ven#section_2
pi_119897638
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 21:33 schreef nikk het volgende:

[..]

Dat soort types mogen gerust dood. Ik wens ze niet dood, maar het zou niet erg zijn.
bij deze, ik wens ze wel dood:

sterf, vuile kankermarokkanen die deze moord goedpraten of bagatelliseren... dat er maar zo snel mogelijk een knallende kanker in jullie kutkoppen mag groeien.. heel snel en heel hard...
pi_119897800
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef JerryLee het volgende:

[..]

[..]

aqir
wat een ophef die jongens deden alleen maar waar ze voor trainden , rennen en schoppen

je verwacht geen andere reactie van een achterlijk blanke !
ben je erbij geweest ? weet je hoe hun denken ? Nee , dus bek houden

ach die jongens zitten over 3 jaar weer in de maatschappij

westen heeft afgelopen 20 meer dan 10 miljoen moslims direct of indirect afgeknald of opgeblazen om economische redenen zodat Paris Hilton en Kim Kardashian verder ongestoord kunnen leven en ik moet nu gaan rauwen om een grensrechter die teveel tijd had en met allerlei ontspoorde jeugd op grasveldje voetballetje speelde , risico van zijn hobby lijkt mij ?

westen bombarderen islamitsiche landen wij bouwen westerse landen op

daarom haten westerlingen moslims/marokkanen want we bouwen hun land op , we hadden beter NL moeten veroveren in de jaren 50 toen hadden de Nederlanders 20 soldaten en 15 verroeste machinegeweren uit 1920

zelfs de duitsers hadden maar 20 minuten nodig om heel NL te veroveren

platbombarderen alle vrouwen verkrachten , zeker weten dat we nu standbeeld hadden op haagse binnenhof en op de dam van Hassan de veroveraar
Ja mooi he, die multi-cultuur? O+ Ze houden echt van hun 'nieuwe vaderland'.

maandag 3 december 2012 @ 21:39:46 #165
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_119897878
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

bij deze, ik wens ze wel dood:

sterf, vuile kankermarokkanen die deze moord goedpraten of bagatelliseren... dat er maar zo snel mogelijk een knallende kanker in jullie kutkoppen mag groeien.. heel snel en heel hard...
Ze MOETEN al wel hersenkanker hebben. Anders kraam je toch niet zulke enorme onzin uit.

Ik kan er niet bij dat er mensen zijn die dit goedpraten en zeggen dat het de verdiende loon is van de grensrechter. Die man zet zich vrijwillig in voor zijn club, zodat jongeren een spelletje (een f*cking spel, meer is het niet) kunnen spelen en wordt dan vermoord door luitjes die er niet mee om kunnen gaan.

Er is geen scheldwoord dat mijn afkeer van de daders en degenen die het gebeurde goedpraten kan beschrijven.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_119897964
Ik denk dat het getroll is.
pi_119898005
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:41 schreef Peunage het volgende:
Ik denk dat het getroll is.
ik ben bang dat er tig zijn die het echt menen
  maandag 3 december 2012 @ 21:48:32 #168
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_119898298
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja mooi he, die multi-cultuur? O+ Ze houden echt van hun 'nieuwe vaderland'.

Als je zulke uitlatingen doet over NL moet je lekker optyfen naar Marokko.
pi_119898309
Ik heb er even over na zitten denken wat ik hier nu eigenlijk van vind, wat ik van die mannetjes vind. Maar eerlijk gezegd heb ik geen idee welke woorden passend zijn. "Intens bedorven" is het beste dat ik kan bedenken. De kou buiten geeft een leuke hint... Ik meen me te herinneren dat de Russen en de Amerikanen een tunnel willen maken zodat je met de trein van New York met enkele overstappen door kan naar Londen. Het klinkt mij als muziek in de oren als die jongens de rest van hun leven daar gaan graven, met de hand. En ze mogen van mij best een goede schep mee krijgen, want anders zijn ze te snel uit hun lijden verlost.
Da gao nie nou!
pi_119898477
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:48 schreef vigier het volgende:
Ik meen me te herinneren dat de Russen en de Amerikanen een tunnel willen maken zodat je met de trein van New York met enkele overstappen door kan naar Londen.
Waarom zouden de Russen een trein tussen New York en Londen willen? Russen en Amerikanen hebben wel eens nagedacht over een landlijn Alaska - Rusland geloof ik.

Vroeger was Alaska trouwens van Rusland. Midden 19de eeuw verkocht aan de VS.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2012 21:52:08 ]
pi_119898561
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Lekker betaald door je eigen belastinggeld ^O^

Ik mag aannemen, nou ja, hopen dat die haatsite regelmatig wordt gescreend.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator maandag 3 december 2012 @ 21:54:24 #172
249559 crew  Lavenderr
pi_119898625
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Niet echt frequent blijkbaar :N
pi_119898639
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waarom zouden de Russen een trein tussen New York en Londen willen? Russen en Amerikanen hebben wel eens nagedacht over een landlijn Alaska - Rusland geloof ik.

Een tunnel onder de Beringstraat, daar is wel over gesproken, maar of dat rendabel zou zijn...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_119898646
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Welnee, er wordt al jaren over geklaagd maar de subsidie loopt gewoon door. Maar die is zgn alleen voor het nieuwsgedeelte :')
pi_119898674
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Transatlantic_tunnel
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')