Dat ik de LFR's niet heb gedaan, soit. Maar ik heb dus ook totaal geen honorpoints gehaald om gear et upgradenquote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik hele week nergens zin in gehad !Maar twee LFR's gedaan!
Je mag mijn priest ook nog wel even doenquote:Op maandag 3 december 2012 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb alle LFR's gedaan op zowel mijn druid als priest en ben ook valor capped op beide characters, nu heb ik nergens meer zin in.
Er is ook een nieuw scenario? Owquote:Op maandag 3 december 2012 21:57 schreef Sapstengel het volgende:
Oh die nieuwe heb ik ook nog nooit gedaan, was ze eigenlijk helemaal vergeten.
Wel 1x dat scenario gedaan, A Little Patience oid.
Heb je Invincible gekocht?!quote:Op maandag 3 december 2012 22:10 schreef Sjiznit het volgende:
Ik de afgelopen week geen zin gehad om te spelen :x Eigenlijk sinds Invincible op de BMAH kwam, kennelijk was dat wat me nog aan het spelen hield. Dailies heb ik geen zin meer in en ach, misschien is het wel weer even genoeg geweest
Nein, mijn 455k werd overbodenquote:
Oh, dat had ik wel verwacht, dat 455 niet genoeg zou zijn. Misschien ooit!quote:
Ik had ook wel verwacht overboden te worden, maar ja was ff de poging waard. Maar sindsdien niet echt veel zin gehad in te loggen. Wel zaterdagnacht ff mijn monk van 29 naar 35 in anderhalf uur gedaan.quote:Op maandag 3 december 2012 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat had ik wel verwacht, dat 455 niet genoeg zou zijn. Misschien ooit!
Ik heb echt ongelooflijk pech op m'n healer priest. Ga ik één keer op m'n rogue (eerste twee delen LFR), hoppa, 3 items.quote:Op maandag 3 december 2012 22:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ook erg stom, koop ik die valor cloak, win ik in LFR een andere cloak. Valor kon ik gelukkig nog terug verkopen.
Doe ik net de laatste boss die ik nog moest (die 3 vismensen uit Terrace) krijg ik nog een cloak.
Toch wel een goede week voor m'n priest, tier helm, belt en 2x cloak uit LFR.
Slow progress is ook progressquote:Op maandag 3 december 2012 22:35 schreef lifeblind het volgende:
Jeuj, we hebben met de guild Feng neer op normal (ja nu pas)
Dat heb ik dus op mijn rogue.quote:Op maandag 3 december 2012 23:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik heb echt ongelooflijk pech op m'n healer priest. Ga ik één keer op m'n rogue (eerste twee delen LFR), hoppa, 3 items.
Jupquote:
Ja, stone guards hebben we pas 2 weken geleden down gekregen, dat was inderdaad erg dramatisch in het begin. Feng was in het begin ook lastig, zeker met phase 1 fatsoenlijk doorkomen, op de een of andere manier kreeg ik continu lightning lash ipv lightning fist als ik mn shroud of reversal deed... tot ik er achter kwam dat iedereen (inclusief de andere tank) iedere keer flink z'n best deed om dat ding te ontwijkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 07:59 schreef GI het volgende:
Gz!
Ik weet dat wij weken op de stone guards gewiped hebben, zal bij jullie ook niet heel makkelijk zijn gegaan denk ik ?
Yup, krijg je soort van morele boost van.. "Oh, die hadden we vorige week ook down, moet nou ook wel lukken dus".quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:41 schreef lifeblind het volgende:
Daar zijn wij ook achter gekomen inderdaad![]()
Het is in ieder geval wel fijn dat we nu weten dat we 'm neer kunnen krijgen, en vanaf nu zal ie iedere keer ook wel neergaan waarschijnlijk, dat was het zelde met Stone Guards, die waren afgelopen weekend ook meteen neer
Toch ook wel ernstig dat niemand dat zelf in de gaten kan houden...quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:38 schreef GI het volgende:
Phase drie is echt afhankelijk van roepen van een RL "IN!!!" "OUUT!!" je kan er niet vanuit gaan dat iedereen de timers zelf in de gaten houdt.... tenminste, niet in ons team.
Er zit natuurlijk ook een wereld van verschil in skill niveau per guild.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch ook wel ernstig dat niemand dat zelf in de gaten kan houden...
Wij roepen nooit 'in' of 'out', iedereen doet dat gewoon. Niet zo gewoon dus blijkbaar.
idd, heb in een guild gezeten waarbij de raidleader ALLES over teamspeak moest roepen. Mensen bleven gewoon in vuur/poison/andere crap staan totdat RL dr wat van zei.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk ook een wereld van verschil in skill niveau per guild.
Haha, zoiets ben ik ooit in begonnen en redelijk lang volgehouden. Daarna geüpgrade naar een high skilled raiding guild en Black Proto-Drake zelfs gehaald in de Naxx 25 tijd dus in vuurtjes staan (etc) was er niet bij. Dat raid wel een stuk fijner dan met mensen die slacken/niet weten waar ze mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:27 schreef Olment het volgende:
[..]
idd, heb in een guild gezeten waarbij de raidleader ALLES over teamspeak moest roepen. Mensen bleven gewoon in vuur/poison/andere crap staan totdat RL dr wat van zei.
Dachten helemaal niet zelf na. Ben na 2x raiden ook ragequitted de guild geleaved.. stelletje falers.
Daar zou ik zo slecht tegen kunnenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:27 schreef Olment het volgende:
idd, heb in een guild gezeten waarbij de raidleader ALLES over teamspeak moest roepen. Mensen bleven gewoon in vuur/poison/andere crap staan totdat RL dr wat van zei.
Dachten helemaal niet zelf na. Ben na 2x raiden ook ragequitted de guild geleaved.. stelletje falers.
Ja precies, fouten maakt iedereen. Maar zelf nadenken is toch wel een requirement wil ik met een raidgroup mee gaan. Had ook heel snel gezien met die guild, dacht na 1 raid,, Daammnn wat een ongeregelde zooi, en volgende raid, zelfde verhaal.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zou ik zo slecht tegen kunnenFouten maken: prima, doen we allemaal. Continue precies dezelfde fouten maken (en dus niet zelf na kunnen denken): nee, daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen.
Dat dus, we zijn geen die-hard guild. Maar een guild waar een paar mensen tussen zitten die een beetje moeite hebben met wat dingen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk ook een wereld van verschil in skill niveau per guild.
Dat hebben mijn vriendin en ik ook gedaan laatst op een bankalt guild. Twee poppetjes van 1 naar 90 gestampt en toen was de guild ineens lvl9 XD inmiddels issie bijna lvl11, met maar 2 membersquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja precies, fouten maakt iedereen. Maar zelf nadenken is toch wel een requirement wil ik met een raidgroup mee gaan. Had ook heel snel gezien met die guild, dacht na 1 raid,, Daammnn wat een ongeregelde zooi, en volgende raid, zelfde verhaal.
Nu maar mijn eigen guildbank guild aan het levelen. Helaas wel niks meer te raiden behalve RF.
Dus bij deze als iemand nog een resto shaman zoekt als puggerdenk aan mij (horde ofc)
We zijn gister level 3 geworden, 11 members, wel allemaal van onszelfquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:07 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Dat hebben mijn vriendin en ik ook gedaan laatst op een bankalt guild. Twee poppetjes van 1 naar 90 gestampt en toen was de guild ineens lvl9 XD inmiddels issie bijna lvl11, met maar 2 members
Da's de moeite niet waard bij 2 actieve mensen johquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:22 schreef Olment het volgende:
We zijn gister level 3 geworden, 11 members, wel allemaal van onszelf
Mja, ik heb een kameraad van me (hijs jaar geleden gestopt met wow) die "voor mij" een monk levelt (hij wilde es kijken of het wat was) en mijn "Collega-guildmaster"'s vriendin speelt ook op een char dus schiet aardig op.
Doen wel alleen dailies, mja, ons doel is level 5 minimaal voor "gratis" gold
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |