abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119907562
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:35 schreef lifeblind het volgende:
Jeuj, we hebben met de guild Feng neer op normal (ja nu pas :') )
Slow progress is ook progress *O* *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 4 december 2012 @ 07:59:22 #102
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_119907671
Gz!

Ik weet dat wij weken op de stone guards gewiped hebben, zal bij jullie ook niet heel makkelijk zijn gegaan denk ik ?
pi_119908350
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:33 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik heb echt ongelooflijk pech op m'n healer priest. Ga ik één keer op m'n rogue (eerste twee delen LFR), hoppa, 3 items. :{
Dat heb ik dus op mijn rogue. :')
Welkom op FOK!
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 09:16:03 #104
159966 lifeblind
pi_119908543
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 07:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Slow progress is ook progress *O* *O*
Jup :7 We zijn overigens nog maar net een week of 4, 5 bezig.

quote:
3s.gif Op dinsdag 4 december 2012 07:59 schreef GI het volgende:
Gz!

Ik weet dat wij weken op de stone guards gewiped hebben, zal bij jullie ook niet heel makkelijk zijn gegaan denk ik ?
Ja, stone guards hebben we pas 2 weken geleden down gekregen, dat was inderdaad erg dramatisch in het begin. Feng was in het begin ook lastig, zeker met phase 1 fatsoenlijk doorkomen, op de een of andere manier kreeg ik continu lightning lash ipv lightning fist als ik mn shroud of reversal deed... tot ik er achter kwam dat iedereen (inclusief de andere tank) iedere keer flink z'n best deed om dat ding te ontwijken :')

Gisteren hebben we overigens ook een half uurtje op die 3e boss geprobeerd, en serieus, wat is dat een heerlijke fight als tank O+ Of naja, in ieder geval vergeleken met de eerste 2 bosses dan :') Alleen maar taunten en af en toe een mob slopen in de spirit world, rinse and repeat :7
  dinsdag 4 december 2012 @ 09:19:55 #105
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_119908611
Ik weet niet welke tactic jullie gebruiken op Feng, maar bij ons is het nuttig gebleken om een DPS de fist te laten absorben. Ik sta als ranged naast de tank bij de eerste phase, en de andere tank heeft een macro om de ability van het stelen ofzo van mij af te pikken.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 09:29:17 #106
159966 lifeblind
pi_119908791
We pakken het nu zo op dat de andere tank ze absorbed, qua positioning gaat het nu in ieder geval prima. Sterker nog, gisteren heb ik op 1 na ze allemaal kunnen pakken zelfs.

Enige phase die nu nog enigzins lastig is is P3, maar dat is voornamelijk omdat we daar amper op hebben kunnen oefenen. Toen we Feng gisteren neerkregen was 't ook echt alleen nog maar ik, de andere tank, 1 dps en een healer die nog overeind stonden :')
  dinsdag 4 december 2012 @ 09:38:54 #107
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_119908978
Phase drie is echt afhankelijk van roepen van een RL "IN!!!" "OUUT!!" je kan er niet vanuit gaan dat iedereen de timers zelf in de gaten houdt.... tenminste, niet in ons team.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 09:41:26 #108
159966 lifeblind
pi_119909030
Daar zijn wij ook achter gekomen inderdaad :')

Het is in ieder geval wel fijn dat we nu weten dat we 'm neer kunnen krijgen, en vanaf nu zal ie iedere keer ook wel neergaan waarschijnlijk, dat was het zelde met Stone Guards, die waren afgelopen weekend ook meteen neer :P
pi_119910316
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 09:41 schreef lifeblind het volgende:
Daar zijn wij ook achter gekomen inderdaad :')

Het is in ieder geval wel fijn dat we nu weten dat we 'm neer kunnen krijgen, en vanaf nu zal ie iedere keer ook wel neergaan waarschijnlijk, dat was het zelde met Stone Guards, die waren afgelopen weekend ook meteen neer :P
Yup, krijg je soort van morele boost van.. "Oh, die hadden we vorige week ook down, moet nou ook wel lukken dus".
Dan ga je al met een beter gevoel in het fight ipv "Mehh, weer tries net als de vorige keren, Wipefest FTW"
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 11:05:30 #110
159966 lifeblind
pi_119911365
Ja idd, dat helpt een hoop. Zijn de overige fights in MSV overigens ook zo overdreven gefixeerd op tanks of valt dat wel mee? Ik weet ondertussen in ieder geval dat raidfinder er totaal niet meer op lijkt :P Toen we gisteren met de 3e boss bezig waren voelde ik me ook meteen een stuk rustiger namelijk met de wetenschap dat tanks 't rustig hebben en dat vooral healers en dps zich zorgen moeten maken in die spirit world :P
pi_119912855
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 december 2012 09:38 schreef GI het volgende:
Phase drie is echt afhankelijk van roepen van een RL "IN!!!" "OUUT!!" je kan er niet vanuit gaan dat iedereen de timers zelf in de gaten houdt.... tenminste, niet in ons team.
Toch ook wel ernstig dat niemand dat zelf in de gaten kan houden...
Wij roepen nooit 'in' of 'out', iedereen doet dat gewoon. Niet zo gewoon dus blijkbaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119913703
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 11:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toch ook wel ernstig dat niemand dat zelf in de gaten kan houden...
Wij roepen nooit 'in' of 'out', iedereen doet dat gewoon. Niet zo gewoon dus blijkbaar.
Er zit natuurlijk ook een wereld van verschil in skill niveau per guild.
Welkom op FOK!
pi_119914000
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:18 schreef Zosk het volgende:

[..]

idd, heb in een guild gezeten waarbij de raidleader ALLES over teamspeak moest roepen. Mensen bleven gewoon in vuur/poison/andere crap staan totdat RL dr wat van zei.
Dachten helemaal niet zelf na. Ben na 2x raiden ook ragequitted de guild geleaved.. stelletje falers.
pi_119915198
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:27 schreef Olment het volgende:

[..]

idd, heb in een guild gezeten waarbij de raidleader ALLES over teamspeak moest roepen. Mensen bleven gewoon in vuur/poison/andere crap staan totdat RL dr wat van zei.
Dachten helemaal niet zelf na. Ben na 2x raiden ook ragequitted de guild geleaved.. stelletje falers.
Haha, zoiets ben ik ooit in begonnen en redelijk lang volgehouden. Daarna geüpgrade naar een high skilled raiding guild en Black Proto-Drake zelfs gehaald in de Naxx 25 tijd dus in vuurtjes staan (etc) was er niet bij. Dat raid wel een stuk fijner dan met mensen die slacken/niet weten waar ze mee bezig zijn.

Tegenwoordig alleen maar LFR, guild is dood en was al anderhalf jaar gestopt voordat ik weer begon met de nieuwe release. :P
Welkom op FOK!
pi_119916273
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:27 schreef Olment het volgende:

Daar zou ik zo slecht tegen kunnen :@ Fouten maken: prima, doen we allemaal. Continue precies dezelfde fouten maken (en dus niet zelf na kunnen denken): nee, daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen.
pi_119916458
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar zou ik zo slecht tegen kunnen :@ Fouten maken: prima, doen we allemaal. Continue precies dezelfde fouten maken (en dus niet zelf na kunnen denken): nee, daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen.
Ja precies, fouten maakt iedereen. Maar zelf nadenken is toch wel een requirement wil ik met een raidgroup mee gaan. Had ook heel snel gezien met die guild, dacht na 1 raid,, Daammnn wat een ongeregelde zooi, en volgende raid, zelfde verhaal.

Nu maar mijn eigen guildbank guild aan het levelen. Helaas wel niks meer te raiden behalve RF.
Dus bij deze als iemand nog een resto shaman zoekt als pugger :D denk aan mij (horde ofc)
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:46:13 #117
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_119916659
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:18 schreef Zosk het volgende:

[..]

Dat dus, we zijn geen die-hard guild. Maar een guild waar een paar mensen tussen zitten die een beetje moeite hebben met wat dingen.

Ikzelf ben ook niet perfect, de eerste paar tries heb ik zeker wat aan het 'in' en 'out' geroep. Zelf uit troep op de grond stappen lukt me nog wel. Maar ik heb ook wel eens een attempt gewiped omdat ik met arcane resonance de groep instapte. Ik dacht dat ik de buff al kwijt was :+
pi_119917335
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:40 schreef Olment het volgende:

[..]

Ja precies, fouten maakt iedereen. Maar zelf nadenken is toch wel een requirement wil ik met een raidgroup mee gaan. Had ook heel snel gezien met die guild, dacht na 1 raid,, Daammnn wat een ongeregelde zooi, en volgende raid, zelfde verhaal.

Nu maar mijn eigen guildbank guild aan het levelen. Helaas wel niks meer te raiden behalve RF.
Dus bij deze als iemand nog een resto shaman zoekt als pugger :D denk aan mij (horde ofc)
Dat hebben mijn vriendin en ik ook gedaan laatst op een bankalt guild. Twee poppetjes van 1 naar 90 gestampt en toen was de guild ineens lvl9 XD inmiddels issie bijna lvl11, met maar 2 members :')
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_119917781
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:07 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Dat hebben mijn vriendin en ik ook gedaan laatst op een bankalt guild. Twee poppetjes van 1 naar 90 gestampt en toen was de guild ineens lvl9 XD inmiddels issie bijna lvl11, met maar 2 members :')
We zijn gister level 3 geworden, 11 members, wel allemaal van onszelf :P
Mja, ik heb een kameraad van me (hijs jaar geleden gestopt met wow) die "voor mij" een monk levelt (hij wilde es kijken of het wat was) en mijn "Collega-guildmaster"'s vriendin speelt ook op een char dus schiet aardig op.
Doen wel alleen dailies, mja, ons doel is level 5 minimaal voor "gratis" gold
pi_119917827
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:22 schreef Olment het volgende:
We zijn gister level 3 geworden, 11 members, wel allemaal van onszelf :P
Mja, ik heb een kameraad van me (hijs jaar geleden gestopt met wow) die "voor mij" een monk levelt (hij wilde es kijken of het wat was) en mijn "Collega-guildmaster"'s vriendin speelt ook op een char dus schiet aardig op.
Doen wel alleen dailies, mja, ons doel is level 5 minimaal voor "gratis" gold
Da's de moeite niet waard bij 2 actieve mensen joh :D
pi_119917897
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

tuurlijk wel :9 Gratis gold :D

en het zijn 2 actieve accounts, 4 mensen :P kameraad van me en zijn vriendin spelen over het algemeen als ik en hij aant werk zijn.
pi_119917949
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wij hebben ook maar twee actieve mensen/accounts. Ondertussen bijna level 23 maar dat gaat nog wel even duren tot 25. :')
Welkom op FOK!
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:53:36 #123
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_119923064
Hebben meer mensen last van wow crashes sinds de nieuwe patch? Krijg nu constant fatal errors :{
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_119923354
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef pl4kkie het volgende:
Hebben meer mensen last van wow crashes sinds de nieuwe patch? Krijg nu constant fatal errors :{
telt constant lua-errors ook? die krijg ik namelijk wel aan de lopende band
pi_119924063
quote:
Jup, aan de lopende band.

Ben nu bezig met PVP, mijn warlock moet ook iets nuttigs doen :D

Alleen jammer dat weapons zo lang duren (3500CP, en je moet 7200 season total hebben..). Ik blijf CP sparen tot de cap (die op 15000 ligt ofzo).

Heeft iemand nog een goede link voor pvp warlock guides? Of basis guides?
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:22:02 #126
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_119924261
Giant Bone Spider! Van Maexxna!

Unique Companion Nr. 434! :D
pi_119925797
Blizz Store mounts 50% off, twijfel of ik nu ff die Heart of Aspects & Winged Guardian haal :@ Met name die Heart of Aspects vind ik wel erg tof!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:02:54 #128
194233 Friday12
Originele kloon
pi_119940199
Will of the Emperor 25HC down *O*
pi_119943052
Vandaag had ik een buitenkansje om goedkoop in de brawler's guild te komen. Ticket kostte me 2k. Toch wel grappig die gevechten.

En dailies begint ook op te schieten, heb ze allemaal behalve operation shieldwall en anglers op revered en dan ook minimaal op de helft.

Wat alleen niet zo opschiet is die pet battles. Blijkbaar moet ik specifieke pets gaan lvlen om die master Payne te verslaan. Die beer krijg ik wel neer, daar heb ik een mechanical voor, maar die robot doet au. Ben maar een elemental aan het lvlen en een mechanical die plating voor 50% minder schade heeft. Voor zijn laatste pet heb ik wel een geschikte aquatic.

De darkmoon faire battle pet tamer lukte dan weer wel.
  woensdag 5 december 2012 @ 01:34:39 #130
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119944578
quote:
Ja, vreselijk irritant.... Constante memoryleaks lijkt het op.

Wel tof, Met wat mensen uit de trade ICC gedaan, Krijg ik een half uur later een whisper van de leader van die party, of ik zijn heb om het beginnende raid team van zijn guild te komen versterken.

Nu dus een startersplaats in een raid-team *O*

Zondag eerste raid, Tempest keep (Er zijn nog wat mensen geen 90, dus we doen wat andere dingen tot die ook klaar zijn en gear hebben)

Goeie dag overall _O_
pi_119946178
Iedere woensdag weer die anti-climax dat je vroeg opstaat om ff je standaard dingetjes te doen in WoW, en dan niet in kan loggen :'(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_119947603
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 18:15 schreef Blistering het volgende:
Blizz Store mounts 50% off, twijfel of ik nu ff die Heart of Aspects & Winged Guardian haal :@ Met name die Heart of Aspects vind ik wel erg tof!
Cinder Kitten is ook in de petstore. geen mount maar wel awesome pet
pi_119948924
quote:
idem, hoewel het al wel weer minder wordt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_119949402
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:06 schreef Olment het volgende:

[..]

Owwww straks kopen als ik thuis ben :D 10 euro?
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2012 @ 11:45:00 #135
159966 lifeblind
pi_119950434
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 01:34 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Ja, vreselijk irritant.... Constante memoryleaks lijkt het op.

Wel tof, Met wat mensen uit de trade ICC gedaan, Krijg ik een half uur later een whisper van de leader van die party, of ik zijn heb om het beginnende raid team van zijn guild te komen versterken.

Nu dus een startersplaats in een raid-team *O*

Zondag eerste raid, Tempest keep (Er zijn nog wat mensen geen 90, dus we doen wat andere dingen tot die ook klaar zijn en gear hebben)

Goeie dag overall _O_
Mja, ik weet eerlijk gezegd niet of oude raids die je prima met een fractie van de daadwerkelijk bedoelde personen kan doen, representatief is of iemand een goede raider is (daar zeg ik niet mee dat je slecht of goed bent he, zou als raidleader dat in ieder geval niet als maatstaf gebruiken, zeker niet bij de huidige raids).
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2012 @ 11:51:22 #136
159966 lifeblind
pi_119950685
Overigens begin ik nu te snappen waarom prot pallies zo'n lage dps hebben na wat artikelen gelezen te hebben gisterenavond, na hitcap en hard expertise capped zijn, is haste 't belangrijkste blijkbaar, (Omdat Sanctity Of Battle, waardoor Judgement, Crusader Strike en Hammer of Wrath daardoor een lagere cooldown en global cooldown krijgen, en je andere abilities blijkbaar meer ticks geven nu :P Laat ik nu net welgeteld 0 haste hebben :')

EDIT: In het kort kwam het er dus op neer dat je dodge en parry gewoon kan vergeten, en dat reforgen naar hit/exp/haste, omdat dat dus sneller holy power genereerd, en je daardoor je ShotR meer kan gebruiken, dus meer reduction oplevert uiteindelijk
pi_119951140
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:51 schreef lifeblind het volgende:
Overigens begin ik nu te snappen waarom prot pallies zo'n lage dps hebben na wat artikelen gelezen te hebben gisterenavond, na hitcap en hard expertise capped zijn, is haste 't belangrijkste blijkbaar, (Omdat Sanctity Of Battle, waardoor Judgement, Crusader Strike en Hammer of Wrath daardoor een lagere cooldown en global cooldown krijgen, en je andere abilities blijkbaar meer ticks geven nu :P Laat ik nu net welgeteld 0 haste hebben :')

EDIT: In het kort kwam het er dus op neer dat je dodge en parry gewoon kan vergeten, en dat reforgen naar hit/exp/haste, omdat dat dus sneller holy power genereerd, en je daardoor je ShotR meer kan gebruiken, dus meer reduction oplevert uiteindelijk
voor betrouwbare prot paladin info: het maintankadin forum en Sacred Duty (blog). Het thuis van Theck, de prot paladin goeroe. Een wiskundige die WoW speelt levert hele mooie grafiekjes op. :P
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2012 @ 12:12:04 #138
159966 lifeblind
pi_119951239
Ah zal 't eens opzoeken, ik merk dat ik toch nog te veel ben blijven hangen in Cata mbt prot pallies nog, dat active mitigation is nog steeds ff wennen nog (alhoewel ik met raiden niet zo squishy ben als onze DK tank). Moet zeggen nu ik weer een beetje bezig ben met numbercrunching enzo 't toch weer begint te jeuken, de laatste keer dat ik echt (heel erg) enthousiast m'n stats tot in de puntjes perfect probeerde te krijgen was tijdens wotlk, toen ik nog retri als mainspec had.
  woensdag 5 december 2012 @ 13:02:52 #139
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119952976
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:45 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Mja, ik weet eerlijk gezegd niet of oude raids die je prima met een fractie van de daadwerkelijk bedoelde personen kan doen, representatief is of iemand een goede raider is (daar zeg ik niet mee dat je slecht of goed bent he, zou als raidleader dat in ieder geval niet als maatstaf gebruiken, zeker niet bij de huidige raids).
Nee tuurlijk, heb je ook helemaal gelijk in hoor :P
Het is ook meer voor fun om de tijd te vullen tot iedereen 90 is en z'n gear op orde heeft, daarna gaan we pandaria raids proberen :)
pi_119953527
Nieuwe week, nieuwe kansen.

Hoop eindelijk eens op een sha-touched wapen op druid of priest.
pi_119954112
Mountjes maar gekocht, kon de centjes wel missen :D Straks als ik thuis ben maar even ingame checken.
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2012 @ 14:01:08 #142
159966 lifeblind
pi_119955083
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:17 schreef Sapstengel het volgende:

Dit! Hopelijk deze week eindelijk m'n gloves en belt upgraden, die zitten nog steeds op 450 :{
  woensdag 5 december 2012 @ 14:05:54 #143
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119955278
29 november de Winged Guardian gekocht voor 20 euro.....

Even een ticket aangemaakt met de vraag of ze 10 euro kunnen refunden en me daarmee een cinderkitten kunnen sturen :P
  woensdag 5 december 2012 @ 14:35:35 #144
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_119956337
Sinds gisteren met wat kunst en vliegwerk (lees: non-spec items in je bags) mijn raiding ilvl gehaald. Deze week nog geen tijd om te gaan, maar hopelijk volgende week eens een LFR binnenlopen met m'n guildies. Hoop dat 't goed gaat, ben natuurlijk nog niet heel ervaren met m'n DK tank, maar als DK DPS doe ik helemaal niet mee. Gisteren nog even geprobeerd om als Unholy m'n dailies te doen, maar ben maar weer snel overgeschakeld naar Blood spec. Werkt toch beter om even 3-4 mobs op te pikken en die een pak rammel te geven.

Heb vandaag maar even voor Sinterklaas gespeeld en mezelf een Cinder Kitten cadeau gedaan. Maar gelijk een mod geinstalleerd die ervoor zorgt dat ik 't beestje altijd rond heb lopen. De mounts heb ik me maar niet aan gewaagd, omdat een Draenei toch nooit heel tof uit ziet op een mount.
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2012 @ 14:50:44 #145
159966 lifeblind
pi_119956903
LFR tank is niet echt veel kennis vooraf van nodig als je een beetje in de gaten houd wat er gebeurt, succes!
pi_119957135
Ja meeste bazen is ook gewoon taunten wanneer andere tank een bepaalde hoeveelheid stacks heeft van een of andere debuff.
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2012 @ 15:19:07 #147
159966 lifeblind
pi_119958071
Of als je wat /raid of /w met TAUNT!! OMG TAUNT naar je toe krijgt O-)
pi_119959020
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:19 schreef lifeblind het volgende:
Of als je wat /raid of /w met TAUNT!! OMG TAUNT naar je toe krijgt O-)
mits die zijn chat leest tijdens tanken :P
Kameraad van me leest helemaal geen chat tijdens het healen 8)7
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2012 @ 15:48:19 #149
159966 lifeblind
pi_119959184
Zo ken ik er ook een paar :P Zelf heb ik altijd wel m'n chat redelijk in de gaten, tenzij 't echt chaotisch wordt en ik goed moet opletten (bijvoorbeeld met opvangen van Lightning Fists op Feng ofzo).
pi_119960490
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:06 schreef Olment het volgende:

[..]

Ziet er cool uit idd , en het geld gaat naar een goed doel.

Maar dan zou ik mischien nog eerder die lil'ragnaros kopen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_119960645
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:43 schreef Olment het volgende:

[..]

Kameraad van me leest helemaal geen chat tijdens het healen 8)7
Ik ga ook in healermode. Ik zie niks meer behalve healthbars :')
Je raekt an de dinge geweun.
pi_119960663
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:27 schreef Altron het volgende:

[..]

Ziet er cool uit idd , en het geld gaat naar een goed doel.

Maar dan zou ik mischien nog eerder die lil'ragnaros kopen.
Ik haal me 2 cinder kittens, goede doel supporten (orkaan sandy slachtoffers) en toch een leuke pet. Meestal ben ik niet iemand die dingen uit de blizzstore koopt, maar ivm goed doel doe ik het wel. (geef dan verder ook niks meer aan glazenhuis of andere goede doelen alá sandy)
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2012 @ 16:40:19 #153
159966 lifeblind
pi_119960971
Blizzard geeft sowieso geld aan goede doelen, ze leggen er alleen nadruk op bij dit soort pets waar 100% inkomsten sowieso er naartoe gaat.
pi_119962624
Oeh leuke pet! Vind sowieso al die Store pet wel leuk.
pi_119967772
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:40 schreef lifeblind het volgende:
Blizzard geeft sowieso geld aan goede doelen, ze leggen er alleen nadruk op bij dit soort pets waar 100% inkomsten sowieso er naartoe gaat.
oke nice, wist ik niet. Maar nog steeds vind ik het dan goed dat ze er de nadruk op leggen, de mensen die zoals ik denken weten ze ermee over te halen :Y
pi_119967843
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:26 schreef Blistering het volgende:
Oeh leuke pet! Vind sowieso al die Store pet wel leuk.
Mwa, imho vind ik de "mini-bosses" maar gaar, totaal geen inspiratie voor iets nieuws, gewoon een bestaande mob verkleind en hoppa,, 10/20 euro prijskaartje.

De andere pets vind ik over het algemeen ook wel gaaf.
pi_119971854
Yay, net van een oud guildie alle darkmoonfaire questitems gekregen omdat hij ze niet meer nodig had. Genoeg tickets gekregen hierdoor om de Darkmoon Hatchling te kopen. En lees net dat er een hotfix is geweest (vandaag) waardoor deze pet gelukkig niet Uncommon maar Rare is wanneer je hem nu aanschaft.

Als je een uncommon versie hebt. heb je pech en moet je um of opnieuw kopen of upgraden.
pi_119972665

lvl 80 DK solos Baleroc 25 hc
pi_119972870
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:18 schreef Evertjan het volgende:

lvl 80 DK solos Baleroc 25 hc
lijkt me met 101% parry ook niet zo spannend
  woensdag 5 december 2012 @ 22:36:59 #160
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_119977285
Had totaal geen zin in WoW vandaag, zit al hele avond LoL te spelen! :D

Wel weer nieuwe pet erbij vandaag. Zo rare zijn die niet van de oude raid instances! Hoef er nog maar 3 van de 12 voor Mr. Biggle! :o
pi_119977543
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:17 schreef Sapstengel het volgende:

En weer geen sha-touched weapon deze week :'(
pi_119977643
Ik heb op m'n druid geen wapen, maar wel die gem.
Op m'n priest heb ik wel een wapen, maar geen gem.

Net die Jin'Ya, Orb of the Waterspeaker gewonnen.
  donderdag 6 december 2012 @ 08:29:11 #163
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119985389
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:05 schreef Verbodsbord het volgende:
29 november de Winged Guardian gekocht voor 20 euro.....

Even een ticket aangemaakt met de vraag of ze 10 euro kunnen refunden en me daarmee een cinderkitten kunnen sturen :P
Beetje jammer dit, je leest altijd van die mooie verhalen over de klantenservice van blizzard, maar helaas ;(
pi_119985927
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 08:29 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Beetje jammer dit, je leest altijd van die mooie verhalen over de klantenservice van blizzard, maar helaas ;(
Niet gelukt ga ik vanuit dan. Helaas man, beetje naaistreek.
  donderdag 6 december 2012 @ 11:42:06 #165
7957 Chevalric
pi_119990064
Hoezo naaistreek? Je krijgt toch nergens geld terug als er ergens een actie start een paar dagen nadat je het product gekocht hebt? Of ga je ook terug naar de Mediamarkt met je TV en naar de Appie met de boodschappen die een week later in de bonus zijn? Persoonlijk vind ik dit soort 'klachten' een beetje kinderachtig.
pi_119990168
Terug gaan met een tv kan best, grote kans dat de mediamarkt je korting geeft als iets 3 dagen later ineens in de aanbieding is.
pi_119990185
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef Chevalric het volgende:
Hoezo naaistreek? Je krijgt toch nergens geld terug als er ergens een actie start een paar dagen nadat je het product gekocht hebt? Of ga je ook terug naar de Mediamarkt met je TV en naar de Appie met de boodschappen die een week later in de bonus zijn? Persoonlijk vind ik dit soort 'klachten' een beetje kinderachtig.
Natuurlijk wel, als dat ik ergens een TV koop (zeg mediamarkt) en die is een week later voor 30% goedkoper, dan ga ik zeker terug. tis toch van de zotte dat je het verschil niet terug krijgt.
Hun starten toch een actie, daar hoef ik toch niet de dupe van te worden omdat ik mijn tv week eerder gekocht heb..
Mochten ze dit niet doen dan geef ik de tv terug (en koop hem desnoods opnieuw in de aanbieding)

Ma het is beetje dubieus, de Appie ga ik ofc niet terug, dat zie ik als "verbruiksartikelen". Mja, een digitale code, valt dit onder verbruik (? blizz kan de mount wel weer intrekken ) of geldt hier ook voor, Niet goed, geld terug (binnen bepaalde tijd) want je deed een koop op afstand en dan heb je gewoon bepaalde rechten.

Als ik het goed begrijp heb je 14 dagen na aankoop van je digitale content/services recht om het terug te geven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 22% gewijzigd door Olment op 06-12-2012 11:55:43 ]
pi_119993862
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef Chevalric het volgende:
Veel winkels hanteren de regel dat als het product binnen 2 weken goedkoper word je gewoon het verschil terug krijgt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  donderdag 6 december 2012 @ 13:43:48 #169
7957 Chevalric
pi_119994042
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:45 schreef Olment het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, als dat ik ergens een TV koop (zeg mediamarkt) en die is een week later voor 30% goedkoper, dan ga ik zeker terug. tis toch van de zotte dat je het verschil niet terug krijgt.
Hun starten toch een actie, daar hoef ik toch niet de dupe van te worden omdat ik mijn tv week eerder gekocht heb..
Mochten ze dit niet doen dan geef ik de tv terug (en koop hem desnoods opnieuw in de aanbieding)

Ma het is beetje dubieus, de Appie ga ik ofc niet terug, dat zie ik als "verbruiksartikelen". Mja, een digitale code, valt dit onder verbruik (? blizz kan de mount wel weer intrekken ) of geldt hier ook voor, Niet goed, geld terug (binnen bepaalde tijd) want je deed een koop op afstand en dan heb je gewoon bepaalde rechten.

Als ik het goed begrijp heb je 14 dagen na aankoop van je digitale content/services recht om het terug te geven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, een tv is misschien een slecht voorbeeld, daar kan een korting van een paar procent al een behoorlijk bedrag zijn. Maar we hebben het hier over 10 euro. Als je dat echt niet kon missen, had je misschien geen mount moeten kopen.

Maar goed, doe wat je niet laten kunt, het gaat in dit topic om dit soort Hollandse zuinigheid, maar om WoW :). Ik ben het in ieder geval niet eens met dit soort klachten als het om dit soort relatief kleine bedragen gaat.
pi_119994102
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:43 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Mja, een tv is misschien een slecht voorbeeld, daar kan een korting van een paar procent al een behoorlijk bedrag zijn. Maar we hebben het hier over 10 euro. Als je dat echt niet kon missen, had je misschien geen mount moeten kopen.

Maar goed, doe wat je niet laten kunt, het gaat in dit topic om dit soort Hollandse zuinigheid, maar om WoW :). Ik ben het in ieder geval niet eens met dit soort klachten als het om dit soort relatief kleine bedragen gaat.
Klopt, maar het bedrag zou niks mogen uitmaken het is gewoon een principe kwestie. Ikzelf deel je mening, "Als je dat echt niet kon missen, had je misschien geen mount moeten kopen." maar het is wel lullig dat je dan net een actie misloopt.
  donderdag 6 december 2012 @ 13:49:42 #171
7957 Chevalric
pi_119994216
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:46 schreef Olment het volgende:

[..]

Klopt, maar het bedrag zou niks mogen uitmaken het is gewoon een principe kwestie. Ikzelf deel je mening, "Als je dat echt niet kon missen, had je misschien geen mount moeten kopen." maar het is wel lullig dat je dan net een actie misloopt.
Het is ook lullig dat je de hoofdprijs niet wint als je een lot koopt. Life sucks, get over it :P.

Maar om het weer terug te draaien naar het onderwerp; weet je wat pas echt lullig is: tig keer heroics doen en nog geen enkel item winnen dat bij je main spec hoort :').
pi_119994354
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:49 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Het is ook lullig dat je de hoofdprijs niet wint als je een lot koopt. Life sucks, get over it :P.

Maar om het weer terug te draaien naar het onderwerp; weet je wat pas echt lullig is: tig keer heroics doen en nog geen enkel item winnen dat bij je main spec hoort :').
Dat probleem ken ik. Cata had ik ergste tot nu toe, die dungeon met die assassin boss (was 2e boss ergens) dropte mail resto shoulders. na 27 kills nogaltijd niet zien droppen. Zelfde als met mijn schield, gruewelijk lang doen met het zelfde oude shield puur omdat er niks beters langs kwam.

Nu maar een of andere raidfinder staff gewonnen met een sha socket ofzoiets. Die maar equiped :D Mis wel 16k armor :( Hoop dak snel vervangend shield krijg.
pi_119996169
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:49 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Zelf een groepje maken met guildies/vrienden etc, dan krijg je je loot wel als wat dropt ^O^
pi_119998062
Weet iemand of er een addon is om de spells op je actionbar op te slaan? Dat je meerdere sets kan maken bijvoorbeeld.

Ik heb nu namelijk shadow en holy spec op m'n priest, maar als ik disc wil proberen en daarna terug wil naar holy, moet ik handmatig al die spells weer terugzetten.
  donderdag 6 december 2012 @ 16:04:31 #175
7957 Chevalric
pi_119998780
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:45 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Zelf een groepje maken met guildies/vrienden etc, dan krijg je je loot wel als wat dropt ^O^
Daar ligt het niet aan (ik doe niet aan PUGs), het is de RNG die niet meewerkt.
  donderdag 6 december 2012 @ 16:05:36 #176
7957 Chevalric
pi_119998826
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:42 schreef Sapstengel het volgende:
Weet iemand of er een addon is om de spells op je actionbar op te slaan? Dat je meerdere sets kan maken bijvoorbeeld.

Ik heb nu namelijk shadow en holy spec op m'n priest, maar als ik disc wil proberen en daarna terug wil naar holy, moet ik handmatig al die spells weer terugzetten.
Bartender doet dat in ieder geval, maar bij mij werkt dat ook met de default Blizzard UI, volgens mij.
pi_119999112
Dat werkt bij mij alleen als ik wissel tussen de specs in mijn dualspec, niet als ik er eentje bij de trainer unlearn en daar kies voor een nieuwe spec.
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 16:45:48 #178
159966 lifeblind
pi_120000677
print screen :7
pi_120001406
Het is veelzeggend dat ik nu een lvl 88, lvl 87 en een lvl 86 heb :') Niet kunnen kiezen..
pi_120001568
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:45 schreef lifeblind het volgende:
print screen :7
Ja dat doe ik dus altijd, maar dan moet je helemaal zoeken in je spellbook naar al die spells.
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 17:20:44 #181
159966 lifeblind
pi_120002278
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:03 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja dat doe ik dus altijd, maar dan moet je helemaal zoeken in je spellbook naar al die spells.
Mja het weerhoud me er soms van om eens een andere spec te proberen, omdat ik dan al geen zin heb om dat hele gedoe met die actionbars te doen. Sommige van m'n characters zijn ook echt een groot drama daarmee, staat zo'n beetje alles door elkaar op m'n bars :P
pi_120003375
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:20 schreef lifeblind het volgende:.

Mja het weerhoud me er soms van om eens een andere spec te proberen, omdat ik dan al geen zin heb om dat hele gedoe met die actionbars te doen. Sommige van m'n characters zijn ook echt een groot drama daarmee, staat zo'n beetje alles door elkaar op m'n bars :P
Ik weet precies waar alles 'hoort' bij de verschillende specs :@ Ben dan ook zo klaar als ik switch.

En ik wil ook de title 'The Fearless' net als vriendlief, maar dat zal wel nooit gebeuren :{
  donderdag 6 december 2012 @ 17:51:33 #183
7957 Chevalric
pi_120003513
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
Dat werkt bij mij alleen als ik wissel tussen de specs in mijn dualspec, niet als ik er eentje bij de trainer unlearn en daar kies voor een nieuwe spec.
Oh, sorry, verkeerd gelezen.
Zou je niet de ene setup kunnen opslaan onder een bepaald profile met Bartender en dan de andere setup onder een ander profile en vervolgens die profiles laden als je switcht?
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 17:52:10 #184
159966 lifeblind
pi_120003536
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet precies waar alles 'hoort' bij de verschillende specs :@ Ben dan ook zo klaar als ik switch.

En ik wil ook de title 'The Fearless' net als vriendlief, maar dat zal wel nooit gebeuren :{
Ja op m'n paladin kan ik alles blind vinden, da's 't probleem dan ook niet :P (alhoewel ik op mn paladin alleen maar protection en retribution speel, holy ooit wel een tijdje geprobeerd maar dat is m'n ding gewoon niet, ik vind disc priest en resto shammy toch de fijnste healing classes), maar 't is bij mij meer met andere classes die ik niet of nauwelijks speel meer het probleem
pi_120003815
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:52 schreef lifeblind het volgende:

Ja op m'n paladin kan ik alles blind vinden, da's 't probleem dan ook niet :P (alhoewel ik op mn paladin alleen maar protection en retribution speel, holy ooit wel een tijdje geprobeerd maar dat is m'n ding gewoon niet, ik vind disc priest en resto shammy toch de fijnste healing classes), maar 't is bij mij meer met andere classes die ik niet of nauwelijks speel meer het probleem
Oh, bij mijn alts wijzig ik nooit van spec :')
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 18:01:24 #186
159966 lifeblind
pi_120003854
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, bij mijn alts wijzig ik nooit van spec :')
Mja ik ook niet bij degene waar ik op kan tanken of healen, maar dingen als een rogue of hunter wil ik nog wel eens van spec veranderen omdat ik geen flauw idee heb wat nou 't beste is soms :')
pi_120003894
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:01 schreef lifeblind het volgende:

Mja ik ook niet bij degene waar ik op kan tanken of healen, maar dingen als een rogue of hunter wil ik nog wel eens van spec veranderen omdat ik geen flauw idee heb wat nou 't beste is soms :')
Ik speel mijn alts eigenlijk te weinig, waardoor ik die ene spec die ik speel gewoon goed ken, maar het te veel gedoe vind om ook de andere specs te leren spelen. Met als gevolg dat je soms idd met een spec speelt die minder goed is dan een andere spec.
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 18:05:35 #188
159966 lifeblind
pi_120004013
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik speel mijn alts eigenlijk te weinig, waardoor ik die ene spec die ik speel gewoon goed ken, maar het te veel gedoe vind om ook de andere specs te leren spelen. Met als gevolg dat je soms idd met een spec speelt die minder goed is dan een andere spec.
Mja de enige reden dat ik alts heb van alle beschikbare classes is omdat ik gewoon alle classes op max-level wil hebben :') Ik doe er vrij weinig mee verder, heb 't gros van mn lvl 85'ers ook niet meer aangeraakt nadat ze 85 gedinged waren (en dat zal ook zo gebeuren op lvl 90 waarschijnlijk)
  vrijdag 7 december 2012 @ 02:16:20 #189
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_120023852
Wat een heerlijk gevoel om eindelijk geld te verdienen zeg O+ vorige week bijna blut, nu niet meer O+

Ingame uiteraard :P
pi_120026165
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 02:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat een heerlijk gevoel om eindelijk geld te verdienen zeg O+ vorige week bijna blut, nu niet meer O+

Ingame uiteraard :P
klaar met professions traine of ben je AH aant plunderen?
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:10:57 #191
7957 Chevalric
pi_120026398
De LFR ging gisteren van een leien dakje. Alleen niet op tijd de voetjes van de vloer bij Elegon, waardoor ik 80% van 't gevecht heb bekeken vanaf de bodem van de put :P. Uiteindelijk met Chestguard of Eternal Vigilance en Bracers of Six Oxen naar huis gegaan. Ten slotte nog de Paragon's Pale Pendant van de Klaxxi gekocht. Inmiddels toch al 6 epics :P.

Ik moet wel zeggen dat ik WoW een stuk gemakkelijker vind geworden. Ik ben vlak voor Ulduar in WotLK gestopt en toen waren heroic dungeons en raids een stuk pittiger. Nu weet ik dat LFR niet te vergelijken is met de echte raids, maar de heroic 5-mans zijn niet heel veel anders geworden. In WotLK moest je echt oppassen met pulls, want zelfs de trash mobs waren taaie knakkers. Pas als je een beetje epic gear had, werd het mogelijk om gewoon alles te pullen en met AoE af te maken. Nu is dat standaard, zelfs als je met 450 gear naar binnen loopt. Vind ik ergens wel jammer, de uitdaging is toch minder.

We gaan volgende week eens een poging doen om 10-man MSV te runnen, maar mijn guild is uber-social, dus weinig animo (en weinig mensen die er al voldoende gear voor hebben). Ben benieuwd wat het gaat worden...
pi_120026954
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:10 schreef Chevalric het volgende:
De LFR ging gisteren van een leien dakje. Alleen niet op tijd de voetjes van de vloer bij Elegon, waardoor ik 80% van 't gevecht heb bekeken vanaf de bodem van de put :P. Uiteindelijk met Chestguard of Eternal Vigilance en Bracers of Six Oxen naar huis gegaan. Ten slotte nog de Paragon's Pale Pendant van de Klaxxi gekocht. Inmiddels toch al 6 epics :P.

Ik moet wel zeggen dat ik WoW een stuk gemakkelijker vind geworden. Ik ben vlak voor Ulduar in WotLK gestopt en toen waren heroic dungeons en raids een stuk pittiger. Nu weet ik dat LFR niet te vergelijken is met de echte raids, maar de heroic 5-mans zijn niet heel veel anders geworden. In WotLK moest je echt oppassen met pulls, want zelfs de trash mobs waren taaie knakkers. Pas als je een beetje epic gear had, werd het mogelijk om gewoon alles te pullen en met AoE af te maken. Nu is dat standaard, zelfs als je met 450 gear naar binnen loopt. Vind ik ergens wel jammer, de uitdaging is toch minder.

We gaan volgende week eens een poging doen om 10-man MSV te runnen, maar mijn guild is uber-social, dus weinig animo (en weinig mensen die er al voldoende gear voor hebben). Ben benieuwd wat het gaat worden...
Haha, weet nog de eerste keer dat ik daar kwam was het ook dat iemand riep "Watch the floor guys" ik had zoiets van 'waar de neuk heeft die gast het over' (had de rest van de raidfinder al gedaan en kwam tot de conclusie dat knowlage of tactics overrated is) en viel dus hardstikke kaduuk :P Overigens niet meer gebeurt, kwestie van na buiten rennen als je ziet dat er ergens zo'n bal bij die paal komt en die dingen gaan raisen.

Ik weet ook nog wel dat je met WotLK dungeons bij de trash er meestal 1 (en soms zelfs meerdere) moest CC'en omdat het anders gewoon te crap ging.
Op het moment dat ik heroic dungeons kon doen had ik zogoed als direct ook geen problemen met healing, dit was vroeger wel anders.
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:55:36 #193
7957 Chevalric
pi_120027490
Oh, en gisteren na de raid nog even voor fun Molten Core gesolo'd, dropt Ragnaros Eye of Sulfuras. Dus nu maar grinden voor Sulfuras, Hand of Ragnaros, voor transmoggen :D.
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2012 @ 09:58:44 #194
159966 lifeblind
pi_120027561
Legendaries kon je toch niet voor xmog gebruiken?
pi_120027593
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:58 schreef lifeblind het volgende:
dacht ik idd ook.
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:16:50 #196
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_120028047
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:56 schreef Olment het volgende:

[..]

klaar met professions traine of ben je AH aant plunderen?
Bijna al m'n geld uitgegeven om jewelcrafting op 600 te krijgen, en dat begint zich nu terug te verdienen.
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:18:01 #197
7957 Chevalric
pi_120028084
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:58 schreef lifeblind het volgende:
Pff, daar gaat m'n coole plan. Nou ja, scheelt weer een nutteloze grind :P
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2012 @ 10:18:51 #198
159966 lifeblind
pi_120028108
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:18 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Pff, daar gaat m'n coole plan. Nou ja, scheelt weer een nutteloze grind :P
Naja, ik zag vandeweek wel ene blue post of tweet voorbij komen dat ze er wel over aan het nadenken zijn, dus helemaal nutteloos zal het niet zijn (plus, een legendary hebben is sowieso tof :P )
pi_120028693
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:18 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Naja, ik zag vandeweek wel ene blue post of tweet voorbij komen dat ze er wel over aan het nadenken zijn, dus helemaal nutteloos zal het niet zijn (plus, een legendary hebben is sowieso tof :P )
krijg je ook achie van tog?
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2012 @ 10:43:53 #200
159966 lifeblind
pi_120028819
Feat of strength dacht ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')