abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119897884
Hele week nauwelijks ergens tijd voor gehad. Werken, verjaardag met 2 dagen visite, opruimen, bouwvakkers over de vloer, mijn eigen huis niet eens in mogen en morgen werken en na mijn werk direct door naar een vriendin. Heb Sha gedaan :') That's it.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 3 december 2012 @ 21:42:41 #82
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_119898022
Ik hele week nergens zin in gehad ! :@ Maar twee LFR's gedaan!
pi_119898233
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik hele week nergens zin in gehad ! :@ Maar twee LFR's gedaan!
Dat ik de LFR's niet heb gedaan, soit. Maar ik heb dus ook totaal geen honorpoints gehaald om gear et upgraden :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119898434
Ik heb alle LFR's gedaan op zowel mijn druid als priest en ben ook valor capped op beide characters, nu heb ik nergens meer zin in :P .
pi_119898494
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb alle LFR's gedaan op zowel mijn druid als priest en ben ook valor capped op beide characters, nu heb ik nergens meer zin in :P .
Je mag mijn priest ook nog wel even doen :')
pi_119898565
Haha, nog een keer LFR wordt me echt teveel denk ik :P .

Ik heb alleen vrijwel geen dailies gedaan. Moet nog misschien 4 dagen tot exalted met shado-pan, anglers en klaxxi op mijn druid, maar echt totaal geen zin in.
pi_119898687
Ben nog niet eens begonnen aan die nieuwe dailies :X Volgende week maar eens doen. Dan wel weer veel tijd! *)
pi_119898769
Oh die nieuwe heb ik ook nog nooit gedaan, was ze eigenlijk helemaal vergeten.

Wel 1x dat scenario gedaan, A Little Patience oid.
pi_119898799
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:57 schreef Sapstengel het volgende:
Oh die nieuwe heb ik ook nog nooit gedaan, was ze eigenlijk helemaal vergeten.

Wel 1x dat scenario gedaan, A Little Patience oid.
Er is ook een nieuw scenario? Ow :@
pi_119898932
Ja zijn 3 nieuwe dacht ik, waarvan er één algemene is en die andere twee het verhaal voor horde en alliance anders is.
  maandag 3 december 2012 @ 22:03:47 #91
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_119899155
Vind die nieuwe faction wel leuk. En je krijgt extra rep met Black Prince. En ik wil trinket van Operation Shieldwall! :D

Mijn LFR: :( Weer niets!
pi_119899543
Ik de afgelopen week geen zin gehad om te spelen :x Eigenlijk sinds Invincible op de BMAH kwam, kennelijk was dat wat me nog aan het spelen hield. Dailies heb ik geen zin meer in en ach, misschien is het wel weer even genoeg geweest :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_119899581
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:10 schreef Sjiznit het volgende:
Ik de afgelopen week geen zin gehad om te spelen :x Eigenlijk sinds Invincible op de BMAH kwam, kennelijk was dat wat me nog aan het spelen hield. Dailies heb ik geen zin meer in en ach, misschien is het wel weer even genoeg geweest :P
Heb je Invincible gekocht?! :o
pi_119899599
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb je Invincible gekocht?! :o
Nein, mijn 455k werd overboden :P Niet op tijd gold cap gehaald, nu dus 475k op mn account.
pi_119899641
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:11 schreef Sjiznit het volgende:

Nein, mijn 455k werd overboden :P
Oh, dat had ik wel verwacht, dat 455 niet genoeg zou zijn. Misschien ooit!
pi_119899721
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat had ik wel verwacht, dat 455 niet genoeg zou zijn. Misschien ooit!
Ik had ook wel verwacht overboden te worden, maar ja was ff de poging waard. Maar sindsdien niet echt veel zin gehad in te loggen. Wel zaterdagnacht ff mijn monk van 29 naar 35 in anderhalf uur gedaan.
pi_119899946
Ook erg stom, koop ik die valor cloak, win ik in LFR een andere cloak. Valor kon ik gelukkig nog terug verkopen.

Doe ik net de laatste boss die ik nog moest (die 3 vismensen uit Terrace) krijg ik nog een cloak :') .

Toch wel een goede week voor m'n priest, tier helm, belt en 2x cloak uit LFR.
  † In Memoriam † maandag 3 december 2012 @ 22:35:43 #98
159966 lifeblind
pi_119900889
Jeuj, we hebben met de guild Feng neer op normal (ja nu pas :') )
pi_119903599
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ook erg stom, koop ik die valor cloak, win ik in LFR een andere cloak. Valor kon ik gelukkig nog terug verkopen.

Doe ik net de laatste boss die ik nog moest (die 3 vismensen uit Terrace) krijg ik nog een cloak :') .

Toch wel een goede week voor m'n priest, tier helm, belt en 2x cloak uit LFR.
Ik heb echt ongelooflijk pech op m'n healer priest. Ga ik één keer op m'n rogue (eerste twee delen LFR), hoppa, 3 items. :{
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 4 december 2012 @ 02:36:33 #100
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119906991
Vandaag Mimirons head op de BMAH op Argent Dawn, stond op 22k toen ik keek, zal wel voor iets meer weg gaan :')

Eindelijk jewelcrafting en mining op 600, dus eindelijk geld verdienen, beetje dailies doen voor de rep+gold (Dominance Offensive, Golden Lotus, en Shadopan(Ik MOET die tiger mount)),dagelijks Utgarde Pinnacle door rennen voor de blue proto drake, wekelijks ICC doen voor de achievements+gerelateerde mounts.

Ik vermaak me nog prima *O* en dan heb ik nog een rogue die wacht om doorgeleveled te worden :P
pi_119907562
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:35 schreef lifeblind het volgende:
Jeuj, we hebben met de guild Feng neer op normal (ja nu pas :') )
Slow progress is ook progress *O* *O*
  dinsdag 4 december 2012 @ 07:59:22 #102
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_119907671
Gz!

Ik weet dat wij weken op de stone guards gewiped hebben, zal bij jullie ook niet heel makkelijk zijn gegaan denk ik ?
pi_119908350
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:33 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik heb echt ongelooflijk pech op m'n healer priest. Ga ik één keer op m'n rogue (eerste twee delen LFR), hoppa, 3 items. :{
Dat heb ik dus op mijn rogue. :')
Welkom op FOK!
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 09:16:03 #104
159966 lifeblind
pi_119908543
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 07:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Slow progress is ook progress *O* *O*
Jup :7 We zijn overigens nog maar net een week of 4, 5 bezig.

quote:
3s.gif Op dinsdag 4 december 2012 07:59 schreef GI het volgende:
Gz!

Ik weet dat wij weken op de stone guards gewiped hebben, zal bij jullie ook niet heel makkelijk zijn gegaan denk ik ?
Ja, stone guards hebben we pas 2 weken geleden down gekregen, dat was inderdaad erg dramatisch in het begin. Feng was in het begin ook lastig, zeker met phase 1 fatsoenlijk doorkomen, op de een of andere manier kreeg ik continu lightning lash ipv lightning fist als ik mn shroud of reversal deed... tot ik er achter kwam dat iedereen (inclusief de andere tank) iedere keer flink z'n best deed om dat ding te ontwijken :')

Gisteren hebben we overigens ook een half uurtje op die 3e boss geprobeerd, en serieus, wat is dat een heerlijke fight als tank O+ Of naja, in ieder geval vergeleken met de eerste 2 bosses dan :') Alleen maar taunten en af en toe een mob slopen in de spirit world, rinse and repeat :7
  dinsdag 4 december 2012 @ 09:19:55 #105
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_119908611
Ik weet niet welke tactic jullie gebruiken op Feng, maar bij ons is het nuttig gebleken om een DPS de fist te laten absorben. Ik sta als ranged naast de tank bij de eerste phase, en de andere tank heeft een macro om de ability van het stelen ofzo van mij af te pikken.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 09:29:17 #106
159966 lifeblind
pi_119908791
We pakken het nu zo op dat de andere tank ze absorbed, qua positioning gaat het nu in ieder geval prima. Sterker nog, gisteren heb ik op 1 na ze allemaal kunnen pakken zelfs.

Enige phase die nu nog enigzins lastig is is P3, maar dat is voornamelijk omdat we daar amper op hebben kunnen oefenen. Toen we Feng gisteren neerkregen was 't ook echt alleen nog maar ik, de andere tank, 1 dps en een healer die nog overeind stonden :')
  dinsdag 4 december 2012 @ 09:38:54 #107
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_119908978
Phase drie is echt afhankelijk van roepen van een RL "IN!!!" "OUUT!!" je kan er niet vanuit gaan dat iedereen de timers zelf in de gaten houdt.... tenminste, niet in ons team.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 09:41:26 #108
159966 lifeblind
pi_119909030
Daar zijn wij ook achter gekomen inderdaad :')

Het is in ieder geval wel fijn dat we nu weten dat we 'm neer kunnen krijgen, en vanaf nu zal ie iedere keer ook wel neergaan waarschijnlijk, dat was het zelde met Stone Guards, die waren afgelopen weekend ook meteen neer :P
pi_119910316
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 09:41 schreef lifeblind het volgende:
Daar zijn wij ook achter gekomen inderdaad :')

Het is in ieder geval wel fijn dat we nu weten dat we 'm neer kunnen krijgen, en vanaf nu zal ie iedere keer ook wel neergaan waarschijnlijk, dat was het zelde met Stone Guards, die waren afgelopen weekend ook meteen neer :P
Yup, krijg je soort van morele boost van.. "Oh, die hadden we vorige week ook down, moet nou ook wel lukken dus".
Dan ga je al met een beter gevoel in het fight ipv "Mehh, weer tries net als de vorige keren, Wipefest FTW"
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 11:05:30 #110
159966 lifeblind
pi_119911365
Ja idd, dat helpt een hoop. Zijn de overige fights in MSV overigens ook zo overdreven gefixeerd op tanks of valt dat wel mee? Ik weet ondertussen in ieder geval dat raidfinder er totaal niet meer op lijkt :P Toen we gisteren met de 3e boss bezig waren voelde ik me ook meteen een stuk rustiger namelijk met de wetenschap dat tanks 't rustig hebben en dat vooral healers en dps zich zorgen moeten maken in die spirit world :P
pi_119912855
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 december 2012 09:38 schreef GI het volgende:
Phase drie is echt afhankelijk van roepen van een RL "IN!!!" "OUUT!!" je kan er niet vanuit gaan dat iedereen de timers zelf in de gaten houdt.... tenminste, niet in ons team.
Toch ook wel ernstig dat niemand dat zelf in de gaten kan houden...
Wij roepen nooit 'in' of 'out', iedereen doet dat gewoon. Niet zo gewoon dus blijkbaar.
pi_119913703
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 11:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toch ook wel ernstig dat niemand dat zelf in de gaten kan houden...
Wij roepen nooit 'in' of 'out', iedereen doet dat gewoon. Niet zo gewoon dus blijkbaar.
Er zit natuurlijk ook een wereld van verschil in skill niveau per guild.
Welkom op FOK!
pi_119914000
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:18 schreef Zosk het volgende:

[..]

idd, heb in een guild gezeten waarbij de raidleader ALLES over teamspeak moest roepen. Mensen bleven gewoon in vuur/poison/andere crap staan totdat RL dr wat van zei.
Dachten helemaal niet zelf na. Ben na 2x raiden ook ragequitted de guild geleaved.. stelletje falers.
pi_119915198
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:27 schreef Olment het volgende:

[..]

idd, heb in een guild gezeten waarbij de raidleader ALLES over teamspeak moest roepen. Mensen bleven gewoon in vuur/poison/andere crap staan totdat RL dr wat van zei.
Dachten helemaal niet zelf na. Ben na 2x raiden ook ragequitted de guild geleaved.. stelletje falers.
Haha, zoiets ben ik ooit in begonnen en redelijk lang volgehouden. Daarna geüpgrade naar een high skilled raiding guild en Black Proto-Drake zelfs gehaald in de Naxx 25 tijd dus in vuurtjes staan (etc) was er niet bij. Dat raid wel een stuk fijner dan met mensen die slacken/niet weten waar ze mee bezig zijn.

Tegenwoordig alleen maar LFR, guild is dood en was al anderhalf jaar gestopt voordat ik weer begon met de nieuwe release. :P
Welkom op FOK!
pi_119916273
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:27 schreef Olment het volgende:

Daar zou ik zo slecht tegen kunnen :@ Fouten maken: prima, doen we allemaal. Continue precies dezelfde fouten maken (en dus niet zelf na kunnen denken): nee, daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen.
pi_119916458
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar zou ik zo slecht tegen kunnen :@ Fouten maken: prima, doen we allemaal. Continue precies dezelfde fouten maken (en dus niet zelf na kunnen denken): nee, daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen.
Ja precies, fouten maakt iedereen. Maar zelf nadenken is toch wel een requirement wil ik met een raidgroup mee gaan. Had ook heel snel gezien met die guild, dacht na 1 raid,, Daammnn wat een ongeregelde zooi, en volgende raid, zelfde verhaal.

Nu maar mijn eigen guildbank guild aan het levelen. Helaas wel niks meer te raiden behalve RF.
Dus bij deze als iemand nog een resto shaman zoekt als pugger :D denk aan mij (horde ofc)
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:46:13 #117
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_119916659
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:18 schreef Zosk het volgende:

[..]

Dat dus, we zijn geen die-hard guild. Maar een guild waar een paar mensen tussen zitten die een beetje moeite hebben met wat dingen.

Ikzelf ben ook niet perfect, de eerste paar tries heb ik zeker wat aan het 'in' en 'out' geroep. Zelf uit troep op de grond stappen lukt me nog wel. Maar ik heb ook wel eens een attempt gewiped omdat ik met arcane resonance de groep instapte. Ik dacht dat ik de buff al kwijt was :+
pi_119917335
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:40 schreef Olment het volgende:

[..]

Ja precies, fouten maakt iedereen. Maar zelf nadenken is toch wel een requirement wil ik met een raidgroup mee gaan. Had ook heel snel gezien met die guild, dacht na 1 raid,, Daammnn wat een ongeregelde zooi, en volgende raid, zelfde verhaal.

Nu maar mijn eigen guildbank guild aan het levelen. Helaas wel niks meer te raiden behalve RF.
Dus bij deze als iemand nog een resto shaman zoekt als pugger :D denk aan mij (horde ofc)
Dat hebben mijn vriendin en ik ook gedaan laatst op een bankalt guild. Twee poppetjes van 1 naar 90 gestampt en toen was de guild ineens lvl9 XD inmiddels issie bijna lvl11, met maar 2 members :')
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_119917781
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:07 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Dat hebben mijn vriendin en ik ook gedaan laatst op een bankalt guild. Twee poppetjes van 1 naar 90 gestampt en toen was de guild ineens lvl9 XD inmiddels issie bijna lvl11, met maar 2 members :')
We zijn gister level 3 geworden, 11 members, wel allemaal van onszelf :P
Mja, ik heb een kameraad van me (hijs jaar geleden gestopt met wow) die "voor mij" een monk levelt (hij wilde es kijken of het wat was) en mijn "Collega-guildmaster"'s vriendin speelt ook op een char dus schiet aardig op.
Doen wel alleen dailies, mja, ons doel is level 5 minimaal voor "gratis" gold
pi_119917827
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:22 schreef Olment het volgende:
We zijn gister level 3 geworden, 11 members, wel allemaal van onszelf :P
Mja, ik heb een kameraad van me (hijs jaar geleden gestopt met wow) die "voor mij" een monk levelt (hij wilde es kijken of het wat was) en mijn "Collega-guildmaster"'s vriendin speelt ook op een char dus schiet aardig op.
Doen wel alleen dailies, mja, ons doel is level 5 minimaal voor "gratis" gold
Da's de moeite niet waard bij 2 actieve mensen joh :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')