Ah, vervormt het bad dan een beetje? We hebben losgelaten kitranden maar die zijn gemaakt toen het bad leeg was geloof ik. Slim!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Oude kit wegsnijden, daarna bad volgooien met water, de randen weer dichtkitten, wachten tot de kit opgedroogd is (max 24 uur meestal, staat sowieso wel op de kit spuit) en daarna het water er weer uit laten stromen en voila
Ik weet niet echt of het bad veel vervormd, maar op deze manier zit er weinig speling in de kit, wanneer een bad leeg of vol is, wat beter voor de aanhechting van de kit is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 06:52 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ah, vervormt het bad dan een beetje? We hebben losgelaten kitranden maar die zijn gemaakt toen het bad leeg was geloof ik. Slim!
Dat ga ik ook zeer zeker doen. Ik moet alleen even kijken/overleggen met de woningbouw. Ik heb dit niet op de lijst van spullen staan die ik heb overgenomen namelijk. De spullen die ik heb overgenomen ben ik zelf verantwoordelijk voor. Dat zou dus in dit geval betekenen dat de woningbouw dit probleem maar moet komen oplossen..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik zou er een luik inmaken, zodat je er op een wat makkelijker manier bij het leidingwerk kunt bij een volgende gelegenheid.
en willen ze die niet vervangen, dan kan er met het klussen natuurlijk altijd een hamer op vallen...quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:57 schreef anti_kneus het volgende:
Voor zover ik weet moet de woningbouw dit gewoon vervangen, mocht de pot kapot zijn
Er zit gewoon gigantische kalk aanslag in. Hij is dus niet kapot, maar de doorgang is zo nauw/ruw dat het papier er aan blijft hangen en weer terug drijft op een later moment.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:57 schreef anti_kneus het volgende:
Voor zover ik weet moet de woningbouw dit gewoon vervangen, mocht de pot kapot zijn
http://bouwinfo.be/forum/(...)ag-in-WC-verwijderenquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Er zit gewoon gigantische kalk aanslag in. Hij is dus niet kapot, maar de doorgang is zo nauw/ruw dat het papier er aan blijft hangen en weer terug drijft op een later moment.
Maar helaas zijn ze al gesloten vandaag, dus morgen even bellen
Dat is inderdaad wel snel ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:24 schreef Puala het volgende:
2 jaar en 3 maanden. Normaliter krijg je hier met dat termijn geen huis, maar ze konden deze niet kwijt raken
oh? vertel?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel snel ja.
Zal toch de huizen in Tiel maar eens in de gaten gaan houden.
Ik woon aan de andere kant van de waal, Boven-leeuwen.quote:
Klopt. Sta je ingeschreven bij de woningbouw? Dan kan je altijd via loting reageren. Weinig kans, maar wel een kans gelijk als iedereen. En inschrijfduur.. tsja, afhankelijk van hoe lang je staat ingeschrevenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik woon aan de andere kant van de waal, Boven-leeuwen.
Lang verhaal kort, ik heb een cafe gehad waar ik ook bij woonde, cafe heb ik niet meer en zit nu weer tijdelijk bij mijn ouders.
Wil zo snel mogelijk weer op mezelf maar dat schiet hier in de regio niet op.
Weinig woningen beschikbaar, en als er iets beschikbaar is dan zitten ze rond de 650 eur.
Ja ik sta al wel een tijdje ingeschreven.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt. Sta je ingeschreven bij de woningbouw? Dan kan je altijd via loting reageren. Weinig kans, maar wel een kans gelijk als iedereen. En inschrijfduur.. tsja, afhankelijk van hoe lang je staat ingeschreven![]()
Of je zou voor een studio oid moeten gaan, maar dat is vast niet wat je zoekt.
Klopt. Je kan altijd proberenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik sta al wel een tijdje ingeschreven.
Maar hier komt gewoon niet echt iets vrij, vandaar dat ik maar iets verder weg ga kijken.
En ik geloof dat die inschrijving in Tiel ook gewoon geldig is.
Is ook gewoon Woongaard toch?
Weleens kamernet geprobeerd? Is dan wel geen huis of appartement, maar goed als je snel weg bij je ouders wil, dan is een kamer altijd beter dan niets lijkt mequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik sta al wel een tijdje ingeschreven.
Maar hier komt gewoon niet echt iets vrij, vandaar dat ik maar iets verder weg ga kijken.
En ik geloof dat die inschrijving in Tiel ook gewoon geldig is.
Is ook gewoon Woongaard toch?
Ja dit kan, kwestie van draadjes juist aansluiten, want dat zit dus nu verkeerd. Dit is als ik het goed heb een serie schakelaar en moet zoals hier beschreven worden aangesloten (http://www.hubo.be/HUBO/H(...)atsen/page.aspx/1771) Maarrr aangezien je zelf zegt dat je een lampje kan aansluiten en verder niet, zou ik aanraden om dit te laten doen door iemand met wat meer ervaring op het electrische vlakquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:18 schreef Puala het volgende:
Ik ben best handig, maar niet handig met stroom. Althans, ik kan prima lampen ophangen, maar meer ook niet![]()
In mijn keuken heb ik dit zitten:
[ afbeelding ]
En nu staan die schakelaars dus niet gelijk als beide lampen aan of uit staan. Als jullie snappen wat ik bedoel. En dat irriteert. Ik wil gewoon beide schakelaars gelijk hebben als ze uit of aan staan. Is dat nog aan te passen? En hoe doe ik dat?
Ik ga even kijken of ik iemand ken die het kan. Anders iemand van de woningbouw als ze toch langs komenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:24 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Ja dit kan, kwestie van draadjes juist aansluiten, want dat zit dus nu verkeerd. Dit is een serie schakelaar en moet zoals hier beschreven worden aangesloten (http://www.hubo.be/HUBO/H(...)atsen/page.aspx/1771) Maarrr aangezien je zelf zegt dat je een lampje kan aansluiten en verder niet, zou ik aanraden om dit te laten doen door iemand met wat meer ervaring op het electrische vlak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of ik iemand ken die het kan. Anders iemand van de woningbouw als ze toch langs komen
Ach dat houdt er tenminste de spanning een beetje in bij het verbouwen van een huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb liever andere spanning in huisquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Ach dat houdt er tenminste de spanning een beetje in bij het verbouwen van een huis
Watt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb liever andere spanning in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht; Huh...ik heb dit al gezien?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:17 schreef Puala het volgende:
2e laagje blauw van het toilet zit er op:
[ afbeelding ]
Begonnen met de schoolborddeur:
[ afbeelding ]
Heb ik gedaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:01 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Wel netjes binnen de lijnen kleuren Puala.
TSquote:Op zondag 2 december 2012 17:00 schreef Puala het volgende:
dat ik heel veel geluk heb.
de een de ander letterlijk het huis uit geslagen..
Schoenen die nat en vochtig zijn drogen op de mat naast de kastquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:53 schreef Vinz0r het volgende:
1 Tip, als je je schoenen erin gaat opbergen zorg dan dat deze op een plaatje hout staan met gaatjes erin, ivm nattigheid onder je schoenen.
Anders kan je na een korte tijd je planken vervangen
internet heldquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
TS![]()
Blij dat iemand een ander molesteert, zal jou is molesteren in dat huisje van je.
nou nouquote:
Ken ze niet. Tenminste, ik weet hoe zij heet. Ze staat nl. nog ingeschreven op dit adres en dat levert me meer gedoe op dan ik wil.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:40 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
nou nou
De ene z'n dood, de ander z'n brood, ik zie niet echt het probleem. Het is niet dat puala die persoon geïnsinueerd heeft om tot huiselijk geweld over te gaan (tenminste daar ga ik van uit)
Hoe kan dat dan? Jij bent toch de nieuwe huurder?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ken ze niet. Tenminste, ik weet hoe zij heet. Ze staat nl. nog ingeschreven op dit adres en dat levert me meer gedoe op dan ik wil.
In het GBA is ze niet uitgeschreven op dit adres, want dat heeft ze verzuimd. Dus toen ik bij de gemeente kwam om mij in te schrijven kreeg ik te horen dat ik daar niet alleen stond ingeschreven, maar ook mevrouw. Daar is melding van gemaakt, maar alles word dus nu als een meerpersoonshuishouden gezien. Aanslagen van riool/afvalstoffen komen op haar naam, omdat ze langer staat ingeschreven. Dus achter alles kan ik aanbellen en regelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Jij bent toch de nieuwe huurder?
Ah ok, en die melding moet natuurlijk eerst nog 20 bureau's voorbij voordat het bij het GBA is aangepast...Lang leven de bureaucratiequote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef Puala het volgende:
[..]
In het GBA is ze niet uitgeschreven op dit adres, want dat heeft ze verzuimd. Dus toen ik bij de gemeente kwam om mij in te schrijven kreeg ik te horen dat ik daar niet alleen stond ingeschreven, maar ook mevrouw. Daar is melding van gemaakt, maar alles word dus nu als een meerpersoonshuishouden gezien. Aanslagen van riool/afvalstoffen komen op haar naam, omdat ze langer staat ingeschreven. Dus achter alles kan ik aanbellen en regelen.
Ik sta bij de huurmaatschappij als bewoner, maar voor de gemeente woont zij hier ook. En dat word nu dus ook doorgegeven aan de instanties die opvragen wie waar woont
Ze hebben haar nu in behandeling genomen oid en er word gekeken of de nieuwe verblijfplaats te achterhalen is. Zodra daar meer van bekend is hoor ik datquote:Op zondag 20 januari 2013 18:55 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Ah ok, en die melding moet natuurlijk eerst nog 20 bureau's voorbij voordat het bij het GBA is aangepast...Lang leven de bureaucratie
haha ja precies, de gemeente en iets uitzoeken, ik vermoed dat je beter kan wachten tot je verf opgedroogd is, want dat zal sneller gaanquote:Op zondag 20 januari 2013 18:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze hebben haar nu in behandeling genomen oid en er word gekeken of de nieuwe verblijfplaats te achterhalen is. Zodra daar meer van bekend is hoor ik datMaar ja.. ambtenaren he
Oei dat zijn altijd van die tegenvallers. De reden dat dat zo lang duurt is omdat de ambtenaren zich moeten houden aan wettelijke termijnen dat mensen zich nog kunnen melden voor het nieuwe adres. Als er na een bepaalde termijn niet wordt gereageerd (vaak komt er ook nog een oproep in de krant) wordt de persoon uitgeschreven naar 'verblijfplaats onbekend'. Dit komt ook weer officieel in de krant (vaak bij de gemeentemededelingen)quote:Op zondag 20 januari 2013 18:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze hebben haar nu in behandeling genomen oid en er word gekeken of de nieuwe verblijfplaats te achterhalen is. Zodra daar meer van bekend is hoor ik datMaar ja.. ambtenaren he
Denk dat ze half september de sleutels heeft ingeleverd, dus van mij mag ze heel snel naar onbekend toequote:Op zondag 20 januari 2013 19:31 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Oei dat zijn altijd van die tegenvallers. De reden dat dat zo lang duurt is omdat de ambtenaren zich moeten houden aan wettelijke termijnen dat mensen zich nog kunnen melden voor het nieuwe adres. Als er na een bepaalde termijn niet wordt gereageerd (vaak komt er ook nog een oproep in de krant) wordt de persoon uitgeschreven naar 'verblijfplaats onbekend'. Dit komt ook weer officieel in de krant (vaak bij de gemeentemededelingen)
Karweiquote:Op zondag 20 januari 2013 19:53 schreef Mokkels het volgende:
Ohhh, waar heb je dat behang uit de slaapkamer vandaan? Pure liefde haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |