quote:
Op woensdag 3 juli 2013 09:12 schreef Puala het volgende:Er zit in de slaapkamer een kast van 180x110 en dat word mijn kledingkast (en ook nog wat andere spullen, vooruit). Maar hoe zou je die het makkelijkste in kunnen delen? Ik heb eigenlijk weinig zin in het op maat maken van alles, dus ik dacht aan het Algot systeem van Ikea. Lekker goedkoop en volgens mij makkelijk te bevestigen. Of zit ik verkeerd? Wat zou evt. anders nog makkelijk kunnen zijn?
Zit er een deur in?
En hoe diep? Je kan altijd kijken bij bouwmarkt voor zo'n rail die je tegen de muur hangt, met van die haken die je er in schuift (zelfde systeem als supermarkt schappen, als je dat weet) die kan je zo hoog/laag breed/smal maken als je zelf wilt. Ook handig om tussendoor de hoogte van je planken te veranderen bij een excessieve groei van een bepaalde inhoud (SHOPPUUHH!)
Als er een deur aan zit, kan je nog aan denken om aan de binnenkant zo'n schoenenhouder te hangen, netjes opgeruimd voor je winter/zomer schoenen ten tijde van geen seizoen.
Hang er nog wat mooie ledjes rondom aan de binnenkant van je kozijn (zodat je ze niet ziet) laat een drukschakelaartje in je kozijn frezen et voila, je hebt een mooie design kast.