Woooooow... Mooi!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben bezig met een taartopdracht. Een barbapapataart waar alle barbapapa's op voorkomen. En het is maar een klein taartje van 20 cm. Plus 9 verschillende bijpassende cupcakes. Ik heb nu het plaatje voor boven op de taart af. Manmanman eigenlijk gekkenwerk.Maar goed, de tijdrovendste klus is af! Dit plaatje komt bovenop een met lichtgroen fondant beklede taart, en ik ga de rand van de roze cirkel nog afwerken en de onderrand van de taart ook, en dan nog met letters de naam en de leeftijd van de jarige. Het lichtgroen ga ik denk ik ook nog versieren met bloemetjes.
[ afbeelding ]
ik ben razendbenieuwd naar het eindresultaat. hoe doe je zoiets?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 06:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Dank jullie!Ik ga vanmorgen de laatste dingen aan de taart en cupcakes doen en dan zal ik nog even een foto van het eindresultaat maken.
Ja, hoe doe je zoiets. Plaatjes op internet zoeken en nasnijden. En daar moet je heel veel geduld voor hebben en erg precies zijn. Ik vind het ontzettend leuk om te doen, maar het kost ongelooflijk veel tijd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben razendbenieuwd naar het eindresultaat. hoe doe je zoiets?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja, hoe doe je zoiets. Plaatjes op internet zoeken en nasnijden. En daar moet je heel veel geduld voor hebben en erg precies zijn. Ik vind het ontzettend leuk om te doen, maar het kost ongelooflijk veel tijd.
Hier is het eindresultaat! Zo is de taart geworden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de bijpassende cupcakes:
[ afbeelding ]
mooiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja, hoe doe je zoiets. Plaatjes op internet zoeken en nasnijden. En daar moet je heel veel geduld voor hebben en erg precies zijn. Ik vind het ontzettend leuk om te doen, maar het kost ongelooflijk veel tijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woaah!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even een vraagje aan de expert: ik wil cupcakes maken met gras.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Bedankt voor jullie enthousiaste reacties!Ik vind het echt superleuk dat jullie die moeite nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |