mooie strakke taart weer spuuglokjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Morgen is m'n dochter jarig, vorige vrijdag was ik jarig en morgen vieren we voor de familie samen ons verjaardagsfeest. Ik heb twee taarten gemaakt, een snelle kwarktaart met mandarijntjes (zo'n Dr. Oetker pak met 2 blikken mandarijntjes erdoor) en een taart met marsepein die íets meer werk was.Zo is ie geworden:
[ afbeelding ]
Even een foto waarop je de zijkant beter kunt zien:
[ afbeelding ]
ik heb nog foto's van de koekjes met de oude steker. ik heb nog geen nieuwe gemaakt. maar ik zal dat binnenkort doen en dan zal ik ze eens naast elkaar leggen dan zullen jullie wel zien wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:36 schreef het-is-mij het volgende:
Spuug lokje gefeliciteerd en mooie taart weer!
Netjes lady wrb, benieuwd naar jouw resultaat
Biscuitdeeg met een laagje Hero fruitpasta aardbeien en een laagje Funcakes botercrème.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat zat erin?
doe je nog wel eens iets met dat dure apparaat van je?
dan is het maar goed dat je er niet de volle mep aan uitgegeven hebt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Biscuitdeeg met een laagje Hero fruitpasta aardbeien en een laagje Funcakes botercrème.
En dat apparaat staat nu eerlijk gezegd op m'n bureau op zolder. Ik gebruik het haast niet.
Ik heb wel een tip voor je: trempeer de biscuitbodem (en de tussenlaagjes) met trempeersiroop. Smaakt heerlijk!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoi.
Altijd als ik een taart bak gebruik ik dit recept Link
De smaak is goed, maar hij valt soms best droog uit.
Iemand een beter recept, of tips?
Geeft niks joh, wie het eerst komt...quote:Op zondag 24 februari 2013 16:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb tussen sateprikkers gerold om een beetje gelijke dikte te krijgen maar blijkbaar had ik dikke prikkers.
Maar goed. Het setje zit op de bus voor het-is-mij, ik kijk wel gewoon hier voor al die mooie dingen, zelf maken is niet aan mij besteed. Althans, het is me te bewerkelijk.
Sorry Tink!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben bezig met een taartopdracht. Een barbapapataart waar alle barbapapa's op voorkomen. En het is maar een klein taartje van 20 cm. Plus 9 verschillende bijpassende cupcakes. Ik heb nu het plaatje voor boven op de taart af. Manmanman eigenlijk gekkenwerk.Maar goed, de tijdrovendste klus is af! Dit plaatje komt bovenop een met lichtgroen fondant beklede taart, en ik ga de rand van de roze cirkel nog afwerken en de onderrand van de taart ook, en dan nog met letters de naam en de leeftijd van de jarige. Het lichtgroen ga ik denk ik ook nog versieren met bloemetjes.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |