abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121697911
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb liever andere spanning in huis :+
Watt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 17 januari 2013 @ 22:36:16 #177
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_121701910
Ziet er leuk uit Puala :)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_121706736
2e laagje blauw van het toilet zit er op:

Begonnen met de schoolborddeur:
pi_121710106
Die wc ziet er netjes uit :)
pi_121723055
Wel netjes binnen de lijnen kleuren Puala.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:02:46 #181
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_121723094
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:17 schreef Puala het volgende:
2e laagje blauw van het toilet zit er op:
[ afbeelding ]

Begonnen met de schoolborddeur:
[ afbeelding ]
Ik dacht; Huh...ik heb dit al gezien?
Maar dat was op instagram :P

Leuk hoor!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_121724782
quote:
18s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:01 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Wel netjes binnen de lijnen kleuren Puala.
Heb ik gedaan :*

Vanmorgen de 2e laag en nu is hij klaar *O* Indien salaris dan eventjes wat houten latjes halen voor de afwerking + bakje maken voor de krijtjes en krijtjes halen :)

pi_121768011
Vandaag bezig geweest met mijn project gangkast *O*

Eerst de onderplaat neergelegd zoals deze zou komen.

Daarna gekeken hoe diep de kast kon worden. Schoenen passen op de schap, doorgang bleef groot genoeg.

En een paar uur later stond de kast *O*

Nog eventjes bovenin vast zetten en de deurtjes netjes afhangen. Morgen een dwarsbalk er in en volgende week daar de haken aan zodat de jassen kunnen hangen :)
pi_121772465
Voorverwarmde jassen, dassen en (hand)schoenen. Ideaal!
pi_121773095
1 Tip, als je je schoenen erin gaat opbergen zorg dan dat deze op een plaatje hout staan met gaatjes erin, ivm nattigheid onder je schoenen.
Anders kan je na een korte tijd je planken vervangen ;)
  zaterdag 19 januari 2013 @ 19:57:13 #186
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_121773243
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 17:00 schreef Puala het volgende:
dat ik heel veel geluk heb.
de een de ander letterlijk het huis uit geslagen..
TS :')

Blij dat iemand een ander molesteert, zal jou is molesteren in dat huisje van je.
pi_121804748
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 19:53 schreef Vinz0r het volgende:
1 Tip, als je je schoenen erin gaat opbergen zorg dan dat deze op een plaatje hout staan met gaatjes erin, ivm nattigheid onder je schoenen.
Anders kan je na een korte tijd je planken vervangen ;)
Schoenen die nat en vochtig zijn drogen op de mat naast de kast :)
pi_121810569
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 19:57 schreef wickedmen het volgende:

[..]

TS :')

Blij dat iemand een ander molesteert, zal jou is molesteren in dat huisje van je.
internet held :')
  zondag 20 januari 2013 @ 18:36:45 #189
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_121811467
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:16 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

internet held :')
Kneus. :')
pi_121811657
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:36 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Kneus. :')
nou nou ;)

De ene z'n dood, de ander z'n brood, ik zie niet echt het probleem. Het is niet dat puala die persoon geïnsinueerd heeft om tot huiselijk geweld over te gaan (tenminste daar ga ik van uit :P ) :)
pi_121811797
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:40 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

nou nou ;)

De ene z'n dood, de ander z'n brood, ik zie niet echt het probleem. Het is niet dat puala die persoon geïnsinueerd heeft om tot huiselijk geweld over te gaan (tenminste daar ga ik van uit :P ) :)
Ken ze niet. Tenminste, ik weet hoe zij heet. Ze staat nl. nog ingeschreven op dit adres en dat levert me meer gedoe op dan ik wil.
pi_121812023
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:44 schreef Puala het volgende:

[..]

Ken ze niet. Tenminste, ik weet hoe zij heet. Ze staat nl. nog ingeschreven op dit adres en dat levert me meer gedoe op dan ik wil.
Hoe kan dat dan? Jij bent toch de nieuwe huurder?
pi_121812139
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

Hoe kan dat dan? Jij bent toch de nieuwe huurder?
In het GBA is ze niet uitgeschreven op dit adres, want dat heeft ze verzuimd. Dus toen ik bij de gemeente kwam om mij in te schrijven kreeg ik te horen dat ik daar niet alleen stond ingeschreven, maar ook mevrouw. Daar is melding van gemaakt, maar alles word dus nu als een meerpersoonshuishouden gezien. Aanslagen van riool/afvalstoffen komen op haar naam, omdat ze langer staat ingeschreven. Dus achter alles kan ik aanbellen en regelen.

Ik sta bij de huurmaatschappij als bewoner, maar voor de gemeente woont zij hier ook. En dat word nu dus ook doorgegeven aan de instanties die opvragen wie waar woont :)
pi_121812322
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef Puala het volgende:

[..]

In het GBA is ze niet uitgeschreven op dit adres, want dat heeft ze verzuimd. Dus toen ik bij de gemeente kwam om mij in te schrijven kreeg ik te horen dat ik daar niet alleen stond ingeschreven, maar ook mevrouw. Daar is melding van gemaakt, maar alles word dus nu als een meerpersoonshuishouden gezien. Aanslagen van riool/afvalstoffen komen op haar naam, omdat ze langer staat ingeschreven. Dus achter alles kan ik aanbellen en regelen.

Ik sta bij de huurmaatschappij als bewoner, maar voor de gemeente woont zij hier ook. En dat word nu dus ook doorgegeven aan de instanties die opvragen wie waar woont :)
Ah ok, en die melding moet natuurlijk eerst nog 20 bureau's voorbij voordat het bij het GBA is aangepast...Lang leven de bureaucratie :')
pi_121812431
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:55 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

Ah ok, en die melding moet natuurlijk eerst nog 20 bureau's voorbij voordat het bij het GBA is aangepast...Lang leven de bureaucratie :')
Ze hebben haar nu in behandeling genomen oid en er word gekeken of de nieuwe verblijfplaats te achterhalen is. Zodra daar meer van bekend is hoor ik dat :) Maar ja.. ambtenaren he :')
pi_121812970
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:57 schreef Puala het volgende:

[..]

Ze hebben haar nu in behandeling genomen oid en er word gekeken of de nieuwe verblijfplaats te achterhalen is. Zodra daar meer van bekend is hoor ik dat :) Maar ja.. ambtenaren he :')
haha ja precies, de gemeente en iets uitzoeken, ik vermoed dat je beter kan wachten tot je verf opgedroogd is, want dat zal sneller gaan :P
pi_121813385
Puala, zo lees ik even niet mee en zie een kale woning en *pats* ineens is het een huis ^O^
Mooi wordt het en dan, die banken misstaan niet, behalve dat ze jou in de weg staan. Geen optie om de kleinste bank overdwars te zetten of past dat ook niet?
Leuk huis en leuke meubels :Y
Waar het stinkt is het warm.
  FOK!Fotograaf zondag 20 januari 2013 @ 19:31:20 #198
148247 taxibabe
pi_121814016
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:57 schreef Puala het volgende:

[..]

Oei dat zijn altijd van die tegenvallers. De reden dat dat zo lang duurt is omdat de ambtenaren zich moeten houden aan wettelijke termijnen dat mensen zich nog kunnen melden voor het nieuwe adres. Als er na een bepaalde termijn niet wordt gereageerd (vaak komt er ook nog een oproep in de krant) wordt de persoon uitgeschreven naar 'verblijfplaats onbekend'. Dit komt ook weer officieel in de krant (vaak bij de gemeentemededelingen)
pi_121815089
Ohhh, waar heb je dat behang uit de slaapkamer vandaan? Pure liefde haha O+
pi_121846295
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:31 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Oei dat zijn altijd van die tegenvallers. De reden dat dat zo lang duurt is omdat de ambtenaren zich moeten houden aan wettelijke termijnen dat mensen zich nog kunnen melden voor het nieuwe adres. Als er na een bepaalde termijn niet wordt gereageerd (vaak komt er ook nog een oproep in de krant) wordt de persoon uitgeschreven naar 'verblijfplaats onbekend'. Dit komt ook weer officieel in de krant (vaak bij de gemeentemededelingen)
Denk dat ze half september de sleutels heeft ingeleverd, dus van mij mag ze heel snel naar onbekend toe :+ Scheelt veel belwerk.

quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:53 schreef Mokkels het volgende:
Ohhh, waar heb je dat behang uit de slaapkamer vandaan? Pure liefde haha O+
Karwei :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')