Watt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb liever andere spanning in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht; Huh...ik heb dit al gezien?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:17 schreef Puala het volgende:
2e laagje blauw van het toilet zit er op:
[ afbeelding ]
Begonnen met de schoolborddeur:
[ afbeelding ]
Heb ik gedaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:01 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Wel netjes binnen de lijnen kleuren Puala.
TSquote:Op zondag 2 december 2012 17:00 schreef Puala het volgende:
dat ik heel veel geluk heb.
de een de ander letterlijk het huis uit geslagen..
Schoenen die nat en vochtig zijn drogen op de mat naast de kastquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:53 schreef Vinz0r het volgende:
1 Tip, als je je schoenen erin gaat opbergen zorg dan dat deze op een plaatje hout staan met gaatjes erin, ivm nattigheid onder je schoenen.
Anders kan je na een korte tijd je planken vervangen
internet heldquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
TS![]()
Blij dat iemand een ander molesteert, zal jou is molesteren in dat huisje van je.
nou nouquote:
Ken ze niet. Tenminste, ik weet hoe zij heet. Ze staat nl. nog ingeschreven op dit adres en dat levert me meer gedoe op dan ik wil.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:40 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
nou nou
De ene z'n dood, de ander z'n brood, ik zie niet echt het probleem. Het is niet dat puala die persoon geïnsinueerd heeft om tot huiselijk geweld over te gaan (tenminste daar ga ik van uit)
Hoe kan dat dan? Jij bent toch de nieuwe huurder?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ken ze niet. Tenminste, ik weet hoe zij heet. Ze staat nl. nog ingeschreven op dit adres en dat levert me meer gedoe op dan ik wil.
In het GBA is ze niet uitgeschreven op dit adres, want dat heeft ze verzuimd. Dus toen ik bij de gemeente kwam om mij in te schrijven kreeg ik te horen dat ik daar niet alleen stond ingeschreven, maar ook mevrouw. Daar is melding van gemaakt, maar alles word dus nu als een meerpersoonshuishouden gezien. Aanslagen van riool/afvalstoffen komen op haar naam, omdat ze langer staat ingeschreven. Dus achter alles kan ik aanbellen en regelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Jij bent toch de nieuwe huurder?
Ah ok, en die melding moet natuurlijk eerst nog 20 bureau's voorbij voordat het bij het GBA is aangepast...Lang leven de bureaucratiequote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef Puala het volgende:
[..]
In het GBA is ze niet uitgeschreven op dit adres, want dat heeft ze verzuimd. Dus toen ik bij de gemeente kwam om mij in te schrijven kreeg ik te horen dat ik daar niet alleen stond ingeschreven, maar ook mevrouw. Daar is melding van gemaakt, maar alles word dus nu als een meerpersoonshuishouden gezien. Aanslagen van riool/afvalstoffen komen op haar naam, omdat ze langer staat ingeschreven. Dus achter alles kan ik aanbellen en regelen.
Ik sta bij de huurmaatschappij als bewoner, maar voor de gemeente woont zij hier ook. En dat word nu dus ook doorgegeven aan de instanties die opvragen wie waar woont
Ze hebben haar nu in behandeling genomen oid en er word gekeken of de nieuwe verblijfplaats te achterhalen is. Zodra daar meer van bekend is hoor ik datquote:Op zondag 20 januari 2013 18:55 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Ah ok, en die melding moet natuurlijk eerst nog 20 bureau's voorbij voordat het bij het GBA is aangepast...Lang leven de bureaucratie
haha ja precies, de gemeente en iets uitzoeken, ik vermoed dat je beter kan wachten tot je verf opgedroogd is, want dat zal sneller gaanquote:Op zondag 20 januari 2013 18:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze hebben haar nu in behandeling genomen oid en er word gekeken of de nieuwe verblijfplaats te achterhalen is. Zodra daar meer van bekend is hoor ik datMaar ja.. ambtenaren he
Oei dat zijn altijd van die tegenvallers. De reden dat dat zo lang duurt is omdat de ambtenaren zich moeten houden aan wettelijke termijnen dat mensen zich nog kunnen melden voor het nieuwe adres. Als er na een bepaalde termijn niet wordt gereageerd (vaak komt er ook nog een oproep in de krant) wordt de persoon uitgeschreven naar 'verblijfplaats onbekend'. Dit komt ook weer officieel in de krant (vaak bij de gemeentemededelingen)quote:Op zondag 20 januari 2013 18:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze hebben haar nu in behandeling genomen oid en er word gekeken of de nieuwe verblijfplaats te achterhalen is. Zodra daar meer van bekend is hoor ik datMaar ja.. ambtenaren he
Denk dat ze half september de sleutels heeft ingeleverd, dus van mij mag ze heel snel naar onbekend toequote:Op zondag 20 januari 2013 19:31 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Oei dat zijn altijd van die tegenvallers. De reden dat dat zo lang duurt is omdat de ambtenaren zich moeten houden aan wettelijke termijnen dat mensen zich nog kunnen melden voor het nieuwe adres. Als er na een bepaalde termijn niet wordt gereageerd (vaak komt er ook nog een oproep in de krant) wordt de persoon uitgeschreven naar 'verblijfplaats onbekend'. Dit komt ook weer officieel in de krant (vaak bij de gemeentemededelingen)
Karweiquote:Op zondag 20 januari 2013 19:53 schreef Mokkels het volgende:
Ohhh, waar heb je dat behang uit de slaapkamer vandaan? Pure liefde haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |