abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119971854
Yay, net van een oud guildie alle darkmoonfaire questitems gekregen omdat hij ze niet meer nodig had. Genoeg tickets gekregen hierdoor om de Darkmoon Hatchling te kopen. En lees net dat er een hotfix is geweest (vandaag) waardoor deze pet gelukkig niet Uncommon maar Rare is wanneer je hem nu aanschaft.

Als je een uncommon versie hebt. heb je pech en moet je um of opnieuw kopen of upgraden.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_119972665

lvl 80 DK solos Baleroc 25 hc
pi_119972870
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:18 schreef Evertjan het volgende:

lvl 80 DK solos Baleroc 25 hc
lijkt me met 101% parry ook niet zo spannend
  woensdag 5 december 2012 @ 22:36:59 #160
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_119977285
Had totaal geen zin in WoW vandaag, zit al hele avond LoL te spelen! :D

Wel weer nieuwe pet erbij vandaag. Zo rare zijn die niet van de oude raid instances! Hoef er nog maar 3 van de 12 voor Mr. Biggle! :o
pi_119977543
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:17 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansen.

Hoop eindelijk eens op een sha-touched wapen op druid of priest.
En weer geen sha-touched weapon deze week :'(
pi_119977643
Ik heb op m'n druid geen wapen, maar wel die gem.
Op m'n priest heb ik wel een wapen, maar geen gem.

Net die Jin'Ya, Orb of the Waterspeaker gewonnen.
  donderdag 6 december 2012 @ 08:29:11 #163
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119985389
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:05 schreef Verbodsbord het volgende:
29 november de Winged Guardian gekocht voor 20 euro.....

Even een ticket aangemaakt met de vraag of ze 10 euro kunnen refunden en me daarmee een cinderkitten kunnen sturen :P
Beetje jammer dit, je leest altijd van die mooie verhalen over de klantenservice van blizzard, maar helaas ;(
pi_119985927
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 08:29 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Beetje jammer dit, je leest altijd van die mooie verhalen over de klantenservice van blizzard, maar helaas ;(
Niet gelukt ga ik vanuit dan. Helaas man, beetje naaistreek.
  donderdag 6 december 2012 @ 11:42:06 #165
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_119990064
Hoezo naaistreek? Je krijgt toch nergens geld terug als er ergens een actie start een paar dagen nadat je het product gekocht hebt? Of ga je ook terug naar de Mediamarkt met je TV en naar de Appie met de boodschappen die een week later in de bonus zijn? Persoonlijk vind ik dit soort 'klachten' een beetje kinderachtig.
pi_119990168
Terug gaan met een tv kan best, grote kans dat de mediamarkt je korting geeft als iets 3 dagen later ineens in de aanbieding is.
pi_119990185
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef Chevalric het volgende:
Hoezo naaistreek? Je krijgt toch nergens geld terug als er ergens een actie start een paar dagen nadat je het product gekocht hebt? Of ga je ook terug naar de Mediamarkt met je TV en naar de Appie met de boodschappen die een week later in de bonus zijn? Persoonlijk vind ik dit soort 'klachten' een beetje kinderachtig.
Natuurlijk wel, als dat ik ergens een TV koop (zeg mediamarkt) en die is een week later voor 30% goedkoper, dan ga ik zeker terug. tis toch van de zotte dat je het verschil niet terug krijgt.
Hun starten toch een actie, daar hoef ik toch niet de dupe van te worden omdat ik mijn tv week eerder gekocht heb..
Mochten ze dit niet doen dan geef ik de tv terug (en koop hem desnoods opnieuw in de aanbieding)

Ma het is beetje dubieus, de Appie ga ik ofc niet terug, dat zie ik als "verbruiksartikelen". Mja, een digitale code, valt dit onder verbruik (? blizz kan de mount wel weer intrekken ) of geldt hier ook voor, Niet goed, geld terug (binnen bepaalde tijd) want je deed een koop op afstand en dan heb je gewoon bepaalde rechten.

Als ik het goed begrijp heb je 14 dagen na aankoop van je digitale content/services recht om het terug te geven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 22% gewijzigd door Olment op 06-12-2012 11:55:43 ]
pi_119993862
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef Chevalric het volgende:
Veel winkels hanteren de regel dat als het product binnen 2 weken goedkoper word je gewoon het verschil terug krijgt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  donderdag 6 december 2012 @ 13:43:48 #169
7957 Chevalric
pi_119994042
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:45 schreef Olment het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, als dat ik ergens een TV koop (zeg mediamarkt) en die is een week later voor 30% goedkoper, dan ga ik zeker terug. tis toch van de zotte dat je het verschil niet terug krijgt.
Hun starten toch een actie, daar hoef ik toch niet de dupe van te worden omdat ik mijn tv week eerder gekocht heb..
Mochten ze dit niet doen dan geef ik de tv terug (en koop hem desnoods opnieuw in de aanbieding)

Ma het is beetje dubieus, de Appie ga ik ofc niet terug, dat zie ik als "verbruiksartikelen". Mja, een digitale code, valt dit onder verbruik (? blizz kan de mount wel weer intrekken ) of geldt hier ook voor, Niet goed, geld terug (binnen bepaalde tijd) want je deed een koop op afstand en dan heb je gewoon bepaalde rechten.

Als ik het goed begrijp heb je 14 dagen na aankoop van je digitale content/services recht om het terug te geven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, een tv is misschien een slecht voorbeeld, daar kan een korting van een paar procent al een behoorlijk bedrag zijn. Maar we hebben het hier over 10 euro. Als je dat echt niet kon missen, had je misschien geen mount moeten kopen.

Maar goed, doe wat je niet laten kunt, het gaat in dit topic om dit soort Hollandse zuinigheid, maar om WoW :). Ik ben het in ieder geval niet eens met dit soort klachten als het om dit soort relatief kleine bedragen gaat.
pi_119994102
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:43 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Mja, een tv is misschien een slecht voorbeeld, daar kan een korting van een paar procent al een behoorlijk bedrag zijn. Maar we hebben het hier over 10 euro. Als je dat echt niet kon missen, had je misschien geen mount moeten kopen.

Maar goed, doe wat je niet laten kunt, het gaat in dit topic om dit soort Hollandse zuinigheid, maar om WoW :). Ik ben het in ieder geval niet eens met dit soort klachten als het om dit soort relatief kleine bedragen gaat.
Klopt, maar het bedrag zou niks mogen uitmaken het is gewoon een principe kwestie. Ikzelf deel je mening, "Als je dat echt niet kon missen, had je misschien geen mount moeten kopen." maar het is wel lullig dat je dan net een actie misloopt.
  donderdag 6 december 2012 @ 13:49:42 #171
7957 Chevalric
pi_119994216
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:46 schreef Olment het volgende:

[..]

Klopt, maar het bedrag zou niks mogen uitmaken het is gewoon een principe kwestie. Ikzelf deel je mening, "Als je dat echt niet kon missen, had je misschien geen mount moeten kopen." maar het is wel lullig dat je dan net een actie misloopt.
Het is ook lullig dat je de hoofdprijs niet wint als je een lot koopt. Life sucks, get over it :P.

Maar om het weer terug te draaien naar het onderwerp; weet je wat pas echt lullig is: tig keer heroics doen en nog geen enkel item winnen dat bij je main spec hoort :').
pi_119994354
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:49 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Het is ook lullig dat je de hoofdprijs niet wint als je een lot koopt. Life sucks, get over it :P.

Maar om het weer terug te draaien naar het onderwerp; weet je wat pas echt lullig is: tig keer heroics doen en nog geen enkel item winnen dat bij je main spec hoort :').
Dat probleem ken ik. Cata had ik ergste tot nu toe, die dungeon met die assassin boss (was 2e boss ergens) dropte mail resto shoulders. na 27 kills nogaltijd niet zien droppen. Zelfde als met mijn schield, gruewelijk lang doen met het zelfde oude shield puur omdat er niks beters langs kwam.

Nu maar een of andere raidfinder staff gewonnen met een sha socket ofzoiets. Die maar equiped :D Mis wel 16k armor :( Hoop dak snel vervangend shield krijg.
pi_119996169
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:49 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Zelf een groepje maken met guildies/vrienden etc, dan krijg je je loot wel als wat dropt ^O^
pi_119998062
Weet iemand of er een addon is om de spells op je actionbar op te slaan? Dat je meerdere sets kan maken bijvoorbeeld.

Ik heb nu namelijk shadow en holy spec op m'n priest, maar als ik disc wil proberen en daarna terug wil naar holy, moet ik handmatig al die spells weer terugzetten.
  donderdag 6 december 2012 @ 16:04:31 #175
7957 Chevalric
pi_119998780
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:45 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Zelf een groepje maken met guildies/vrienden etc, dan krijg je je loot wel als wat dropt ^O^
Daar ligt het niet aan (ik doe niet aan PUGs), het is de RNG die niet meewerkt.
  donderdag 6 december 2012 @ 16:05:36 #176
7957 Chevalric
pi_119998826
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:42 schreef Sapstengel het volgende:
Weet iemand of er een addon is om de spells op je actionbar op te slaan? Dat je meerdere sets kan maken bijvoorbeeld.

Ik heb nu namelijk shadow en holy spec op m'n priest, maar als ik disc wil proberen en daarna terug wil naar holy, moet ik handmatig al die spells weer terugzetten.
Bartender doet dat in ieder geval, maar bij mij werkt dat ook met de default Blizzard UI, volgens mij.
pi_119999112
Dat werkt bij mij alleen als ik wissel tussen de specs in mijn dualspec, niet als ik er eentje bij de trainer unlearn en daar kies voor een nieuwe spec.
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 16:45:48 #178
159966 lifeblind
pi_120000677
print screen :7
pi_120001406
Het is veelzeggend dat ik nu een lvl 88, lvl 87 en een lvl 86 heb :') Niet kunnen kiezen..
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_120001568
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:45 schreef lifeblind het volgende:
print screen :7
Ja dat doe ik dus altijd, maar dan moet je helemaal zoeken in je spellbook naar al die spells.
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 17:20:44 #181
159966 lifeblind
pi_120002278
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:03 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja dat doe ik dus altijd, maar dan moet je helemaal zoeken in je spellbook naar al die spells.
Mja het weerhoud me er soms van om eens een andere spec te proberen, omdat ik dan al geen zin heb om dat hele gedoe met die actionbars te doen. Sommige van m'n characters zijn ook echt een groot drama daarmee, staat zo'n beetje alles door elkaar op m'n bars :P
pi_120003375
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:20 schreef lifeblind het volgende:.

Mja het weerhoud me er soms van om eens een andere spec te proberen, omdat ik dan al geen zin heb om dat hele gedoe met die actionbars te doen. Sommige van m'n characters zijn ook echt een groot drama daarmee, staat zo'n beetje alles door elkaar op m'n bars :P
Ik weet precies waar alles 'hoort' bij de verschillende specs :@ Ben dan ook zo klaar als ik switch.

En ik wil ook de title 'The Fearless' net als vriendlief, maar dat zal wel nooit gebeuren :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 6 december 2012 @ 17:51:33 #183
7957 Chevalric
pi_120003513
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
Dat werkt bij mij alleen als ik wissel tussen de specs in mijn dualspec, niet als ik er eentje bij de trainer unlearn en daar kies voor een nieuwe spec.
Oh, sorry, verkeerd gelezen.
Zou je niet de ene setup kunnen opslaan onder een bepaald profile met Bartender en dan de andere setup onder een ander profile en vervolgens die profiles laden als je switcht?
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 17:52:10 #184
159966 lifeblind
pi_120003536
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet precies waar alles 'hoort' bij de verschillende specs :@ Ben dan ook zo klaar als ik switch.

En ik wil ook de title 'The Fearless' net als vriendlief, maar dat zal wel nooit gebeuren :{
Ja op m'n paladin kan ik alles blind vinden, da's 't probleem dan ook niet :P (alhoewel ik op mn paladin alleen maar protection en retribution speel, holy ooit wel een tijdje geprobeerd maar dat is m'n ding gewoon niet, ik vind disc priest en resto shammy toch de fijnste healing classes), maar 't is bij mij meer met andere classes die ik niet of nauwelijks speel meer het probleem
pi_120003815
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:52 schreef lifeblind het volgende:

Ja op m'n paladin kan ik alles blind vinden, da's 't probleem dan ook niet :P (alhoewel ik op mn paladin alleen maar protection en retribution speel, holy ooit wel een tijdje geprobeerd maar dat is m'n ding gewoon niet, ik vind disc priest en resto shammy toch de fijnste healing classes), maar 't is bij mij meer met andere classes die ik niet of nauwelijks speel meer het probleem
Oh, bij mijn alts wijzig ik nooit van spec :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 18:01:24 #186
159966 lifeblind
pi_120003854
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, bij mijn alts wijzig ik nooit van spec :')
Mja ik ook niet bij degene waar ik op kan tanken of healen, maar dingen als een rogue of hunter wil ik nog wel eens van spec veranderen omdat ik geen flauw idee heb wat nou 't beste is soms :')
pi_120003894
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:01 schreef lifeblind het volgende:

Mja ik ook niet bij degene waar ik op kan tanken of healen, maar dingen als een rogue of hunter wil ik nog wel eens van spec veranderen omdat ik geen flauw idee heb wat nou 't beste is soms :')
Ik speel mijn alts eigenlijk te weinig, waardoor ik die ene spec die ik speel gewoon goed ken, maar het te veel gedoe vind om ook de andere specs te leren spelen. Met als gevolg dat je soms idd met een spec speelt die minder goed is dan een andere spec.
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 18:05:35 #188
159966 lifeblind
pi_120004013
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik speel mijn alts eigenlijk te weinig, waardoor ik die ene spec die ik speel gewoon goed ken, maar het te veel gedoe vind om ook de andere specs te leren spelen. Met als gevolg dat je soms idd met een spec speelt die minder goed is dan een andere spec.
Mja de enige reden dat ik alts heb van alle beschikbare classes is omdat ik gewoon alle classes op max-level wil hebben :') Ik doe er vrij weinig mee verder, heb 't gros van mn lvl 85'ers ook niet meer aangeraakt nadat ze 85 gedinged waren (en dat zal ook zo gebeuren op lvl 90 waarschijnlijk)
  vrijdag 7 december 2012 @ 02:16:20 #189
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_120023852
Wat een heerlijk gevoel om eindelijk geld te verdienen zeg O+ vorige week bijna blut, nu niet meer O+

Ingame uiteraard :P
pi_120026165
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 02:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat een heerlijk gevoel om eindelijk geld te verdienen zeg O+ vorige week bijna blut, nu niet meer O+

Ingame uiteraard :P
klaar met professions traine of ben je AH aant plunderen?
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:10:57 #191
7957 Chevalric
pi_120026398
De LFR ging gisteren van een leien dakje. Alleen niet op tijd de voetjes van de vloer bij Elegon, waardoor ik 80% van 't gevecht heb bekeken vanaf de bodem van de put :P. Uiteindelijk met Chestguard of Eternal Vigilance en Bracers of Six Oxen naar huis gegaan. Ten slotte nog de Paragon's Pale Pendant van de Klaxxi gekocht. Inmiddels toch al 6 epics :P.

Ik moet wel zeggen dat ik WoW een stuk gemakkelijker vind geworden. Ik ben vlak voor Ulduar in WotLK gestopt en toen waren heroic dungeons en raids een stuk pittiger. Nu weet ik dat LFR niet te vergelijken is met de echte raids, maar de heroic 5-mans zijn niet heel veel anders geworden. In WotLK moest je echt oppassen met pulls, want zelfs de trash mobs waren taaie knakkers. Pas als je een beetje epic gear had, werd het mogelijk om gewoon alles te pullen en met AoE af te maken. Nu is dat standaard, zelfs als je met 450 gear naar binnen loopt. Vind ik ergens wel jammer, de uitdaging is toch minder.

We gaan volgende week eens een poging doen om 10-man MSV te runnen, maar mijn guild is uber-social, dus weinig animo (en weinig mensen die er al voldoende gear voor hebben). Ben benieuwd wat het gaat worden...
pi_120026954
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:10 schreef Chevalric het volgende:
De LFR ging gisteren van een leien dakje. Alleen niet op tijd de voetjes van de vloer bij Elegon, waardoor ik 80% van 't gevecht heb bekeken vanaf de bodem van de put :P. Uiteindelijk met Chestguard of Eternal Vigilance en Bracers of Six Oxen naar huis gegaan. Ten slotte nog de Paragon's Pale Pendant van de Klaxxi gekocht. Inmiddels toch al 6 epics :P.

Ik moet wel zeggen dat ik WoW een stuk gemakkelijker vind geworden. Ik ben vlak voor Ulduar in WotLK gestopt en toen waren heroic dungeons en raids een stuk pittiger. Nu weet ik dat LFR niet te vergelijken is met de echte raids, maar de heroic 5-mans zijn niet heel veel anders geworden. In WotLK moest je echt oppassen met pulls, want zelfs de trash mobs waren taaie knakkers. Pas als je een beetje epic gear had, werd het mogelijk om gewoon alles te pullen en met AoE af te maken. Nu is dat standaard, zelfs als je met 450 gear naar binnen loopt. Vind ik ergens wel jammer, de uitdaging is toch minder.

We gaan volgende week eens een poging doen om 10-man MSV te runnen, maar mijn guild is uber-social, dus weinig animo (en weinig mensen die er al voldoende gear voor hebben). Ben benieuwd wat het gaat worden...
Haha, weet nog de eerste keer dat ik daar kwam was het ook dat iemand riep "Watch the floor guys" ik had zoiets van 'waar de neuk heeft die gast het over' (had de rest van de raidfinder al gedaan en kwam tot de conclusie dat knowlage of tactics overrated is) en viel dus hardstikke kaduuk :P Overigens niet meer gebeurt, kwestie van na buiten rennen als je ziet dat er ergens zo'n bal bij die paal komt en die dingen gaan raisen.

Ik weet ook nog wel dat je met WotLK dungeons bij de trash er meestal 1 (en soms zelfs meerdere) moest CC'en omdat het anders gewoon te crap ging.
Op het moment dat ik heroic dungeons kon doen had ik zogoed als direct ook geen problemen met healing, dit was vroeger wel anders.
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:55:36 #193
7957 Chevalric
pi_120027490
Oh, en gisteren na de raid nog even voor fun Molten Core gesolo'd, dropt Ragnaros Eye of Sulfuras. Dus nu maar grinden voor Sulfuras, Hand of Ragnaros, voor transmoggen :D.
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2012 @ 09:58:44 #194
159966 lifeblind
pi_120027561
Legendaries kon je toch niet voor xmog gebruiken?
pi_120027593
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:58 schreef lifeblind het volgende:
dacht ik idd ook.
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:16:50 #196
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_120028047
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:56 schreef Olment het volgende:

[..]

klaar met professions traine of ben je AH aant plunderen?
Bijna al m'n geld uitgegeven om jewelcrafting op 600 te krijgen, en dat begint zich nu terug te verdienen.
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:18:01 #197
7957 Chevalric
pi_120028084
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:58 schreef lifeblind het volgende:
Pff, daar gaat m'n coole plan. Nou ja, scheelt weer een nutteloze grind :P
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2012 @ 10:18:51 #198
159966 lifeblind
pi_120028108
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:18 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Pff, daar gaat m'n coole plan. Nou ja, scheelt weer een nutteloze grind :P
Naja, ik zag vandeweek wel ene blue post of tweet voorbij komen dat ze er wel over aan het nadenken zijn, dus helemaal nutteloos zal het niet zijn (plus, een legendary hebben is sowieso tof :P )
pi_120028693
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:18 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Naja, ik zag vandeweek wel ene blue post of tweet voorbij komen dat ze er wel over aan het nadenken zijn, dus helemaal nutteloos zal het niet zijn (plus, een legendary hebben is sowieso tof :P )
krijg je ook achie van tog?
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2012 @ 10:43:53 #200
159966 lifeblind
pi_120028819
Feat of strength dacht ik
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:48:23 #201
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_120028972
Gister een guildie eerst Ashes of A'lar en daarna de Glaive. :D
pi_120029112
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:48 schreef Silmarwen het volgende:
Gister een guildie eerst Ashes of A'lar en daarna de Glaive. :D
damn wat een luckyass, is TK ook generfed ?
pi_120029156
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:16 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Bijna al m'n geld uitgegeven om jewelcrafting op 600 te krijgen, en dat begint zich nu terug te verdienen.
Doe je goed, vind JC een stuk minder profitable dan in Cata.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_120029806
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:53 schreef Blistering het volgende:

[..]

heb eerlijk gezegt maar een paar k aan JC tot nu toe verdient, vind insc beter verdiene
pi_120029834
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:53 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik zie de prijzen wel omhoog gaan ne de spawnrate van het ore iets omlaag is gegaan, hoewel er in verhouding tot cata nog wel veel te minen valt
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2012 @ 11:14:48 #206
159966 lifeblind
pi_120029915
Ik heb ook 't idee dat gems niet echt verkopen op het moment., metagems verkopen voor geen meter, moet ze er meestal een keer of 5 opnieuw opzetten om te kunnen verkopen. (en laat ik nou net een flink zooitje uncut ingeslagen hebben om te kunnen verkopen :') )
pi_120030240
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:12 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik zie de prijzen wel omhoog gaan ne de spawnrate van het ore iets omlaag is gegaan, hoewel er in verhouding tot cata nog wel veel te minen valt
de ores zijn op onze realm met bijna 300% geincreased aan prijs atm
pi_120030249
Nog 1 treasure voor m'n ''The Relic Hunter'' titel!! Hopelijk vind ik die vandaag nog :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')