abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 december 2012 @ 14:26:27 #101
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_120267497
ik had deze van de bonprix en dan in het wit
Be happy with the little things in life
pi_120275868
Ziet er tof uit Puala O+

ik weet niet wat je van rolgordijnen vindt? Er zit namelijk bij mij in de buurt een rest-winkel, daar kan je rolgordijnen kopen in verschillende maten, soms al vanaf 10 euro per gordijn :)
♥ scars make us who we are ♥
pi_120407013
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:18 schreef Mama_Mia het volgende:
Ziet er tof uit Puala O+

ik weet niet wat je van rolgordijnen vindt? Er zit namelijk bij mij in de buurt een rest-winkel, daar kan je rolgordijnen kopen in verschillende maten, soms al vanaf 10 euro per gordijn :)
Ik heb het overwogen, maar eigenlijk vind ik het minder. Ik ben naar de leenbakker geweest en daar bevielen de vouwgordijnen erg goed (ook voor mijn portomonee) en daar heb ik ze gehaald. Uiteraard was niet alles op voorraad en is het besteld. Dus vanmiddag kan ik de spullen ophalen :)
pi_120407412
Zaterdag zijn de laatste spullen verhuisd, een bezoekje aan de stort en wat dingen aan het goede doel gegeven. De combinatie van tijdnood en lichamelijke handicaps van mijn helpers maakte dat alles in de woonkamer stond, dus gister vooral druk geweest met de woonkamer leeghalen en klussen.

In de keuken wat schapjes:

Op de slaapkamer de gordijnen. Privacy *O*

En wat verdere foto's:

De bank kleurt goed bij de muur, dus voorlopig blijft het zo :)

De man die het hout op kwam halen liet vrij veel liggen, dus heb ik samen met een vriend ons even uitgeleefd O-)
[img=500https://fbcdn-sphotos-d-a(...)8511_105547748_n.jpg[/img]
pi_120407923
Wauw Puala, ziet er supergezellig uit! Ik vind de schappen in de keuken echt supertof!
pi_120409434
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:39 schreef Reflectionne het volgende:
Wauw Puala, ziet er supergezellig uit! Ik vind de schappen in de keuken echt supertof!
Dankjewel O+
pi_120412779
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:39 schreef Reflectionne het volgende:
+1! Heel tof!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 december 2012 @ 13:20:30 #108
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120413335
Het ziet er heel gezellig uit! ^O^ En ik vind die plankjes ook O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_120414130
Gezellig! De zithoek doet mij heel erg denken aan thuis (soortgelijke grijze bank en paarse muur, precies in die opstelling :P)
Klussen deel 1 en 2
pi_120414601
Leuk! Bank past idd goed bij de muur! :)
pi_120440964
*O* jullie vinden het ook mooi *O*

Vanavond ben ik in het oude huis nog even bezig geweest. Ik had gehoopt dat het vuur helemaal uit was, maar helaas. Het smeulde nog, dus die vuurplaats kan ik nog niet dicht straten. Morgenavond de laatste poging :)

En daarnaast geklust in huis. Voor het eerst echt frustraties gehad, omdat iets echt niet wilde lukken. Ik snapte het systeem niet ( :') ) en ik kreeg het later niet voor elkaar ivm handen tekort en scheef enzo. Maar het is gelukt, het hangt, het werkt en het zorgt er voor dat ik geen inkijk meer heb :) En dat het nog ingekort moet worden in de breedte zie ik nog wel hoe ik dat doe :+ De geleiders aan de achterkant zijn al wel ingekort, maar het doek nog niet. Ik kan niet zo goed recht knippen en mijn zusje (kleding maakster) kan dat wel dus die mag dat mooi gaan doen :+

pi_120575747
De sleutels van het oude huis zijn ingeleverd gister *O*

En vanavond werd ik helemaal emo toen ik naar mijn huisje toe reed. Wat ben ik hier blij mee zeg O+
pi_120576255
Lekker van genieten meid!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 21 december 2012 @ 01:18:29 #114
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_120582984
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:52 schreef Puala het volgende:
De sleutels van het oude huis zijn ingeleverd gister *O*

En vanavond werd ik helemaal emo toen ik naar mijn huisje toe reed. Wat ben ik hier blij mee zeg O+
Geniet er van! Fantastisch dit! ^O^
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_120585986
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

zijn paneelgordijnen een beetje schoon te houden? ik heb hier minimaal twee katten in huis die graag voor het raam zitten en zich nu altijd tussen de kunststof lamellen wringen
Heb ze begin van het jaar gemonteerd. Valt verschrikkelijk tegen om ze netjes er aan te krijgen. Hangen gauw scheef als je ze niet recht monteerd in de rails. Een mm scheef is centimeters op tweeënhalve meter. Dus priegelen om het goed te krijgen.
Toen ze eenmaal alle redelijk hingen begon de klant te vallen over dat het patroon niet doorliep. Nooit meer dus.
Is wel iets van kunststof doek dus denk goed schoon te houden. Zie wel dat er verschillende materialen zijn.
Jeroentje.
pi_120663962
Gister ben ik samen met mijn zusje begonnen om de kledingkasten op maat te maken in de kleine kamer boven. Er passen 2 kasten naast elkaar, maar die moeten wel om 2 koven van de muur heen gebouwd worden. Dus overal een hoekje af, ook de planken. De kasten staan nu, de stangen zitten er tussen voor de stevigheid en de eerste kleding hangt al *O* Morgen even schapdragers halen, want dan kan ik ook de schappen er tussenin maken. En dan kan alle kleding de kast in *O*

En gister bleek ook dat mijn waterleiding in de keuken in de muur gevreesd is -O- dus even hobbyen met knelkoppelingen blijkt wat moeilijker te zijn. Er is een vriend die denkt het wel te kunnen, maar twijfelt wel. We zullen het zien volgend weekend :)
  zondag 23 december 2012 @ 12:23:47 #117
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120665276
Ziet er goed uit hoor, die kasten!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120966096
Zo, weer eens even een update :) De kastenkamer is ondertussen bijna af. Rechts zitten de kledingkasten, maar daar moeten nog schapjes tussen.
Links:

En op de badkamer is ook wat opgehangen:

Ik bedacht me ook dat ik nog geen tuin foto had geplaatst:

Donderdag ging ik met mijn oma naar de ikea (ze keek haar ogen uit, zo lief O+ ) voor een kleed. Resultaat: geen kleed. Wel andere spullen voor in huis. Vrijdag naar een andere ikea een daar stuitte ik in de koopjeshoek op het bed wat ik graag wilde. Goede maat, geen beschadigingen.

Resultaat?

oh en het kleed ligt ondertussen ook op de vloer :)
  zondag 30 december 2012 @ 18:22:37 #119
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120966216
quote:
En op de badkamer is ook wat opgehangen:

Fantastisch, ik heb een gekozen die je nog niet in de collectie had ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120966281
Puala ik was je topic even kwijt :@ , maar wat is het mooi geworden in zo'n korte tijd .
Het ziet er heel gezellig uit O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_120966318
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 18:24 schreef indaha het volgende:
Puala ik was je topic even kwijt :@ , maar wat is het mooi geworden in zo'n korte tijd .
Het ziet er heel gezellig uit O+
Kan gebeuren :*

Dankjewel O+
  zondag 30 december 2012 @ 19:03:21 #122
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_120968248
Rubber Duckie _O_ Hier ook in huis ^O^
pi_121126169
Oudjaarsdag kwam het pakket voor tv/internet/bellen binnen.. nou keek ik net in de meterkast. De draden voor internet gaan naar boven, De ene een buis in, de andere verdwijnt naar rechts. En ik heb dus totaal geen idee waar ze uit komen.. Ik heb nergens een punt in huis zitten wat lijkt op internet/telefoon.

Zou de woningbouw zoiets weten te zitten?
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:24:38 #124
386633 Adnap
I love Life !
pi_121128413
Vast wel, maar heb je huis nergens een plat plaatje aan de muur, vaak heel laag. Daar achter zat bij mij de ingang
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_121128606
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:24 schreef Adnap het volgende:
Vast wel, maar heb je huis nergens een plat plaatje aan de muur, vaak heel laag. Daar achter zat bij mij de ingang
Nee nergens. En ik weet nu ook waarom :+

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')