Ik ga ook in healermode. Ik zie niks meer behalve healthbarsquote:Op woensdag 5 december 2012 15:43 schreef Olment het volgende:
[..]
Kameraad van me leest helemaal geen chat tijdens het healen
Ik haal me 2 cinder kittens, goede doel supporten (orkaan sandy slachtoffers) en toch een leuke pet. Meestal ben ik niet iemand die dingen uit de blizzstore koopt, maar ivm goed doel doe ik het wel. (geef dan verder ook niks meer aan glazenhuis of andere goede doelen alá sandy)quote:Op woensdag 5 december 2012 16:27 schreef Altron het volgende:
[..]
Ziet er cool uit idd , en het geld gaat naar een goed doel.
Maar dan zou ik mischien nog eerder die lil'ragnaros kopen.
oke nice, wist ik niet. Maar nog steeds vind ik het dan goed dat ze er de nadruk op leggen, de mensen die zoals ik denken weten ze ermee over te halenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:40 schreef lifeblind het volgende:
Blizzard geeft sowieso geld aan goede doelen, ze leggen er alleen nadruk op bij dit soort pets waar 100% inkomsten sowieso er naartoe gaat.
Mwa, imho vind ik de "mini-bosses" maar gaar, totaal geen inspiratie voor iets nieuws, gewoon een bestaande mob verkleind en hoppa,, 10/20 euro prijskaartje.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:26 schreef Blistering het volgende:
Oeh leuke pet! Vind sowieso al die Store pet wel leuk.
lijkt me met 101% parry ook niet zo spannendquote:
En weer geen sha-touched weapon deze weekquote:Op woensdag 5 december 2012 13:17 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansen.
Hoop eindelijk eens op een sha-touched wapen op druid of priest.
Beetje jammer dit, je leest altijd van die mooie verhalen over de klantenservice van blizzard, maar helaasquote:Op woensdag 5 december 2012 14:05 schreef Verbodsbord het volgende:
29 november de Winged Guardian gekocht voor 20 euro.....
Even een ticket aangemaakt met de vraag of ze 10 euro kunnen refunden en me daarmee een cinderkitten kunnen sturen
Niet gelukt ga ik vanuit dan. Helaas man, beetje naaistreek.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:29 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Beetje jammer dit, je leest altijd van die mooie verhalen over de klantenservice van blizzard, maar helaas
Natuurlijk wel, als dat ik ergens een TV koop (zeg mediamarkt) en die is een week later voor 30% goedkoper, dan ga ik zeker terug. tis toch van de zotte dat je het verschil niet terug krijgt.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef Chevalric het volgende:
Hoezo naaistreek? Je krijgt toch nergens geld terug als er ergens een actie start een paar dagen nadat je het product gekocht hebt? Of ga je ook terug naar de Mediamarkt met je TV en naar de Appie met de boodschappen die een week later in de bonus zijn? Persoonlijk vind ik dit soort 'klachten' een beetje kinderachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Olment op 06-12-2012 11:55:43 ]He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Veel winkels hanteren de regel dat als het product binnen 2 weken goedkoper word je gewoon het verschil terug krijgt.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef Chevalric het volgende:
Hoezo naaistreek? Je krijgt toch nergens geld terug als er ergens een actie start een paar dagen nadat je het product gekocht hebt? Of ga je ook terug naar de Mediamarkt met je TV en naar de Appie met de boodschappen die een week later in de bonus zijn? Persoonlijk vind ik dit soort 'klachten' een beetje kinderachtig.
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, als dat ik ergens een TV koop (zeg mediamarkt) en die is een week later voor 30% goedkoper, dan ga ik zeker terug. tis toch van de zotte dat je het verschil niet terug krijgt.
Hun starten toch een actie, daar hoef ik toch niet de dupe van te worden omdat ik mijn tv week eerder gekocht heb..
Mochten ze dit niet doen dan geef ik de tv terug (en koop hem desnoods opnieuw in de aanbieding)
Ma het is beetje dubieus, de Appie ga ik ofc niet terug, dat zie ik als "verbruiksartikelen". Mja, een digitale code, valt dit onder verbruik (? blizz kan de mount wel weer intrekken ) of geldt hier ook voor, Niet goed, geld terug (binnen bepaalde tijd) want je deed een koop op afstand en dan heb je gewoon bepaalde rechten.
Als ik het goed begrijp heb je 14 dagen na aankoop van je digitale content/services recht om het terug te geven.Mja, een tv is misschien een slecht voorbeeld, daar kan een korting van een paar procent al een behoorlijk bedrag zijn. Maar we hebben het hier over 10 euro. Als je dat echt niet kon missen, had je misschien geen mount moeten kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, doe wat je niet laten kunt, het gaat in dit topic om dit soort Hollandse zuinigheid, maar om WoW. Ik ben het in ieder geval niet eens met dit soort klachten als het om dit soort relatief kleine bedragen gaat.
Klopt, maar het bedrag zou niks mogen uitmaken het is gewoon een principe kwestie. Ikzelf deel je mening, "Als je dat echt niet kon missen, had je misschien geen mount moeten kopen." maar het is wel lullig dat je dan net een actie misloopt.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:43 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Mja, een tv is misschien een slecht voorbeeld, daar kan een korting van een paar procent al een behoorlijk bedrag zijn. Maar we hebben het hier over 10 euro. Als je dat echt niet kon missen, had je misschien geen mount moeten kopen.
Maar goed, doe wat je niet laten kunt, het gaat in dit topic om dit soort Hollandse zuinigheid, maar om WoW. Ik ben het in ieder geval niet eens met dit soort klachten als het om dit soort relatief kleine bedragen gaat.
Het is ook lullig dat je de hoofdprijs niet wint als je een lot koopt. Life sucks, get over itquote:Op donderdag 6 december 2012 13:46 schreef Olment het volgende:
[..]
Klopt, maar het bedrag zou niks mogen uitmaken het is gewoon een principe kwestie. Ikzelf deel je mening, "Als je dat echt niet kon missen, had je misschien geen mount moeten kopen." maar het is wel lullig dat je dan net een actie misloopt.
Dat probleem ken ik. Cata had ik ergste tot nu toe, die dungeon met die assassin boss (was 2e boss ergens) dropte mail resto shoulders. na 27 kills nogaltijd niet zien droppen. Zelfde als met mijn schield, gruewelijk lang doen met het zelfde oude shield puur omdat er niks beters langs kwam.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:49 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Het is ook lullig dat je de hoofdprijs niet wint als je een lot koopt. Life sucks, get over it.
Maar om het weer terug te draaien naar het onderwerp; weet je wat pas echt lullig is: tig keer heroics doen en nog geen enkel item winnen dat bij je main spec hoort.
Zelf een groepje maken met guildies/vrienden etc, dan krijg je je loot wel als wat droptquote:Op donderdag 6 december 2012 13:49 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Het is ook lullig dat je de hoofdprijs niet wint als je een lot koopt. Life sucks, get over it.
Maar om het weer terug te draaien naar het onderwerp; weet je wat pas echt lullig is: tig keer heroics doen en nog geen enkel item winnen dat bij je main spec hoort.
Daar ligt het niet aan (ik doe niet aan PUGs), het is de RNG die niet meewerkt.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:45 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Zelf een groepje maken met guildies/vrienden etc, dan krijg je je loot wel als wat dropt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |