Ik heb het overwogen, maar eigenlijk vind ik het minder. Ik ben naar de leenbakker geweest en daar bevielen de vouwgordijnen erg goed (ook voor mijn portomonee) en daar heb ik ze gehaald. Uiteraard was niet alles op voorraad en is het besteld. Dus vanmiddag kan ik de spullen ophalenquote:Op donderdag 13 december 2012 18:18 schreef Mama_Mia het volgende:
Ziet er tof uit Puala
ik weet niet wat je van rolgordijnen vindt? Er zit namelijk bij mij in de buurt een rest-winkel, daar kan je rolgordijnen kopen in verschillende maten, soms al vanaf 10 euro per gordijn
Dankjewelquote:Op maandag 17 december 2012 10:39 schreef Reflectionne het volgende:
Wauw Puala, ziet er supergezellig uit! Ik vind de schappen in de keuken echt supertof!
+1! Heel tof!quote:Op maandag 17 december 2012 10:39 schreef Reflectionne het volgende:
Wauw Puala, ziet er supergezellig uit! Ik vind de schappen in de keuken echt supertof!
Geniet er van! Fantastisch dit!quote:Op donderdag 20 december 2012 22:52 schreef Puala het volgende:
De sleutels van het oude huis zijn ingeleverd gister![]()
En vanavond werd ik helemaal emo toen ik naar mijn huisje toe reed. Wat ben ik hier blij mee zeg
Heb ze begin van het jaar gemonteerd. Valt verschrikkelijk tegen om ze netjes er aan te krijgen. Hangen gauw scheef als je ze niet recht monteerd in de rails. Een mm scheef is centimeters op tweeënhalve meter. Dus priegelen om het goed te krijgen.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zijn paneelgordijnen een beetje schoon te houden? ik heb hier minimaal twee katten in huis die graag voor het raam zitten en zich nu altijd tussen de kunststof lamellen wringen
Fantastisch, ik heb een gekozen die je nog niet in de collectie hadquote:En op de badkamer is ook wat opgehangen:
Kan gebeurenquote:Op zondag 30 december 2012 18:24 schreef indaha het volgende:
Puala ik was je topic even kwijt, maar wat is het mooi geworden in zo'n korte tijd .
Het ziet er heel gezellig uit
Nee nergens. En ik weet nu ook waaromquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef Adnap het volgende:
Vast wel, maar heb je huis nergens een plat plaatje aan de muur, vaak heel laag. Daar achter zat bij mij de ingang
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee nergens. En ik weet nu ook waarom![]()
[ afbeelding ]
Jup. Leek me wel zo slim aangezien ze voor de keuken bedoeld zijn. Weet niet of ze dan wel genoeg tegen vocht kunnenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:09 schreef Bartjebart het volgende:
Heb je die BEKVÄM plankjes in de badkamer gelakt?
lekker boeiend toch? voor een paar euro heb je nieuwequote:Op zondag 13 januari 2013 20:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup. Leek me wel zo slim aangezien ze voor de keuken bedoeld zijn. Weet niet of ze dan wel genoeg tegen vocht kunnen
zit het gekit? kit lossnijden, dan kan je de plaat wel weghalen, denk ikquote:Op maandag 14 januari 2013 20:04 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is oerlelijk, maar het werkt. Ik kan in bad en het zit me prima voorlopig. Maar ik heb geen idee hoe ik dit er netjes vanaf en weer tegenaan moet krijgen
Oude kit wegsnijden, daarna bad volgooien met water, de randen weer dichtkitten, wachten tot de kit opgedroogd is (max 24 uur meestal, staat sowieso wel op de kit spuit) en daarna het water er weer uit laten stromen en voilaquote:Op maandag 14 januari 2013 20:04 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is oerlelijk, maar het werkt. Ik kan in bad en het zit me prima voorlopig. Maar ik heb geen idee hoe ik dit er netjes vanaf en weer tegenaan moet krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |