gelukkig nog niet.quote:Op maandag 3 december 2012 00:14 schreef TwyLight het volgende:
10 dagen free gametime gekregenmaar ff de nieuwe patch bekijken dan. En de LFR van de raids van vorige patch, heb ik ook nog niet gezien. Heeft deze patch al weer nieuwe raids en tier gier?
quote:Op zondag 2 december 2012 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Gaat lekker, Bienelientje!
En je hoeft je lijf niet mee te bewegen met die ringen hoor, alleen je muis en vingers
quote:Op zondag 2 december 2012 23:09 schreef Blistering het volgende:
Bien speelt WoW met Kinect volgens mijDie staat ook voor haar beeldscherm een Execute beweging te maken enzo.
Hopen voor je dat je geen Bladestorm hebt dan
Hm, heb ik momenteel ook last van, hoest me eigen de tyfus sinds dit weekend. Gisterenavond met raiden kwam er ook vrij weinig uit op ventrillo, terwijl ik normaal redelijk vocaal ben daarop tijdens raidenquote:Op maandag 3 december 2012 09:52 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
[..]LoLLeD!
Het ging er eigenlijk meer om dat ik ineens hoestbuien kreeg, tijdens het gevecht. En dan de boel ontwijken, hoesten en de steken in je zij tegelijk verduren!![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 11:34 schreef Kingleon het volgende:
oei zal maar niks zeggen dan. Heb al een 2 hander van Elegon vervangen door de axe van de Sha
lol nice!quote:Op maandag 3 december 2012 12:02 schreef Bienelientjee het volgende:
BTW! Op de Darkmoon Fair staat nu de draaimolen. Als je er een tijdje op zit krijg je voor een uur 10% extra rep en exp! Just saying!
En het slaat nu nergens om gezien je personal rolls hebt.quote:Op maandag 3 december 2012 14:15 schreef Blistering het volgende:
Galleon was net up, en weer werd de tag niet gesharedDan zie je pas echt de goedheid van de mens, helemaal in de reacties. Volgens mij is de halve server net dood gewenst
Dat ik de LFR's niet heb gedaan, soit. Maar ik heb dus ook totaal geen honorpoints gehaald om gear et upgradenquote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik hele week nergens zin in gehad !Maar twee LFR's gedaan!
Je mag mijn priest ook nog wel even doenquote:Op maandag 3 december 2012 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb alle LFR's gedaan op zowel mijn druid als priest en ben ook valor capped op beide characters, nu heb ik nergens meer zin in.
Er is ook een nieuw scenario? Owquote:Op maandag 3 december 2012 21:57 schreef Sapstengel het volgende:
Oh die nieuwe heb ik ook nog nooit gedaan, was ze eigenlijk helemaal vergeten.
Wel 1x dat scenario gedaan, A Little Patience oid.
Heb je Invincible gekocht?!quote:Op maandag 3 december 2012 22:10 schreef Sjiznit het volgende:
Ik de afgelopen week geen zin gehad om te spelen :x Eigenlijk sinds Invincible op de BMAH kwam, kennelijk was dat wat me nog aan het spelen hield. Dailies heb ik geen zin meer in en ach, misschien is het wel weer even genoeg geweest
Nein, mijn 455k werd overbodenquote:
Oh, dat had ik wel verwacht, dat 455 niet genoeg zou zijn. Misschien ooit!quote:
Ik had ook wel verwacht overboden te worden, maar ja was ff de poging waard. Maar sindsdien niet echt veel zin gehad in te loggen. Wel zaterdagnacht ff mijn monk van 29 naar 35 in anderhalf uur gedaan.quote:Op maandag 3 december 2012 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat had ik wel verwacht, dat 455 niet genoeg zou zijn. Misschien ooit!
Ik heb echt ongelooflijk pech op m'n healer priest. Ga ik één keer op m'n rogue (eerste twee delen LFR), hoppa, 3 items.quote:Op maandag 3 december 2012 22:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ook erg stom, koop ik die valor cloak, win ik in LFR een andere cloak. Valor kon ik gelukkig nog terug verkopen.
Doe ik net de laatste boss die ik nog moest (die 3 vismensen uit Terrace) krijg ik nog een cloak.
Toch wel een goede week voor m'n priest, tier helm, belt en 2x cloak uit LFR.
Slow progress is ook progressquote:Op maandag 3 december 2012 22:35 schreef lifeblind het volgende:
Jeuj, we hebben met de guild Feng neer op normal (ja nu pas)
Dat heb ik dus op mijn rogue.quote:Op maandag 3 december 2012 23:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik heb echt ongelooflijk pech op m'n healer priest. Ga ik één keer op m'n rogue (eerste twee delen LFR), hoppa, 3 items.
Jupquote:
Ja, stone guards hebben we pas 2 weken geleden down gekregen, dat was inderdaad erg dramatisch in het begin. Feng was in het begin ook lastig, zeker met phase 1 fatsoenlijk doorkomen, op de een of andere manier kreeg ik continu lightning lash ipv lightning fist als ik mn shroud of reversal deed... tot ik er achter kwam dat iedereen (inclusief de andere tank) iedere keer flink z'n best deed om dat ding te ontwijkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 07:59 schreef GI het volgende:
Gz!
Ik weet dat wij weken op de stone guards gewiped hebben, zal bij jullie ook niet heel makkelijk zijn gegaan denk ik ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |