Oh, ik wilde net het omgekeerde gaan antwoorden...quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:57 schreef sp3c het volgende:
niemand doet het goed behalve sp3c
terug ontopic
cipotno guretquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oh, ik wilde net het omgekeerde gaan antwoorden...
Wat doe je nou?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:27 schreef Frutsel het volgende:
Het is gewoon Israel en Palestina topic nr zoveel.
Jawel, er was net een afspraak met twee mods en het is ook belangrijk dat het kan, ik maak niet voor niets de TT die ik gemaakt heb.quote:Op woensdag 5 december 2012 04:47 schreef sp3c het volgende:
zit nou niet zo te zeuren om die domme TT
Het gaat wel degelijk ergens over. Kijk maar wat het daarvoor was en een paar maanden geleden was het ook al anders. Kijk wie er smiechterig in 2009 de volgorde van de TT heeft verwisseld. Daarnaast is het inhoudelijk simpelweg incorrect.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:14 schreef Frutsel het volgende:
Zoals ik het las was het voorstel
Palestina en Israël
of
Palestijnen en Israëliërs
en dat het aan de TS was welke twee opties hij koos... vervolgens zag ik staan
Palestijnen en Israël. Jij interpreteert de opmerkingen van Timmm en VS vermoedelijk zo dat je kon kiezen uit het eerste woord, ik niet.
Het gaat gewoon nergens over. Ik verander het ook niet meer...zoals Mylene al zegt... het gaat al sinds 2009 zo en het is gejank om niets. Je kan je energie beter besteden aan de inhoud van dat topic. Meer zeg ik er ook niet meer over.
Als je terugkijkt bij deze reactie zie je het. Nummer 113 en 114 hadden eerst ook Palestijnen vs Israel als TT maar dit is terugveranderd onder voorwaarde dat TS voortaan kan kiezen tussen de genoemde mogelijkheden.quote:Op maandag 3 december 2012 16:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deze keuzemogelijkheid kan ik ook mee leven.
Dat heb ik gezegd inderdaad.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ook is de keuzemogelijkheid die je zegt onzin. De TS kon kiezen tussen:
Palestina vs Israel
of
Palestijnen vs Israel.
Zal ik gelijk op den Twitters gooien!quote:
NsmGGsonmj!quote:Op woensdag 5 december 2012 18:21 schreef sp3c het volgende:
doe godverdomme niet zo kinderachtig en laat die tt gewoon voor wat het is, we weten hoe je erover denkt, jij weet hoe wij erover denken en het is klaar hoor zo
Maar hij heeft wel gelijk. Is dat zo moeilijk te begrijpen, of is het 'op de man spelen'?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:21 schreef sp3c het volgende:
doe godverdomme niet zo kinderachtig en laat die tt gewoon voor wat het is, we weten hoe je erover denkt, jij weet hoe wij erover denken en het is klaar hoor zo
Dus nee want hierboven werd wel degelijk door verschillende mods gezegd dat er Palestijnen in de TT mag staan. Je ondermijnt totaal jullie eigen beleid. Ik hield me aan de regels. Dat deden jullie niet vervolgens, je kan nu opnieuw heel stoer proberen te doen, maar TS zou in principe mogen bepalen zonder te beledigen.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:30 schreef sp3c het volgende:
fine
vanaf nu Palestina en Israel, daar mag een nummer achter en als het niet te lomp is een subtitel maar
elke variatie op het eerste wijzigen we terug naar Palestina en Israel met nummer, zonder subtitel
elke lompe subtitel wijzigen we terug naar Palestina en Israel met nummer, zonder subtitel
elk deel zonder nummer wijzigen we terug naar Palestina en Israel met nummer, zonder subtitel
en iedere keer als iemand Palestinnnnnna en Israel schrijft vragen we een ban aan voor jou en wijzigen we het terug naar Palestina en Israel met nummer, zonder subtitel
kinderachtig duidelijk genoeg zo?
tering hey ...
tering hey ...
Andere moderators beweren iets anders, volstrekt vaag en ondoorzichtig beleid, het is voor users niet meer duidelijk welke lijn te volgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |