abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 december 2012 @ 14:26:27 #101
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_120267497
ik had deze van de bonprix en dan in het wit
Be happy with the little things in life
pi_120275868
Ziet er tof uit Puala O+

ik weet niet wat je van rolgordijnen vindt? Er zit namelijk bij mij in de buurt een rest-winkel, daar kan je rolgordijnen kopen in verschillende maten, soms al vanaf 10 euro per gordijn :)
♥ scars make us who we are ♥
pi_120407013
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:18 schreef Mama_Mia het volgende:
Ziet er tof uit Puala O+

ik weet niet wat je van rolgordijnen vindt? Er zit namelijk bij mij in de buurt een rest-winkel, daar kan je rolgordijnen kopen in verschillende maten, soms al vanaf 10 euro per gordijn :)
Ik heb het overwogen, maar eigenlijk vind ik het minder. Ik ben naar de leenbakker geweest en daar bevielen de vouwgordijnen erg goed (ook voor mijn portomonee) en daar heb ik ze gehaald. Uiteraard was niet alles op voorraad en is het besteld. Dus vanmiddag kan ik de spullen ophalen :)
pi_120407412
Zaterdag zijn de laatste spullen verhuisd, een bezoekje aan de stort en wat dingen aan het goede doel gegeven. De combinatie van tijdnood en lichamelijke handicaps van mijn helpers maakte dat alles in de woonkamer stond, dus gister vooral druk geweest met de woonkamer leeghalen en klussen.

In de keuken wat schapjes:

Op de slaapkamer de gordijnen. Privacy *O*

En wat verdere foto's:

De bank kleurt goed bij de muur, dus voorlopig blijft het zo :)

De man die het hout op kwam halen liet vrij veel liggen, dus heb ik samen met een vriend ons even uitgeleefd O-)
[img=500https://fbcdn-sphotos-d-a(...)8511_105547748_n.jpg[/img]
pi_120407923
Wauw Puala, ziet er supergezellig uit! Ik vind de schappen in de keuken echt supertof!
pi_120409434
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:39 schreef Reflectionne het volgende:
Wauw Puala, ziet er supergezellig uit! Ik vind de schappen in de keuken echt supertof!
Dankjewel O+
pi_120412779
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:39 schreef Reflectionne het volgende:
+1! Heel tof!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 december 2012 @ 13:20:30 #108
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120413335
Het ziet er heel gezellig uit! ^O^ En ik vind die plankjes ook O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_120414130
Gezellig! De zithoek doet mij heel erg denken aan thuis (soortgelijke grijze bank en paarse muur, precies in die opstelling :P)
Klussen deel 1 en 2
pi_120414601
Leuk! Bank past idd goed bij de muur! :)
pi_120440964
*O* jullie vinden het ook mooi *O*

Vanavond ben ik in het oude huis nog even bezig geweest. Ik had gehoopt dat het vuur helemaal uit was, maar helaas. Het smeulde nog, dus die vuurplaats kan ik nog niet dicht straten. Morgenavond de laatste poging :)

En daarnaast geklust in huis. Voor het eerst echt frustraties gehad, omdat iets echt niet wilde lukken. Ik snapte het systeem niet ( :') ) en ik kreeg het later niet voor elkaar ivm handen tekort en scheef enzo. Maar het is gelukt, het hangt, het werkt en het zorgt er voor dat ik geen inkijk meer heb :) En dat het nog ingekort moet worden in de breedte zie ik nog wel hoe ik dat doe :+ De geleiders aan de achterkant zijn al wel ingekort, maar het doek nog niet. Ik kan niet zo goed recht knippen en mijn zusje (kleding maakster) kan dat wel dus die mag dat mooi gaan doen :+

pi_120575747
De sleutels van het oude huis zijn ingeleverd gister *O*

En vanavond werd ik helemaal emo toen ik naar mijn huisje toe reed. Wat ben ik hier blij mee zeg O+
pi_120576255
Lekker van genieten meid!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 21 december 2012 @ 01:18:29 #114
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_120582984
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:52 schreef Puala het volgende:
De sleutels van het oude huis zijn ingeleverd gister *O*

En vanavond werd ik helemaal emo toen ik naar mijn huisje toe reed. Wat ben ik hier blij mee zeg O+
Geniet er van! Fantastisch dit! ^O^
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_120585986
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

zijn paneelgordijnen een beetje schoon te houden? ik heb hier minimaal twee katten in huis die graag voor het raam zitten en zich nu altijd tussen de kunststof lamellen wringen
Heb ze begin van het jaar gemonteerd. Valt verschrikkelijk tegen om ze netjes er aan te krijgen. Hangen gauw scheef als je ze niet recht monteerd in de rails. Een mm scheef is centimeters op tweeënhalve meter. Dus priegelen om het goed te krijgen.
Toen ze eenmaal alle redelijk hingen begon de klant te vallen over dat het patroon niet doorliep. Nooit meer dus.
Is wel iets van kunststof doek dus denk goed schoon te houden. Zie wel dat er verschillende materialen zijn.
Jeroentje.
pi_120663962
Gister ben ik samen met mijn zusje begonnen om de kledingkasten op maat te maken in de kleine kamer boven. Er passen 2 kasten naast elkaar, maar die moeten wel om 2 koven van de muur heen gebouwd worden. Dus overal een hoekje af, ook de planken. De kasten staan nu, de stangen zitten er tussen voor de stevigheid en de eerste kleding hangt al *O* Morgen even schapdragers halen, want dan kan ik ook de schappen er tussenin maken. En dan kan alle kleding de kast in *O*

En gister bleek ook dat mijn waterleiding in de keuken in de muur gevreesd is -O- dus even hobbyen met knelkoppelingen blijkt wat moeilijker te zijn. Er is een vriend die denkt het wel te kunnen, maar twijfelt wel. We zullen het zien volgend weekend :)
  zondag 23 december 2012 @ 12:23:47 #117
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120665276
Ziet er goed uit hoor, die kasten!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120966096
Zo, weer eens even een update :) De kastenkamer is ondertussen bijna af. Rechts zitten de kledingkasten, maar daar moeten nog schapjes tussen.
Links:

En op de badkamer is ook wat opgehangen:

Ik bedacht me ook dat ik nog geen tuin foto had geplaatst:

Donderdag ging ik met mijn oma naar de ikea (ze keek haar ogen uit, zo lief O+ ) voor een kleed. Resultaat: geen kleed. Wel andere spullen voor in huis. Vrijdag naar een andere ikea een daar stuitte ik in de koopjeshoek op het bed wat ik graag wilde. Goede maat, geen beschadigingen.

Resultaat?

oh en het kleed ligt ondertussen ook op de vloer :)
  zondag 30 december 2012 @ 18:22:37 #119
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120966216
quote:
En op de badkamer is ook wat opgehangen:

Fantastisch, ik heb een gekozen die je nog niet in de collectie had ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120966281
Puala ik was je topic even kwijt :@ , maar wat is het mooi geworden in zo'n korte tijd .
Het ziet er heel gezellig uit O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_120966318
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 18:24 schreef indaha het volgende:
Puala ik was je topic even kwijt :@ , maar wat is het mooi geworden in zo'n korte tijd .
Het ziet er heel gezellig uit O+
Kan gebeuren :*

Dankjewel O+
  zondag 30 december 2012 @ 19:03:21 #122
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_120968248
Rubber Duckie _O_ Hier ook in huis ^O^
pi_121126169
Oudjaarsdag kwam het pakket voor tv/internet/bellen binnen.. nou keek ik net in de meterkast. De draden voor internet gaan naar boven, De ene een buis in, de andere verdwijnt naar rechts. En ik heb dus totaal geen idee waar ze uit komen.. Ik heb nergens een punt in huis zitten wat lijkt op internet/telefoon.

Zou de woningbouw zoiets weten te zitten?
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:24:38 #124
386633 Adnap
I love Life !
pi_121128413
Vast wel, maar heb je huis nergens een plat plaatje aan de muur, vaak heel laag. Daar achter zat bij mij de ingang
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_121128606
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef Adnap het volgende:
Vast wel, maar heb je huis nergens een plat plaatje aan de muur, vaak heel laag. Daar achter zat bij mij de ingang
Nee nergens. En ik weet nu ook waarom :+

pi_121130216
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef Puala het volgende:

[..]

Nee nergens. En ik weet nu ook waarom :+

[ afbeelding ]
:')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_121155834

Opgelost.

Nu nog een oplossing voor een ander probleem.. het galmt nogal. Ik heb niets aan mijn muren hangen, omdat ik niet weet wat ik wil.. en deels ook omdat ik nog twijfel over de inrichting. Maar genoeg meubels en ondertussen ook gordijnen enz. En alsnog blijft het galmen. Niet met gewoon praten, maar wel met de wat hogere tonen. bijv. niezen.

Weet een van jullie zo hoe dit makkelijk op te lossen is? :)
pi_121158860
Heb je een vloerkleed liggen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121158930
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef Bartjebart het volgende:
Heb je een vloerkleed liggen?
2 zelfs :)
  FOK!Fotograaf vrijdag 4 januari 2013 @ 17:34:22 #130
148247 taxibabe
pi_121159749
Overgordijnen helpt ook heel veel. Als ik die van mij in de wasmachine heb zitten galmt het ook direct.
  Moderator vrijdag 4 januari 2013 @ 18:04:26 #131
155227 crew  Guppy
dus
pi_121160770
Mooie grote kamerplant :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_121171417
Ik denk dat overgordijnen het meeste effect hebben, wij hebben ook bijna niks aan de muur maar wel veel gordijnen en hebben nergens last van.
Klussen deel 1 en 2
  Moderator / Social Media snolleke zaterdag 5 januari 2013 @ 04:10:24 #133
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_121183653
Mooi huisje maar ik zou eerlijk de ramen in hetzelfde kleur doen zoals de deur, of omgekeerd.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_121185698
Ik denk dat er geen oplossing is voor de galm dan. Of dikkere gordijnen moeten de truuk doen, maar dat is even financieel niet haalbaar. Er staat een grote plant en er staan veel planten ook in de vensterbanken. Er hangen voor en achter gordijnen. Zal zo even kijken of ik de post kan editen met foto's.

Vandaag komt de buxusbol die mijn opa ooit aan mijn moeder heeft gegeven mijn kant uit *O* Aan het ding komt een kluit gemaakt door een rooimachine van 80x40 cm, dus het gat moest 90x50 cm worden zodat er ook nog wat potgrond/mest rondom de kluit kon. Het ding is ook zo groot dat als hij staat, hij ook echt staat. Dus het gat moest ook zeker weten groot genoeg zijn, want als hij eenmaal de weg van de aanhanger naar beneden heeft gemaakt begonnen we er de vorige keer ( 2 jaar terug) met 4 personen al niets meer mee.

Leuke ochtendgymnastiek. 1,5 uur graven en het gat is af *O*
pi_121478063
Het was een flinke klus, maar hij staat er in:

Op een gegeven moment hingen we er met zijn 5-en aan en schoof hij welgeteld 3 cm per keer dat wij ons gewicht in de strijd gooiden. Vast best vermakelijk om naar te kijken :') Toen even snel wat sterke kerels extra geregeld en toen was het een fluitje van een cent *O*

Ondertussen ben ik aan het nadenken over de rest van de tuin. Alles zal low budget moeten, dus het is best een uitdaging. De voortuin wil ik graag opvullen met grind, maar dat word marktplaats afhankelijk. Als dat niet mocht lukken dan ga ik hem dicht straten met gratis tegels van marktplaats denk ik :@

Naast het paadje wat er nu al ligt is nog een strookje tuin vrij. Ik denk dat ik daar met stoeptegels (standaard 30x30) een soort opstaand randje ga creëren. Die heb ik in de achtertuin zelf liggen namelijk. Dan kan ik mooi de grond van het gat voor de buxus er in kwijt en daarna een paar lavendelplanten er in. Simpel, maar doeltreffend.

En achter wil ik een moestuin aan gaan leggen zodat ik na het werk lekker daar kan ontspannen O+ Mijn pa is boomkweker en heeft elk jaar bamboestokken over die niet meer bruikbaar zijn voor de kwekerij, maar nog wel voor de hobby te gebruiken zijn. Daar mag ik een bos van hebben, dus daar kan ik zelf rekken voor knopen die gebruikt kunnen worden om snijbonen/sperziebonen etc. tegenaan te laten groeien.

Ik denk dat ik ook nog een extra rek ga knopen waar klimplanten tegenaan kunnen groeien zodat ik vanuit de woonkamer/keuken iets kleurrijks heb om tegen aan te kijken.

De tuin heb ik echt zin in O+ De motivatie voor het huis is even heel ver te zoeken. Ik vind het vooral bende/troep en nog heel erg veel te doen zonder dat je snel resultaat ziet :@
pi_121496941
Wat klinken de plannen voor je tuintje leuk! O+
pi_121517817
De badkamer is schoon en af :)

De kleding/kasten kamer is zo goed als af (plintjes in de kast nog + wat verf bijwerken)

En de eerste mat die op mat moest is op maat gemaakt & de sierstrips zitten nu ook goed vast

Geen hoog tempo helaas, maar dat komt omdat ik veel in mijn eentje klus :)
pi_121518093
Heb je die BEKVÄM plankjes in de badkamer gelakt?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_121518150
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:09 schreef Bartjebart het volgende:
Heb je die BEKVÄM plankjes in de badkamer gelakt?
Jup. Leek me wel zo slim aangezien ze voor de keuken bedoeld zijn. Weet niet of ze dan wel genoeg tegen vocht kunnen :)
pi_121539815

De entree is ook af _O_ Eindelijk _O_
  † In Memoriam † maandag 14 januari 2013 @ 17:47:02 #141
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121554879
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:10 schreef Puala het volgende:

[..]

Jup. Leek me wel zo slim aangezien ze voor de keuken bedoeld zijn. Weet niet of ze dan wel genoeg tegen vocht kunnen :)
lekker boeiend toch? voor een paar euro heb je nieuwe :+

ik heb ze als kruidenrek _O_
pi_121556407
Rioolbedrijf over de vloer gehad. De afvoer zit helemaal vol kalk. Er moet een camera inspectie komen en bij pech moet alles tot net voor de stoep vervangen worden. Het bad geeft water terug en dat komt door een verkeerde chiffon als ik hun moet geloven en daar moet de plaat dan ook vanaf en dan gaan ze ook daar kijken wat er aan de hand is.

Wat een gedoe zeg -O-
  † In Memoriam † maandag 14 januari 2013 @ 19:47:58 #143
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121560588
daar zit je ook niet op te wachten zeg -O-
wat een ellende.
gelukkig dat het nu is. nog even wat langer koud en ze kunnen de grond niet in.
sterkte met de zooi!
pi_121561167
Dankjewel Lady-wrb

Ze hoeven enkel tot de voordeur te vervangen als het echt erg is, maar dat blijkt uit dat filmpje. De buis vanaf toilet tot de bocht zit helemaal vol en is al een uur werk zei die man. Als de rest tot de voordeur er net zo uit ziet dan moet het vervangen worden.

Voor nu moet de woningbouw akkoord geven voor een camera onderzoek en is het even afwachten. Ik hoop dat het niet te lang duurt, want als het goed is kan ik de komende 2 weken thuis werken. Daarna gaat het me dagen kosten -O-

Van het bad word het nog even kijken. Hij raad aan het te doen, maar bij pech draai ik zelf op voor de kosten daarvan. Het bad zat oorspronkelijk niet in de woning en is door een vorige bewoner aangelegd. Dat is te zien ook, maar de plaat die er voor op zit moet er vanaf. Het is al de vraag hoe deze bevestigd zit en nog meer de vraag hoe deze ooit weer terug te plaatsen is.

Al met al best een domper -O-
  † In Memoriam † maandag 14 januari 2013 @ 19:58:54 #145
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121561323
wat zit er voor plaat voor? is het betegeld?
pi_121561338
Nee het is een ander soort plaat. Zal ff foto maken, moment :)
  † In Memoriam † maandag 14 januari 2013 @ 20:03:17 #147
43556 miss_dynastie
pi_121561582
Oh bah, wat een tegenvaller -O-
pi_121561684

En het is oerlelijk, maar het werkt. Ik kan in bad en het zit me prima voorlopig. Maar ik heb geen idee hoe ik dit er netjes vanaf en weer tegenaan moet krijgen -O-
  † In Memoriam † maandag 14 januari 2013 @ 20:23:58 #149
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121562835
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:04 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En het is oerlelijk, maar het werkt. Ik kan in bad en het zit me prima voorlopig. Maar ik heb geen idee hoe ik dit er netjes vanaf en weer tegenaan moet krijgen -O-
zit het gekit? kit lossnijden, dan kan je de plaat wel weghalen, denk ik
pi_121567927
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:04 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oude kit wegsnijden, daarna bad volgooien met water, de randen weer dichtkitten, wachten tot de kit opgedroogd is (max 24 uur meestal, staat sowieso wel op de kit spuit) en daarna het water er weer uit laten stromen en voila :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')