als callcentermedewerker?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:59 schreef D. het volgende:
Cindie
ik heb een oproep gekregen van het Rode Kruis om te helpen bij SR
Als je nog een interesse hebt pm me maar ff
eejjjjjjj dat is tofquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:59 schreef D. het volgende:
Cindie
ik heb een oproep gekregen van het Rode Kruis om te helpen bij SR
Als je nog een interesse hebt pm me maar ff
quote:
Dark Shadows, er kwam geen eind aanquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Twilight? Die faggot vampiers haat ik ook
Oh! Met Depp!! Die is juist erg tof, jij loeder(tje)!quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Dark Shadows, er kwam geen eind aan
Wees blij dat je nooit een film met mij hoeft te kijkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh! Met Depp!! Die is juist erg tof, jij loeder(tje)!
Wat niet gebeurd is kan nog komen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Wees blij dat je nooit een film met mij hoeft te kijken
Ik kan me niet voorstellen dat die situatie zich ooit gaat voordoen. daarnaast ben ik een snel schrikkende jankmuil, is niet leuk om met zo'n doos een film te gaan kijkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat niet gebeurd is kan nog komen.
Hee zo post jij ook altijd je berichten hier.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHA lueken garpjen
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHA lueken garpjen
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hee zo post jij ook altijd je berichten hier.
nee niet waar ick bne altjid nugter jij rekel verdorrie.. was grapig teon ik en menem broertie gignen zuipeh toen hadde we 20 ltter bier op haha zow.. toen waren we lam omg niet nromala meer haha dat deojij me niet na pienoowtje neenee deze player hosselt dei biertes als een konign grquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hee zo post jij ook altijd je berichten hier.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee niet waar ick bne altjid nugter jij rekel verdorrie.. was grapig teon ik en menem broertie gignen zuipeh toen hadde we 20 ltter bier op haha zow.. toen waren we lam omg niet nromala meer haha dat deojij me niet na pienoowtje neenee deze player hosselt dei biertes als een konign gr
#WINNINGquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
5 minuten voor het eind van m'n dienst klaar met werken, gekker moet het niet worden...
wel op tijd uitklokken hequote:Op zaterdag 1 december 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
5 minuten voor het eind van m'n dienst klaar met werken, gekker moet het niet worden...
Neu... Maandag heb ik een vrije dag en dan ga ik ook voor een vergadering van m'n werk naar Hengeloooquote:
Ik mag dat ook, maar ik doe dat nietquote:Op zondag 2 december 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Jottem, ik mag om 7:30 m'n nest weer uit
Ik moet het... Vanaf 8u moeten er mensen uit hun nest geschopt wordenquote:
Dat ze hun wekker maar zettenquote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet het... Vanaf 8u moeten er mensen uit hun nest geschopt worden
Mensen wonen hier om dat soort vaardigheden te leren, na een paar weken kunnen ze het meestal wel zelfquote:
Gossie!quote:Op zondag 2 december 2012 00:13 schreef Evertjan het volgende:
een poezen plaatje voor het slapen gaan
[ afbeelding ]
blijf dan ook binnen bij de kachelquote:Op zondag 2 december 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
En het is gewoonweg te koud om lekker op de galerij op m'n bankje te hangen
Het kantoor is een vies benauwd hok, ik zit liever buitenquote:Op zondag 2 december 2012 00:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
blijf dan ook binnen bij de kachel
Dat zet jij hun wekker. Opgelostquote:Op zondag 2 december 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Mensen wonen hier om dat soort vaardigheden te leren, na een paar weken kunnen ze het meestal wel zelf
Slaapkamer, gok ikquote:Op zondag 2 december 2012 00:16 schreef Evertjan het volgende:
nou slaap ze mensen ik zoek me bedje op
Slaap lekkerquote:Op zondag 2 december 2012 00:16 schreef Evertjan het volgende:
nou slaap ze mensen ik zoek me bedje op
Nee, maar een telefoontje of even aanbellen in de ochtend geeft minder inbreuk op hun privacy dan wanneer er elke avond een begeleider langskomt om een wekker te zettenquote:
Ja, maar dan kun jij niet blijven liggenquote:Op zondag 2 december 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar een telefoontje of even aanbellen in de ochtend geeft minder inbreuk op hun privacy dan wanneer er elke avond een begeleider langskomt om een wekker te zetten
Heb je slaapdienst?quote:Op zondag 2 december 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
En het is gewoonweg te koud om lekker op de galerij op m'n bankje te hangen
Daar heb je een punt...quote:Op zondag 2 december 2012 00:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun jij niet blijven liggen
Ook een beetje aan jezelf denken he
Ja, klopt! De laatste van dit jaar zag ik net, tot mijn grote vreugdequote:
Wat jij wilquote:Op zondag 2 december 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb je een punt...![]()
Ach, ik doe hier toch geen oog dicht, kan ik net zo goed aan het werk zijn
Heb ik ook wel eens gedacht; gewoon naar huis gaan en om 7u 's ochtends weer in de auto stappen. Mogelijk autopech of verslapen weerhouden mij hiervanquote:
Watjequote:Op zondag 2 december 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedacht; gewoon naar huis gaan en om 7u 's ochtends weer in de auto stappen. Mogelijk autopech of verslapen weerhouden mij hiervan
I know, ik zie altijd joekels van beren op de wegquote:
Veel plezier en slaap lekker vast!quote:Op zondag 2 december 2012 00:55 schreef D. het volgende:
Anyway, mijn boek roept (figuurlijk dan)
Tot weer maar weer dan maar weer![]()
Trusten!quote:Op zondag 2 december 2012 00:55 schreef D. het volgende:
Anyway, mijn boek roept (figuurlijk dan)
Tot weer maar weer dan maar weer![]()
Ik ben er nog, slapen op m'n werk gaat nog steeds niet echt lekkerquote:Op zondag 2 december 2012 02:35 schreef Pino112 het volgende:
Niemand meer hier? Dan ga ik ook maar slapen.
Ahquote:Op zondag 2 december 2012 02:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er nog, slapen op m'n werk gaat nog steeds niet echt lekker![]()
Slaap lekker![]()
Waarom datquote:Op zondag 2 december 2012 10:43 schreef minthy het volgende:
OMD net onderweg in de auto![]()
![]()
Alleen jammer dat dat nummer gepaard moet gaan met een hysterische huilbui.
Volgens mij is het weer december
hee duckiequote:Op zondag 2 december 2012 10:23 schreef Dagoduck het volgende:
Goedemorgen! Als ik het even mag zeggen, wat een zeikmuziek de afgelopen platen, op black and gold na..
Mogguh!quote:
quote:
sorryquote:Op zondag 2 december 2012 10:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Mogguh!
Was een van de favoriete nummers van m'n pa, die het nodig vond om de pijp uit te gaan in december. Kutmaand, en ik leg teveel verbanden
nogalquote:Op zondag 2 december 2012 11:13 schreef Evertjan het volgende:
Tiffanydat is even een flashback naar de 80s
Ik zie alleen een filmpje met een plaatje. Of doel je op de tekst?quote:
Een filmpje met alleen een plaatje is ook een filmpjequote:Op zondag 2 december 2012 11:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie alleen een filmpje met een plaatje. Of doel je op de tekst?
Ah... Ik vond het al bizar dat er ineens zoveel mensen verliefd warenquote:Op zondag 2 december 2012 12:01 schreef Pino112 het volgende:
Er is trouwens weer zo'n nutteloze actie op Facebook, moet je alleen een hartje erop zetten, doorsturen en verder niet reageren op de evt reacties van anderen.
Iets met borstkanker oid, een of ander onderzoek.
oh dan ga ik ff offline op ICQquote:Op zondag 2 december 2012 12:01 schreef Pino112 het volgende:
Er is trouwens weer zo'n nutteloze actie op Facebook, moet je alleen een hartje erop zetten, doorsturen en verder niet reageren op de evt reacties van anderen.
Iets met borstkanker oid, een of ander onderzoek.
Ik schrok ook al jaquote:Op zondag 2 december 2012 12:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah... Ik vond het al bizar dat er ineens zoveel mensen verliefd waren
en we zouden nog wel buitenseks gaan hebbenquote:Op zondag 2 december 2012 12:16 schreef Evertjan het volgende:
koud buiten ik blijf lekker binnen vandaag
dan denk ik niet dat jij morgen in de Melkweg te vinden bent...quote:
goed gedachtquote:Op zondag 2 december 2012 12:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan denk ik niet dat jij morgen in de Melkweg te vinden bent...
quote:
nja....heb dat ook een paar weken gehad...quote:
Samenwonen kan ik me voorstellen, maar nog altijd met elkaar in bed slapen? Een luchtbed en slaapzak hoeven niet zo duur te zijn...quote:Op zondag 2 december 2012 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja....heb dat ook een paar weken gehad...
ook gedaan. niet bijster lang gelukkig. ach, als er geen knallende ruzie is....en om eerlijk te zijn was waren die paar weken dat het uit was niet veel anders dan de weken ervoorquote:Op zondag 2 december 2012 12:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Samenwonen kan ik me voorstellen, maar nog altijd met elkaar in bed slapen? Een luchtbed en slaapzak hoeven niet zo duur te zijn...
Leuken hont.quote:Op zondag 2 december 2012 12:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook gedaan. niet bijster lang gelukkig. ach, als er geen knallende ruzie is....en om eerlijk te zijn was waren die paar weken dat het uit was niet veel anders dan de weken ervoor
oh, het FjS-meiske van vandaag:
[ afbeelding ]
Dat hebben m'n ex en ik nog een jaar volgehoudenquote:Op zondag 2 december 2012 12:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Samenwonen kan ik me voorstellen, maar nog altijd met elkaar in bed slapen? Een luchtbed en slaapzak hoeven niet zo duur te zijn...
ja, die zie jij wel zitten? jij wil Tommie wel ruilen voor deze hont?quote:
ik wordt een beetje bang van haarquote:Op zondag 2 december 2012 12:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook gedaan. niet bijster lang gelukkig. ach, als er geen knallende ruzie is....en om eerlijk te zijn was waren die paar weken dat het uit was niet veel anders dan de weken ervoor
[ afbeelding ]
voor een volwassen man zou het sneuer om het thuis zonder publiek te doenquote:Op zondag 2 december 2012 12:35 schreef 3rdRock het volgende:
tis toch ook sneu, live op de radio met miljoenen luisteraars, een adventkalender openmaken![]()
welnee, ze probeert gewoon een beetje sexy in de camera te kijken. dat ze daarin jammerlijk faalt is een beetje sneuquote:Op zondag 2 december 2012 12:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wordt een beetje bang van haar
*bergt snel adventkalender op*quote:Op zondag 2 december 2012 12:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor een volwassen man zou het sneuer om het thuis zonder publiek te doen
fap fap lekker hoorrrquote:Op zondag 2 december 2012 12:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze praat ook engquote:Op zondag 2 december 2012 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welnee, ze probeert gewoon een beetje sexy in de camera te kijken. dat ze daarin jammerlijk faalt is een beetje sneu
PASSENGER MET LET HER GO!quote:
nee, niet eens het accent, eerder de stem.quote:
quoteverneukerquote:
quote:
iik had weer op het verkeerde moment de radio uit? wat gebeurde er?quote:
Kop-staartbotsing bij Dedemsvaartquote:Op zondag 2 december 2012 13:04 schreef Pino112 het volgende:
Oh, het SBS Sinterklaasfeest is in Attractiepark Slagharen.
het evenement 'kop-staartbotsing'quote:Op zondag 2 december 2012 13:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NOS Verkeersinformatie zegt: "Door bezoekers aan een evenement".
meisje flirt met jongen, jongen zegt ja, meisje overmand door emoties.quote:Op zondag 2 december 2012 13:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
iik had weer op het verkeerde moment de radio uit? wat gebeurde er?
damn, daar had ik vrijkaartjes voor. jammer dat ik niet gegaan benquote:Op zondag 2 december 2012 13:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
het evenement 'kop-staartbotsing'
schattig!quote:Op zondag 2 december 2012 13:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meisje flirt met jongen, jongen zegt ja, meisje overmand door emoties.
Mmjah, en als dat Sinterklaasfeest er niet was was deze file en botsing er niet.quote:Op zondag 2 december 2012 13:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
het evenement 'kop-staartbotsing'
Misschien een combinatie van beidequote:Op zondag 2 december 2012 13:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NOS Verkeersinformatie zegt: "Door bezoekers aan een evenement".
1967quote:Op zondag 2 december 2012 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga je maar ff inlezen broekie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Armand
Ja ik was toen 25 ik zat er midden in!quote:Op zondag 2 december 2012 13:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1967Toen waren mn ouders nog kind.
Denk dan dus maar niet dat ik al die muziek van toen ga kennen
lieve schat, ik ken het ook. en mijn pa was toen 15 en mijn moeder 11....ook nog kinderen. dus dat je jong bent is geen excuusquote:Op zondag 2 december 2012 13:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1967Toen waren mn ouders nog kind.
Denk dan dus maar niet dat ik al die muziek van toen ga kennen
whut??? jij bent 60??quote:Op zondag 2 december 2012 13:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik was toen 25 ik zat er midden in!
Neuh,quote:Op zondag 2 december 2012 13:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lieve schat, ik ken het ook. en mijn pa was toen 15 en mijn moeder 11....ook nog kinderen. dus dat je jong bent is geen excuusmaar nu ken je het wel en verwacht ik dat je tijdens SR voor de microfoon gaat staan en het zingt voor de dienstdoende dj
dan geef ik 50euro aan SR!quote:
topicreeks voor starten?quote:
ADHD radio inderdaadquote:
I Don't care!quote:
die van de flausmause...quote:Op zondag 2 december 2012 13:53 schreef GoodGawd het volgende:
http://vorstmodestoffen.fbaktie.nl/
heb nu nog geen idee op welke je moest stemmen lol
Coldplayquote:As we hinted several days ago, Chris Martin has rubbished reports that Coldplay were going on a 3-year haitus and that he was merely referring to the length of time it would take the band to return to Australia on a world tour. This is according to an article in today's Daily Star who were at the launch of the MX artwork exhibition in London yesterday in aid of children's charity Kids Company. Read on for the full article, and you can discuss this latest news at the Coldplay forum now [thanks Tash]
The Daily Star continue: Coldplay fans have got an early Christmas present – the band is secretly working on a new album. Laughing off reports that he and the lads are taking a three-year break, Chris Martin told me in an exclusive interview that they had begun working on the follow-up to last year’s mega-selling Mylo Xyloto. Chris, 35, told me: "I’ve been writing songs and I’m so fired up about the band’s future. I’m fortunate to do what I do and no way do I want to stop. This three-year break idea only came about because I said at a gig in Australia that we might not be back there for three years. That’s probably true, but that’s just how a world tour works. No chance are we taking a three-year break."
The charming frontman was speaking at the launch of an exhibition of Coldplay photos and artwork in aid of children’s charity Kids Company. And the dad of two reckons working with them inspires the band to keep making music.
Chris said: "If we don’t work hard we make less money to give Kids Company. We’re very spoiled and that’s a constant motivator to keep going. Our work with the charity is ongoing. We just tried to buy a building for them near our studio in London, but got gazumped. It was probably Radiohead that outbid us."
The exhibition includes the huge canvas the band helped paint for the cover of Mylo Xyloto. Chris laughed: "It’s mildly embarrassing to see the painting again. It’s not exactly a Monet or Matisse. But it’s for a good cause and I’m happy to see it because it reminds me of all the ideas we had for the album, which I’m proud of." [Article ends]
en toch ben ik niet kapot van hun muziekquote:Op zondag 2 december 2012 13:58 schreef Pino112 het volgende:
Een enorme dikke vettenaar alle Coldplay-'haters':
http://www.coldplaying.co(...)ile=article&sid=8026
[..]
Coldplay![]()
![]()
.
Dat mag, maar jij laat dat volgens mij niet merken.quote:Op zondag 2 december 2012 13:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en toch ben ik niet kapot van hun muziek
ach, ik vind vooral Clocks echt verschrikkelijk. maar die is dan ook echt kapotgedraaid. Yellow vind ik bijvoorbeeld wel mooiquote:Op zondag 2 december 2012 14:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat mag, maar jij laat dat volgens mij niet merken.
Er zijn er zat die continu lopen te '![]()
![]()
' enzo.
Prima toch? Ik ga gewoon niet naar een optreden toe, zodat er een plekje overblijft voor een echte fan!!!quote:Op zondag 2 december 2012 13:58 schreef Pino112 het volgende:
Een enorme dikke vettenaar alle Coldplay-'haters':
http://www.coldplaying.co(...)ile=article&sid=8026
[..]
Coldplay![]()
![]()
.
quote:Op zondag 2 december 2012 14:18 schreef GoodGawd het volgende:
Zo is dat, waarom zouden we de vuilnisbakken leeg eten als de zwevers nog sterven van de honger!
Zeg lummel, je mag me voor veel dingen uitschelden maar een zwerver ben ik nietquote:Op zondag 2 december 2012 14:18 schreef GoodGawd het volgende:
Zo is dat, waarom zouden we de vuilnisbakken leeg eten als de zwevers nog sterven van de honger!
Rock 'N Grohl!quote:
Leuk concert, wat een stem. Leuk om een keer gezien te hebbenquote:Op zondag 2 december 2012 14:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe was dat concert waar je heen was trouwens??
Maar het is een opname van een paar jaar terug? Aangezien Bart zei dat het vandaag 5 december wasquote:
Dat lijkt me schromelijk overdreven, maar winterse neerslag en een wit laagje drek behoren tot de mogelijkhedenquote:Op zondag 2 december 2012 18:08 schreef Evertjan het volgende:
krijgen we morgen nou echt een sneeuwstorm?
Kan dat nou niet wachten tot ik vakantie heb?quote:Op zondag 2 december 2012 18:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me schromelijk overdreven, maar winterse neerslag en een wit laagje drek behoren tot de mogelijkheden
Precies mijn gedachte...quote:Op zondag 2 december 2012 18:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan dat nou niet wachten tot ik vakantie heb?
Neen.quote:Op zondag 2 december 2012 18:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan dat nou niet wachten tot ik vakantie heb?
Gewoon nu tot en met februari sneeuw.quote:Op zondag 2 december 2012 18:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jawel, dan zouden we een witte kerst hebben
quote:Op zondag 2 december 2012 18:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon nu tot en met februari sneeuw ijs.
Prima. Zeer dreigende luchten, maar op 3 druppels na droog gehouden.quote:
Geen van hen is zo lang als Coen, volgens mij.quote:Op zondag 2 december 2012 19:43 schreef Pino112 het volgende:
Coen die in De Kraaien zit?
Zou maar zo kunnen, ze promoten het wel veel.
@0.01 de linksequote:Op zondag 2 december 2012 19:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen van hen is zo lang als Coen, volgens mij.
Hm, zat net nog een filmpje van DWDD te kijken, daar zie ik het niet echt in. Hier maakt het camerastandpunt ook wel uit natuurlijk. Wat een ranzige clip trouwensquote:
Hmm, matig onderwerp.quote:Vriend van jou, vriend van mij...
Auw. Dat stel waar je zo goed mee bevriend bent, gaat uit elkaar. Kies je partij of blijf jij vriend-neutraal?
We zullen het ooit allemaal wel eens meemaken: je bent goed bevriend met een ander stel. En opeens gaan ze uit elkaar. Nu begint het gesodemieter voor hun, maar ook voor jou.
Partij
Want voor wie kies jij? Blijf je trouw aan de persoon met wie je het eerst bevriend was, ook al is hij misschien vreemd gegaan bij het leven? Kies je voor de underdog of het duidelijke slachtoffer? Laat jij ze allebei uithuilen op je schouder, met als gevolg dat je feestjes en partijtjes nooit meer hetzelfde zullen zijn? Want wie nodig je uit als een van de twee een nieuwe partner heeft en de ander daar niet tegen kan? Ga je op vakantie met je beste vriendin, terwijl haar ex, ook een goede vriend, nog heartbroken thuis zit? Kortom: hoe ga je om met de scheiding van je vrienden? Praat mee en sms naar 3333 of twitter met #PSRadio.
Doen Jullie Het Nog?
Wil jij dat moment van uit elkaar gaan ten alle tijden voorkomen? Dan is misschien het nieuwe boek van relatietherapeut Jean-Pierre van de Ven iets voor jou. En het treft, want Paul en Sofie geven een exemplaar weg van "Doen Jullie Het Nog?". Daarnaast heeft Luna natuurlijk weer een sekstip waar je niet zonder kan. Dus luister aanstaande zondagavond vanaf 20.00 uur naar PS Radio op 3FM.
100% zeker van niet.quote:
Je tweede zin klopt wel ja, dat was bij dat programma van hun in Frankrijk wel te merken jaquote:Op zondag 2 december 2012 20:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
100% zeker van niet.
Coen heeft een schijthekel aan zingen![]()
Daarnaast is het een compleet andere vent
Forever alone?quote:Op zondag 2 december 2012 20:19 schreef henkde_j het volgende:
Even in bulletpoints aangeven aub.
+ stappenplan en tijdsschema
Mwoaquote:
Ja hoorquote:
Nooit?quote:Op zondag 2 december 2012 20:30 schreef CindieY het volgende:
Ah, gevalletje been there, done that, got the t-shirt op de radio. Nooit binnen je vriendengroep iets beginnen
Dan moet je zeker weten dat het voor eeuwig en altijd goed gaat en dat weet je nietquote:Op zondag 2 december 2012 20:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nooit?
Als het goed gaat is er niks aan de hand toch? (luister nu niet)
Bestaan ze nog dan?quote:Op zondag 2 december 2012 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, ik zeik?![]()
Moet je even op een ander moment terugkomen dan. Als bijv Coldplay MH is oid.
quote:
Klopt, en daar ga ik niet op klikkenquote:Op zondag 2 december 2012 20:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er zit een kuttopicknop in deze topieq
quote:Op zondag 2 december 2012 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, en daar ga ik niet op klikken
Ik denk dat je in de war bentquote:Op zondag 2 december 2012 20:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja die pijpt best lekker met zijn buizenversterker.
quote:Op zondag 2 december 2012 21:46 schreef CindieY het volgende:
Right, een gemiddeld stel koopt zo'n neukmachine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |