Met de kunstpiemels gesponsord door de VS jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:20 schreef sp3c het volgende:
een pikkie waar ze de tegenstanders constant tot bloedens toe om de oren weten te slaan
ook toen de VS het nog niet sponsorde sloegen ze er iedereen mee om de orenquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Met de kunstpiemels gesponsord door de VS ja
Echt, wat een sneu nepland is het.
Wanneer was dat?quote:Op zaterdag 1 december 2012 04:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ook toen de VS het nog niet sponsorde sloegen ze er iedereen mee om de oren
alles tot 1974quote:
Onzin, de VS heeft de kunstmatige staat Israël al vanaf de creatie onvoorwaardelijk gesteund.quote:
Wat een onzinquote:Op zaterdag 1 december 2012 04:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, de VS heeft de kunstmatige staat Israël al vanaf de creatie onvoorwaardelijk gesteund.
Dat is het hele probleem.
Dat jij dat zo leest betekent niet dat het zo is. Wel erken ik dat veel land uiteindelijk aan de Palestijnen teruggegeven dient te worden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:26 schreef Kees22 het volgende:
Citaat van de vorige serie:
Vraag: Waarom blijft Israel nog steeds land stelen?
Antwoord: Zucht! Wat ga je bereiken met dit soort domme vragen, laat me jou eens wat constructiever vragen, wat gaan de Palestijnen opgeven in ruil voor de teruggave van land?
Grappig dat in het antwoord de erkenning van de vraag zit: teruggave van land impliceert dat het eerst gestolen is.
Waarom zou je een dief tegemoetkomen met concessies om je gestolen goed terug te krijgen?
En waarom is dat constructiever?
Tuurlijk niet, stel je voor dat Israël hen niet als Untermenschen zou zien...quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:54 schreef Peunage het volgende:
Betekent dit nu dat Palestijnen in ballingschap een Palestijns paspoort kunnen aanvragen en terug kunnen gaan naar de West-Bank en Gaza?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 04:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, de VS heeft de kunstmatige staat Israël al vanaf de creatie onvoorwaardelijk gesteund.
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:14 schreef plesner het volgende:
Eens komt de eindafrekening voor Israel, kan niet wachten op de A bom van Iran
Vrijwel alles was import, waar denk je dat die mensen vandaan kwamen? Alle kennis m.b.t. oorlogsvoering is dan ook in het Westen opgedaan. Pure braindrain naar het staatje.quote:
De stukken waar ze de muur 'per ongeluk' verkeerd hebben geplaatst is wel degelijk gestolen en niet veroverd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
het land is veroverd
das niet helemaal hetzelfde als gestolen
En we hebben gezien waartoe dat kan leiden. Denk aan Nazi-Duitsland.quote:Op zaterdag 1 december 2012 03:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
als jij en je vrienden na 50 jaar oorlog maken tegen iemand de handdoek in de ring gooit dan kun je niet verwachten dat je op gelijke voet verder kunt
quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:14 schreef plesner het volgende:
Boeie, dan is het MAD. Dus dan zijn er twee kutlanden van de kaart verdwenen, mooi toch.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..].
Gozer, Iran's bom komt niet eens aan tot Israel, laat staan daar een totale vernieling brengen.
Maar toch hoop ik dat Iran een poging waagt, zodat 't land helemaal weggevaagd wordt
Israel zit veilig, die gaat er niet aan. Elk land dat 't aanvalt wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Boeie, dan is het MAD. Dus dan zijn er twee kutlanden van de kaart verdwenen, mooi toch.
Zoals ik al zei MAD.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Israel zit veilig, die gaat er niet aan. Elk land dat 't aanvalt wel.
Weer zo iemand die totaal niet objectief is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Israel zit veilig, die gaat er niet aan. Elk land dat 't aanvalt wel.
Dat is toch gewoon de waarheid? Waarom ontken je de waarheid?quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Weer zo iemand die totaal niet objectief is.
Vandaar dat ze zich in 1956 moesten terugtrekken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 04:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zitten ook veel kinderen bij he. Niet toevallig, want dan kunnen ze onschuldige slachtoffers claimen als het op geweld uitloopt. De volwassenen zijn in ieder geval geen onschuldige burgers.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:50 schreef Nielsch het volgende:
Israëliërs die in de bezette gebieden gaan wonen zijn wat mij betreft vogelvrij.
Laten we wel wezen, alle kennis was import, het waren namelijk allemaal importmensen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zich in 1956 moesten terugtrekken.
Die kinderen zijn ook vogelvrij wat mij betreft. Als ze dan om het leven komen is dat de schuld van hun eigen ouders.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er zitten ook veel kinderen bij he. Niet toevallig, want dan kunnen ze onschuldige slachtoffers claimen als het op geweld uitloopt. De volwassenen zijn in ieder geval geen onschuldige burgers.
Ook al mag Israël een leger van vanjewelste hebben, dat betekent nog niet dat ze goed zitten in dit conflict.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:47 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de waarheid? Waarom ontken je de waarheid?
Dat klopt, maar dat is de ellende van het Midden-Oosten: ze zitten met allerlei kolonisatoren, oud-kolonisatoren en andere grootmachten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, alle kennis was import, het waren namelijk allemaal importmensen.
De enige reden waarom Israel niets kan doen momenteel is omdat Hamas zich verstopt. Ze willen zo min mogelijk burgerslachtoffers(itt de pallies die richten op Israelische burgers), en daarom is 't wat moeilijker. Elk modern leger in het MO is inferieur aan Israel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ook al mag Israël een leger van vanjewelste hebben, dat betekent nog niet dat ze goed zitten in dit conflict.
Ikzelf hoop dat de Palestijnen eindelijk krijgen wat ze toekomt.
Je denkt nog in termen van traditionele oorlogsvoering. Ik kan je wat vertellen: je gaat met een modern leger alleen geen oorlog winnen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De enige reden waarom Israel niets kan doen momenteel is omdat Hamas zich verstopt. Ze willen zo min mogelijk burgerslachtoffers(itt de pallies die richten op Israelische burgers), en daarom is 't wat moeilijker. Elk modern leger in het MO is inferieur aan Israel.
Waarom ga je er niet wonen als je er zo op geilt?quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De enige reden waarom Israel niets kan doen momenteel is omdat Hamas zich verstopt. Ze willen zo min mogelijk burgerslachtoffers(itt de pallies die richten op Israelische burgers), en daarom is 't wat moeilijker. Elk modern leger in het MO is inferieur aan Israel.
Jij denkt dat een leger alleen landmacht inhoudt? Wat dacht je van de luchtmacht? Wat dacht je van 't bommenarsenaal? Learn the definition of Army.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je denkt nog in termen van traditionele oorlogsvoering. Ik kan je wat vertellen: je gaat met een modern leger geen oorlog winnen.
Nee, ik denk niet dat een leger alleen landmacht inhoudt. Ik weet ook niet hoe jij daarbij komt dat ik dat zou denken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:55 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jij denkt dat een leger alleen landmacht inhoudt? Wat dacht je van de luchtmacht? Wat dacht je van 't bommenarsenaal? Learn the definition of Army.
Bullshit Turkey owned Israel keihard in een 1 op 1 oorlog.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
In jouw ogen bestaat er dus maar één scenario ..quote:
Nou nee, dat niet alleen. Jij riep mij op om mijn mening maar aan te passen .. met je 'kom nou, ik weet waarover ik het heb' want jij hebt er immers voor gestudeerd. En vertel, hoe is Iran er nu al beter van gewordenquote:Nee, ik zeg dat ik wel wat af weet van het onderwerp, verder zeg ik dat het zo al is.
Geeft wel aan hoeveel waarde jij hecht aan democratische processen .. mensen die stemmen naar eer en geweten uitmaken voor verwerpelijk omdat hun mening je niet aanstaat ..quote:Klopt.
Ik rol hier zowat uit mijn stoel van het lachen .. ja dat zet zoden aan de dijk. De Palestijnen weten wel beter, na een paar decennia onderhandelingen onder Amerikaanse leiding ..quote:Dan waren er onder Amerikaanse leiding nieuwe directe onderhandelingen opgezet.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:58 schreef plesner het volgende:
[..]
Bullshit Turkey owned Israel keihard in een 1 op 1 oorlog.
Haat...quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:14 schreef plesner het volgende:
... en nog meer haat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:50 schreef Nielsch het volgende:
Israëliërs die in de bezette gebieden gaan wonen zijn wat mij betreft vogelvrij.
Okee, dus je vindt het ook niet erg dat er vorige week Palestijnse kinderen omkwamen. Toch?quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die kinderen zijn ook vogelvrij wat mij betreft. Als ze dan om het leven komen is dat de schuld van hun eigen ouders.
TÜRKEY STRONG!!!quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:58 schreef plesner het volgende:
[..]
Bullshit Turkey owned Israel keihard in een 1 op 1 oorlog.
Je bent blind. En daarmee is alles gezegd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:11 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Haat...
[..]
... en nog meer haat.
Goed bezig, jongens.
En je maar afvragen waarom Israël doet wat het doet en waarom het in die regio zo onrustig blijft. Als jullie Nederlanders al zo vol haat zitten...
HELP!!!quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je bent blind. En daarmee is alles gezegd.
Blind en nog erg jong.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:17 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
HELP!!!IK BEN BLIND!!!
Robijn48 heeft het gezegd!
Wat moet ik doen wat moet ik doen! Nooit meer naar blote tie...
... wacht even, ik zie toch duidelijk lettertjes verschijnen op mijn beeldscherm1
IK KAN ZIEN!!!IK KAN ZIEN!!!
Ga vooral door! Het gebrek aan argumenten is verfrissend!quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Blind en nog erg jong.
Of jong...en daardoor nog erg blind. Dat kan ook.
Dat Israël doet wat het doet is uiteraard ook te begrijpen .. na eeuwen achtervolgingen en pogroms, en om het af te toppen de holocaust willen ze een eigen land en daar in vrede leven. Het domme is alleen dat het volk dat nu de prijs betaald helemaal niets met het trieste verleden van het joodse volk te maken heeft, eerder het tegendeel, als het hier weer eens uit de klauw liep vond wie het kon betalen daar een (meestal) veilig onderdak.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:11 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Haat...
[..]
... en nog meer haat.
Goed bezig, jongens.
En je maar afvragen waarom Israël doet wat het doet en waarom het in die regio zo onrustig blijft. Als jullie Nederlanders al zo vol haat zitten...
quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Blind en nog erg jong.
Of jong...en daardoor nog erg blind. Dat kan ook.
Iemand die in dit ingewikkelde conflict dat al tientallen jaren speelt enkel 1 kant kiest, neem ik niet serieus.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:19 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Ga vooral door! Het gebrek aan argumenten is verfrissend!
Nonsens, dat weet ik allang.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:21 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat Israël doet wat het doet is uiteraard ook te begrijpen .. na eeuwen achtervolgingen en pogroms, en om het af te toppen de holocaust willen ze een eigen land en daar in vrede leven. Het domme is alleen dat het volk dat nu de prijs betaald helemaal niets met het trieste verleden van het joodse volk te maken heeft, eerder het tegendeel, als het hier weer eens uit de klauw liep vond wie het kon betalen daar een (meestal) veilig onderdak.
Wat jij vergeet is je af te vragen waarom de Palestijnen doen wat ze doen.
Whoeha, jij doet niet andersquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:23 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Nonsens, dat weet ik allang.
Mensen fixeren zich echter zó op één aspect van het hele gebeuren dat het soms om moedeloos van te worden is.
En wat kan mij dat schelen, wie jij serieus neemt en wie niet?quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Iemand die in dit ingewikkelde conflict dat al tientallen jaren speelt enkel 1 kant kiest, neem ik niet serieus.
Die heb ik even opgeslagen in mijn bookmarks .. thnxquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:08 schreef plesner het volgende:
[..]
http://www.globalfirepower.com/countries-comparison-detail.asp
nuff said
Prima. Maar je blaast wel erg hoog van de toren. Al dagen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:24 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
En wat kan mij dat schelen, wie jij serieus neemt en wie niet?
De meeste haat komt van Israël. De reden dat het daar onrustig is, is heel simpel: Israël. Israël wil geen vrede, Israël blijft provoceren en Israël zal altijd met een excuus komen om te doen wat ze doen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:11 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Haat...
[..]
... en nog meer haat.
Goed bezig, jongens.
En wat kan mij het schelen wat jij denkt?quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Prima. Maar je blaast wel erg hoog van de toren. Al dagen.
Alsof jij iets bij te dragen hebt behalve: Israel, israel israel, en de rest kan stikken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:26 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
En wat kan mij het schelen wat jij denkt?
Nog één keer: heb je iets bij te dragen? Want zo niet, wat dóe je hier dan?
Waarom fixeer jij je dan zo op Israël?quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:23 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Nonsens, dat weet ik allang.
Mensen fixeren zich echter zó op één aspect van het hele gebeuren dat het soms om moedeloos van te worden is.
Dat doen knechten van het volk Israël wel vaker.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:29 schreef moussie het volgende:
[..]
Waarom fixeer jij je dan zo op Israël?
Zo klopt het wat beter.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De meeste haat komt van door Israël.
Tot zover eens.quote:De reden dat het daar onrustig is, is heel simpel: Israël.
Wat een onzin, jongen.quote:Israël wil geen vrede, Israël blijft provoceren en Israël zal altijd met een excuus komen om te doen wat ze doen.
Hezbollah.quote:Israël wil blijven uitbreiden en de Westbank bezetten. Als er geen vrede is, kunnen ze dat niet doen. Derhalve heeft Israël behoefte aan oorlog met Hamas. Daarom wordt Hamas ook niet vernietigd door Israël, anders hebben ze geen vijand meer en kunnen ze hun expansiepolitiek niet meer verantwoorden.
Nou... ik zeg 't al een paar dagen... maar waarom vliegen die raketten eigenlijk niet op die illegale nederzettingen af?quote:Israël wil de status quo helemaal niet doorbreken. Die vinden het prima zo. Af en toe een paar burgerdoden door wat amateuristische raketten maar dat weegt lang niet op tegen al die illegale nederzettingen die ze er voor terugkrijgen op de W. Jordaanoever.
Daar gebeurt het toch allemaalquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:29 schreef moussie het volgende:
[..]
Waarom fixeer jij je dan zo op Israël?
Alsof dat überhaupt ooit gaat gebeurenquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:37 schreef gohan16 het volgende:
[..]
NAVO vs Israël. Wie gaat er winnen denk je
Alsof Turkije enige hulp nodig heeft in een oorlog met Israelquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:37 schreef gohan16 het volgende:
[..]
NAVO vs Israël. Wie gaat er winnen denk je
quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:28 schreef Nielsch het volgende:
Boris, ben jij er zelf een of ben je een knecht?
Omdat de PLO / Fatah blijkbaar geen behoefte hebben aan het starten van agressie... Dit in tegenstelling tot Israël.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:36 schreef BorisDeLul het volgende:
Nou... ik zeg 't al een paar dagen... maar waarom vliegen die raketten eigenlijk niet op die illegale nederzettingen af?
Als Israel zo dom is om Turkije aan te vallen en Turkjie geen steun krijgt van alle NAVO-staten, dan zal de derde Wereldoorlog starten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Alsof dat überhaupt ooit gaat gebeuren.
En de Palestijnse terroristen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Omdat de PLO / Fatah blijkbaar geen behoefte hebben aan het starten van agressie... Dit in tegenstelling tot Israël.
Wow.....Af en toe denk je dat het niet dommer kan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:19 schreef CrzyCMder het volgende:
Zoals de meeste van ons weten, is dit conflict ontstaan door 2 grote boosdoeners.
- Amerika die telkens opkomt voor Isreal, dmv haar Vetorecht en heel veel geld (Miljarden per jaar aan zogenaamde Goodwill spendeert)
- Engeland dankzij haar belfort verklaring, om de joden een land te geven.
Door deze 2 boosdoeners overlijden er dagelijks honderden onschuldige kinderen, mannen en vrouwen. Terwijl wij allemaal hopeloos toekijken.
Isreal met zeer geavanceerde wapens, ontwikkeld en gefinanceerd door USA
en Palestina met zelfgemaakte bommen om hun middel, stenen en raketten die hetzelfde schade aanbrengen als onze vuurpijlen tijdens oud en nieuw.
1 woord, schandalig.
Nogmaals het is geen scenarioquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:05 schreef moussie het volgende:
[..]
In jouw ogen bestaat er dus maar één scenario ..
Jij betwijfelde mijn kennis kennelijk, mijn capaciteiten tot dit inzicht te komen, dat is lachwekkend. Iran heeft hier de politiek op ingericht, hun imago groeit hierdoor, dat is zeer verwerpelijk.quote:Nou nee, dat niet alleen. Jij riep mij op om mijn mening maar aan te passen .. met je 'kom nou, ik weet waarover ik het heb' want jij hebt er immers voor gestudeerd. En vertel, hoe is Iran er nu al beter van geworden
Ik kan het geen democratisch proces noemen als Iran stemt zegt wat een dom antwoord weerquote:Geeft wel aan hoeveel waarde jij hecht aan democratische processen .. mensen die stemmen naar eer en geweten uitmaken voor verwerpelijk omdat hun mening je niet aanstaat ..
Al sinds de val van de Sovjet-Unie heeft Amerika meer belang bij een duidelijke constructieve vrede.quote:Ik rol hier zowat uit mijn stoel van het lachen .. ja dat zet zoden aan de dijk. De Palestijnen weten wel beter, na een paar decennia onderhandelingen onder Amerikaanse leiding ..
tuurlijk was het import, ze hadden toen immers nog geen wapenindustriequote:Op zaterdag 1 december 2012 11:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vrijwel alles was import, waar denk je dat die mensen vandaan kwamen? Alle kennis m.b.t. oorlogsvoering is dan ook in het Westen opgedaan. Pure braindrain naar het staatje.
nopequote:Op zaterdag 1 december 2012 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De stukken waar ze de muur 'per ongeluk' verkeerd hebben geplaatst is wel degelijk gestolen en niet veroverd.
verwachtte hier niet echt een Godwin maar hij is voor de verrandering goed op zijn plaatsquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En we hebben gezien waartoe dat kan leiden. Denk aan Nazi-Duitsland.
Ik had het niet alleen over wapens, maar ook over kennis over oorlogsvoering. Afgezien daarvan is het vrij nutteloos om je telkens te beroepen op de oorlogen voor Yom Kippur, we leven nu in 2012 en de situatie is volstrekt anders - al een kleine 40 jaar lang worden er vrijblijvend miljarden dollars naar Israel verscheept, nog buiten de gratis wapens om.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:28 schreef sp3c het volgende:
tuurlijk was het import, ze hadden toen immers nog geen wapenindustrie
daar hebben we het alleen niet over, het ging om de blinde Amerikaanse steun voor de staat Israel en die kwam pas na de Yom Kippur oorlog echt op gang
Yep, er is geen strijd aan vooraf gegaan. Derhalve is van een verovering geen sprake.quote:nope
Erg grappen hoe jij het allemaal (as usual) naar je hand weet te zetten. Echter ik quote een specifiek onderdeel van je post. Het ging namelijk om de underdog positie tijdens de onderhandelingen. Duitsland was praktisch failliet en kreeg alle stront over zich heen. Tijdens de onderhandelingen werden ze uitgewoond. Dat is vergelijkbaar met de positie die de Palestijnen tijdens de onderhandelingen hebben. Je ziet het ook nu weer, ze worden uitgewoond en ze hebben al jaren de underdog positie. Palestijnen hebben meer dan 50 jaar aan Israëlisch staatsterreur moeten ondergaan, vernederingen bij checkpoints, oorlogsmisdaden, gestolen land, gespleten gezinnen.quote:verwachtte hier niet echt een Godwin maar hij is voor de verrandering goed op zijn plaats
Nazi Duitsland is idd een prima voorbeeld, na de 1ste wereldoorlog kregen de Duitsers alle schuld in de schoenen geschoven, ze raakten grote stroken land kwijt en moesten gruwelijk veel geld terug betalen en dat zat ze niet heel erg lekker zeker niet gezien het feit dat ze militair gezien niet echt de mindere waren en de Fransen voor de oorlog ook niet bepaald lieverdjes waren!!
die zagen het verdrag van Versailles als oneerlijk en een belediging en weet ik veel wat en daar hebben Hitler en de Nazi's handig misbruik van gemaakt met WO2, de holocaust en al die shit als gevolg
dit vraagt men van de Israeli's ook die moeten 50 jaar oorlog, Arabische invallen en Palestijns terreur vergeten en gewoon weer terug naar hoe het was om de Palestijnen een pleziertje te doen zonder dat ze er iets voor terug krijgen in de hoop dat het dit keer wel goed gaat
dat is toch niet realistisch?
For once we agree.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:34 schreef Mutant01 het volgende:
Israeliers hebben meer dan 50 jaar aan Palestijns terreur moeten ondergaan, vernederingen in dorpen, oorlogsmisdaden, beschoten land, opgeblazen gezinnen.
Nee, ik belicht even je eenzijdigheid.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat wordt nergens ontkend. Jammer he.
Om nogmaals het nutteloze en eenzijdige van dit VN-plan te onderstrepen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat wordt nergens ontkend. Jammer he.
Ik belichtte de eenzijdigheid van Sp3c - ergo, je bent blind.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik belicht even je eenzijdigheid.
Er is niets eenzijdig aan. De oprichting van de staat Israel was net zo goed eenzijdig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Om nogmaals het nutteloze en eenzijdige van dit VN-plan te onderstrepen.
Laat ze toch lekker Israel tegen 't zere been schoppen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Om nogmaals het nutteloze en eenzijdige van dit VN-plan te onderstrepen.
Dat had tweezijdig kunnen zijn als de Palestijnen hun eigen staat hadden geaccepteerdquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is niets eenzijdig aan. De oprichting van de staat Israel was net zo goed eenzijdig.
Abbas al gefeliciteerd met het weer verlengen van het conflictquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat ze toch lekker Israel tegen 't zere been schoppen.
De gevolgen zijn hun eigen.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:04 schreef truthortruth het volgende:
Amerika die telkens opkomt voor Isreal, dmv haar Vetorecht en heel veel geld (Miljarden per jaar aan zogenaamde Goodwill spendeert)- Engeland dankzij haar belfort verklaring, om de joden een land te geven.Door deze 2 boosdoeners overlijden er dagelijks honderden onschuldige kinderen, mannen en vrouwen. Terwijl wij allemaal hopeloos
Zolang mensen communiseren, zonder kennis op een topic, zul je niks anders tegen komen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:04 schreef truthortruth het volgende:
Wow.....Af en toe denk je dat het niet dommer kan.
ik beroep me niet op de oorlogen voor yom kippur er werd een vraag gesteld en daar geef ik antwoord op, als je het daar niet over wilt hebben dan moet je buiten die discussie blijvenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had het niet alleen over wapens, maar ook over kennis over oorlogsvoering. Afgezien daarvan is het vrij nutteloos om je telkens te beroepen op de oorlogen voor Yom Kippur, we leven nu in 2012 en de situatie is volstrekt anders - al een kleine 40 jaar lang worden er vrijblijvend miljarden dollars naar Israel verscheept, nog buiten de gratis wapens om.
wel, die entifadah's enzo gingen eraan voorafquote:[..]
Yep, er is geen strijd aan vooraf gegaan. Derhalve is van een verovering geen sprake.
stel je niet altijd zo aan zegquote:[..]
Erg grappen hoe jij het allemaal (as usual) naar je hand weet te zetten.
Daarom, de eerste maatregelen zijn nog meer Palestijnse uitzettingen in Oost-Jeruzalem.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:44 schreef DeParo het volgende:
Abbas al gefeliciteerd met het weer verlengen van het conflict![]()
.
quote:One of six Palestinians shot and wounded by Israeli troops on Friday while protesting at the Gaza Strip boundary fence died on Saturday, hospital officials said.
The fortified fence and a 300-metre-deep zone on the Palestinian side - on which Israel has regularly fired since 2009 with the declared aim of keeping gunmen and infiltrators away from the border - have been a testing ground for the Nov. 21 truce that ended an eight-day surge in Gaza fighting.
Gaza's Hamas government has said the Egyptian-brokered ceasefire would put an end to the Israeli no-go zone, allowing Palestinian farmers back to their land there. Israel has said it would back off if Palestinians did not threaten to strike across the boundary.
Asked about Friday's shootings near the southern town of Rafah, an Israeli military spokeswoman said Palestinians had come up to the fence to vandalise it. Soldiers warned them away, and when that did not deter them, shot at their legs, she said.
Palestinians described the incident as a demonstration, saying that six people were wounded by the Israeli gunfire. One of them, a 21-year-old man, died on Saturday, hospital officials in Gaza said.
Islamist Hamas remains hostile to the Jewish state but has on at least one occasion sent police to evacuate such protests since the ceasefire, saying it sought both to shore up the truce and prevent Palestinian casualties.
Waarom MOESTEN de Palestijnen dat toen accepteren. Dat gaat nergens over natuurlijk. Tja, dan MOET Israël dit ook maar accepteren toch?quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:44 schreef DeParo het volgende:
Dat had tweezijdig kunnen zijn als de Palestijnen hun eigen staat hadden geaccepteerd![]()
.
Maar jij zegt dat er niets eenzijdig aan is.
Vertel eens, in hoeverre wordt Israel hier beter van, ik ben zeer benieuwd.
Doen ze toch ook?quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom MOESTEN de Palestijnen dat toen accepteren. Dat gaat nergens over natuurlijk. Tja, dan MOET Israël dit ook maar accepteren toch?
Blijkbaar niet, want ze gaan nu illegale nederzettingen bouwen - als reactie/wraak.quote:
Dus accepteren ze het als de nieuwe situatie.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want ze gaan nu illegale nederzettingen bouwen - als reactie/wraak.
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:53 schreef sp3c het volgende:
dus eigenlijk veranderd er helemaal niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |