als callcentermedewerker?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:59 schreef D. het volgende:
Cindie
ik heb een oproep gekregen van het Rode Kruis om te helpen bij SR
Als je nog een interesse hebt pm me maar ff
eejjjjjjj dat is tofquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:59 schreef D. het volgende:
Cindie
ik heb een oproep gekregen van het Rode Kruis om te helpen bij SR
Als je nog een interesse hebt pm me maar ff
quote:
Dark Shadows, er kwam geen eind aanquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Twilight? Die faggot vampiers haat ik ook
Oh! Met Depp!! Die is juist erg tof, jij loeder(tje)!quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Dark Shadows, er kwam geen eind aan
Wees blij dat je nooit een film met mij hoeft te kijkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh! Met Depp!! Die is juist erg tof, jij loeder(tje)!
Wat niet gebeurd is kan nog komen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Wees blij dat je nooit een film met mij hoeft te kijken
Ik kan me niet voorstellen dat die situatie zich ooit gaat voordoen. daarnaast ben ik een snel schrikkende jankmuil, is niet leuk om met zo'n doos een film te gaan kijkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat niet gebeurd is kan nog komen.
Hee zo post jij ook altijd je berichten hier.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHA lueken garpjen
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHA lueken garpjen
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hee zo post jij ook altijd je berichten hier.
nee niet waar ick bne altjid nugter jij rekel verdorrie.. was grapig teon ik en menem broertie gignen zuipeh toen hadde we 20 ltter bier op haha zow.. toen waren we lam omg niet nromala meer haha dat deojij me niet na pienoowtje neenee deze player hosselt dei biertes als een konign grquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hee zo post jij ook altijd je berichten hier.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee niet waar ick bne altjid nugter jij rekel verdorrie.. was grapig teon ik en menem broertie gignen zuipeh toen hadde we 20 ltter bier op haha zow.. toen waren we lam omg niet nromala meer haha dat deojij me niet na pienoowtje neenee deze player hosselt dei biertes als een konign gr
#WINNINGquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
5 minuten voor het eind van m'n dienst klaar met werken, gekker moet het niet worden...
wel op tijd uitklokken hequote:Op zaterdag 1 december 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
5 minuten voor het eind van m'n dienst klaar met werken, gekker moet het niet worden...
Neu... Maandag heb ik een vrije dag en dan ga ik ook voor een vergadering van m'n werk naar Hengeloooquote:
Ik mag dat ook, maar ik doe dat nietquote:Op zondag 2 december 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Jottem, ik mag om 7:30 m'n nest weer uit
Ik moet het... Vanaf 8u moeten er mensen uit hun nest geschopt wordenquote:
Dat ze hun wekker maar zettenquote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet het... Vanaf 8u moeten er mensen uit hun nest geschopt worden
Mensen wonen hier om dat soort vaardigheden te leren, na een paar weken kunnen ze het meestal wel zelfquote:
Gossie!quote:Op zondag 2 december 2012 00:13 schreef Evertjan het volgende:
een poezen plaatje voor het slapen gaan
[ afbeelding ]
blijf dan ook binnen bij de kachelquote:Op zondag 2 december 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
En het is gewoonweg te koud om lekker op de galerij op m'n bankje te hangen
Het kantoor is een vies benauwd hok, ik zit liever buitenquote:Op zondag 2 december 2012 00:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
blijf dan ook binnen bij de kachel
Dat zet jij hun wekker. Opgelostquote:Op zondag 2 december 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Mensen wonen hier om dat soort vaardigheden te leren, na een paar weken kunnen ze het meestal wel zelf
Slaapkamer, gok ikquote:Op zondag 2 december 2012 00:16 schreef Evertjan het volgende:
nou slaap ze mensen ik zoek me bedje op
Slaap lekkerquote:Op zondag 2 december 2012 00:16 schreef Evertjan het volgende:
nou slaap ze mensen ik zoek me bedje op
Nee, maar een telefoontje of even aanbellen in de ochtend geeft minder inbreuk op hun privacy dan wanneer er elke avond een begeleider langskomt om een wekker te zettenquote:
Ja, maar dan kun jij niet blijven liggenquote:Op zondag 2 december 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar een telefoontje of even aanbellen in de ochtend geeft minder inbreuk op hun privacy dan wanneer er elke avond een begeleider langskomt om een wekker te zetten
Heb je slaapdienst?quote:Op zondag 2 december 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
En het is gewoonweg te koud om lekker op de galerij op m'n bankje te hangen
Daar heb je een punt...quote:Op zondag 2 december 2012 00:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun jij niet blijven liggen
Ook een beetje aan jezelf denken he
Ja, klopt! De laatste van dit jaar zag ik net, tot mijn grote vreugdequote:
Wat jij wilquote:Op zondag 2 december 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb je een punt...![]()
Ach, ik doe hier toch geen oog dicht, kan ik net zo goed aan het werk zijn
Heb ik ook wel eens gedacht; gewoon naar huis gaan en om 7u 's ochtends weer in de auto stappen. Mogelijk autopech of verslapen weerhouden mij hiervanquote:
Watjequote:Op zondag 2 december 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedacht; gewoon naar huis gaan en om 7u 's ochtends weer in de auto stappen. Mogelijk autopech of verslapen weerhouden mij hiervan
I know, ik zie altijd joekels van beren op de wegquote:
Veel plezier en slaap lekker vast!quote:Op zondag 2 december 2012 00:55 schreef D. het volgende:
Anyway, mijn boek roept (figuurlijk dan)
Tot weer maar weer dan maar weer![]()
Trusten!quote:Op zondag 2 december 2012 00:55 schreef D. het volgende:
Anyway, mijn boek roept (figuurlijk dan)
Tot weer maar weer dan maar weer![]()
Ik ben er nog, slapen op m'n werk gaat nog steeds niet echt lekkerquote:Op zondag 2 december 2012 02:35 schreef Pino112 het volgende:
Niemand meer hier? Dan ga ik ook maar slapen.
Ahquote:Op zondag 2 december 2012 02:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er nog, slapen op m'n werk gaat nog steeds niet echt lekker![]()
Slaap lekker![]()
Waarom datquote:Op zondag 2 december 2012 10:43 schreef minthy het volgende:
OMD net onderweg in de auto![]()
![]()
Alleen jammer dat dat nummer gepaard moet gaan met een hysterische huilbui.
Volgens mij is het weer december
hee duckiequote:Op zondag 2 december 2012 10:23 schreef Dagoduck het volgende:
Goedemorgen! Als ik het even mag zeggen, wat een zeikmuziek de afgelopen platen, op black and gold na..
Mogguh!quote:
quote:
sorryquote:Op zondag 2 december 2012 10:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Mogguh!
Was een van de favoriete nummers van m'n pa, die het nodig vond om de pijp uit te gaan in december. Kutmaand, en ik leg teveel verbanden
nogalquote:Op zondag 2 december 2012 11:13 schreef Evertjan het volgende:
Tiffanydat is even een flashback naar de 80s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |