Dus nee want hierboven werd wel degelijk door verschillende mods gezegd dat er Palestijnen in de TT mag staan. Je ondermijnt totaal jullie eigen beleid. Ik hield me aan de regels. Dat deden jullie niet vervolgens, je kan nu opnieuw heel stoer proberen te doen, maar TS zou in principe mogen bepalen zonder te beledigen.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:30 schreef sp3c het volgende:
fine
vanaf nu Palestina en Israel, daar mag een nummer achter en als het niet te lomp is een subtitel maar
elke variatie op het eerste wijzigen we terug naar Palestina en Israel met nummer, zonder subtitel
elke lompe subtitel wijzigen we terug naar Palestina en Israel met nummer, zonder subtitel
elk deel zonder nummer wijzigen we terug naar Palestina en Israel met nummer, zonder subtitel
en iedere keer als iemand Palestinnnnnna en Israel schrijft vragen we een ban aan voor jou en wijzigen we het terug naar Palestina en Israel met nummer, zonder subtitel
kinderachtig duidelijk genoeg zo?
tering hey ...
tering hey ...
Andere moderators beweren iets anders, volstrekt vaag en ondoorzichtig beleid, het is voor users niet meer duidelijk welke lijn te volgen.quote:
We zullen het zien hoe lang die lijn het volhoudt.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:37 schreef sp3c het volgende:
we hebben het uitgevochten en de andere mods zijn het ermee eens
Palestina en Israel ... niets anders
Wie is spak3? Volgens mij heb ik net een post van je verwijderd waarin je kritiek uitte. Dat komt omdat je kritiek hier moet uiten, niet in het betreffende topic.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef willem-jozef het volgende:
spak3 verwijdert on-topic posts en posts die kritiek bevatten waarin zijn modereren wordt meegewogen. een beetje als een kleine dictator.
dus jij was die mede-deugniet die posts weghaalt zonder te lezen?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie is spak3? Volgens mij heb ik net een post van je verwijderd waarin je kritiek uitte. Dat komt omdat je kritiek hier moet uiten, niet in het betreffende topic.
Ontopic posts mag sp3c antwoord op komen geven, als hij er vanavond weer is. Hoewel ik voor mijzelf spreken kan: als ik 10 offtopic reacties van een user verwijder, en dan komen er wat twijfelachtige posts, krijgt een user niet meer het voordeel van de twijfel. Als je gewoon niet meer offtopic gaat durf ik te wedden dat geen reacties meer weggaan.
Ik ben zo'n ondeugd.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dus jij was die mede-deugniet die posts weghaalt zonder te lezen?
bedankt voor je repliek in ieder geval.
Gezien de internationale ontwikkelingen in het algemeen en de Israëlische propagandapositie in Nederland in het bijzonder, geef ik deze TT een grote kans.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
We zullen het zien hoe lang die lijn het volhoudt.
Wanneer er daadwerkelijk een staat Palestina is, waar ik geen tegenstander van ben, dan is die TT zeker gerechtvaardigd. Daar is op dit moment echter nog lang geen sprake van.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gezien de internationale ontwikkelingen in het algemeen en de Israëlische propagandapositie in Nederland in het bijzonder, geef ik deze TT een grote kans.
Als je de VN-erkenning van Palestina niet erkent, moet je de VN-erkenning van Israël ook afwijzen. Dan word het "Palestijnen en Israëlieten"quote:Op woensdag 5 december 2012 20:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wanneer er daadwerkelijk een staat Palestina is, waar ik geen tegenstander van ben, dan is die TT zeker gerechtvaardigd. Daar is op dit moment echter nog lang geen sprake van.
De Algemene Vergadering van de VN heeft die bevoegdheid niet. Dat is evenmin voor Israel het geval, de staat Israel is dan gevestigd ook op basis van andere aspecten, die zal ik hieronder even herhalen voor je en dan kan je daar mee verder gaan.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je de VN-erkenning van Palestina niet erkent, moet je de VN-erkenning van Israël ook afwijzen. Dan word het "Palestijnen en Israëlieten"
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
De Algemene Vergadering van de VN heeft die bevoegdheid niet. Dat is evenmin voor Israel het geval, de staat Israel is dan gevestigd ook op basis van andere aspecten, die zal ik hieronder even herhalen voor je en dan kan je daar mee verder gaan.
Ten eerste is het nooit Palestina geweest. Palestina is nooit een erkend land geweest dus daar zit je al fout. Nederland was voor de Duitse bezetting gewoon een onafhankelijke staat en dat is dus heel iets anders. WOII-vergelijkingen zijn wat betreft, en zeker in dit geval, gewoon dom sorry dat ik het zeg.
Ten tweede heeft een Algemene Vergadering van de VN niet de bevoegdheid om hierover te gaan. Het is de wens van veel mensen dat er een onafhankelijke staat komt die kan doen wat de Palestijnen willen maar die is er niet. Ze moeten volgens de Montevideo-vergadering voldoen aan 4 voorwaarden:
[i](a) a permanent population; (b) a defined territory; (c) government; and (d) capacity to enter into relations with the other states.[/i]
Punt B en C kloppen al niet. Er moeten hele afspraken worden gemaakt wat betreft de grenzen en Hamas accepteert de macht van Fatah helemaal niet.
Ten derde is het heel mooi dat jij de Palestijnen een onafhankelijke staat gunt, ik ook, maar het woord Palestina gaat veel te ver. Dat is een stellingname in een discussie die beter objectief kan blijven.
Zeker omdat artikel 3 van dezelfde Montevideo-vergadering stelt:
[i]The political existence of the state is independent of recognition by the other states.[/i]
Erkenning staat dus los van deze hele zaak.
De staat Israel voldoet daaraan. Het recht om jezelf een staat te noemen staat los van erkenning door andere staten, het is dus volstrekt debiel om op basis van een VN-vergadering te stellen dat de staat Palestina opeens bestaat, in de toekomst kan dat vast maar nu is het nog niet het geval daar.
Klopt niet metquote:and (d) capacity to enter into relations with the other states
Als ze je niet erkennen kan je er ook geen relaties mee onderhouden.quote:The political existence of the state is independent of recognition by the other states
De capaciteiten om relaties aan te gaan met andere landen is heel iets anders.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Klopt niet met
[..]
Als ze je niet erkennen kan je er ook geen relaties mee onderhouden.
Ik erken jouw stellingname niet, de TT blijft zoals ie is.
Het is hypocriet gewauwel. Ik erken je bestaan niet maar ga wel met je klaverjassen.quote:
Zeg dat tegen de landen die Israel niet erkennen. Israel bestaat wel, op basis van de vier bovengenoemde punten, Palestina als staat niet op basis van dezelfde punten.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is hypocriet gewauwel. Ik erken je bestaan niet maar ga wel met je klaverjassen.![]()
Laten we het er op houden dat Israël ook niet bestaat.
Done.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:25 schreef Boldface het volgende:
Topic: NWS / 78-jarige man afgeranseld door 40(!) Marokkanen #2
Titel zou moeten zijn: 78-jarige man afgeranseld door 40 Marokkanen - deel 2
Fucking snitch.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:25 schreef Boldface het volgende:
Topic: NWS / 78-jarige man afgeranseld door 40(!) Marokkanen #2
Titel zou moeten zijn: 78-jarige man afgeranseld door 40 Marokkanen - deel 2
Niks aan te doen.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:33 schreef Tem het volgende:
Was pas 1 deel. Zo kan die Palestina Israël reeks ook wel dicht. Daar wordt ook niets zinnigs gemeld.
De grote Y heeft besloten en jij staat machteloos toe te kijken. Dan voel je je toch wel weer een knulletje hè?quote:
Oh whehehe, en ik pletterde hem dichtquote:
Volgens mij lopen er nog zat waar je dat in kwijt kuntquote:Op donderdag 6 december 2012 10:35 schreef Tem het volgende:
Jammer wilde nog wel even ingaan op dat bewapenen van mensen. Maar er komt wel weer een ander topic hoogst waarschijnlijk
Hij en ik hebben dezelfde hobbiequote:Op donderdag 6 december 2012 10:35 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De grote Y heeft besloten en jij staat machteloos toe te kijken. Dan voel je je toch wel weer een knulletje hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |