abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121579538
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

Oude kit wegsnijden, daarna bad volgooien met water, de randen weer dichtkitten, wachten tot de kit opgedroogd is (max 24 uur meestal, staat sowieso wel op de kit spuit) en daarna het water er weer uit laten stromen en voila :)
Ah, vervormt het bad dan een beetje? We hebben losgelaten kitranden maar die zijn gemaakt toen het bad leeg was geloof ik. Slim!
Klussen deel 1 en 2
  † In Memoriam † dinsdag 15 januari 2013 @ 08:26:18 #152
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121580416
ik zou er een luik inmaken, zodat je er op een wat makkelijker manier bij het leidingwerk kunt bij een volgende gelegenheid.
pi_121581267
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 06:52 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Ah, vervormt het bad dan een beetje? We hebben losgelaten kitranden maar die zijn gemaakt toen het bad leeg was geloof ik. Slim!
Ik weet niet echt of het bad veel vervormd, maar op deze manier zit er weinig speling in de kit, wanneer een bad leeg of vol is, wat beter voor de aanhechting van de kit is.
pi_121582877
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 08:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik zou er een luik inmaken, zodat je er op een wat makkelijker manier bij het leidingwerk kunt bij een volgende gelegenheid.
Dat ga ik ook zeer zeker doen. Ik moet alleen even kijken/overleggen met de woningbouw. Ik heb dit niet op de lijst van spullen staan die ik heb overgenomen namelijk. De spullen die ik heb overgenomen ben ik zelf verantwoordelijk voor. Dat zou dus in dit geval betekenen dat de woningbouw dit probleem maar moet komen oplossen..
pi_121673665
De plaat bleek creatief bevestigd:

Eenmaal er uit bleek ook nog eens dat er iets lekte dus dat het maar goed was dat het open ging. Dat is verholpen, chiffon is leeg gehaald en de kalk die in de leiding zat is er ook uit gehaald daar. Nu komt de woningbouw het nog vast kitten (dus niet zelf *O*) en dan ben ik van het gedoe af.

Waar het allemaal mee begon: papier in de pot ondanks doorspoelen is nog niet opgelost -O- de leidingen zijn keurig netjes schoon gemaakt, dus daar ligt het niet aan. Ik ben bang dat het probleem in de toiletpot zelf zit, dus ik ga zo maar weer eens bellen voor een oplossing -O-
pi_121678116
Voor zover ik weet moet de woningbouw dit gewoon vervangen, mocht de pot kapot zijn :)
pi_121679213
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:57 schreef anti_kneus het volgende:
Voor zover ik weet moet de woningbouw dit gewoon vervangen, mocht de pot kapot zijn :)
en willen ze die niet vervangen, dan kan er met het klussen natuurlijk altijd een hamer op vallen...
pi_121679451
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:57 schreef anti_kneus het volgende:
Er zit gewoon gigantische kalk aanslag in. Hij is dus niet kapot, maar de doorgang is zo nauw/ruw dat het papier er aan blijft hangen en weer terug drijft op een later moment.

Maar helaas zijn ze al gesloten vandaag, dus morgen even bellen :)
pi_121680440
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:38 schreef Puala het volgende:

[..]

Er zit gewoon gigantische kalk aanslag in. Hij is dus niet kapot, maar de doorgang is zo nauw/ruw dat het papier er aan blijft hangen en weer terug drijft op een later moment.

Maar helaas zijn ze al gesloten vandaag, dus morgen even bellen :)
http://bouwinfo.be/forum/(...)ag-in-WC-verwijderen

Op dat forum worden nog wat tips gegeven, mogelijk heb je daar iets aan, mocht je zelf nog iets willen ondernemen :)
pi_121687686
Ziet er mooi uit zeg! Volgens mij ben je ook nog best handig :)
BlaBlaBla
pi_121688535
Dankjewel Soldier2000

Vanavond mijn nieuwe project opgehaald *O* de kast die in de gang moet komen als kapstok. De kast is te diep en moet over een verwarming gaan vallen. Ik moet nog even puzzelen hoe het allemaal moet, maar ik heb er wel zin in om zoiets te doen. Beter als het vooruitzicht van de hal nog moeten sauzen en opnieuw met laminaat moeten gaan lopen k*tten omdat het niet goed is gelegd.
  donderdag 17 januari 2013 @ 19:23:32 #162
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121690541
Leuk huisje.
Mag ik vragen hoelang je ongeveer ingeschreven hebt gestaan?
pi_121690585
2 jaar en 3 maanden. Normaliter krijg je hier met dat termijn geen huis, maar ze konden deze niet kwijt raken :)
  donderdag 17 januari 2013 @ 19:26:16 #164
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121690659
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:24 schreef Puala het volgende:
2 jaar en 3 maanden. Normaliter krijg je hier met dat termijn geen huis, maar ze konden deze niet kwijt raken :)
Dat is inderdaad wel snel ja.
Zal toch de huizen in Tiel maar eens in de gaten gaan houden.
pi_121690762
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel snel ja.
Zal toch de huizen in Tiel maar eens in de gaten gaan houden.
oh? vertel? :)
  donderdag 17 januari 2013 @ 19:30:24 #166
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121690881
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:28 schreef Puala het volgende:

[..]

oh? vertel? :)
Ik woon aan de andere kant van de waal, Boven-leeuwen.
Lang verhaal kort, ik heb een cafe gehad waar ik ook bij woonde, cafe heb ik niet meer en zit nu weer tijdelijk bij mijn ouders.
Wil zo snel mogelijk weer op mezelf maar dat schiet hier in de regio niet op.
Weinig woningen beschikbaar, en als er iets beschikbaar is dan zitten ze rond de 650 eur.
pi_121690938
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:30 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik woon aan de andere kant van de waal, Boven-leeuwen.
Lang verhaal kort, ik heb een cafe gehad waar ik ook bij woonde, cafe heb ik niet meer en zit nu weer tijdelijk bij mijn ouders.
Wil zo snel mogelijk weer op mezelf maar dat schiet hier in de regio niet op.
Weinig woningen beschikbaar, en als er iets beschikbaar is dan zitten ze rond de 650 eur.
Klopt. Sta je ingeschreven bij de woningbouw? Dan kan je altijd via loting reageren. Weinig kans, maar wel een kans gelijk als iedereen. En inschrijfduur.. tsja, afhankelijk van hoe lang je staat ingeschreven ;)

Of je zou voor een studio oid moeten gaan, maar dat is vast niet wat je zoekt.
  donderdag 17 januari 2013 @ 19:33:02 #168
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121691000
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:31 schreef Puala het volgende:

[..]

Klopt. Sta je ingeschreven bij de woningbouw? Dan kan je altijd via loting reageren. Weinig kans, maar wel een kans gelijk als iedereen. En inschrijfduur.. tsja, afhankelijk van hoe lang je staat ingeschreven ;)

Of je zou voor een studio oid moeten gaan, maar dat is vast niet wat je zoekt.
Ja ik sta al wel een tijdje ingeschreven.
Maar hier komt gewoon niet echt iets vrij, vandaar dat ik maar iets verder weg ga kijken.
En ik geloof dat die inschrijving in Tiel ook gewoon geldig is.
Is ook gewoon Woongaard toch?
pi_121691152
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:33 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar hier komt gewoon niet echt iets vrij, vandaar dat ik maar iets verder weg ga kijken.
Klopt. Je kan altijd proberen ;)
pi_121691737
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:33 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Weleens kamernet geprobeerd? Is dan wel geen huis of appartement, maar goed als je snel weg bij je ouders wil, dan is een kamer altijd beter dan niets lijkt me :)
pi_121697048
Ik ben best handig, maar niet handig met stroom. Althans, ik kan prima lampen ophangen, maar meer ook niet :+

In mijn keuken heb ik dit zitten:

En nu staan die schakelaars dus niet gelijk als beide lampen aan of uit staan. Als jullie snappen wat ik bedoel. En dat irriteert. Ik wil gewoon beide schakelaars gelijk hebben als ze uit of aan staan. Is dat nog aan te passen? En hoe doe ik dat?
pi_121697361
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:18 schreef Puala het volgende:
Ik ben best handig, maar niet handig met stroom. Althans, ik kan prima lampen ophangen, maar meer ook niet :+

In mijn keuken heb ik dit zitten:
[ afbeelding ]

En nu staan die schakelaars dus niet gelijk als beide lampen aan of uit staan. Als jullie snappen wat ik bedoel. En dat irriteert. Ik wil gewoon beide schakelaars gelijk hebben als ze uit of aan staan. Is dat nog aan te passen? En hoe doe ik dat?
Ja dit kan, kwestie van draadjes juist aansluiten, want dat zit dus nu verkeerd. Dit is als ik het goed heb een serie schakelaar en moet zoals hier beschreven worden aangesloten (http://www.hubo.be/HUBO/H(...)atsen/page.aspx/1771) Maarrr aangezien je zelf zegt dat je een lampje kan aansluiten en verder niet, zou ik aanraden om dit te laten doen door iemand met wat meer ervaring op het electrische vlak :)
pi_121697410
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:24 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

Ja dit kan, kwestie van draadjes juist aansluiten, want dat zit dus nu verkeerd. Dit is een serie schakelaar en moet zoals hier beschreven worden aangesloten (http://www.hubo.be/HUBO/H(...)atsen/page.aspx/1771) Maarrr aangezien je zelf zegt dat je een lampje kan aansluiten en verder niet, zou ik aanraden om dit te laten doen door iemand met wat meer ervaring op het electrische vlak :)
Ik ga even kijken of ik iemand ken die het kan. Anders iemand van de woningbouw als ze toch langs komen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121697507
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:25 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik ga even kijken of ik iemand ken die het kan. Anders iemand van de woningbouw als ze toch langs komen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach dat houdt er tenminste de spanning een beetje in bij het verbouwen van een huis :')
pi_121697556
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

Ach dat houdt er tenminste de spanning een beetje in bij het verbouwen van een huis :')
Ik heb liever andere spanning in huis :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')