Het was een flinke klus, maar hij staat er in:
![23420f0a575a11e288ea22000a1f9318_7.jpg]()
Op een gegeven moment hingen we er met zijn 5-en aan en schoof hij welgeteld 3 cm per keer dat wij ons gewicht in de strijd gooiden. Vast best vermakelijk om naar te kijken

Toen even snel wat sterke kerels extra geregeld en toen was het een fluitje van een cent
Ondertussen ben ik aan het nadenken over de rest van de tuin. Alles zal low budget moeten, dus het is best een uitdaging. De voortuin wil ik graag opvullen met grind, maar dat word marktplaats afhankelijk. Als dat niet mocht lukken dan ga ik hem dicht straten met gratis tegels van marktplaats denk ik
Naast het paadje wat er nu al ligt is nog een strookje tuin vrij. Ik denk dat ik daar met stoeptegels (standaard 30x30) een soort opstaand randje ga creëren. Die heb ik in de achtertuin zelf liggen namelijk. Dan kan ik mooi de grond van het gat voor de buxus er in kwijt en daarna een paar lavendelplanten er in. Simpel, maar doeltreffend.
En achter wil ik een moestuin aan gaan leggen zodat ik na het werk lekker daar kan ontspannen

Mijn pa is boomkweker en heeft elk jaar bamboestokken over die niet meer bruikbaar zijn voor de kwekerij, maar nog wel voor de hobby te gebruiken zijn. Daar mag ik een bos van hebben, dus daar kan ik zelf rekken voor knopen die gebruikt kunnen worden om snijbonen/sperziebonen etc. tegenaan te laten groeien.
Ik denk dat ik ook nog een extra rek ga knopen waar klimplanten tegenaan kunnen groeien zodat ik vanuit de woonkamer/keuken iets kleurrijks heb om tegen aan te kijken.
De tuin heb ik echt zin in

De motivatie voor het huis is even heel ver te zoeken. Ik vind het vooral bende/troep en nog heel erg veel te doen zonder dat je snel resultaat ziet