Ja, hoe doe je zoiets. Plaatjes op internet zoeken en nasnijden. En daar moet je heel veel geduld voor hebben en erg precies zijn. Ik vind het ontzettend leuk om te doen, maar het kost ongelooflijk veel tijd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben razendbenieuwd naar het eindresultaat. hoe doe je zoiets?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja, hoe doe je zoiets. Plaatjes op internet zoeken en nasnijden. En daar moet je heel veel geduld voor hebben en erg precies zijn. Ik vind het ontzettend leuk om te doen, maar het kost ongelooflijk veel tijd.
Hier is het eindresultaat! Zo is de taart geworden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de bijpassende cupcakes:
[ afbeelding ]
mooiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja, hoe doe je zoiets. Plaatjes op internet zoeken en nasnijden. En daar moet je heel veel geduld voor hebben en erg precies zijn. Ik vind het ontzettend leuk om te doen, maar het kost ongelooflijk veel tijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woaah!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even een vraagje aan de expert: ik wil cupcakes maken met gras.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Bedankt voor jullie enthousiaste reacties!Ik vind het echt superleuk dat jullie die moeite nemen.
Wat schattig!quote:Op zondag 3 maart 2013 14:45 schreef SV-tje het volgende:
Zojuist opgehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat-een-eindbarbaarzentaartquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben bezig met een taartopdracht. Een barbapapataart waar alle barbapapa's op voorkomen. En het is maar een klein taartje van 20 cm. Plus 9 verschillende bijpassende cupcakes. Ik heb nu het plaatje voor boven op de taart af. Manmanman eigenlijk gekkenwerk.Maar goed, de tijdrovendste klus is af! Dit plaatje komt bovenop een met lichtgroen fondant beklede taart, en ik ga de rand van de roze cirkel nog afwerken en de onderrand van de taart ook, en dan nog met letters de naam en de leeftijd van de jarige. Het lichtgroen ga ik denk ik ook nog versieren met bloemetjes.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:56 schreef LiedjeBackstage het volgende:
@SVtje: Heel gaag je Angry Birds!![]()
@Spuug:![]()
![]()
![]()
Ik mocht ook weer eens aan de taart.
Een hoop verbeterpuntjes en dingen die ik een volgende keer anders zou doen maar over het algemeen ben ik zeer te verder en de klant ook en daar gaat het om. Ook nog fijn gestoeid met royal icing en koekjes. Ook de naam va de jarige jet zijn koekjes.
[ afbeelding ]
@ beide: wowwwquote:Op zondag 3 maart 2013 14:45 schreef SV-tje het volgende:
Zojuist opgehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou inderdaad! Het moest ook iets niet te ingewikkelds zijn, omdat ik er zovéél moest maken in 1 middag/avond. En aangezien hij een tijdje geleden met een paar vrienden voor de lol een hele schooldag met een nepsnor (van de Action) had rondgelopen, leek mij dit een perfect idee. Vond hij dus ook!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:42 schreef SV-tje het volgende:
Leuk Spuuglokje, 15 jarige jongens is niet altijd makkelijk iets voor de verzinnen!
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:56 schreef LiedjeBackstage het volgende:
@SVtje: Heel gaag je Angry Birds!![]()
@Spuug:![]()
![]()
![]()
Ik mocht ook weer eens aan de taart.
Een hoop verbeterpuntjes en dingen die ik een volgende keer anders zou doen maar over het algemeen ben ik zeer te verder en de klant ook en daar gaat het om. Ook nog fijn gestoeid met royal icing en koekjes. Ook de naam va de jarige jet zijn koekjes.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |