Slow progress is ook progressquote:Op maandag 3 december 2012 22:35 schreef lifeblind het volgende:
Jeuj, we hebben met de guild Feng neer op normal (ja nu pas)
Dat heb ik dus op mijn rogue.quote:Op maandag 3 december 2012 23:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik heb echt ongelooflijk pech op m'n healer priest. Ga ik één keer op m'n rogue (eerste twee delen LFR), hoppa, 3 items.
Jupquote:
Ja, stone guards hebben we pas 2 weken geleden down gekregen, dat was inderdaad erg dramatisch in het begin. Feng was in het begin ook lastig, zeker met phase 1 fatsoenlijk doorkomen, op de een of andere manier kreeg ik continu lightning lash ipv lightning fist als ik mn shroud of reversal deed... tot ik er achter kwam dat iedereen (inclusief de andere tank) iedere keer flink z'n best deed om dat ding te ontwijkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 07:59 schreef GI het volgende:
Gz!
Ik weet dat wij weken op de stone guards gewiped hebben, zal bij jullie ook niet heel makkelijk zijn gegaan denk ik ?
Yup, krijg je soort van morele boost van.. "Oh, die hadden we vorige week ook down, moet nou ook wel lukken dus".quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:41 schreef lifeblind het volgende:
Daar zijn wij ook achter gekomen inderdaad![]()
Het is in ieder geval wel fijn dat we nu weten dat we 'm neer kunnen krijgen, en vanaf nu zal ie iedere keer ook wel neergaan waarschijnlijk, dat was het zelde met Stone Guards, die waren afgelopen weekend ook meteen neer
Toch ook wel ernstig dat niemand dat zelf in de gaten kan houden...quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:38 schreef GI het volgende:
Phase drie is echt afhankelijk van roepen van een RL "IN!!!" "OUUT!!" je kan er niet vanuit gaan dat iedereen de timers zelf in de gaten houdt.... tenminste, niet in ons team.
Er zit natuurlijk ook een wereld van verschil in skill niveau per guild.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch ook wel ernstig dat niemand dat zelf in de gaten kan houden...
Wij roepen nooit 'in' of 'out', iedereen doet dat gewoon. Niet zo gewoon dus blijkbaar.
idd, heb in een guild gezeten waarbij de raidleader ALLES over teamspeak moest roepen. Mensen bleven gewoon in vuur/poison/andere crap staan totdat RL dr wat van zei.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk ook een wereld van verschil in skill niveau per guild.
Haha, zoiets ben ik ooit in begonnen en redelijk lang volgehouden. Daarna geüpgrade naar een high skilled raiding guild en Black Proto-Drake zelfs gehaald in de Naxx 25 tijd dus in vuurtjes staan (etc) was er niet bij. Dat raid wel een stuk fijner dan met mensen die slacken/niet weten waar ze mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:27 schreef Olment het volgende:
[..]
idd, heb in een guild gezeten waarbij de raidleader ALLES over teamspeak moest roepen. Mensen bleven gewoon in vuur/poison/andere crap staan totdat RL dr wat van zei.
Dachten helemaal niet zelf na. Ben na 2x raiden ook ragequitted de guild geleaved.. stelletje falers.
Daar zou ik zo slecht tegen kunnenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:27 schreef Olment het volgende:
idd, heb in een guild gezeten waarbij de raidleader ALLES over teamspeak moest roepen. Mensen bleven gewoon in vuur/poison/andere crap staan totdat RL dr wat van zei.
Dachten helemaal niet zelf na. Ben na 2x raiden ook ragequitted de guild geleaved.. stelletje falers.
Ja precies, fouten maakt iedereen. Maar zelf nadenken is toch wel een requirement wil ik met een raidgroup mee gaan. Had ook heel snel gezien met die guild, dacht na 1 raid,, Daammnn wat een ongeregelde zooi, en volgende raid, zelfde verhaal.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zou ik zo slecht tegen kunnenFouten maken: prima, doen we allemaal. Continue precies dezelfde fouten maken (en dus niet zelf na kunnen denken): nee, daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen.
Dat dus, we zijn geen die-hard guild. Maar een guild waar een paar mensen tussen zitten die een beetje moeite hebben met wat dingen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk ook een wereld van verschil in skill niveau per guild.
Dat hebben mijn vriendin en ik ook gedaan laatst op een bankalt guild. Twee poppetjes van 1 naar 90 gestampt en toen was de guild ineens lvl9 XD inmiddels issie bijna lvl11, met maar 2 membersquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja precies, fouten maakt iedereen. Maar zelf nadenken is toch wel een requirement wil ik met een raidgroup mee gaan. Had ook heel snel gezien met die guild, dacht na 1 raid,, Daammnn wat een ongeregelde zooi, en volgende raid, zelfde verhaal.
Nu maar mijn eigen guildbank guild aan het levelen. Helaas wel niks meer te raiden behalve RF.
Dus bij deze als iemand nog een resto shaman zoekt als puggerdenk aan mij (horde ofc)
We zijn gister level 3 geworden, 11 members, wel allemaal van onszelfquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:07 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Dat hebben mijn vriendin en ik ook gedaan laatst op een bankalt guild. Twee poppetjes van 1 naar 90 gestampt en toen was de guild ineens lvl9 XD inmiddels issie bijna lvl11, met maar 2 members
Da's de moeite niet waard bij 2 actieve mensen johquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:22 schreef Olment het volgende:
We zijn gister level 3 geworden, 11 members, wel allemaal van onszelf
Mja, ik heb een kameraad van me (hijs jaar geleden gestopt met wow) die "voor mij" een monk levelt (hij wilde es kijken of het wat was) en mijn "Collega-guildmaster"'s vriendin speelt ook op een char dus schiet aardig op.
Doen wel alleen dailies, mja, ons doel is level 5 minimaal voor "gratis" gold
tuurlijk welquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's de moeite niet waard bij 2 actieve mensen joh
Wij hebben ook maar twee actieve mensen/accounts. Ondertussen bijna level 23 maar dat gaat nog wel even duren tot 25.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's de moeite niet waard bij 2 actieve mensen joh
telt constant lua-errors ook? die krijg ik namelijk wel aan de lopende bandquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef pl4kkie het volgende:
Hebben meer mensen last van wow crashes sinds de nieuwe patch? Krijg nu constant fatal errors
Jup, aan de lopende band.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef pl4kkie het volgende:
Hebben meer mensen last van wow crashes sinds de nieuwe patch? Krijg nu constant fatal errors
Ja, vreselijk irritant.... Constante memoryleaks lijkt het op.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef pl4kkie het volgende:
Cinder Kitten is ook in de petstore. geen mount maar wel awesome petquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:15 schreef Blistering het volgende:
Blizz Store mounts 50% off, twijfel of ik nu ff die Heart of Aspects & Winged Guardian haalMet name die Heart of Aspects vind ik wel erg tof!
idem, hoewel het al wel weer minder wordt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef pl4kkie het volgende:
Owwww straks kopen als ik thuis benquote:Op woensdag 5 december 2012 10:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Cinder Kitten is ook in de petstore. geen mount maar wel awesome pet
Mja, ik weet eerlijk gezegd niet of oude raids die je prima met een fractie van de daadwerkelijk bedoelde personen kan doen, representatief is of iemand een goede raider is (daar zeg ik niet mee dat je slecht of goed bent he, zou als raidleader dat in ieder geval niet als maatstaf gebruiken, zeker niet bij de huidige raids).quote:Op woensdag 5 december 2012 01:34 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja, vreselijk irritant.... Constante memoryleaks lijkt het op.
Wel tof, Met wat mensen uit de trade ICC gedaan, Krijg ik een half uur later een whisper van de leader van die party, of ik zijn heb om het beginnende raid team van zijn guild te komen versterken.
Nu dus een startersplaats in een raid-team![]()
Zondag eerste raid, Tempest keep (Er zijn nog wat mensen geen 90, dus we doen wat andere dingen tot die ook klaar zijn en gear hebben)
Goeie dag overall
voor betrouwbare prot paladin info: het maintankadin forum en Sacred Duty (blog). Het thuis van Theck, de prot paladin goeroe. Een wiskundige die WoW speelt levert hele mooie grafiekjes op.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:51 schreef lifeblind het volgende:
Overigens begin ik nu te snappen waarom prot pallies zo'n lage dps hebben na wat artikelen gelezen te hebben gisterenavond, na hitcap en hard expertise capped zijn, is haste 't belangrijkste blijkbaar, (Omdat Sanctity Of Battle, waardoor Judgement, Crusader Strike en Hammer of Wrath daardoor een lagere cooldown en global cooldown krijgen, en je andere abilities blijkbaar meer ticks geven nuLaat ik nu net welgeteld 0 haste hebben
EDIT: In het kort kwam het er dus op neer dat je dodge en parry gewoon kan vergeten, en dat reforgen naar hit/exp/haste, omdat dat dus sneller holy power genereerd, en je daardoor je ShotR meer kan gebruiken, dus meer reduction oplevert uiteindelijk
Nee tuurlijk, heb je ook helemaal gelijk in hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 11:45 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, ik weet eerlijk gezegd niet of oude raids die je prima met een fractie van de daadwerkelijk bedoelde personen kan doen, representatief is of iemand een goede raider is (daar zeg ik niet mee dat je slecht of goed bent he, zou als raidleader dat in ieder geval niet als maatstaf gebruiken, zeker niet bij de huidige raids).
Dit! Hopelijk deze week eindelijk m'n gloves en belt upgraden, die zitten nog steeds op 450quote:Op woensdag 5 december 2012 13:17 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansen.
Hoop eindelijk eens op een sha-touched wapen op druid of priest.
mits die zijn chat leest tijdens tankenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:19 schreef lifeblind het volgende:
Of als je wat /raid of /w met TAUNT!! OMG TAUNT naar je toe krijgt
Ziet er cool uit idd , en het geld gaat naar een goed doel.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Cinder Kitten is ook in de petstore. geen mount maar wel awesome pet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |